Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

én meg itt olvastam, még régen, hogy a kipufogórendszer "tuning" akkor ér valamit, ha egészen a leömlőtől kezdve átalakítjuk...

én is olvasgattam dolgokat... tapasztalat nincs... de én is olyanra emlékszem, hogy a leömlő jó kialakítása, már olyan, ami ér valamit, legalábbis ezt írták...

biztos sokkal jobb a hatása, ha eleve tuningolt motorra van ráakasztva, de egy alapmocin nem ér semmitse?

vkinek itt meg is van csinálva, most meg nem mondommár kinek, de 4leömlős, és ha jóltudom, akkor nem volt semmi tuningolás a motoron

Ez is olyan eredeti szövegkörnyezetből kiragadott példa. Ott biztos igaz, de nem lehet általánosítani, és nem lehet egyszerűen elmagyarázni mert nem az. Nem komplex rendszernek látjátok az autót.

Link to comment
Megosztás:

Csak akkor ugyan olyan a leömlője, ha ugyan olyan motor van benne!

C20NE (8v)

C20XE (16v)

Láthatod, hogy van egy kis külömbség a kettő között!

Inkább csinálj az NZ-ből, SE-t! Sokkal jobban megéri!!!

--------------------------

Asszem keresett valaki egy ilyet.

Katt.....

nos én 8V GSI-n is láttam már olyat, mint a 16V-s képen.

és gyanítom, hogy az már nem öntvény tehát a hegGesztéséhez pucának ezért érdeklődtem, mert a gyári leömlője öntvény, de a 16v-s meg sztem nem.

:blush:

Link to comment
Megosztás:

Hűha! Ez hamarosan elkel!!!

C14SE

Én is Töle vettem az SE cuccokat, és nem bántam meg! Rendes srác ez a Ferkó :blush:

ferkó az én emberem is :D

és mint látjátok: komplett motor 50ért... sztem ha alkudtok 45ért is adja... vagy grátiszba kaptok egy kér apróságot :lol:

és nem csak a hf meg kábeköteg, illetve compi van 45 ért :D

ezért beszélek, hogy 45ért az nagyon sok

am örülök, hogy még témázik a srácc :)

Link to comment
Megosztás:

ferkó az én emberem is :)

és mint látjátok: komplett motor 50ért... sztem ha alkudtok 45ért is adja... vagy grátiszba kaptok egy kér apróságot :blush:

és nem csak a hf meg kábeköteg, illetve compi van 45 ért :D

ezért beszélek, hogy 45ért az nagyon sok

am örülök, hogy még témázik a srácc :lol:

Itt egy hsz Ferkótól.

"Szia! A főtengely tárcsáján van egy jeladó, igy adom neked azt is, meg a hozzá tartozó főtengely szijtárcsát is ami a generátort hajtja (ebből van nekem pluszba is) A lényeg, hogy adok neked mindent ahoz, hogy a 60LE-s motorodból 82LE-t tudj csinálni. Ez kerülne 35E -be. (ha eladod a te régi cuccaidat akkor szinte alig fizetsz rá, és van egy alacsonyabb fogyasztású, erősebb motorod)"

Link to comment
Megosztás:

Itt egy hsz Ferkótól.

"Szia! A főtengely tárcsáján van egy jeladó, igy adom neked azt is, meg a hozzá tartozó főtengely szijtárcsát is ami a generátort hajtja (ebből van nekem pluszba is) A lényeg, hogy adok neked mindent ahoz, hogy a 60LE-s motorodból 82LE-t tudj csinálni. Ez kerülne 35E -be. (ha eladod a te régi cuccaidat akkor szinte alig fizetsz rá, és van egy alacsonyabb fogyasztású, erősebb motorod)"

na akkor jól emlékeztem, de asszem csak végső esetbe adja így külön is

amikor beszéltem vele, akkor mondta, hogy 35ért adja ami kell az átalakításhoz, de előbb megvárja hogy egybe viszik e 50ért.

és ha vki vesz egy alap autót érdemes vele összefogni, és venni akár egy komplett autót kint, állítása szerint odakint 140ért már fúlos jó állapotú gépek vannak, és a trélerezést megfelezve olcsón kijön egy autó :blush:

ha csak az Se cuccokat nézed, hogy 35 ezer, aztán elektromos cuccok, úgy másik 30, ez már 65ezer, de akkor még van egy blokkod, egy váltód, egy kasztnid, üvegek kárpitok futómű cuccok, ha más nem jó, de akkor még féknyerged, akár fordulatszámmérős óra...

visszahozná az árát egy kettő, csakhát bele kell fektetni egy kis pénzt..

Link to comment
Megosztás:

na akkor jól emlékeztem, de asszem csak végső esetbe adja így külön is

amikor beszéltem vele, akkor mondta, hogy 35ért adja ami kell az átalakításhoz, de előbb megvárja hogy egybe viszik e 50ért.

és ha vki vesz egy alap autót érdemes vele összefogni, és venni akár egy komplett autót kint, állítása szerint odakint 140ért már fúlos jó állapotú gépek vannak, és a trélerezést megfelezve olcsón kijön egy autó :lol:

ha csak az Se cuccokat nézed, hogy 35 ezer, aztán elektromos cuccok, úgy másik 30, ez már 65ezer, de akkor még van egy blokkod, egy váltód, egy kasztnid, üvegek kárpitok futómű cuccok, ha más nem jó, de akkor még féknyerged, akár fordulatszámmérős óra...

visszahozná az árát egy kettő, csakhát bele kell fektetni egy kis pénzt..

Lehet, hogy visszahozná az árát, de most eléggé rizikós a téma. (válság... :blush: )

Link to comment
Megosztás:

Lehet, hogy visszahozná az árát, de most eléggé rizikós a téma. (válság... :blush: )

ha körbenézel nemnagyon

mindenki vesz most is ilyen olcsóbb cuccokat :lol:

vagy inkább te veszed meg mástól, az elektromos ablakot, stb?

:D

sárvédő mocitető csomiajtó milyen kincs már ez mind :D

ferkónak volt olyan, hogy az astraaz utolsó vasig el lett adva, de még úgy, hogy a tető is :)

na jó a küszöbök, meg a tankbetöltőnél az nem :D

Link to comment
Megosztás:

jaj nem, félreértesz, én hiszek nektek, csak minden oladaláról megnézem a dolgokat :blush:) a nyomatékosít alatt azt értem, hogy olvastam valahol, hogy a 4-2-1 és leömlő inkább nyomatékot ad a gépnek a 4-1 es leömlőtöl meg jobban pörög, mint ha a direktszűrőt kapásból az injektorhoz rakod akkor attól nyomatékosabb lesz az autó, ha meg használsz csövet hozzá, akkor pedig pörgősebb lesz, már nemtom hol olvastam, és hogy mi igaz belőle.

mit akartam még, ja a leömlő tőben levágni, esetleg a lyukakat kíjebb tágítani, kicsit a nagyobb csőhöz, és úgy ráheggeszteni, ezt így leírni nehézkes, képen jobban ellehetne magyarázni mire gondolok. és bocsi a félreértésért :lol:) csak tisztában szeretnék lenni jobban a dolgokkal :)

üdv!!

ha mindenképpen belevágsz, akkor szerintem úgy lehetne megoldani, hogy egy vastag acéllemezt kellene úgy alakítani, hogy pl a 16v gsi leömlőjét tudd összeházasitani a hf eddel

gyárilag is úgy van :D

csak sztem a 2000 16v hf furatai csavarozási helyei nem passzolnak a 1.4 8v vel leömlő részen se.

Gabi képei közt van egy kettő, ahol látszik az ő leömlője, mintha az is ilyesfajta kialakítással készült volna...

Link to comment
Megosztás:

Gabi képei közt van egy kettő, ahol látszik az ő leömlője, mintha az is ilyesfajta kialakítással készült volna...

A C20XE leömlő abszolút nem passzol a kisebb motorokra.

A leömlők egymáshoz való távolsága, a talp, és a magasság sem egyezik.

Az akkori kipuffosom két napig dolgozott rajta, hogy feltehessük, új talpat is kellett

neki vágatni. De azt mondta többet a büdös életben nem vállal ilyet :blush:

Link to comment
Megosztás:

A C20XE leömlő abszolút nem passzol a kisebb motorokra.

A leömlők egymáshoz való távolsága, a talp, és a magasság sem egyezik.

Az akkori kipuffosom két napig dolgozott rajta, hogy feltehessük, új talpat is kellett

neki vágatni. De azt mondta többet a büdös életben nem vállal ilyet :lol:

erről beszélek

hogy amivel a hfre fogatod az tuti kell másik, és abba kell vhogy beleküzdeni a leömlőket.

magasságra azt érted, hogy a hf és a moci alja közti távolság?

am látszik is a képen, hogy nem kétperces hegesztgetés volt :blush:

és te mit nyilatkozol ilyesfajta kipufogó "tuninggal" kapcsolatban, egy ...mondjuk úgy alap mocival.

Link to comment
Megosztás:

Hát ha neked ezért megéri 40000 ft-ot kiadni egy leömlőre... és akkor még a többi részéről nem is beszéltünk :blush:

Azt nem mondtam hogy megéri :lol: Valószínű hogy a 40 féldöglött dízel igáslovamból az sem csinálna Overdose-t. De vannak akiknél már a tudat is ad pár lovat. Ha elég hihetően mondják nekik hogy mitől lesz erősebb, a végére már télleg "érzik" az erőt :)

Link to comment
Megosztás:

Akkor miért van a 16v-n 4-2-1?

Miért nem raktak olyat amilyen az NZ-n van? :blush:

Csak van valami értelme a 4-2-1-nek.

Persze, ha a motort is már eleve arra igazították... :)

Tápi is mondta: ti elfelejtitek komplex rendszerben nézni az autót. Attól hogy a zsíros kenyéren lecseréled az újhagymát

lilahagymára, még ugyanolyan zsíroskenyér marad, max ad egy kis plusz jóérzést, hogy most valami újat próbálsz :lol:

Link to comment
Megosztás:

Tápi is mondta: ti elfelejtitek komplex rendszerben nézni az autót. Attól hogy a zsíros kenyéren lecseréled az újhagymát

lilahagymára, még ugyanolyan zsíroskenyér marad, max ad egy kis plusz jóérzést, hogy most valami újat próbálsz :blush:

Valami hasonló jó példát kerestem én is, de ilyen jó biztosan nem jutott volna eszembe. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.