Tápiószecső Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 nem a szelep is benne van meg a fűtő cső is 90 fok felett kezdtem jobban nézegetni mit hogy Legalább azt a csövet szedd már le. :huh: A szelepet megnézted hogy hogy működik? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 ez igaz de ígyál kólát szívószálla, vagy úgy ahogy a képed van :huh: :) én akkor nagyon érzékeny vok hiper érzékeny, én megéreztem ezt is, megéreztem az egy szál stabruat is hátul... de lényeg hogy éreztem. Egyszerűen meg kell találni a kellemes kompromisszumot. Van egy állandó depressziód, amihez ahány átmérő, annyi sebesség-térfogatáram páros tartozik. Nyilván ez egy bizonyos átmérőnél lesz a legkorrektebb. Ha túl szűk akkor gyors, de nem tud elég átmenni rajta, ha túl nagy, akkor meg a kis sebesség okozza a nem elegendő levegőt. De egyébként most ez az érezhető változás teljesen komoly, vagy csak a nagyobb szívási hang meg a saját munka gyümölcse okozta boldogság eredményezi, hogy jobbnak érzed? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 Legalább azt a csövet szedd már le. :huh: A szelepet megnézted hogy hogy működik? ha leveszem a csövet, akkor a szelepet is kivehetném...meg akkor ez egész légszűrőház előtt lévő óbelebanc helyetcserélhetne egy csővel. de 5kmeken kell az a köcsög fűtés.. :S nem néztem... anyit látam, hogy most így fél állásban volt... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 Egyszerűen meg kell találni a kellemes kompromisszumot. Van egy állandó depressziód, amihez ahány átmérő, annyi sebesség-térfogatáram páros tartozik. Nyilván ez egy bizonyos átmérőnél lesz a legkorrektebb. Ha túl szűk akkor gyors, de nem tud elég átmenni rajta, ha túl nagy, akkor meg a kis sebesség okozza a nem elegendő levegőt. De egyébként most ez az érezhető változás teljesen komoly, vagy csak a nagyobb szívási hang meg a saját munka gyümölcse okozta boldogság eredményezi, hogy jobbnak érzed? egymáshoz képest (szűkebb cső/ eredeti) az eredeti jobb számszerűen is... km óra szerint. hogy mitől ránt, meg kapar... az többdolog is lehet... akár még az is hogy 3 napjha nem vezettem :huh: szerintem vmivel jobb lett, ha vki beleül biztos nem veszi észre, sőt ha mellettem ül vki az se de én éreztem valamennyi változást. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 ha leveszem a csövet, akkor a szelepet is kivehetném... Erről beszélek. :) de 5kmeken kell az a köcsög fűtés.. :S Anyám szokott ennyit aggodalmaskodni. :huh: nem néztem... anyit látam, hogy most így fél állásban volt... Szerintem az kb. mindig úgy áll, valószínű el van akadva a mocsoktól, tehát gyakorlatilag semmi szükség rá. Nézd meg hidegen meg melegen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 egymáshoz képest (szűkebb cső/ eredeti) az eredeti jobb számszerűen is... km óra szerint. hogy mitől ránt, meg kapar... az többdolog is lehet... akár még az is hogy 3 napjha nem vezettem :huh: szerintem vmivel jobb lett, ha vki beleül biztos nem veszi észre, sőt ha mellettem ül vki az se de én éreztem valamennyi változást. De ez ellentmond, hogy te érzed, de óra szerint meg rosszabb... vagy nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 De ez ellentmond, hogy te érzed, de óra szerint meg rosszabb... vagy nem? úgy értem, hogy az eredeti csővel jobb mint a szűkebbel, de az egészébe nézve jobb lett, zajcsillapítók kiszedve, levágdosva az aljáról a sok merevítés, az eleje megnyitva. stb Tápi hát az az igazság, hogy még nem láttam másképp állni azt a szelepet... mindig így állt, igaz nem is szedtem szét sose forró motornál, illetve-20ba se nagyon szerelgetek... aggodalmaskodni meg ott van faterom, bár most hétvégétől jön a jóidő :) de előbb legyen 60as csövem meg gumim amivel ki tudom váltani a harmónikát, egyenlőre elég volt neki ennyi is :huh: és elé milyen cső célszerű?? mert abban van elég sok kanyar, meg stb... én arra gondoltam, hogy egy tölcsért tenni elé? minnél szélesebb elejével, és végül passzoljon a légszűrőházba? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 Skacok! A faceliftes ajtókárpitok rámennek a régire? Az elsők lennének a lényegek, azt tom hogy a hátsónak telikilincse van, de azt már nem h a rögzítése változott -e. Ha változott az se vész, az elsők érdekelnének inkább. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 Tápi hát az az igazság, hogy még nem láttam másképp állni azt a szelepet... mindig így állt, igaz nem is szedtem szét sose forró motornál, illetve-20ba se nagyon szerelgetek... aggodalmaskodni meg ott van faterom, bár most hétvégétől jön a jóidő :) de előbb legyen 60as csövem meg gumim amivel ki tudom váltani a harmónikát, egyenlőre elég volt neki ennyi is :huh: és elé milyen cső célszerű?? mert abban van elég sok kanyar, meg stb... én arra gondoltam, hogy egy tölcsért tenni elé? minnél szélesebb elejével, és végül passzoljon a légszűrőházba? Nem kell ahhoz -20, +40-ben is zárva kellene lennie. Elé nekem amúgy nem sikerült jó megoldást találni. Lehet csak azt a szelepet kellene kiműteni, a ház része meg megmaradna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 Nem kell ahhoz -20, +40-ben is zárva kellene lennie. Elé nekem amúgy nem sikerült jó megoldást találni. Lehet csak azt a szelepet kellene kiműteni, a ház része meg megmaradna. ha kiműtöm a szelepet lesz egy lukas kockám ha mégis kiszedem akkor a kék vákumcső is ledugózódik, elvileg ettől is javúl a direktsége nem? Daw egy kicist változik, mert egyiken egy csavarral van a kapaszkodó alatt, másikon egy csavarral Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 ha kiműtöm a szelepet lesz egy lukas kockám ha mégis kiszedem akkor a kék vákumcső is ledugózódik, elvileg ettől is javúl a direktsége nem? Daw egy kicist változik, mert egyiken egy csavarral van a kapaszkodó alatt, másikon egy csavarral Ahha így már mégjobban értem :huh: :D És melyiken van egy csavarral, és melyiken eggyel? :D :) Akkor továbbfejlesztem a kérdést, az újat mennyire vészes felheffinteni a régire? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 Ahha így már mégjobban értem :huh: :D És melyiken van egy csavarral, és melyiken egyel? :D :) Akkor továbbfejlesztem a kérdést, az újat mennyire vészes felheffinteni a régire? :lol: nem tudod megnézni a tiédbe mennyi van? :D asszem a régibe van egy az ujba kettő kell uj lyuk, lemezcsavar és felejtsd el Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 ha kiműtöm a szelepet lesz egy lukas kockám ha mégis kiszedem akkor a kék vákumcső is ledugózódik, elvileg ettől is javúl a direktsége nem? Már nem emlékszem hogy néz ki, de csak a szelepre gondoltam nem az egészre házastul. Ja, az még 10 ló pluszban. :huh: Valószínűleg lófüttyöt nem érzel majd belőle, de az ilyeneket nem egyszerűbb kipróbálni mint itt megvitatni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 ...de az ilyeneket nem egyszerűbb kipróbálni mint itt megvitatni? Elméleti szerelés rulez! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 ... mi ez az új avatar? opel jel egy punciban? :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 Már nem emlékszem hogy néz ki, de csak a szelepre gondoltam nem az egészre házastul. Ja, az még 10 ló pluszban. :huh: Valószínűleg lófüttyöt nem érzel majd belőle, de az ilyeneket nem egyszerűbb kipróbálni mint itt megvitatni? hát ha a szelepet kiműtöm,... sztem egyszerűbb az egészet házastul kipattintani, mert különálló egység, és akkor mehetne egy cső a helyére, ha ténylegesen szar már a szelep akkor csak + súly :) járó motornál kellene megnézni, mivel akkor van vákum ami működteti az egészet elvileg... de mire gondolsz, ami jó megoldás lenne a helyére? ha azt veszem, hogy a szelepbe "elesik" a levegő, akkor egy sima cső is jobb megoldás áramlás szempontjából. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 mi ez az új avatar? opel jel egy punciban? :huh: Te messziről jött ember ez BAZ megye :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 Te messziről jött ember ez BAZ megye :huh: P!na egy hely... :D Amúgy biztos nekem voltak érdekes nőim, de ezen a képen hun látni a puncit? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 de am ezt bírom... próbáld ki és megtudod... ha engem megsüt a fürdővíz, szólok, hogy süt, nem azt mondom, hogy ha beleülsz majdmegtudod :huh: de szelep nélkül le kell dugózni így is ugy is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 P!na egy hely... :D Amúgy biztos nekem voltak érdekes nőim, de ezen a képen hun látni a puncit? :huh: Gabi hol nem lát azt? :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 P!na egy hely... :D Amúgy biztos nekem voltak érdekes nőim, de ezen a képen hun látni a puncit? :huh: Tudod, mint az ember a cicológusnál: "-Doktor úr, még maga mondja, hogy puncimániás vagyok, mikor mindenhova puncit rajzol???" :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 hát ha a szelepet kiműtöm,... sztem egyszerűbb az egészet házastul kipattintani, mert különálló egység, és akkor mehetne egy cső a helyére, ha ténylegesen szar már a szelep akkor csak + súly :huh: járó motornál kellene megnézni, mivel akkor van vákum ami működteti az egészet elvileg... de mire gondolsz, ami jó megoldás lenne a helyére? ha azt veszem, hogy a szelepbe "elesik" a levegő, akkor egy sima cső is jobb megoldás áramlás szempontjából. Kiszedni egyszerűbb, de betenni valamit a helyére bonyolultabb. Nem gondolok semmire, mondtam hogy nekem sem volt jó megoldásom oda. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 hát ha a szelepet kiműtöm,... sztem egyszerűbb az egészet házastul kipattintani, mert különálló egység, és akkor mehetne egy cső a helyére, ha ténylegesen szar már a szelep akkor csak + súly :huh: járó motornál kellene megnézni, mivel akkor van vákum ami működteti az egészet elvileg... de mire gondolsz, ami jó megoldás lenne a helyére? ha azt veszem, hogy a szelepbe "elesik" a levegő, akkor egy sima cső is jobb megoldás áramlás szempontjából. Szerintem ami még ilyen szempontból sarkalatos, az a cső ami a maszktól a dobozig fut...van benne egy viszonylag idióta törés...egy idomos cső szebb megoldás lenne, viszont a tölcsér az elejéhez mindenképp kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 mi ez az új avatar? opel jel egy punciban? :huh: avagy hogyan fokozzuk a jót? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Március17, 2009 Megoszt Elküldve Március17, 2009 Kiszedni egyszerűbb, de betenni valamit a helyére bonyolultabb. Nem gondolok semmire, mondtam hogy nekem sem volt jó megoldásom oda. Drága megoldás de egy SE ház ebből a szempontból jó lenne oda...abban nincs szelep. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts