Laleekirály Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Az miaz? mesélj csak :blush: A kipufogó toroktól jön felfelé egy cső, azon szívja vissza a kormot és a füstöt. Na én azt levakoltam. Kiszedtem a tömítést és alulemezből vágtam oda olyan alakot, mint a tömítés és kész. Azóta jobban húz, nem olyan lusta és jobban pörög. Gondolom jobb neki, hogy csak a tiszta levegőt szívja. Erről beszélek Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 A kipufogó toroktól jön felfelé egy cső, azon szívja vissza a kormot és a füstöt. Na én azt levakoltam. Kiszedtem a tömítést és alulemezből vágtam oda olyan alakot, mint a tömítés és kész. Azóta jobban húz, nem olyan lusta és jobban pörög. Gondolom jobb neki, hogy csak a tiszta levegőt szívja. Ahhaa... Ez jó. Látom hogy mi lesz a legközelebbi program amivel kitolom az eddigieket :) Az a kárpitzörgés még kibírja egy kicsit... :lol: Ez jó... őőő amúgy az miért is volt ott? Ez már környezetvédés akart lenni? vagy mitökért volt az ott :blush: valamiért csak tettek oda egy csövet. Nem hiszem hogy Hansnak útban volt egy darab cső és azért beletolták hogy ne legyen láb alatt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Ha te tudsz ilyen kombót ennyiért akkor vegyél sokat, mert dupla áron el tudod adni. Mégis mi a fenének teszel be hátra tárcsás hidat, ha elöl nincs nagy féked? Mégis mit teszel fel a nagy fékekre, ha 13-as kereked van? Mégis minek rá a nagy kerék, ha nem bírja el a motor? Mégis minek a másik stabrúd, ha amúgy is billeg az egész? Te tényleg nem érted? a veki híd csak tárcsafékkel van? senki se mondta, hogy én meg is fogom ezeket csinálni senki se mondta, hogy csak 13as kerekem van ha váltóméreten maradok miért ne bírná?? stabrúdtól valamennyire csökken a billegése, ha nem is annyira mint egy keményre állított koni szettől, és ez nem az én hülyeségem, Johny is írta, és pl a hátsó hídban lévő rudat is megérzem :blush: ja és írtam, hogy csupaszon meg egyáltalán nem arról volt szó, hogy egy családi c14nzre kell ezeket rakni, de fel lehet rakni akár arra is, ha olcsón megtudja vki keríteni, akkor miért ne romlani nem fog az autó tőle. nemtudom, hogy a veki hídjára rámegy e a sima dobfék, de ha tárcsa lesz rajta mi van akkor? nem lesz kihasználva... és ha lehet cserélni dobra, akkor pl én a hidat ami most van alatta 5 ezerért vettem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Ahhaa... Ez jó. Látom hogy mi lesz a legközelebbi program amivel kitolom az eddigieket :D Az a kárpitzörgés még kibírja egy kicsit... :lol: Ez jó... őőő amúgy az miért is volt ott? Ez már környezetvédés akart lenni? vagy mitökért volt az ott :blush: valamiért csak tettek oda egy csövet. Nem hiszem hogy Hansnak útban volt egy darab cső és azért beletolták hogy ne legyen láb alatt :D Gondolom, hogy ne jusson vissza annyi ganéj a levegőbe, de kit érdekel, ha jobban megy tőle az autó! :) Ahogy becsatlakozik a cső, a másik oldalán ott van a szelep, ami vezérli. Az vákummal megy és ha minél jobban tolod neki, annál jobban nyit és jön visszafelé a ganéj rendesen. De nekem már nem! :D Érezhető a különbség. Valaki tud valami tuningot 1,7D-re? (ezen kívül) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Gondolom, hogy ne jusson vissza annyi ganéj a levegőbe, de kit érdekel, ha jobban megy tőle az autó! :lol: Ahogy becsatlakozik a cső, a másik oldalán ott van a szelep, ami vezérli. Az vákummal megy és ha minél jobban tolod neki, annál jobban nyit és jön visszafelé a ganéj rendesen. De nekem már nem! :) Érezhető a különbség. Valaki tud valami tuningot 1,7D-re? (ezen kívül) :D Akkor zöldártyánál tehetem vissza :blush: nah mindegy, majd nem húzom meg erősen mert onnan hazafelé már lemez lesz :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 a veki híd csak tárcsafékkel van? senki se mondta, hogy én meg is fogom ezeket csinálni senki se mondta, hogy csak 13as kerekem van ha váltóméreten maradok miért ne bírná?? stabrúdtól valamennyire csökken a billegése, ha nem is annyira mint egy keményre állított koni szettől, és ez nem az én hülyeségem, Johny is írta, és pl a hátsó hídban lévő rudat is megérzem :blush: ja és írtam, hogy csupaszon meg egyáltalán nem arról volt szó, hogy egy családi c14nzre kell ezeket rakni, de fel lehet rakni akár arra is, ha olcsón megtudja vki keríteni, akkor miért ne romlani nem fog az autó tőle. nemtudom, hogy a veki hídjára rámegy e a sima dobfék, de ha tárcsa lesz rajta mi van akkor? nem lesz kihasználva... és ha lehet cserélni dobra, akkor pl én a hidat ami most van alatta 5 ezerért vettem. :lol: tök felesleges hidat cserélni, vekinél nem tom hogy van, de astranál a gyárilag tárcsafékesnél van egy +merevítő...nekem csak a fékek lettek átrakva, nem érzem rossznak. ha 13kerékkel akarod akkor nem jó, mert 175/70 elég libikóka, nekem nyárival nem libeg, de télivel borzalmas.. mivel most nzd van sztem jogosan érzékelte Tápi(és sztem még páran) hogy arra akarod ezeket felrakni. még mindig nem tudom miért jobb a veki hid...lehet h én vagyok a hülye... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Akkor zöldártyánál tehetem vissza :blush: nah mindegy, majd nem húzom meg erősen mert onnan hazafelé már lemez lesz :lol: Szerintem nem olyan vészes! Azóta volt zöldkártyán és nem volt gond! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 egy két dolgot azért érdemes megcsinálni, pl a légszűrős dolog se kerül sok pénzbe... főleg neked, mert ugye az építkezés, és egy két csődarab biztos akad még :blush: én pl összetákoltam egy kipufogót hátra, nem is megy jobban, de legalább a hangja jobb :lol: na meg futóműre is elég könnyen rá lehet gyúrni, pl a Veki hátsóhíd, meg a cali első stabrúd... igazából a moci az amihez tényleg nem lehet annyira hozzányúlni olcsó pénzből... Igen, csak az az igazság, hogy amikor megvettem, akkor vettem rá új gumiharangot 4 ezerért, a régit meg eldobtam, pedig azzal lehetet volna mókolni vmit. A kipufhoz meg amúgy sem nyúlnák, mert örülök hogy ilyen csendes. Meg az amúgy is olyan dolog, hogy "tudom, hogy kis mocim van , de hangos, mintha nagy lenne" tuning, akkor meg minek. Majd ha nem lesz mire költenem, akkor SE- ha nem akkor meg marad így. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 SE-nél is simán elég a dobfék hátra. Tudok példát rá, hogy milyen nagy gondot tud okozni, ha hátul túl nagy a fék :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 SE-nél is simán elég a dobfék hátra. Tudok példát rá, hogy milyen nagy gondot tud okozni, ha hátul túl nagy a fék :blush: ezért kell előre is megfelelő méretű :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Szerintem nem olyan vészes! Azóta volt zöldkártyán és nem volt gond! :) Nekem az is gond lehet a zöldkártyán ha beindítom :blush: erre inkább feketekártya jöhetne... Nem kockáztatok meg egy pár perces csavarozgatással egy szopást :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 SE-nél is simán elég a dobfék hátra. Tudok példát rá, hogy milyen nagy gondot tud okozni, ha hátul túl nagy a fék :blush: Éppen ezt akartam én is mondani. Egy alig 1000 kilós autóhoz bőven elég kell hogy legyen egy rendesen karbantartott jó dobfék is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 tök felesleges hidat cserélni, vekinél nem tom hogy van, de astranál a gyárilag tárcsafékesnél van egy +merevítő...nekem csak a fékek lettek átrakva, nem érzem rossznak. ha 13kerékkel akarod akkor nem jó, mert 175/70 elég libikóka, nekem nyárival nem libeg, de télivel borzalmas.. mivel most nzd van sztem jogosan érzékelte Tápi(és sztem még páran) hogy arra akarod ezeket felrakni. még mindig nem tudom miért jobb a veki hid...lehet h én vagyok a hülye... van ebbe is igazság, de írtam, hogy a c14nzmre? csak felmerült egy nézőpont miszerint nem érdemes a motoron tuningolgatni, és csak leírtam pár olyan dolgot, amit én még értelmesnek látok, de még a c14nzre is... akár. rosszabb nem lesz az se. veki híd szélesebb, és nagyobb a dőlése is... meg abban erősebb a stabrúd, régesrégen ezt írta Gabi és visszatérve... ki mondta hogy 13as? most is 14es van rajta, nyáron meg 15ös. ja am nemtudom,hogy tárcsafékfüggő e de szerintem nem, mert amit én kaptam, abban is van rúd, és nem volt tárcsás a kocsi ami alól kiszedték. johny a Dízelébe rakott stabrudat, és nagyon pozitívan nyilatkozott róla, Hening meg külső stabokat rakott hátra, ha jóltudom. szóval nem csak én látom esetleg még jóknak ezeket a dolgokat. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 a veki híd csak tárcsafékkel van? senki se mondta, hogy én meg is fogom ezeket csinálni senki se mondta, hogy csak 13as kerekem van ha váltóméreten maradok miért ne bírná?? ... Minek akkor a másik híd ha nem a fék miatt? "ha váltóméreten maradok miért ne bírná??" - ez a kérdés KO. Nem tudom hol kellene kezdeni a magyarázkodást. Nem is érek rá most erre. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 SE-nél is simán elég a dobfék hátra. Tudok példát rá, hogy milyen nagy gondot tud okozni, ha hátul túl nagy a fék :blush: de ott meg lett állapítva, hogy nem a tárcsa miatt voltak bajok, (kanyarba bezúzás) hanem a tehermentesít szelepének a nem odavalósága miatt és én a veki hidat nem a fék miatt említettem... igaz nemtudom, hogy arra rámegy e a dob. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 ezért kell előre is megfelelő méretű :blush: Így van :lol: Vagy csak előre egy megfelelő méretű. Nekem is dob van hátul, pedig van honnan lassítani. Elöl van egy 256-os GSi hűtött tárcsa egy Brembo-Ferredo párossal, meg mostmár egy nagyobb rásegítő és tökéletesen elegendő. Elöl kell fejlesztni legelőször, aztán, ha már annyira nagy a teljesítmény, hogy az is kevés, akkor lehet gondolkodni tárcsás hátsó hídon. Az igaz, hogy jól néz ki egy alufelni alatt, ha hátul is tárcsa van, de nem megfelelő elosztással többet árt, mint használ. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Minek akkor a másik híd ha nem a fék miatt? "ha váltóméreten maradok miért ne bírná??" - ez a kérdés KO. Nem tudom hol kellene kezdeni a magyarázkodást. Nem is érek rá most erre. ha tárcsafék kell akkor jólenne a gsi de a veki híd szélesebb meg amit nemrég írtam... de ezt a váltóméretes dolgot nem értem most... ha megmarad a váltóméret miért nem bírja? sőt a 256os léghűtéses fékhez is elég a 14es felni, akkor milyen nagy kerék? ezt se értem miért hoztad fel... Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 van ebbe is igazság, de írtam, hogy a c14nzmre? csak felmerült egy nézőpont miszerint nem érdemes a motoron tuningolgatni, és csak leírtam pár olyan dolgot, amit én még értelmesnek látok, de még a c14nzre is... akár. rosszabb nem lesz az se. veki híd szélesebb, és nagyobb a dőlése is... meg abban erősebb a stabrúd, régesrégen ezt írta Gabi és visszatérve... ki mondta hogy 13as? most is 14es van rajta, nyáron meg 15ös. ja am nemtudom,hogy tárcsafékfüggő e de szerintem nem, mert amit én kaptam, abban is van rúd, és nem volt tárcsás a kocsi ami alól kiszedték. johny a Dízelébe rakott stabrudat, és nagyon pozitívan nyilatkozott róla, Hening meg külső stabokat rakott hátra, ha jóltudom. szóval nem csak én látom esetleg még jóknak ezeket a dolgokat. nem írtad, de mivel olyanod van ezért gondolhattunk rá... :blush: 14es jó, azon is /65van... 15ösön 195/50 már egész jó, de azért az astra rugói, gátlói nem nagy számok, tehát ettől még mindig libeghet. stabrúd nekem nincs, tehát erről nem tudok nyilatkozni, de azt elmondhatom h libegésnek nyoma sincs, csak a gumik mozognak :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 de ott meg lett állapítva, hogy nem a tárcsa miatt voltak bajok, (kanyarba bezúzás) hanem a tehermentesít szelepének a nem odavalósága miatt és én a veki hidat nem a fék miatt említettem... igaz nemtudom, hogy arra rámegy e a dob. Igaz, viszont sokkal bonyolultabb utólag beállítani, mintha valami "gyári" lenne átrakva. A lényeg, hogy szerintem nem éri meg ezzel szórakozni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Így van :blush: Vagy csak előre egy megfelelő méretű. Nekem is dob van hátul, pedig van honnan lassítani. Elöl van egy 256-os GSi hűtött tárcsa egy Brembo-Ferredo párossal, meg mostmár egy nagyobb rásegítő és tökéletesen elegendő. Elöl kell fejlesztni legelőször, aztán, ha már annyira nagy a teljesítmény, hogy az is kevés, akkor lehet gondolkodni tárcsás hátsó hídon. Az igaz, hogy jól néz ki egy alufelni alatt, ha hátul is tárcsa van, de nem megfelelő elosztással többet árt, mint használ. nekem is azért van alatta tárcsa hátul, mert szebb mint a dob :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 nem írtad, de mivel olyanod van ezért gondolhattunk rá... :blush: 14es jó, azon is /65van... 15ösön 195/50 már egész jó, de azért az astra rugói, gátlói nem nagy számok, tehát ettől még mindig libeghet. stabrúd nekem nincs, tehát erről nem tudok nyilatkozni, de azt elmondhatom h libegésnek nyoma sincs, csak a gumik mozognak :lol: hát a videóra visszagondolva még az se :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 és különben is... miaz, hogy témába vágó dolgot írtok a topikba he?! :lol: :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 hát a videóra visszagondolva még az se :lol: most még nem tudom milyen lesz...mert elől cserebere volt...most még keményebb lett. 195/60 eléggé libeg igy télvíz idején :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 és különben is... miaz, hogy témába vágó dolgot írtok a topikba he?! :D :D a csevegés topicba? :blush: :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Igaz, viszont sokkal bonyolultabb utólag beállítani, mintha valami "gyári" lenne átrakva. A lényeg, hogy szerintem nem éri meg ezzel szórakozni. állítani? nemtudom lehet e azt egyáltalán, sztem tipushoz valót kell venni. legalábbis ahogy nekem van a csőberakva az a szelep azon állítást nem vettem észre, de ezt az astra fajtát nem is tudták még megmondani hogy működik. van olyan, ami a híd mozdulásával állítja, de hogy az a kis darabka hogy állítja nemtudom. de most is elmondom, hogy nem kimondottana fék miatt, hanem azért, mert szélesebb, és nagyobb a dőlése is, illetve merevebb, ha jól emlékszem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts