Tápiószecső Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 nos haveromnak van egy bontott 2.0 8v-s calija, és az lenne a kérdés hogy a calinak a kipufrendszere az hány mm-er átmérőjü? annak a leömlője jólenne az enyémre? vagy nem olyan a csonk? meg a cali ülését azt uyge minden gond nélkül átleet rakni az astrába nemde? Nem jó. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Azt a "hicomat"-ot meg én nem tudom hogy mi a szösz. :blush: Mi a jelentése? Hicomat: régen trabantokba építették, mozgéssérültek használták, akik nem tudták használni a pedálokat. A váltókarra volt rászerelve és azzal adta a gázt. Valami ilyesmi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Hicomat: régen trabantokba építették, mozgéssérültek használták, akik nem tudták használni a pedálokat. A váltókarra volt rászerelve és azzal adta a gázt. Valami ilyesmi. :blush: Igen, tényleg az volt az eredeti jelentése. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 FPepétől kérdezném, hogy ma fél 11kor nem-e Ő ment át Kápolnásnyéken a vasúti átjárón és fordult Budapest fele? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PuCa24 Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Nem jó. mindenre vonatkozik, vagy csak a leömlőre? s ha átheggesztem a leömlőt az én leomlőm elejére ugytudom h a 8 v-s calinka is 4-2-1 es leömlője van nem? az pedig nyomatékosít nem? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 mindenre vonatkozik, vagy csak a leömlőre? s ha átheggesztem a leömlőt az én leomlőm elejére ugytudom h a 8 v-s calinka is 4-2-1 es leömlője van nem? az pedig nyomatékosít nem? nyomatékosít jah ha rá tudod tenni inkább az első stabilizátor rudat tegyétek át, az vastagabb, és ezért stabilabb lesz az eleje :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 mindenre vonatkozik, vagy csak a leömlőre? s ha átheggesztem a leömlőt az én leomlőm elejére ugytudom h a 8 v-s calinka is 4-2-1 es leömlője van nem? az pedig nyomatékosít nem? Csak a leömlőre írtam. Hegeszteni egy g-vel szokás. :) Mégis melyik részét hegeszted melyik részéhez? :lol: Nem tudom milyen leömlője van egy calinak. Mihez képest nyomatékosít? És mit jelent nálad egyáltalán az hogy nyomatékosít? Annak ellenére hogy a múltkor kérdezted hogyan lehet olcsón lovakat nyerni és elmondtuk hogy gyakorlatilag sehogy, most más formában teszed fel ugyanazt a kérdést. :blush: Ebből nekem 2 dolog jön le: - nem hiszel nekünk - feleslegesen jártatjuk a szánk (billentyűzetünk) Javíts ki ha tévednék. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PuCa24 Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 jaj nem, félreértesz, én hiszek nektek, csak minden oladaláról megnézem a dolgokat :blush:) a nyomatékosít alatt azt értem, hogy olvastam valahol, hogy a 4-2-1 és leömlő inkább nyomatékot ad a gépnek a 4-1 es leömlőtöl meg jobban pörög, mint ha a direktszűrőt kapásból az injektorhoz rakod akkor attól nyomatékosabb lesz az autó, ha meg használsz csövet hozzá, akkor pedig pörgősebb lesz, már nemtom hol olvastam, és hogy mi igaz belőle. mit akartam még, ja a leömlő tőben levágni, esetleg a lyukakat kíjebb tágítani, kicsit a nagyobb csőhöz, és úgy ráheggeszteni, ezt így leírni nehézkes, képen jobban ellehetne magyarázni mire gondolok. és bocsi a félreértésért :lol:) csak tisztában szeretnék lenni jobban a dolgokkal :) üdv!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 jaj nem, félreértesz, én hiszek nektek, csak minden oladaláról megnézem a dolgokat :lol:) És úgy gondolod számunkra ismeretlen oldalakat társz fel? :) ...a nyomatékosít alatt azt értem, hogy olvastam valahol, hogy a 4-2-1 és leömlő inkább nyomatékot ad a gépnek a 4-1 es leömlőtöl meg jobban pörög... Ez akár igaz is lehet az eredeti szövegkörnyezetben, de csak ezt fél mondatot kiragadva semmi értelme. Amúgy is mekkora baromság már hogy jobban pörög? Mitől pörögne jobban, nem a plusz nyomatéktól? Akkor meg nem mindkettő nyomatékosít? :blush: Akkor meg hol a különbség? :D mit akartam még, ja a leömlő tőben levágni, esetleg a lyukakat kíjebb tágítani, kicsit a nagyobb csőhöz, és úgy ráheggeszteni, ezt így leírni nehézkes, képen jobban ellehetne magyarázni mire Amennyit ezzel elszórakoznál abból már lehetne egy "normális" leömlőt készíteni, aminek persze gyakorlatilag ugyanúgy semmi értelme nem lenne mint ennek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 És úgy gondolod számunkra ismeretlen oldalakat társz fel? :lol: Ez akár igaz is lehet az eredeti szövegkörnyezetben, de csak ezt fél mondatot kiragadva semmi értelme. Amúgy is mekkora baromság már hogy jobban pörög? Mitől pörögne jobban, nem a plusz nyomatéktól? Akkor meg nem mindkettő nyomatékosít? :blush: Akkor meg hol a különbség? :) Amennyit ezzel elszórakoznál abból már lehetne egy "normális" leömlőt készíteni, aminek persze gyakorlatilag ugyanúgy semmi értelme nem lenne mint ennek. én meg itt olvastam, még régen, hogy a kipufogórendszer "tuning" akkor ér valamit, ha egészen a leömlőtől kezdve átalakítjuk... én is olvasgattam dolgokat... tapasztalat nincs... de én is olyanra emlékszem, hogy a leömlő jó kialakítása, már olyan, ami ér valamit, legalábbis ezt írták... biztos sokkal jobb a hatása, ha eleve tuningolt motorra van ráakasztva, de egy alapmocin nem ér semmitse? vkinek itt meg is van csinálva, most meg nem mondommár kinek, de 4leömlős, és ha jóltudom, akkor nem volt semmi tuningolás a motoron de ez csak kérdés mielőtt vki elkezdene hülyézni Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 jaj nem, félreértesz, én hiszek nektek, csak minden oladaláról megnézem a dolgokat :blush:) a nyomatékosít alatt azt értem, hogy olvastam valahol, hogy a 4-2-1 és leömlő inkább nyomatékot ad a gépnek a 4-1 es leömlőtöl meg jobban pörög, mint ha a direktszűrőt kapásból az injektorhoz rakod akkor attól nyomatékosabb lesz az autó, ha meg használsz csövet hozzá, akkor pedig pörgősebb lesz, már nemtom hol olvastam, és hogy mi igaz belőle. mit akartam még, ja a leömlő tőben levágni, esetleg a lyukakat kíjebb tágítani, kicsit a nagyobb csőhöz, és úgy ráhegeszteni, ezt így leírni nehézkes, képen jobban ellehetne magyarázni mire gondolok. és bocsi a félreértésért :lol:) csak tisztában szeretnék lenni jobban a dolgokkal :) üdv!! és az öntvényt a leömlővel hogy hegeszted össze? ha jóltudom, a gyárija az öntvény, de pl egy Gsi nek láttam, az mintha nem öntvény lett volna. Link to comment Megosztás: More sharing options...
PuCa24 Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 én ugytudom hogy a gsinek és a calinak is ugyan olyan a leömlője,mert ugye ugyan aza motor van bennük ugyi? és az öntvényt is lehet heggeszteni:) csak szar Tápi neked a fehér ültetve van? hátul vectra b futómű? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 FPepétől kérdezném, hogy ma fél 11kor nem-e Ő ment át Kápolnásnyéken a vasúti átjárón és fordult Budapest fele? :blush: Nem valószínű, mert kb. akkor másztam ki az ágyból. Olyan autót láttál, mint az avataromon? Nem tudtam róla, hogy van még a környéken ilyen :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február24, 2009 Megoszt Elküldve Február24, 2009 Nekem ez nem jön be, már sokszor próbáltam, ha nő lennék tudnák bokákolás nélkül oboázni. :lol: Egyik pillanatban Gábor 20 éves csajokat kielégítő pénisz-mérete, most meg a Te mélytoroktechnikád. Fejlődik a fórum. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Egyik pillanatban Gábor 20 éves csajokat kielégítő pénisz-mérete, most meg a Te mélytoroktechnikád. Fejlődik a fórum. :blush: És még bele sem gondoltál a holnapi témába :lol: Amúgy meg a francért pörögtök ennyire :D , elmentem dolgozni tegnap reggel fél 8 körül, hazaérek ma reggel fél kettőre, és már lezavartatok 5 oldalt. Fáradtan nem lehet ezt követni. :) tessék visszavenni a tempóból :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Nem valószínű, mert kb. akkor másztam ki az ágyból. Olyan autót láttál, mint az avataromon? Nem tudtam róla, hogy van még a környéken ilyen :blush: Igen, színre és indexbúrára is passzolt. Akkor mindegy. :lol: A házunk előtt is parkol egy ilyen autó. Már meg akartam kérdezni, hogy miképp fórumozol otthon, miközben itt az autód. :) :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 És még bele sem gondoltál a holnapi témába :blush: Lassan átalakul a fórum szexfórummá. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 én ugytudom hogy a gsinek és a calinak is ugyan olyan a leömlője,mert ugye ugyan aza motor van bennük ugyi? és az öntvényt is lehet heggeszteni:) csak szar Tápi neked a fehér ültetve van? hátul vectra b futómű? Csak akkor ugyan olyan a leömlője, ha ugyan olyan motor van benne! C20NE (8v) C20XE (16v) Láthatod, hogy van egy kis külömbség a kettő között! Inkább csinálj az NZ-ből, SE-t! Sokkal jobban megéri!!! -------------------------- Asszem keresett valaki egy ilyet. Katt..... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Hűha! Ez hamarosan elkel!!! C14SE Én is Töle vettem az SE cuccokat, és nem bántam meg! Rendes srác ez a Ferkó :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Jé olcsóbb lett a KW adója az autómnak, elérte a 16. naptári évet. 8800-ról 6600-ra/év. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Jé olcsóbb lett a KW adója az autómnak, elérte a 16. naptári évet. 8800-ról 6600-ra/év. :blush: Apró örömök. :lol: Az enyém is idén betölti a 15-öt. Majd kap vmi ajándékot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zocsa Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Apró örömök. :) Az enyém is idén betölti a 15-öt. Majd kap vmi ajándékot. :blush: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Nekem csak 5280 forintocska :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Udi Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Enyém is az idén tölti a 16-ot, most megy szépségszalonba azaz karosszériáshoz, csinosítás után kap ajándékba 1 klímát és egy szöszit a jobb 1-be. :lol: :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február25, 2009 Megoszt Elküldve Február25, 2009 Enyém is az idén tölti a 16-ot, most megy szépségszalonba azaz karosszériáshoz, csinosítás után kap ajándékba 1 klímát és egy szöszit a jobb 1-be. :) :blush: Ilyen szöszit hol lehet beszerezni? Újonnan veszed, vagy használt? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts