Johnny82 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Persze, ha a motort is már eleve arra igazították... :lol: Tápi is mondta: ti elfelejtitek komplex rendszerben nézni az autót. Attól hogy a zsíros kenyéren lecseréled az újhagymát lilahagymára, még ugyanolyan zsíroskenyér marad, max ad egy kis plusz jóérzést, hogy most valami újat próbálsz :blush: Az újhagymát (4-1) azért cseréled le lilahagymára (4-2-1), mert az jobb. Én nem azt mondom, hogy nyerek vele 10-15 lóerőt, hanem jobban kiáramól a kipufogógáz a rendszerből. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Nekem is 4-1 van már időtlen idők óta. csakhát neked kissé fel van húzva az a moci..kissé de én vki olyannak látam, akinek nem tuningolt..ha jól emlékszem, még képes élménybeszámolója is volt, egy szimeringcserével kapcsolatosan, és ott említette meg, hogy felkerült a leömlő is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Azért mert azt tervezték hozzá. Az NZ-hez meg ezt. Az autó nem karácsonyfa. :blush: Kár..... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Az újhagymát (4-1) azért cseréled le lilahagymára (4-2-1), mert az jobb. Én nem azt mondom, hogy nyerek vele 10-15 lóerőt, hanem jobban kiáramól a kipufogógáz a rendszerből. ez azért ennyire mégse egyszerű... akkor miért nincs 4 cső végig a kocsi seggéig semmi kipufogódobbal? :blush: vannak ilyen dolgok, hogy átöblítés... feltöltődés, amit nagyban befolyásol a kipufogórendszer milyensége. ha nincs semmi folytás romlik az összhang azt nem megy a verda... pl túl nagy átmérőjű rendszernél nyomatékvesztésről való beszámolót is hallhattunk már itt is :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Az újhagymát (4-1) azért cseréled le lilahagymára (4-2-1), mert az jobb. Én nem azt mondom, hogy nyerek vele 10-15 lóerőt, hanem jobban kiáramól a kipufogógáz a rendszerből. És te attól jobban érzed magad, hogy megkönnyítetted a kipufogógázok dolgát? Biztos hogy te is teljesítménynövekedés miatt csinálod. Fordítsuk meg a dolgot. Mit vársz? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 csakhát neked kissé fel van húzva az a moci..kissé de én vki olyannak látam, akinek nem tuningolt..ha jól emlékszem, még képes élménybeszámolója is volt, egy szimeringcserével kapcsolatosan, és ott említette meg, hogy felkerült a leömlő is. Rajta volt az NZ-n is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Én nem azt mondom, hogy nyerek vele 10-15 lóerőt, hanem jobban kiáramól a kipufogógáz a rendszerből. Esetedben a jobb öblítés valószínű rosszabb motorkarakterisztikát is eredményezne. Ez egy kicsit komplexebb dolog, mint a "belefújunk a csőbe, és a másik végén valakinek lobogni fog a haja" problémakör :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 ez azért ennyire mégse egyszerű... akkor miért nincs 4 cső végig a kocsi seggéig semmi kipufogódobbal? :blush: vannak ilyen dolgok, hogy átöblítés... feltöltődés, amit nagyban befolyásol a kipufogórendszer milyensége. ha nincs semmi folytás romlik az összhang azt nem megy a verda... pl túl nagy átmérőjű rendszernél nyomatékvesztésről való beszámolót is hallhattunk már itt is :lol: Kiforgatod a szavaimat! Én nem mondtam semmi ilyesmit amiről Te írtál! Én csak azt írtam, hogy a 4-1 helyett legyen 4-2-1, de a kati, közdob és a kipufogódob maradna! És nem kell 70-es rendszer egy 1.4-re. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Kiforgatod a szavaimat! Én nem mondtam semmi ilyesmit amiről Te írtál! Én csak azt írtam, hogy a 4-1 helyett legyen 4-2-1, de a kati, közdob és a kipufogódob maradna! És nem kell 70-es rendszer egy 1.4-re. Ebben az esetben még a hangja sem változna :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Rajta volt az NZ-n is. na akkor neked miért volt rajta? tapasztalathiány miatt, és most minket akarsz kímélni, felesleges dolgoktól? változás, tudo régen volt de hátha emlékszel még vmire belőle. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Ebben az esetben még a hangja sem változna :lol: :) :blush: Jóvanna... :D Azért egy lilahagymát majd feltolok a kipufba. Ki tudja... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Úgyérzem mennem kell aludni......... Hosszú volt az éccakás műszak....... Még visszatérek :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 :lol: :blush: Jóvanna... :) Azért egy lilahagymát majd feltolok a kipufba. Ki tudja... :D hátha be se indul :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Na nekem aztán végképp nincs rutinom a tuningolós dolgokban, de egy két dolgot leszűrtem itt a fórumot olvasgatva. 1.: aki erősebb kocsit akar, az vegyen erősebbet, és ne nyúljon hozzá. 2.: az én esetemben (c14nz) az SE-sítésen kívül nem hiszem hogy sok értelme van tuningal foglalkozni, mint pölö leömlő, sportdob, direktszűrő, mert nem hoz lényegesen több erőt, akkor meg minek. Persze azért látni elég sok ellenpéldát, de nekem ez a véleményem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 hátha be se indul :) eeez?? hogyne indulna, új izzítógyertyák, új önindító, új akksi, ez már a víz alatt is beindul öregem :D egy kis hagymát észre se vesz :D De érdekes szaga lehet ha már felforrósodott a kipuff :D Jah kipuff... azt is lehet megcsinyáni. Amikor megnyekkent a rendszer, mert apám megtolatott egy járdaszegélyt, akkor úgy nyomta félre a csövet hogy a tűzkarikánál középen rés van. Ha hosszabb ideig helyben áll, és járatom, akkor lehet érezni is benne hogy nem csak a végén füstöl... :blush: a nyári dugó-idényre ezt meg kell csinálni, mert ott fulladok meg benne :D :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Azért egy lilahagymát majd feltolok a kipufba. Ki tudja... :lol: Nagggyon perverz! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 szarakodik a fórum, 2x ment el... (de jó neki :blush: ) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 na akkor neked miért volt rajta? tapasztalathiány miatt, és most minket akarsz kímélni, felesleges dolgoktól? változás, tudo régen volt de hátha emlékszel még vmire belőle. Én is hittem a mesékben. :blush: Jó nagy hangja lett. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Na nekem aztán végképp nincs rutinom a tuningolós dolgokban, de egy két dolgot leszűrtem itt a fórumot olvasgatva. 1.: aki erősebb kocsit akar, az vegyen erősebbet, és ne nyúljon hozzá. 2.: az én esetemben (c14nz) az SE-sítésen kívül nem hiszem hogy sok értelme van tuningal foglalkozni, mint pölö leömlő, sportdob, direktszűrő, mert nem hoz lényegesen több erőt, akkor meg minek. Persze azért látni elég sok ellenpéldát, de nekem ez a véleményem. egy két dolgot azért érdemes megcsinálni, pl a légszűrős dolog se kerül sok pénzbe... főleg neked, mert ugye az építkezés, és egy két csődarab biztos akad még :blush: én pl összetákoltam egy kipufogót hátra, nem is megy jobban, de legalább a hangja jobb :lol: na meg futóműre is elég könnyen rá lehet gyúrni, pl a Veki hátsóhíd, meg a cali első stabrúd... igazából a moci az amihez tényleg nem lehet annyira hozzányúlni olcsó pénzből... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Én is hittem a mesékben. :blush: Jó nagy hangja lett. :lol: am sokszor bosszantó vagy nem bírod kimondani, hogy megszítad vele, és ezért nem akarod hogy mi is megszívjuk? itt is csak ellenzed ellenzed, azt a végén csak kibököd, hogy bevetted a mesét :) jó persze sokaknak ez se elég... de én pl adok a véleményedre :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Ha már tuningoltok! Tud valaki valami tuning megoldást 1,7D-re? Tavaly lezártam azt a csövet, amin visszajut a füst és a korom a levegőhöz. Az eredmény érezhető, mert szín tiszta levegőt szív és nem folytja a motort. Jobban húz! Ezen kívül valaki valamit? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 na meg futóműre is elég könnyen rá lehet gyúrni, pl a Veki hátsóhíd, meg a cali első stabrúd... Ha elég könnyen kijön a zsebedből a 2-300 akkor igen. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Ha már tuningoltok! Tud valaki valami tuning megoldást 1,7D-re? Tavaly lezártam azt a csövet, amin visszajut a füst és a korom a levegőhöz. Az eredmény érezhető, mert szín tiszta levegőt szív és nem folytja a motort. Jobban húz! Ezen kívül valaki valamit? :lol: Az miaz? mesélj csak :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Ha elég könnyen kijön a zsebedből a 2-300 akkor igen. :blush: micsoda? egy cali stabrúd, meg egy veki hátsóhíd? 15 ezer ft kb :lol: csupaszon. nem a koni szettedről beszéltem Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 micsoda? egy cali stabrúd, meg egy veki hátsóhíd? 15 ezer ft kb :blush: csupaszon. nem a koni szettedről beszéltem Ha te tudsz ilyen kombót ennyiért akkor vegyél sokat, mert dupla áron el tudod adni. Mégis mi a fenének teszel be hátra tárcsás hidat, ha elöl nincs nagy féked? Mégis mit teszel fel a nagy fékekre, ha 13-as kereked van? Mégis minek rá a nagy kerék, ha nem bírja el a motor? Mégis minek a másik stabrúd, ha amúgy is billeg az egész? Te tényleg nem érted? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts