Novy Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Szerintem ami még ilyen szempontból sarkalatos, az a cső ami a maszktól a dobozig fut...van benne egy viszonylag idióta törés...egy idomos cső szebb megoldás lenne, viszont a tölcsér az elejéhez mindenképp kell. és ha egy tölcsér lenne az egész? mondjuk egy dolgozó lány 60as csövem sincs itthon, csak horganyozt, de azt meg nemteszem bele :huh:
invictus Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 és ha egy tölcsér lenne az egész? mondjuk egy dolgozó lány 60as csövem sincs itthon, csak horganyozt, de azt meg nemteszem bele :huh: Mármint úgy gondoltam, hogy ahol szívja a levegőt, semmiképp nem szimpla csőkezdet legyen, hanem egy szépen lekekített forma, mint ahogy a gyári is.
Tápiószecső Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Drága megoldás de egy SE ház ebből a szempontból jó lenne oda...abban nincs szelep. Ja, csakhogy annak 65-ös a kimenő csöve. :huh: Úgyhogy a legjobb megoldás egy SE motor. :)
Novy Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Ja, csakhogy annak 65-ös a kimenő csöve. :huh: Úgyhogy a legjobb megoldás egy SE motor. :) végülis attol tuti érezném a +10lovat a tapadókorongos maciktól :D
invictus Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Ja, csakhogy annak 65-ös a kimenő csöve. :) Úgyhogy a legjobb megoldás egy SE motor. :D Akkor kell egy szűkülő idomos cső. Nyilván még drágább és még bonyolultabb. :huh:
Novy Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Akkor kell egy szűkülő idomos cső. Nyilván még drágább és még bonyolultabb. :huh: én megoldottam ma is :)
epk947 Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 ja miért lehet ez a kapar, ránt dolog?? talán a melegebb idő miatt, bár volt már 12fok is most meg 10,5 van, illetve kiporoltam a légszűrőt, meg a légszűrőházon elkövetett változások összessége talán. Hááát a melegebb idő nem indokolja a nagyobb erőt, a légszűrőt (betétet) pedig nem nagyon érdemes kiporolni, mert csak a homokot tudod kifújni belőle, a mikro- szemcsék viszont betapadnak a papír pórusába. Ha a szűrő ideje lejárt, inkább cserélj! Azt megérzed... Nem akarom kétségbe vonni a tapasztalatodat, de ha erő növekedést éreztél, akkor azt inkább más légellenállást csökkentő változások okozhatták.
Novy Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Hááát a melegebb idő nem indokolja a nagyobb erőt, a légszűrőt (betétet) pedig nem nagyon érdemes kiporolni, mert csak a homokot tudod kifújni belőle, a mikro- szemcsék viszont betapadnak a papír pórusába. Ha a szűrő ideje lejárt, inkább cserélj! Azt megérzed... Nem akarom kétségbe vonni a tapasztalatodat, de ha erő növekedést éreztél, akkor azt inkább más légellenállást csökkentő változások okozhatták. 120nál ez helytálló lenne de kapu előtt ritkán állok 120al :huh:
epk947 Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 120nál ez helytálló lenne de kapu előtt ritkán állok 120al :huh: Nehogymá alapon legyen erősebb egy kis szívócső faragástól!!! :)
Novy Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Nehogymá alapon legyen erősebb egy kis szívócső faragástól!!! :huh: épp ez az hogy nemtudom mi lelte...
daykiller Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Szóval, ha az ember fia kiveszi a légszűrőházból a zajcsökkentőket, akkor erősebb szívóhangja lesz? :huh: Mert 3000rpm-en már nagyon hallani az enyémben a szívóhangot, enyhén turbó hangja van. :D De ha ezt lehet erősíteni... :)
brezsó Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 ha leveszem a csövet, akkor a szelepet is kivehetném...meg akkor ez egész légszűrőház előtt lévő óbelebanc helyetcserélhetne egy csővel. de 5kmeken kell az a köcsög fűtés.. :S nem néztem... anyit látam, hogy most így fél állásban volt... Itt arról a szelepről illetve csőről van szó amelyik a leömlőről vezeti a meleg levegőt a légszűrőbe? Nekem az soha nem zár el teljesen. Jó az úgy? :huh:
brezsó Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Hogy itt mekkora Offolások mennek! :huh: :) :D
Tápiószecső Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Itt arról a szelepről illetve csőről van szó amelyik a leömlőről vezeti a meleg levegőt a légszűrőbe? Nekem az soha nem zár el teljesen. Jó az úgy? :huh: Arról. Hogy mi számít jónak az relatív. :) Megy most is az autó baja nem lesz tőle.
zotya975 Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Csak szeretnéd, cicafiú :) Na, legyen ennyi elég a langyulásból :huh: Nade :D
brezsó Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Többször említettem már neked, hogy az UW tiltja a külföldi hozzáféréseket az oldalaihoz. :D Nem csak a felugró ablakok vannak letiltva? :huh: (annyira)Hülye azért nem vagyok! :D Próbáld meg, hogy a felső fülön visszaváltassz az előző lapra, és ott hagyod addig amíg a második fülön leáll a "pörgés". Utána válts megint a második fülre. Menni fog! Nekem is ez van. Ez sehogyan sem megy nekem. Más oldalakkal miért nincs gond!? Azt hiszem daykillernek lesz igaza a dologban. :)
Novy Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Szóval, ha az ember fia kiveszi a légszűrőházból a zajcsökkentőket, akkor erősebb szívóhangja lesz? :huh: Mert 3000rpm-en már nagyon hallani az enyémben a szívóhangot, enyhén turbó hangja van. :D De ha ezt lehet erősíteni... :) alig hallhatóan de erősít rajta, én a kipuffot hallom jóval hangosabbnak.
brezsó Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Arról. Hogy mi számít jónak az relatív. :D Megy most is az autó baja nem lesz tőle. Arra gondoltam hogy a meleg motornál már inkább hideg levegőt kéne neki szivnia, nem akkor működne helyesen? Ha lehúzok egy vékonyabb csövet a pillangószelepházról(vagy minek nevezik azt!? :huh: ) akkor teljesen kinyit/zár.. csak most nem is emlékszem hogy melyik oldalra :) csak arra emlékszem hogy már próbálgattam. :D
Tápiószecső Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Arra gondoltam hogy a meleg motornál már inkább hideg levegőt kéne neki szivnia, nem akkor működne helyesen? Ha lehúzok egy vékonyabb csövet a pillangószelepházról(vagy minek nevezik azt!? :huh: ) akkor teljesen kinyit/zár.. csak most nem is emlékszem hogy melyik oldalra :) csak arra emlékszem hogy már próbálgattam. :D Elméletileg igen, de nem tudom milyen tervezési szempontok játszottak még. Meleg levegővel is jól működik a motor, és legalább kevesebbet fogyaszt.
Novy Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Arra gondoltam hogy a meleg motornál már inkább hideg levegőt kéne neki szivnia, nem akkor működne helyesen? Ha lehúzok egy vékonyabb csövet a pillangószelepházról(vagy minek nevezik azt!? :huh: ) akkor teljesen kinyit/zár.. csak most nem is emlékszem hogy melyik oldalra :) csak arra emlékszem hogy már próbálgattam. :D akkor a tiéd még működik én mikor kivettem nekem egyik oldalra se zárt középen állt.. nos akkor egyre nagyobb a valószínűsége hogy kigórom...
Novy Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Elméletileg igen, de nem tudom milyen tervezési szempontok játszottak még. Meleg levegővel is jól működik a motor, és legalább kevesebbet fogyaszt. elvileg ez azért van, hogy mikor hideg az autó, meg a levegő, akkor a kipufogó felől meleglevegőt fog szívni, mikor meg bemelegszik az egész moci, akkor túl meleg van a mocitérbe, de a meleg levegő meg kevesebb oxigét tartalmaz, ami meg kellene a jó égési fokhoz.
Tápiószecső Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 elvileg ez azért van, hogy mikor hideg az autó, meg a levegő, akkor a kipufogó felől meleglevegőt fog szívni, mikor meg bemelegszik az egész moci, akkor túl meleg van a mocitérbe, de a meleg levegő meg kevesebb oxigét tartalmaz, ami meg kellene a jó égési fokhoz. Most ezt nekem mondod? :huh:
Guest Sanci Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Hekkelj be a csomiba egy O2 tartályt! :lol: Aztán mikor spurizni akarsz csak kinyitod a csapot, a gázok kitáguláskor állítólag le is hűlnek és megindul a gép :D csak nehogy zsír vagy olajféle legyen az útjába mert akkor még KITT-et is állva hagyod gyorsulásban... :huh: :) :D
Novy Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Most ezt nekem mondod? :huh: csak úgy megosztottam veled is :) de nemigazán értem, hogy ha meleg levegőt kap akkor is jól működik a motor, és keveset is fogyaszt. ezt most mire írtad? működni működik, de jobb szereti a hideget, ha már megvan az üzemi hőfok nem?
zotya975 Elküldve Március17, 2009 Elküldve Március17, 2009 Hekkelj be a csomiba egy O2 tartályt! :D Aztán mikor spurizni akarsz csak kinyitod a csapot, a gázok kitáguláskor állítólag le is hűlnek és megindul a gép :lol: csak nehogy zsír vagy olajféle legyen az útjába mert akkor még KITT-et is állva hagyod gyorsulásban... :) :D :D A KITT-ről jut eszembe, ma láttam a melóhelyen távirányításu úthengert, először azt hittem leesett róla a manus, és elszabadult, de aztán egy furgon előtt 2 méterre megállt, ekkor már gyanakodtam, hogy vmi turpisság van a dologban, aztán megláttam az emberkét mögötte ballagni a távirányitóval. :huh:
Recommended Posts