Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Na ezt én is úgy gondoltam, hogy olyat veszek amilyen nekem tetszik és az az enyém, nem bérlem és "társai" csak még mindig abban vagyok, hogy nem látom a pontos anyagi dolgaimat (a verda még mindig darabokban van és nem tudni mennyi lesz a végösszeg), másrészt meg előre ki akarom fizetni az 1 évi netköltséget (mert olcsóbb is úgy) és hagyjanak békén plusz veszek egy modemet vagy routert és pótcsoki, 1 évre le van tudva a téma... :lol:

Azért kérdeztem milyen tipust ajánlasz (vagy más is aki benne van a témában) mert nem szeretek kinlódni a dolgokkal ha router... :blush: :)

Link to comment
Megosztás:

Na ezt én is úgy gondoltam, hogy olyat veszek amilyen nekem tetszik és az az enyém, nem bérlem és "társai" csak még mindig abban vagyok, hogy nem látom a pontos anyagi dolgaimat (a verda még mindig darabokban van és nem tudni mennyi lesz a végösszeg), másrészt meg előre ki akarom fizetni az 1 évi netköltséget (mert olcsóbb is úgy) és hagyjanak békén plusz veszek egy modemet vagy routert és pótcsoki, 1 évre le van tudva a téma... :lol:

Azért kérdeztem milyen tipust ajánlasz (vagy más is aki benne van a témában) mert nem szeretek kinlódni a dolgokkal ha router... :blush: :D

Edimax BR-6204Wg-t nyugodt szívvel ajánlom. :D Már két éve üzemel hiba nélkül nálam, egy BR-6104K. :)

Link to comment
Megosztás:

:blush: jó játék hülye gyerekeknek! De ha komolyan nézzük akkor meg nem is örökmozgó. :D :)

Az egyik lányom hozott egy ilyet egy osztálykirándulásról, ki akartam próbálni ment Jim Carrey a Ace venturában a lépcsővel a kolostornál, de sehogyse jött össze. Csak megfelelő mélységű-magaságú lépcsőnél működik.

Más.: elkezdtem bekábelezni az elektormos tükröt, behúztam a jobb tükörtől a kábelokat a biztidobozig ,egy délelőtt elment vele, aztán elfogyott a kábelem holnap folytatom. Őssze vagdosta a kezem a lemez az ajtóban ahogy fűztem át a drótokat az ajtó átvezetőn. Egyszer biztos nevetni fogok az egészen. :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy én vagyok tudatlan, de áruld már el milyen nyelven írod a mondataid elé az, hogy "am"? Talán akkor kiszótárazom valahogyan...

Már számtalanszor láttam nálad ezt a kifejezést, de sose értettem.

am= amúgy

Sztem= szerintem

vmi=valami

ha van még amit nem értesz szólhatsz, elmondom, és bocsi, ha nagyon nem érthető :blush:

csomiajtó közpotizáras zárása nem annyira egyszerű.

gyári cuccal jól működik, de utólagos kp zár készlettel nem olyan egyszerű. alapból többnyire 4 motort adnak készletbe is.

na meg az hogy az F eken a csomi zárszerkezete kicsit bonyolultabb, hogy csak simán egy motort felraksz a rúdra és annyi

valaki írta is, hogy ha bezárja kulccsal hiába van rajta az univerzális motor az nem fog kinyilni csak kulccsal

a gomb egy tárcsát mozgat fel le, ebben a tárcsában van egy kivágás, és a kulccsal azt a kivágást fordítod el.

ha a kivágás áll a rudazat ütközője felé, akkor nem nyit, ha a kulccsal odafordítod a tárcsa nem kivágott részét, akkor nyomásra a rudazat ütközőjét fogja nyomni, így nyitni fog.

nyáron nézegettem én is...

ha megtudom oldani, hogy a tárcsa forduljon ennyit, hogy az ütközőhöz érjen, illetve hogy ne érjen oda, akkor belerakom az 5 vezetékest, és akkor pl boltból kijövetkor nagyon hasznos lesz, mert a csomiból nyithato az egészet, és zárhatom is, de a két első ajtóról is nyitható lesz a csomi.. ha nem tudom rárakni illetve nem fogja bírni elfordítani annyira... akkor még elgondolkozom más megoldáson is... pl azon, hogy a riasztóval való összekötési lehetőséget biztosító két vezetéket viszem csak hátra, és azt kötöm össze, úgy hogy ha zárom a csomit, akkor zárjon le a többi ajtó is, illetve ha nyitok akkor nyisson, mert azt a két vezetéket ha testelem, akkor nyit illetve zár, és az ötvezetékes megmarad tartalékba.

Link to comment
Megosztás:

am= amúgy

Sztem= szerintem

vmi=valami

ha van még amit nem értesz szólhatsz, elmondom, és bocsi, ha nagyon nem érthető :blush:

csomiajtó közpotizáras zárása nem annyira egyszerű.

gyári cuccal jól működik, de utólagos kp zár készlettel nem olyan egyszerű. alapból többnyire 4 motort adnak készletbe is.

na meg az hogy az F eken a csomi zárszerkezete kicsit bonyolultabb, hogy csak simán egy motort felraksz a rúdra és annyi

valaki írta is, hogy ha bezárja kulccsal hiába van rajta az univerzális motor az nem fog kinyilni csak kulccsal

a gomb egy tárcsát mozgat fel le, ebben a tárcsában van egy kivágás, és a kulccsal azt a kivágást fordítod el.

ha a kivágás áll a rudazat ütközője felé, akkor nem nyit, ha a kulccsal odafordítod a tárcsa nem kivágott részét, akkor nyomásra a rudazat ütközőjét fogja nyomni, így nyitni fog.

nyáron nézegettem én is...

ha megtudom oldani, hogy a tárcsa forduljon ennyit, hogy az ütközőhöz érjen, illetve hogy ne érjen oda, akkor belerakom az 5 vezetékest, és akkor pl boltból kijövetkor nagyon hasznos lesz, mert a csomiból nyithato az egészet, és zárhatom is, de a két első ajtóról is nyitható lesz a csomi.. ha nem tudom rárakni illetve nem fogja bírni elfordítani annyira... akkor még elgondolkozom más megoldáson is... pl azon, hogy a riasztóval való összekötési lehetőséget biztosító két vezetéket viszem csak hátra, és azt kötöm össze, úgy hogy ha zárom a csomit, akkor zárjon le a többi ajtó is, illetve ha nyitok akkor nyisson, mert azt a két vezetéket ha testelem, akkor nyit illetve zár, és az ötvezetékes megmarad tartalékba.

És a "szvsz" az mit jelent?

Én megelégszem azzal, hogy a csomiajtót is zárja az első kettő. Simán csak kétvezetékes motor, de a nyáron meg kellett faragnom, mert az előző tulaj cseréhette, és nem pont belevaló került oda, nem ment tökéletesen a zárórúd a tárcsa elé. Ha sokat nyomkodtad a gombot ki lehetett nyitni, de már jó.

Link to comment
Megosztás:

Mi vagy te felnikereskedő? :)

Inkább csak keresgélő. :lol: Új nyári gumikat kell vennem és azokat már szeretném külön felnire tenni. Ha tudtok segitsetek összehozni egy jó üzletet, légyszi! Ha más nem lesz akkor a 13'-as lemez felni is jó lesz majd. :blush:

Link to comment
Megosztás:

am= amúgy

Sztem= szerintem

vmi=valami

ha van még amit nem értesz szólhatsz, elmondom, és bocsi, ha nagyon nem érthető :)

csomiajtó közpotizáras zárása nem annyira egyszerű.

gyári cuccal jól működik, de utólagos kp zár készlettel nem olyan egyszerű. alapból többnyire 4 motort adnak készletbe is.

na meg az hogy az F eken a csomi zárszerkezete kicsit bonyolultabb, hogy csak simán egy motort felraksz a rúdra és annyi

valaki írta is, hogy ha bezárja kulccsal hiába van rajta az univerzális motor az nem fog kinyilni csak kulccsal

a gomb egy tárcsát mozgat fel le, ebben a tárcsában van egy kivágás, és a kulccsal azt a kivágást fordítod el.

ha a kivágás áll a rudazat ütközője felé, akkor nem nyit, ha a kulccsal odafordítod a tárcsa nem kivágott részét, akkor nyomásra a rudazat ütközőjét fogja nyomni, így nyitni fog.

nyáron nézegettem én is...

ha megtudom oldani, hogy a tárcsa forduljon ennyit, hogy az ütközőhöz érjen, illetve hogy ne érjen oda, akkor belerakom az 5 vezetékest, és akkor pl boltból kijövetkor nagyon hasznos lesz, mert a csomiból nyithato az egészet, és zárhatom is, de a két első ajtóról is nyitható lesz a csomi.. ha nem tudom rárakni illetve nem fogja bírni elfordítani annyira... akkor még elgondolkozom más megoldáson is... pl azon, hogy a riasztóval való összekötési lehetőséget biztosító két vezetéket viszem csak hátra, és azt kötöm össze, úgy hogy ha zárom a csomit, akkor zárjon le a többi ajtó is, illetve ha nyitok akkor nyisson, mert azt a két vezetéket ha testelem, akkor nyit illetve zár, és az ötvezetékes megmarad tartalékba.

Há izé. Nem tudom már milyen cucc van nekem gyárilag hátul (két vezetékes szerintem, nem emlékszem :blush: ), de nekem a zárómotor abból áll, hogy van egy Z alakú köracél vagymi, oszt azt tolja a benyomódó kör akármi elé, meg ügye húzza el. Ha kulccsal nyitod, akkor ügye azt a kör alakú akármit forgatod el úgy, hogy a benne lévő két marás közé essen az a Z alak, így zárt központival is ki lehet nyitni. Bár nekem Caravan van, lehet más a zárszerkezet. :lol:

Más: ma találkoztam Gergolabs-szal. :D Szerencsére nem tévesztettük össze az autónkat, hiába ugyanolyan színű. :D

Link to comment
Megosztás:

Há izé. Nem tudom már milyen cucc van nekem gyárilag hátul (két vezetékes szerintem, nem emlékszem :blush: ), de nekem a zárómotor abból áll, hogy van egy Z alakú köracél vagymi, oszt azt tolja a benyomódó kör akármi elé, meg ügye húzza el. Ha kulccsal nyitod, akkor ügye azt a kör alakú akármit forgatod el úgy, hogy a benne lévő két marás közé essen az a Z alak, így zárt központival is ki lehet nyitni. Bár nekem Caravan van, lehet más a zárszerkezet. :lol:

Más: ma találkoztam Gergolabs-szal. :) Szerencsére nem tévesztettük össze az autónkat, hiába ugyanolyan színű. :D

de neked gyári központid van nem?

Link to comment
Megosztás:

mint azt említettem, az más dolog :)

az utólagosan beszerelteknél kell vmit kitalálni....

Nekem lövésem nincs h eredeti -e vagy nem, de nekem is úgy múkodik ahogy Day-testvér regélte. Amikor még nem zárta a központi rendszeresen rá is nyitottam a zárt autóra :lol: :blush:

Link to comment
Megosztás:

Hívott fél 9kor haverom, hogy menjek segíteni neki, lerobbant. Ilyen gyorsan még sose öltöztem fel és mikor a helyszínhez közelítettem, ilyen lassan sem mentem még a főúton. :)

Amúgy csak a benya fogyott ki a kadettjából. :lol: Még jó, hogy van neki 5 literes kannája, szép lett volna hazarángatni 40-l egy kútig. :blush:

Link to comment
Megosztás:

szvsz= szerény vélemányem szerint

ezt pl én soha se használom, pedig mennyivel rövidebb :lol:

No erre megesküdtem volna, hogy azt jelenti SZEVASZ....

Ebként mg td őrjtni 'z a sk rvdítés, mntha nm lnne rá idő, hgy lírjuk a szvkat mgyrul. Nm tom hva rhanunk....

Angolék is sokat rövidítenek, de:

1) Minden szövegben amikor először használják, akkor leírják rendesen, és utána zárójelbe teszik a rövidítést. Például: ..... ma reggel hét órára volt idézésem a Döglégyházai Rendőrkapitányság Bűnügyi Alosztályára (DRBA), ahol időben nem jelentem meg, mert ......

Ezután már érthető a szöveg ha ezt írja: Miután időben nem jelentem meg a DRBA idézésére, ezért elfogató parancsot adtak ki ellenem.....

Ez már világos beszéd! :blush:

2) A rövidítésnek az az értelme, hogy hosszú összetett kifejezéseket ne kelljen többször is, teljes terjedelmében leírni, kimondani, de attól még értelmes maradjon a szöveg.

3) Ez a fajta rövidítés nem megy a nyelv rovására, mert nem szavakat rövidít, hanem kijezéseket.

Sajnos errefelé nem ezt tapasztalom, és a gyorsaság mindenek felett vastagon a minőség, és a magyar nyelv rovására megy.

Szerintem aki írásra vetemedik, az tartozik annyival az olvasóinak, hogy megtiszteli őket a tiszta, érthető szöveggel.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.