Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Az én alukerekeim 160ezerbe voltak! 110ezer a négy új alukerék, 52ezer a négy új Hankook gumi. Ezeket olvasva, baromi rossz üzletet csináltam :huh:

szrintem nem

akciós is volt neki meg melyik felni éppen mennyibe kerül.

30ért most lenne nekem 6j széles 15ös felni közel 10cm es peremmel ahhhdeszép is lenne :D

de apu nem engedi csak a 14est, mert a 15ös sok volt... nagy gumival nem ment, kisgumival meg pattog...

:)

viszlát szép nagy felni...

Link to comment
Megosztás:

szrintem nem

akciós is volt neki meg melyik felni éppen mennyibe kerül.

30ért most lenne nekem 6j széles 15ös felni közel 10cm es peremmel ahhhdeszép is lenne :D

de apu nem engedi csak a 14est, mert a 15ös sok volt... nagy gumival nem ment, kisgumival meg pattog...

:)

viszlát szép nagy felni...

Én is úgy vélem hogy a 15-ös a széles gumival ennek a motornak túlzás, ezért aluból 14-est szeretnék, de ha nem találok veszek acél 13-asokat és nekem az is megteszi. Egyszerűen csak nem akarom már cserélgetni a gumikat állandóan a felniken.. 3-4 év alatt akár vissza is jön az ára ha a cserékért nem kell fizetni(ugyebár kétszer egy évben, azaz kb.20-30euró/alkalom) :huh:

szerk.:igaz, a centirozást(igy mondják?) igy sem lehet elkerülni, de az messze nem kerül annyiba!

Link to comment
Megosztás:

Én is úgy vélem hogy a 15-ös a széles gumival ennek a motornak túlzás, ezért aluból 14-est szeretnék, de ha nem találok veszek acél 13-asokat és nekem az is megteszi. Egyszerűen csak nem akarom már cserélgetni a gumikat állandóan a felniken.. 3-4 év alatt akár vissza is jön az ára ha a cserékért nem kell fizetni(ugyebár kétszer egy évben, azaz kb.20-30euró/alkalom) :huh:

De hogy érted azt hogy túlzás? A rendőr Astrákon is 15ös kerekek voltak gyárilag

Link to comment
Megosztás:

De hogy érted azt hogy túlzás? A rendőr Astrákon is 15ös kerekek voltak gyárilag

de a rendőr astra nem 1.4es volt vagy igen?

meg úgy, hogy nekünk egyel nagyobb gumi volt rajta, hogy annyival is tompítson

de ha tettünk volna rá normál váltóméretet 185/60asat, a 65 helyett akkor meg jobban rázott volna, meg a kátyú is egyből levertevolna a felnit.

és minnél szélesebb a gumi, annál nehezebben megy a kocsi, illetve még ha nagyobb az átmérő akkor főleg.

Link to comment
Megosztás:

De hogy érted azt hogy túlzás? A rendőr Astrákon is 15ös kerekek voltak gyárilag

Csak a rendőr Astrák nem 60lovas 1.4-esek voltak. Nekem 1 napig volt fenn 15-ös, elég is volt. Úgy ment a kocsi, mintha legalább 3-an ülnének benne mindig, nehéz volt kormányozni, a nyomvályúknál meg egyenesen életveszélyes. A fogyasztást is legalább 1 literrel megnöveli az alapméretéhez képest. Nekem ennyit nem ér a design.

Link to comment
Megosztás:

Én is úgy vélem hogy a 15-ös a széles gumival ennek a motornak túlzás, ezért aluból 14-est szeretnék, de ha nem találok veszek acél 13-asokat és nekem az is megteszi. Egyszerűen csak nem akarom már cserélgetni a gumikat állandóan a felniken.. 3-4 év alatt akár vissza is jön az ára ha a cserékért nem kell fizetni(ugyebár kétszer egy évben, azaz kb.20-30euró/alkalom) :huh:

szerk.:igaz, a centirozást(igy mondják?) igy sem lehet elkerülni, de az messze nem kerül annyiba!

De hogy érted azt hogy túlzás? A rendőr Astrákon is 15ös kerekek voltak gyárilag

X/C14NZ - Ez egy 44kW-os motor, gyenge a 195/50-es gumikhoz, szerintem, felesleges ezzel vagánykodni rajta. De ez csak az én kis magánvéleményem.

Mint látom, nem is csak én gondolom igy! :)

Link to comment
Megosztás:

Csak a rendőr Astrák nem 60lovas 1.4-esek voltak. Nekem 1 napig volt fenn 15-ös, elég is volt. Úgy ment a kocsi, mintha legalább 3-an ülnének benne mindig, nehéz volt kormányozni, a nyomvályúknál meg egyenesen életveszélyes. A fogyasztást is legalább 1 literrel megnöveli az alapméretéhez képest. Nekem ennyit nem ér a design.

Aha...értem!

Nekem 90lovas van, azért nem érzem...

Link to comment
Megosztás:

Csak a rendőr Astrák nem 60lovas 1.4-esek voltak. Nekem 1 napig volt fenn 15-ös, elég is volt. Úgy ment a kocsi, mintha legalább 3-an ülnének benne mindig, nehéz volt kormányozni, a nyomvályúknál meg egyenesen életveszélyes. A fogyasztást is legalább 1 literrel megnöveli az alapméretéhez képest. Nekem ennyit nem ér a design.

alapméretet szélességben érted igaz?

mert átmérő az marad.

nekem kormányzás helybe sokkal könyebb volt, 120nál aért már jobban éreztem, nyomvájú..hát megvezette de nem életveszélyesen nekem.

Link to comment
Megosztás:

Feltettem egyszer a G astra 15-ös gyári alufelnit és bizony 60 paripa megérezte egy kicsit. Szaladt vele rendesen Gizi, de jobban ki kellett huzatni. Szerintem én nyár előtt cserélek alufelnire, de maradok a 14-esnél. Bár meggondolandó, mert 3 hete voltam gumisnál defekt miatt és utána rá egy hétre megint vihettem volna centírozni a felniket, olyan szarok az utak itt nyíregyen. :) Bár a 15-ös G astra felnivel nagyon zsírul nézett ki Gizi! :huh:

Link to comment
Megosztás:

Feltettem egyszer a G astra 15-ös gyári alufelnit és bizony 60 paripa megérezte egy kicsit. Szaladt vele rendesen Gizi, de jobban ki kellett huzatni. Szerintem én nyár előtt cserélek alufelnire, de maradok a 14-esnél. Bár meggondolandó, mert 3 hete voltam gumisnál defekt miatt és utána rá egy hétre megint vihettem volna centírozni a felniket, olyan szarok az utak itt nyíregyen. :D Bár a 15-ös G astra felnivel nagyon zsírul nézett ki Gizi! :)

vmit vmiért :D

ha lesz saját gép az 15ösön fog futni 6j vel :huh:

Link to comment
Megosztás:

csakhogy apué a kocsi :huh:

És van olyan matricád hátul, hogy.: Apámé oszt?! :)

Amúgy köművesekel melózok már két napja a szlovák ringnél csináljuk a kiszolgálló épületeket. Marha nagy lesz a pálya tök jó csak bokáig érő sár van, meg állandóan fúj a szél, kint vagyunk a prérin. Meg tök furcsa, hogy magyarul beszélgetünk az ottaniakkal, egy-kettő szebben beszél mint én. :D

Link to comment
Megosztás:

Tegnap nekiestem megnézni, hogy hol ázik be a lábtér. Felszedtem a lábtérkárpitot és ami a alatta van kb. 2cm vastag szivacs, az nem gyengén meg van szívva vízzel. :huh: Néztem a gumidugókat és valószínűleg ott jön fel a víz, ha esik az eső. Jövő héttől dolgozok, szóval ha lesz majd időm (vagy 2 nap), akkor kiszedem az üléseket, kiszedem a váltóboxot (vagy mit) felszedem a kárpitot és ami alatta van szivacs, azt pedig kicsavarom (kijön belőle vagy 5l víz) :D, megszárítom, majd a kasznit is megcsinálom. Ez a terv. :)

Link to comment
Megosztás:

Tegnap nekiestem megnézni, hogy hol ázik be a lábtér. Felszedtem a lábtérkárpitot és ami a alatta van kb. 2cm vastag szivacs, az nem gyengén meg van szívva vízzel. :D Néztem a gumidugókat és valószínűleg ott jön fel a víz, ha esik az eső. Jövő héttől dolgozok, szóval ha lesz majd időm (vagy 2 nap), akkor kiszedem az üléseket, kiszedem a váltóboxot (vagy mit) felszedem a kárpitot és ami alatta van szivacs, azt pedig kicsavarom (kijön belőle vagy 5l víz) :D, megszárítom, majd a kasznit is megcsinálom. Ez a terv. :lol:

Nézd meg a pollenszűrő részt is. Nekem amikor megvettük a venti köpte a vizet az utastérbe (nagy esőbe szó szerint vízcseppeket tudott fújni :) pollenszűrő nem volt benne, a vízelvezetőnek a tömítése meg be volt nyekkenve és bevezette a vizet ahelyett hogy kint tartotta volna. Azt a szivacsot mi 3 órát hajszárítóztuk, meg napoztattuk (nyáron) és nem sikerült teljesen kiszárítani :huh: nem kicsit tömör anyag :D

Én is a közösködés csodáját élvezem. Remek dolog hogy amikor sikerül kicsit felhúzni azzal hogy mit csinálok a géppel, akkor megunja és asszondja "azt csinálsz amit akarsz csak haggyá' békén" aztán megcsinálom, és le akarja szedetni velem :D :D

Link to comment
Megosztás:

Nézd meg a pollenszűrő részt is. Nekem amikor megvettük a venti köpte a vizet az utastérbe (nagy esőbe szó szerint vízcseppeket tudott fújni :) pollenszűrő nem volt benne, a vízelvezetőnek a tömítése meg be volt nyekkenve és bevezette a vizet ahelyett hogy kint tartotta volna. Azt a szivacsot mi 3 órát hajszárítóztuk, meg napoztattuk (nyáron) és nem sikerült teljesen kiszárítani :huh: nem kicsit tömör anyag :lol:

Azt a részt már kizártam, mert ott tuti, hogy nem jön be víz. Teszteltem! :D A pollenszűrőre sem megy egy csepp viz sem. Ez tuti. Lent van a bibi. A padlólemez javításra szorul, most,ár csak idő kérdése, hogy mikor fogom megcsinálni. A szivacsot teljesen ki lehet szedni elölről? Nincs egybe a hátsóval? Mert én elől mind a két oldalról ki akarom szedni. :D Szárítás?! Ha nem sikerül, akkor adok neki 5.1-et! 5l benzin, egy szál gyufa! :D

Link to comment
Megosztás:

Azt a részt már kizártam, mert ott tuti, hogy nem jön be víz. Teszteltem! :D A pollenszűrőre sem megy egy csepp viz sem. Ez tuti. Lent van a bibi. A padlólemez javításra szorul, most,ár csak idő kérdése, hogy mikor fogom megcsinálni. A szivacsot teljesen ki lehet szedni elölről? Nincs egybe a hátsóval? Mert én elől mind a két oldalról ki akarom szedni. :D Szárítás?! Ha nem sikerül, akkor adok neki 5.1-et! 5l benzin, egy szál gyufa! :D

kár lenne érte. :lol: Amúgy úgy emlékszem hogy azok mindennel egyben vannak. Még tán egymással is a középkonzol alatt összekötve, de régen volt már, nem emlékszem igazán. Valami rémlik mintha egy helyen elvágtam volna hogy ki tudjam szedni az autóból, de én csak a jobb oldalit szedtem ki. Nekem csak az ázott :huh: Valamit tutira elvágtam, lehet hogy ezt, mert úgy gondoltam inkább ezt vágom, mint 1 évvel később a rohadó padlólemezt. Amikor kiszedtem, akkor viszont emlékszem hogy nem értettem hogy a retkebe lehet ennyire rozsdamentes az alja :D mintha a szalonból hoztam volna újonnan. Jah, a bordó amit bontunk, (pénzért!, és a pénzt is MUNKÁVAL nem kevéssel, szedtem össze :P ) jobban van rohadva mint a ribi. A csomagtartóban volt gyári szőnyeg, a ribinek meg nem, de mielőtt betettem volna 3 szor mostam át a hátulját is mert hót rozsda volt. Ribinek sehol egy rozsdafoltja :D :P (a csomagtartóajtót kivéve :) ) de az is kívül van

Link to comment
Megosztás:

kár lenne érte. :D Amúgy úgy emlékszem hogy azok mindennel egyben vannak. Még tán egymással is a középkonzol alatt összekötve, de régen volt már, nem emlékszem igazán. Valami rémlik mintha egy helyen elvágtam volna hogy ki tudjam szedni az autóból, de én csak a jobb oldalit szedtem ki. Nekem csak az ázott :huh: Valamit tutira elvágtam, lehet hogy ezt, mert úgy gondoltam inkább ezt vágom, mint 1 évvel később a rohadó padlólemezt. Amikor kiszedtem, akkor viszont emlékszem hogy nem értettem hogy a retkebe lehet ennyire rozsdamentes az alja :D mintha a szalonból hoztam volna újonnan. Jah, a bordó amit bontunk, (pénzért!, és a pénzt is MUNKÁVAL nem kevéssel, szedtem össze :P ) jobban van rohadva mint a ribi. A csomagtartóban volt gyári szőnyeg, a ribinek meg nem, de mielőtt betettem volna 3 szor mostam át a hátulját is mert hót rozsda volt. Ribinek sehol egy rozsdafoltja :lol: :D (a csomagtartóajtót kivéve :) ) de az is kívül van

Akkor szerintem én is vagdosni fogok. Attól nem lesz semmi baja. Már egy éve ázik, szóval a padlólemezt javítani kell ennek köszönhetően. Nem baj, utána jó lesz. :D

Én decemberbe csesztem le, mert 70-ért vettem egy 1.6-os astrát és nem szedtem ki magamnak azt, ami kell. Végül is nem volt olyan sok minden ami kellett volna, pl.: középen a kijelző, meg egy pár vacak dolog. Utána rögtön ment is 170-ért. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.