Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

bizony nem lenne rossz

ki is lehetne húzni magad alóla, vagy ha mégse, akkor meg megtudnád egyből.

nem is a kibújás az, ami érdekelne.

hanem ez a rohadt bizonytalansági faktor. hogy hónapokig várhatsz, hogy most akkor mi volt. mondjuk én kb július óta úgy vezetek, mintha állandóan figyelnének :huh:

rohadékok.

Link to comment
Megosztás:

nem is a kibújás az, ami érdekelne.

hanem ez a rohadt bizonytalansági faktor. hogy hónapokig várhatsz, hogy most akkor mi volt. mondjuk én kb július óta úgy vezetek, mintha állandóan figyelnének :huh:

rohadékok.

jaja erre írtam hogy megtudnád egyből, ha bemértek.

de ez annyira genya dolog tényleg...

kiküldenek kéthónap mulva egy fényképet, emlékezni se fogsz, hogy akkor te hol jártál.

Link to comment
Megosztás:

Azt írta a baloldali, nem tudom a hátsóablakmosó csöve azon a felén megy-e. Ámbár nem hiszem, hogy esőben használta. :)

ötlet jó, de az jobb oldalt van, pontosabban volt, de sztem már volt egy "csőtörése" mert mikor megvettük már el volt lapítva a cső vége, le volt dugózva, meg volt roppatnva, és le volt ragasztva. Szal abból már nem gyün víz :D És amúgy sem habos :D meg bal oldal :lol: A tetősínnél hol tud befolyni az víz hogy az oszlop belsejébe kössön ki? Jah, és úgy hogy a tetőkárpiton semmi ázásnyom nincsen. Mondjuk egy-két hónapon belül lecserélem a tetősíneket, és akkor úgyis meglátom, de addigra halakat telepíthetek a csomagtaróba :huh:

Link to comment
Megosztás:

jaja erre írtam hogy megtudnád egyből, ha bemértek.

de ez annyira genya dolog tényleg...

kiküldenek kéthónap mulva egy fényképet, emlékezni se fogsz, hogy akkor te hol jártál.

Nekem nincs ilyen gondom, mert csak én használom a kocsit, nem tudom másra fogni. Engem a hónapokig kint felejtett 30-as táblák zavarnak, tudod rég hogy vége az ároképítésnek, stb. aztán belefutsz 90-nel a 30 -as táblánál a trafiba. Meg a rég nem létező iparvágánynál a vasúti átjáró. Meg nem szüntetik, és a KRESZ szerint ott is 30-al kell menned. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Nekem nincs ilyen gondom, mert csak én használom a kocsit, nem tudom másra fogni. Engem a hónapokig kint felejtett 30-as táblák zavarnak, tudod rég hogy vége az ároképítésnek, stb. aztán belefutsz 90-nel a 30 -as táblánál a trafiba. Meg a rég nem létező iparvágánynál a vasúti átjáró. Meg nem szüntetik, és a KRESZ szerint ott is 30-al kell menned. :huh:

jaja, egyik imserősömet a saját utcájukba fényképezték le. Egy 20-as építkezős szirszar volt ott, kb 1 éve. Srác tudta hogy az csak azért van ott mert még nem lopták el kb fél éve befejezták a hatalmas munkát... úgyhogy repesztett 45 körül... 90 ropi, 2 házzal a lakása előtt :D :)

Link to comment
Megosztás:

ötlet jó, de az jobb oldalt van, pontosabban volt, de sztem már volt egy "csőtörése" mert mikor megvettük már el volt lapítva a cső vége, le volt dugózva, meg volt roppatnva, és le volt ragasztva. Szal abból már nem gyün víz :D És amúgy sem habos :) meg bal oldal :D A tetősínnél hol tud befolyni az víz hogy az oszlop belsejébe kössön ki? Jah, és úgy hogy a tetőkárpiton semmi ázásnyom nincsen. Mondjuk egy-két hónapon belül lecserélem a tetősíneket, és akkor úgyis meglátom, de addigra halakat telepíthetek a csomagtaróba :huh:

Pedig csak ott van lyuk vágva a tetőre ahol fel van fogatva a tetősín. Meg a caravannal a tetőantenának a nyílása. Lehet hogy azért nem ázik a kárpit, mert annyira nem ázik, hogy csepegjen, hanem a vízcsepp szépen legördül oldalra. Meg vannak fent keresztmerevítők, lehet az egyik vezeti el a vizet. Pölö egy ilyen.

Link to comment
Megosztás:

Pedig csak ott van lyuk vágva a tetőre ahol fel van fogatva a tetősín. Meg a caravannal a tetőantenának a nyílása. Lehet hogy azért nem ázik a kárpit, mert annyira nem ázik, hogy csepegjen, hanem a vízcsepp szépen legördül oldalra. Meg vannak fent keresztmerevítők, lehet az egyik vezeti el a vizet. Pölö egy ilyen.

hm... télleg az lehet. Szóval a vége csak az lesz hogy majd ha a kárpitot leveszem, akkor vagy látom vagy nem :)

nah mindegy, köszi, majd ha a síncserénél szétborítom a hátulját, meglátom :huh:

Link to comment
Megosztás:

hm... télleg az lehet. Szóval a vége csak az lesz hogy majd ha a kárpitot leveszem, akkor vagy látom vagy nem :)

nah mindegy, köszi, majd ha a síncserénél szétborítom a hátulját, meglátom :huh:

Végülis most elég azt az oldalt megbontani, enged az annyit, hogy fölénézz. Nekem a harmadik oldalablak belső burkolatát, meg hátul egy műanyag takarót kellett levenni, és le lehetett húzni azt a sarkot. Meg azt a fogastartót.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon gondolkozom azon,hogy kellene egy kiemelt topikot csinálni és összedni pár képes leírást az általánosan felmerülő kérdésekről.

Elegem van már abból,hogy mindent 25x kell leírnom.

Gondolok itt ilyenre:

-alapjárati motor tisztítása

-hibakód kiolvasás

-fűtőellenállás cseréje

-szűrők cseréje

-olajtipusok motortipushoz

stb stb

Megkérem az admint,hogy csináljon egy zárt topikot,ahova írni nem lehet,de neki pü-ben elküldeni egy kész leírást képekkel és azt beteszi,aki feljön friss tagként,nézze át először azokat és ha az nem segít,csak akkor kérdezzzen.

Link to comment
Megosztás:

Mi bajotok vele? Mert nem kell rá költeni, megbízható és keveset fogyaszt? Irigyek vagytok csak :huh:

Persze-persze azok vagyunk. :) Itt van a vontatókötél a csomitartóban, bármikor megcsörgethetsz, ha az árokban kötsz ki. Maradt az építkezésből 30 kiló gipsz azt is viszem. Nade tényleg OFF:

Link to comment
Megosztás:

Nagyon gondolkozom azon,hogy kellene egy kiemelt topikot csinálni és összedni pár képes leírást az általánosan felmerülő kérdésekről.

Elegem van már abból,hogy mindent 25x kell leírnom.

Gondolok itt ilyenre:

-alapjárati motor tisztítása

-hibakód kiolvasás

-fűtőellenállás cseréje

-szűrők cseréje

-olajtipusok motortipushoz

stb stb

Megkérem az admint,hogy csináljon egy zárt topikot,ahova írni nem lehet,de neki pü-ben elküldeni egy kész leírást képekkel és azt beteszi,aki feljön friss tagként,nézze át először azokat és ha az nem segít,csak akkor kérdezzzen.

Van pár fórumozónak honlapja, amiken már jópár szerelés leírása megtalálható képekkel illusztálva. Példának okáért én is elküldtem a kárpitcseréről a képeket "valakinek" :huh: azóta se történt semmi.

Link to comment
Megosztás:

Van pár fórumozónak honlapja, amiken már jópár szerelés leírása megtalálható képekkel illusztálva. Példának okáért én is elküldtem a kárpitcseréről a képeket "valakinek" :huh: azóta se történt semmi.

Akkor küldjétek át nekem és majd én beszélek Mélykékkel.

Laci4-nek is vannak azt hiszem leírásai.Már írtam neki pü-t.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem akié a kocsi,az felelőséggel tartozik érte,de ha megbüntetnek,akkor még ott a helyszínen kapjam meg a csekket!

hát ez így lenne fer, de hogy várjál hónapokat hát az elképesztő.

aztán a kiemelt topikos gondolat se rossz, mert akár el is felejthet vki valamit, sé akkor csak oda bekukkant és megvan :huh:

pl a vezérlés vagy a termosztátcsere is megvan már, Heninggel karörtve felraktuk az oladalamra.

meg igyeszem az eddig elkövetett átalakításokat is webre vetni, hátha segít vkinek.

Link to comment
Megosztás:

aztán a kiemelt topikos gondolat se rossz, mert akár el is felejthet vki valamit, sé akkor csak oda bekukkant és megvan :huh:

pl a vezérlés vagy a termosztátcsere is megvan már, Heninggel karörtve felraktuk az oladalamra.

meg igyeszem az eddig elkövetett átalakításokat is webre vetni, hátha segít vkinek.

Összegyűjtük egy helyre mindet és akkor nem kell annyiszor mindent leírni/magyarázni.

U.i.: neked csinálok a kormányműről otthon majd képeket,van egy kiszedett nekem.

Link to comment
Megosztás:

Összegyűjtük egy helyre mindet és akkor nem kell annyiszor mindent leírni/magyarázni.

U.i.: neked csinálok a kormányműről otthon majd képeket,van egy kiszedett nekem.

Hát ha belegondolsz, előbb-utóbb eljut a fórum arra a szintre, hogy mindenféle problémával találkoztunk már, és mindíg csak ismételünk. Persze lesznek új esetek, de mindíg kevesebb.

Link to comment
Megosztás:

Összegyűjtük egy helyre mindet és akkor nem kell annyiszor mindent leírni/magyarázni.

U.i.: neked csinálok a kormányműről otthon majd képeket,van egy kiszedett nekem.

az se lenne rossz

meg a nyomtávrudakat egy egy csavar tartja

annak neki lehet erőből feküdni? mert én villáskulccsal nem bírtam megnyikkantani, csövet megnem mertem rátenni, nehogy leszakítsam...

Link to comment
Megosztás:

Hát ha belegondolsz, előbb-utóbb eljut a fórum arra a szintre, hogy mindenféle problémával találkoztunk már, és mindíg csak ismételünk. Persze lesznek új esetek, de mindíg kevesebb.

meg soha megnem oldottak, mint pl az én alapjárat ingadozásom, ami nem hasonlít a többiekére...

Link to comment
Megosztás:

Vagy az én relytéjes "lecsökken a benzinszint 20 liter alá és nem akarok menni" efektus. Bár ez szerintem biztos AC-körüli, csak még nem volt jó idő szétszedni.

Vagy a jó, használt gyertyakábellel két hétig jó az autó, aztán ökörködik tőle a verda és a régi, repedt, rossz gyertya kábelt visszaraktam és azóta is használom. :huh:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.