Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

no ma elmentem a kútra, hoztam 7l benzint, beleöntöttük, és 3.ra indult :DD pedig a mutató szerint kelelt volna még benne lennie.és a lámpicsek se égett hogy üres a tank, apám azt mondja, hogy lehet hogy a szivatyú magasabban van mint a benzinszintmérő. ez előfordulhat? már kezdtem megilyedni h zsebbenyúlós téma lesz :S

mondjuk a mutatóm ha fulon van akkor sem megy fel fullra, hanem a háromnegyedénél kicsit tovább. lehet hogy lefelé is csal a mutatóm? tom hogy arra nem lehet sokat adni.

meg lehet kivan égve a benzinszintjelző lámpám is akko :D mindenesetre szerencsére nincs baj ugylátszik :huh:

köszi mindenkinek a választ.

És boldog névnapot a Zoltánoknak :))

Lehet a műszeregységen lévő IC a rossz. A lámpicsek meg a mutatótól veszi a jelet és úgy villan ki.

Link to comment
Megosztás:

no ma elmentem a kútra, hoztam 7l benzint, beleöntöttük, és 3.ra indult :DD pedig a mutató szerint kelelt volna még benne lennie.és a lámpicsek se égett hogy üres a tank, apám azt mondja, hogy lehet hogy a szivatyú magasabban van mint a benzinszintmérő. ez előfordulhat? már kezdtem megilyedni h zsebbenyúlós téma lesz :S

mondjuk a mutatóm ha fulon van akkor sem megy fel fullra, hanem a háromnegyedénél kicsit tovább. lehet hogy lefelé is csal a mutatóm? tom hogy arra nem lehet sokat adni.

meg lehet kivan égve a benzinszintjelző lámpám is akko :D mindenesetre szerencsére nincs baj ugylátszik :huh:

köszi mindenkinek a választ.

És boldog névnapot a Zoltánoknak :))

A legmélyebb ponton van a benzinpumpa, mert van egy mélyedés a tank alján, és abban van elhelyezve. A benzinszintjelzőre én sem tudok adni, mert full tanknál 38-litert mutat kábé, aztán gyorsan leesik a fél tankig, aztán onnan meg lassan megy lefele. Úgyhogy én kitapasztaltam mennyit tudok menni egy tank benzinnel, ez nyáron vegyesben 750-kilóméter volt és a napi számlálót figyelem. Köszönöm a névnapi köszöntöt. :D

Link to comment
Megosztás:

A legmélyebb ponton van a benzinpumpa, mert van egy mélyedés a tank alján, és abban van elhelyezve. A benzinszintjelzőre én sem tudok adni, mert full tanknál 38-litert mutat kábé, aztán gyorsan leesik a fél tankig, aztán onnan meg lassan megy lefele. Úgyhogy én kitapasztaltam mennyit tudok menni egy tank benzinnel, ez nyáron vegyesben 750-kilóméter volt és a napi számlálót figyelem. Köszönöm a névnapi köszöntöt. :D

nekem most éppen múkodik az üzemanyagszint jelző. Tegnap amikor kivettem a műszeregységet, megmozgattam a mutatókat kopptól-amíg nyúzni mertem elhajtogattam :huh: aztán visszatettem és most éppen mutat valamit. :D eddig állandóra beállt olyan 40 körülre, és ott dekkolt :) egész télen időmérőnek használtam, mert amíg felért a tetejéig kb addig izzított, Arra a célra még nem használtam amire való :lol:

Link to comment
Megosztás:

no ma elmentem a kútra, hoztam 7l benzint, beleöntöttük, és 3.ra indult :lol: D pedig a mutató szerint kelelt volna még benne lennie.és a lámpicsek se égett hogy üres a tank, apám azt mondja, hogy lehet hogy a szivatyú magasabban van mint a benzinszintmérő. ez előfordulhat? már kezdtem megilyedni h zsebbenyúlós téma lesz :S

mondjuk a mutatóm ha fulon van akkor sem megy fel fullra, hanem a háromnegyedénél kicsit tovább. lehet hogy lefelé is csal a mutatóm? tom hogy arra nem lehet sokat adni.

meg lehet kivan égve a benzinszintjelző lámpám is akko :D mindenesetre szerencsére nincs baj ugylátszik :D

köszi mindenkinek a választ.

És boldog névnapot a Zoltánoknak :D )

Tudtommal nincs is olyan benne...már én is kerestem, vártam hogy mikor villan és itt mondták hogy nincs is, ne várjam :D ....aztán meglehet hogy a fordulatmérős már azt is jelzi! :)

Jaj, és csatlakozom az előttem szólókhoz. Boldog névnapot, Zoli! :huh:

Link to comment
Megosztás:

Tudtommal nincs is olyan benne...már én is kerestem, vártam hogy mikor villan és itt mondták hogy nincs is, ne várjam :D ....aztán meglehet hogy a fordulatmérős már azt is jelzi! :)

Jaj, és csatlakozom az előttem szólókhoz. Boldog névnapot, Zoli! :huh:

Köszönöm. Úgy tudom, csak a fordulatszámmérősben van figyelmeztető lámpa a tank üresedésére.

Link to comment
Megosztás:

hm... télleg az lehet. Szóval a vége csak az lesz hogy majd ha a kárpitot leveszem, akkor vagy látom vagy nem :)

nah mindegy, köszi, majd ha a síncserénél szétborítom a hátulját, meglátom :huh:

Nem tudom milyen a tied, mert nincs az aláírásodban, de az én caravánomnál 1 évig küzdöttem a csepegéssel amíg megtaláltuk. A tetősin levétele után látszott, hogy annyira tele volt levelekkel a horony, hogy a vizet nem engedte gyorsan lefolyni a lefolyón. Ezért egy darabig megállt a víz a tetősin alatt. Ott meg az oldallemez és a tetőlemez korcolásánál (összeillesztésénél) eredetileg egy rugalmas masszával van megoldva a tömítés, ami már elöregedet és repedés van rajta. Nem is lenne ez baj, ha víz nem állna meg a vályúban, de ha igen, akkor ott a repedésen beszivárog a tetőről és a műanyag burkolat mellett csöpög fentről a csomagtartóba. Szóval csak takarítani kellett a leveleket.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudom milyen a tied, mert nincs az aláírásodban, de az én caravánomnál 1 évig küzdöttem a csepegéssel amíg megtaláltuk. A tetősin levétele után látszott, hogy annyira tele volt levelekkel a horony, hogy a vizet nem engedte gyorsan lefolyni a lefolyón. Ezért egy darabig megállt a víz a tetősin alatt. Ott meg az oldallemez és a tetőlemez korcolásánál (összeillesztésénél) eredetileg egy rugalmas masszával van megoldva a tömítés, ami már elöregedet és repedés van rajta. Nem is lenne ez baj, ha víz nem állna meg a vályúban, de ha igen, akkor ott a repedésen beszivárog a tetőről és a műanyag burkolat mellett csöpög fentről a csomagtartóba. Szóval csak takarítani kellett a leveleket.

Köszi szépen. Akkor már tutira megvárja a síncserét és akkor majd meg lesz pucolva. (meg lehet hogy én is kinyomom valami trutymákkal, ha legközelebb megtelik, ne menjünk át akváriumba) :huh:

Link to comment
Megosztás:

Köszi szépen. Akkor már tutira megvárja a síncserét és akkor majd meg lesz pucolva. (meg lehet hogy én is kinyomom valami trutymákkal, ha legközelebb megtelik, ne menjünk át akváriumba) :huh:

Ahol van víz, ott van hal. Ahol van hal, ott van sütnivaló. :)

Ezt szoktam mondani, mikor azt mondják, hogy nincs agyam vagy ilyesmiket. :D

Link to comment
Megosztás:

Köszi szépen. Akkor már tutira megvárja a síncserét és akkor majd meg lesz pucolva. (meg lehet hogy én is kinyomom valami trutymákkal, ha legközelebb megtelik, ne menjünk át akváriumba) :huh:

Ne várd meg a sincserét! Én se hittem volna, hogy milyen egyszerű a sin lepattintása. Óvatosan alányúlni valami csavarhúzófélével és lepattintani. Vissza fordítva. Egy takarítást megér.

Link to comment
Megosztás:

A caravannál a tetősín közepén végigfut egy kis lemezcsík ami belülről több füllel van lerögzítve a csatornában -ami tulajdonképp azt a fölötte (a tetősín között) végig futó lemezt tartja a helyén. No ott azoknál a kis füleknél is be tud ázni, egyik jól látható ténye, hogy a leghátsó (raktér) ablak majdnem közepén lecsorog belülről a víz. :D Sajnos nekem is volt ilyen problémám, egyszerűen leszedtem a tetősínt takaró-lemezestől, megsikáltam finom csiszolópapírral a lemez kaszni felőli élét, leporoltam és lakkal újra kentem jó vastagon -azóta nem ázik be. :) :D Hatchbackoknál nem tudom mennyire lehet ez feltűnő jelenség a tető rövidsége miatt... :huh:

Link to comment
Megosztás:

A caravannál a tetősín közepén végigfut egy kis lemezcsík ami belülről több füllel van lerögzítve a csatornában -ami tulajdonképp azt a fölötte (a tetősín között) végig futó lemezt tartja a helyén. No ott azoknál a kis füleknél is be tud ázni, egyik jól látható ténye, hogy a leghátsó (raktér) ablak majdnem közepén lecsorog belülről a víz. :P Sajnos nekem is volt ilyen problémám, egyszerűen leszedtem a tetősínt takaró-lemezestől, megsikáltam finom csiszolópapírral a lemez kaszni felőli élét, leporoltam és lakkal újra kentem jó vastagon -azóta nem ázik be. :D :lol: Hatchbackoknál nem tudom mennyire lehet ez feltűnő jelenség a tető rövidsége miatt... :huh:

De azoknál tutra nincs gond a tetősínnel :P

Day... bazzeg, inkább nem írok rá semmit, mert a röhögéstől csak félregépelném :) :D :D

Epk. oksa, meglátom hogy hogylátom :D ha ilyen faca idő lesz mint ma, meg annyi időm jövőhéten ahogy most kinéz, lehet hogy meg is csinálom :D

Link to comment
Megosztás:

Szerintem jó, bár én legutóbb Bosch-t vettem, de a másik választás a Champion lett volna.

Nekem a Bosch nem igazán jött be. Champion viszont jó volt :D

bazz, ott az előző avatarom :D :huh: nah mindegy... az a felszereltségi szintet hazudja, meg azt hogy CupeCabrio :lol: :)

Vagy ComfortCoupe :D

Link to comment
Megosztás:

ma voltam gyöngyösre... aztán néztem pár dolgot a kocsin

100-110 közt olyan csendes az egész kocsi, hogy a kerekek gördülése elnyomja a kipufogómat is, persze 120nál már a kipuff nyom el mindent :)

néztem az olaj sapit is

elmegy róla az a trutyi

és a fogyi meg 19 liter 300kmre kb...

de hogy

:huh:
Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.