Guest Sanci Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Rámegyek a Kisalföld honlapjára és mit látok?! :lol: Nyáltócsát előtted? :huh: :) :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Na, ezt pont Tőled nem vártam. :) Sebaj öcsém, túléled! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Az én alukerekeim 160ezerbe voltak! 110ezer a négy új alukerék, 52ezer a négy új Hankook gumi. Ezeket olvasva, baromi rossz üzletet csináltam :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Az én alukerekeim 160ezerbe voltak! 110ezer a négy új alukerék, 52ezer a négy új Hankook gumi. Ezeket olvasva, baromi rossz üzletet csináltam :huh: szrintem nem akciós is volt neki meg melyik felni éppen mennyibe kerül. 30ért most lenne nekem 6j széles 15ös felni közel 10cm es peremmel ahhhdeszép is lenne :D de apu nem engedi csak a 14est, mert a 15ös sok volt... nagy gumival nem ment, kisgumival meg pattog... :) viszlát szép nagy felni... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 de apu nem engedi csak a 14est, mert a 15ös sok volt... 15ös sok volt? Hogy érted? Nekem is 15 ös kerekek vannak rajta, és egyátalán nem sok! Nem mindegy apudnak, hogy milyen kerekeket teszel a kocsidra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 szrintem nem akciós is volt neki meg melyik felni éppen mennyibe kerül. 30ért most lenne nekem 6j széles 15ös felni közel 10cm es peremmel ahhhdeszép is lenne :D de apu nem engedi csak a 14est, mert a 15ös sok volt... nagy gumival nem ment, kisgumival meg pattog... :) viszlát szép nagy felni... Én is úgy vélem hogy a 15-ös a széles gumival ennek a motornak túlzás, ezért aluból 14-est szeretnék, de ha nem találok veszek acél 13-asokat és nekem az is megteszi. Egyszerűen csak nem akarom már cserélgetni a gumikat állandóan a felniken.. 3-4 év alatt akár vissza is jön az ára ha a cserékért nem kell fizetni(ugyebár kétszer egy évben, azaz kb.20-30euró/alkalom) :huh: szerk.:igaz, a centirozást(igy mondják?) igy sem lehet elkerülni, de az messze nem kerül annyiba! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Én is úgy vélem hogy a 15-ös a széles gumival ennek a motornak túlzás, ezért aluból 14-est szeretnék, de ha nem találok veszek acél 13-asokat és nekem az is megteszi. Egyszerűen csak nem akarom már cserélgetni a gumikat állandóan a felniken.. 3-4 év alatt akár vissza is jön az ára ha a cserékért nem kell fizetni(ugyebár kétszer egy évben, azaz kb.20-30euró/alkalom) :huh: De hogy érted azt hogy túlzás? A rendőr Astrákon is 15ös kerekek voltak gyárilag Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 De hogy érted azt hogy túlzás? A rendőr Astrákon is 15ös kerekek voltak gyárilag de a rendőr astra nem 1.4es volt vagy igen? meg úgy, hogy nekünk egyel nagyobb gumi volt rajta, hogy annyival is tompítson de ha tettünk volna rá normál váltóméretet 185/60asat, a 65 helyett akkor meg jobban rázott volna, meg a kátyú is egyből levertevolna a felnit. és minnél szélesebb a gumi, annál nehezebben megy a kocsi, illetve még ha nagyobb az átmérő akkor főleg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 De hogy érted azt hogy túlzás? A rendőr Astrákon is 15ös kerekek voltak gyárilag Csak a rendőr Astrák nem 60lovas 1.4-esek voltak. Nekem 1 napig volt fenn 15-ös, elég is volt. Úgy ment a kocsi, mintha legalább 3-an ülnének benne mindig, nehéz volt kormányozni, a nyomvályúknál meg egyenesen életveszélyes. A fogyasztást is legalább 1 literrel megnöveli az alapméretéhez képest. Nekem ennyit nem ér a design. Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Én is úgy vélem hogy a 15-ös a széles gumival ennek a motornak túlzás, ezért aluból 14-est szeretnék, de ha nem találok veszek acél 13-asokat és nekem az is megteszi. Egyszerűen csak nem akarom már cserélgetni a gumikat állandóan a felniken.. 3-4 év alatt akár vissza is jön az ára ha a cserékért nem kell fizetni(ugyebár kétszer egy évben, azaz kb.20-30euró/alkalom) :huh: szerk.:igaz, a centirozást(igy mondják?) igy sem lehet elkerülni, de az messze nem kerül annyiba! De hogy érted azt hogy túlzás? A rendőr Astrákon is 15ös kerekek voltak gyárilag X/C14NZ - Ez egy 44kW-os motor, gyenge a 195/50-es gumikhoz, szerintem, felesleges ezzel vagánykodni rajta. De ez csak az én kis magánvéleményem. Mint látom, nem is csak én gondolom igy! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Csak a rendőr Astrák nem 60lovas 1.4-esek voltak. Nekem 1 napig volt fenn 15-ös, elég is volt. Úgy ment a kocsi, mintha legalább 3-an ülnének benne mindig, nehéz volt kormányozni, a nyomvályúknál meg egyenesen életveszélyes. A fogyasztást is legalább 1 literrel megnöveli az alapméretéhez képest. Nekem ennyit nem ér a design. Aha...értem! Nekem 90lovas van, azért nem érzem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Csak a rendőr Astrák nem 60lovas 1.4-esek voltak. Nekem 1 napig volt fenn 15-ös, elég is volt. Úgy ment a kocsi, mintha legalább 3-an ülnének benne mindig, nehéz volt kormányozni, a nyomvályúknál meg egyenesen életveszélyes. A fogyasztást is legalább 1 literrel megnöveli az alapméretéhez képest. Nekem ennyit nem ér a design. alapméretet szélességben érted igaz? mert átmérő az marad. nekem kormányzás helybe sokkal könyebb volt, 120nál aért már jobban éreztem, nyomvájú..hát megvezette de nem életveszélyesen nekem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 15ös sok volt? Hogy érted? Nekem is 15 ös kerekek vannak rajta, és egyátalán nem sok! Nem mindegy apudnak, hogy milyen kerekeket teszel a kocsidra? csakhogy apué a kocsi :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Feltettem egyszer a G astra 15-ös gyári alufelnit és bizony 60 paripa megérezte egy kicsit. Szaladt vele rendesen Gizi, de jobban ki kellett huzatni. Szerintem én nyár előtt cserélek alufelnire, de maradok a 14-esnél. Bár meggondolandó, mert 3 hete voltam gumisnál defekt miatt és utána rá egy hétre megint vihettem volna centírozni a felniket, olyan szarok az utak itt nyíregyen. :) Bár a 15-ös G astra felnivel nagyon zsírul nézett ki Gizi! :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 Feltettem egyszer a G astra 15-ös gyári alufelnit és bizony 60 paripa megérezte egy kicsit. Szaladt vele rendesen Gizi, de jobban ki kellett huzatni. Szerintem én nyár előtt cserélek alufelnire, de maradok a 14-esnél. Bár meggondolandó, mert 3 hete voltam gumisnál defekt miatt és utána rá egy hétre megint vihettem volna centírozni a felniket, olyan szarok az utak itt nyíregyen. :D Bár a 15-ös G astra felnivel nagyon zsírul nézett ki Gizi! :) vmit vmiért :D ha lesz saját gép az 15ösön fog futni 6j vel :huh: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Március14, 2009 Megoszt Elküldve Március14, 2009 szerk.:igaz, a centirozást(igy mondják?) igy sem lehet elkerülni, de az messze nem kerül annyiba! A "kiegyensúlyozás" szabatosabb, de legalább magyarul van! :huh: A "centírozás" tudálékoskodó, és nem fejezi ki a lényeget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 csakhogy apué a kocsi :huh: És van olyan matricád hátul, hogy.: Apámé oszt?! :) Amúgy köművesekel melózok már két napja a szlovák ringnél csináljuk a kiszolgálló épületeket. Marha nagy lesz a pálya tök jó csak bokáig érő sár van, meg állandóan fúj a szél, kint vagyunk a prérin. Meg tök furcsa, hogy magyarul beszélgetünk az ottaniakkal, egy-kettő szebben beszél mint én. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 Tegnap nekiestem megnézni, hogy hol ázik be a lábtér. Felszedtem a lábtérkárpitot és ami a alatta van kb. 2cm vastag szivacs, az nem gyengén meg van szívva vízzel. :huh: Néztem a gumidugókat és valószínűleg ott jön fel a víz, ha esik az eső. Jövő héttől dolgozok, szóval ha lesz majd időm (vagy 2 nap), akkor kiszedem az üléseket, kiszedem a váltóboxot (vagy mit) felszedem a kárpitot és ami alatta van szivacs, azt pedig kicsavarom (kijön belőle vagy 5l víz) :D, megszárítom, majd a kasznit is megcsinálom. Ez a terv. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Alex0403 Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 csakhogy apué a kocsi :huh: Megértelek!!! 3 évig közösködtem apámmal, nagyon rossz volt. Soha többet! Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 Megértelek!!! 3 évig közösködtem apámmal, nagyon rossz volt. Soha többet! Én meg a volt tulajjal közösködtem egy jó ideig. :huh: Augusztustól van véglegesen nálam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 Én meg a volt tulajjal közösködtem egy jó ideig. :huh: Augusztustól van véglegesen nálam. Én pedig magammal közösködök és néha nem értünk egyet. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 Tegnap nekiestem megnézni, hogy hol ázik be a lábtér. Felszedtem a lábtérkárpitot és ami a alatta van kb. 2cm vastag szivacs, az nem gyengén meg van szívva vízzel. :D Néztem a gumidugókat és valószínűleg ott jön fel a víz, ha esik az eső. Jövő héttől dolgozok, szóval ha lesz majd időm (vagy 2 nap), akkor kiszedem az üléseket, kiszedem a váltóboxot (vagy mit) felszedem a kárpitot és ami alatta van szivacs, azt pedig kicsavarom (kijön belőle vagy 5l víz) :D, megszárítom, majd a kasznit is megcsinálom. Ez a terv. :lol: Nézd meg a pollenszűrő részt is. Nekem amikor megvettük a venti köpte a vizet az utastérbe (nagy esőbe szó szerint vízcseppeket tudott fújni :) pollenszűrő nem volt benne, a vízelvezetőnek a tömítése meg be volt nyekkenve és bevezette a vizet ahelyett hogy kint tartotta volna. Azt a szivacsot mi 3 órát hajszárítóztuk, meg napoztattuk (nyáron) és nem sikerült teljesen kiszárítani :huh: nem kicsit tömör anyag :D Én is a közösködés csodáját élvezem. Remek dolog hogy amikor sikerül kicsit felhúzni azzal hogy mit csinálok a géppel, akkor megunja és asszondja "azt csinálsz amit akarsz csak haggyá' békén" aztán megcsinálom, és le akarja szedetni velem :D :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 Nézd meg a pollenszűrő részt is. Nekem amikor megvettük a venti köpte a vizet az utastérbe (nagy esőbe szó szerint vízcseppeket tudott fújni :) pollenszűrő nem volt benne, a vízelvezetőnek a tömítése meg be volt nyekkenve és bevezette a vizet ahelyett hogy kint tartotta volna. Azt a szivacsot mi 3 órát hajszárítóztuk, meg napoztattuk (nyáron) és nem sikerült teljesen kiszárítani :huh: nem kicsit tömör anyag :lol: Azt a részt már kizártam, mert ott tuti, hogy nem jön be víz. Teszteltem! :D A pollenszűrőre sem megy egy csepp viz sem. Ez tuti. Lent van a bibi. A padlólemez javításra szorul, most,ár csak idő kérdése, hogy mikor fogom megcsinálni. A szivacsot teljesen ki lehet szedni elölről? Nincs egybe a hátsóval? Mert én elől mind a két oldalról ki akarom szedni. :D Szárítás?! Ha nem sikerül, akkor adok neki 5.1-et! 5l benzin, egy szál gyufa! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 Azt a részt már kizártam, mert ott tuti, hogy nem jön be víz. Teszteltem! :D A pollenszűrőre sem megy egy csepp viz sem. Ez tuti. Lent van a bibi. A padlólemez javításra szorul, most,ár csak idő kérdése, hogy mikor fogom megcsinálni. A szivacsot teljesen ki lehet szedni elölről? Nincs egybe a hátsóval? Mert én elől mind a két oldalról ki akarom szedni. :D Szárítás?! Ha nem sikerül, akkor adok neki 5.1-et! 5l benzin, egy szál gyufa! :D kár lenne érte. :lol: Amúgy úgy emlékszem hogy azok mindennel egyben vannak. Még tán egymással is a középkonzol alatt összekötve, de régen volt már, nem emlékszem igazán. Valami rémlik mintha egy helyen elvágtam volna hogy ki tudjam szedni az autóból, de én csak a jobb oldalit szedtem ki. Nekem csak az ázott :huh: Valamit tutira elvágtam, lehet hogy ezt, mert úgy gondoltam inkább ezt vágom, mint 1 évvel később a rohadó padlólemezt. Amikor kiszedtem, akkor viszont emlékszem hogy nem értettem hogy a retkebe lehet ennyire rozsdamentes az alja :D mintha a szalonból hoztam volna újonnan. Jah, a bordó amit bontunk, (pénzért!, és a pénzt is MUNKÁVAL nem kevéssel, szedtem össze :P ) jobban van rohadva mint a ribi. A csomagtartóban volt gyári szőnyeg, a ribinek meg nem, de mielőtt betettem volna 3 szor mostam át a hátulját is mert hót rozsda volt. Ribinek sehol egy rozsdafoltja :D :P (a csomagtartóajtót kivéve :) ) de az is kívül van Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Március15, 2009 Megoszt Elküldve Március15, 2009 kár lenne érte. :D Amúgy úgy emlékszem hogy azok mindennel egyben vannak. Még tán egymással is a középkonzol alatt összekötve, de régen volt már, nem emlékszem igazán. Valami rémlik mintha egy helyen elvágtam volna hogy ki tudjam szedni az autóból, de én csak a jobb oldalit szedtem ki. Nekem csak az ázott :huh: Valamit tutira elvágtam, lehet hogy ezt, mert úgy gondoltam inkább ezt vágom, mint 1 évvel később a rohadó padlólemezt. Amikor kiszedtem, akkor viszont emlékszem hogy nem értettem hogy a retkebe lehet ennyire rozsdamentes az alja :D mintha a szalonból hoztam volna újonnan. Jah, a bordó amit bontunk, (pénzért!, és a pénzt is MUNKÁVAL nem kevéssel, szedtem össze :P ) jobban van rohadva mint a ribi. A csomagtartóban volt gyári szőnyeg, a ribinek meg nem, de mielőtt betettem volna 3 szor mostam át a hátulját is mert hót rozsda volt. Ribinek sehol egy rozsdafoltja :lol: :D (a csomagtartóajtót kivéve :) ) de az is kívül van Akkor szerintem én is vagdosni fogok. Attól nem lesz semmi baja. Már egy éve ázik, szóval a padlólemezt javítani kell ennek köszönhetően. Nem baj, utána jó lesz. :D Én decemberbe csesztem le, mert 70-ért vettem egy 1.6-os astrát és nem szedtem ki magamnak azt, ami kell. Végül is nem volt olyan sok minden ami kellett volna, pl.: középen a kijelző, meg egy pár vacak dolog. Utána rögtön ment is 170-ért. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts