Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Elég szomorú, hogy az opelt is elérte a "válság". Remélem a jövőben még hallunk majd új opelekről!

én azt nem értem, hogy ennyi opel van az utakon... és mégis csőd? :blush:

Elküldve
én azt nem értem, hogy ennyi opel van az utakon... és mégis csőd? :blush:

Nincs pénze az embereknek újat venni. Abból most nem profitál a cég , hogy tele van minden f-astrával. Amúgy én akkor se vennék H-astrát ha lenne rá pénzem. Nem tetszik. G-astra az jól néz ki. Persze csakis caravant!

Elküldve
Nincs pénze az embereknek újat venni. Abból most nem profitál a cég , hogy tele van minden f-astrával. Amúgy én akkor se vennék H-astrát ha lenne rá pénzem. Nem tetszik. G-astra az jól néz ki. Persze csakis caravant!

G- t se vennék az tuti

ültél már g be??

esetlen egy belseje van annyi fix.

ebben mondjuk van vmi, hogy ... dehát eddig vitték a H-t is...

ezeka cégek nem rendelkeznek tőkével, amihz nyúlni lehet, ha van vmi gebasz?

fentvana vidi, csak még izél vele... alakítja vagy mi.

Elküldve
én azt nem értem, hogy ennyi opel van az utakon... és mégis csőd? :blush:

De az újakat meg nem tudják eladni. Vagyis nem annyit amennyit szeretnének. Meg aztán mi is azon agyalunk, hogy gond esetén hogyan lehetne a legolcsóbban megoldani a problémákat és nem a szakszervizeket vagy a gyári alkatrészeket keressük feltétlenül...és ez nem is tipus vagy márkafüggő, minden autógyártó és azok beszállitói gondokkal küszködnek. :lol:

Elküldve
G- t se vennék az tuti

ültél már g be??

esetlen egy belseje van annyi fix.

ebben mondjuk van vmi, hogy ... dehát eddig vitték a H-t is...

ezeka cégek nem rendelkeznek tőkével, amihz nyúlni lehet, ha van vmi gebasz?

fentvana vidi, csak még izél vele... alakítja vagy mi.

Nekem a G-nek nagyon nem tetszik a belseje. A sógornak van egy a Hilux mellett, de nem szeretem. Túl merev! Ha olyan lenne a belseje, mint a hiluxnak, simán elfogadnám. :blush:

Elküldve
De az újakat meg nem tudják eladni. Vagyis nem annyit amennyit szeretnének. Meg aztán mi is azon agyalunk, hogy gond esetén hogyan lehetne a legolcsóbban megoldani a problémákat és nem a szakszervizeket vagy a gyári alkatrészeket keressük feltétlenül...és ez nem is tipus vagy márkafüggő, minden autógyártó és azok beszállitói gondokkal küszködnek. :blush:

mindegy

ezt vki kitalálta és most ez van

volt már ilyen a történelemben

majd kilábalnak, és jön a nagy fellendülés :)

vagy nem :lol:

Elküldve
Nekem a G-nek nagyon nem tetszik a belseje. A sógornak van egy a Hilux mellett, de nem szeretem. Túl merev! Ha olyan lenne a belseje, mint a hiluxnak, simán elfogadnám. :blush:

nekem olyan mint egy ... nem is tudok mit mondani rá, de szar...

Elküldve

Sziasztok!

Az Opel válsága sajna 2 dolog miatt van:

- Mert anno a VW-vel való sporolási versenyben alul marad, mivel a fő bip.....it (sporoló gurut) megvette a konkurencia és ott sokkal több lovét spórolt meg mint az Adam Opel Ag-nél, de sajna azért ez ki is jött a mostani autókon! Egy rakás trutyi szerintem a WV és a jelenleg forgalmazott opelek nagy többsége hasonlít rá, talán az insignia leveti ezt a rossz hagyományt! REMÉLEM!

-a másik nagy gond a GM konszern jelenlegi helyzete, sajnos amit az Opel kitermel az autói révén nyereséget azt a tengerentúli hamburgerfejű társadalom elszívja tőle és így nehéz bármilyen fejlesztést és újítást megoldani! Magyarul a Gm amerikába olyan mint magyarországon Demszky főrabbi!

Szerintem ez a gond, hozzá teszem személyes vélemény!

Elküldve
hát annyi volt mint neked a Pennys :D

Annyi különbséggel, hogy az enyém folyamatosan padlón volt és nem ment szét a féltengely. :D :lol: :)

Mi volt ott a Pennynél? :D

Videótáramban keress. :D (alul)

Egy rakás trutyi szerintem a WV és a jelenleg forgalmazott opelek nagy többsége hasonlít rá, talán az insignia leveti ezt a rossz hagyományt! REMÉLEM!

Cseszheted ha nem tudod megfizetni... :blush:

Elküldve
G- t se vennék az tuti

ültél már g be??

esetlen egy belseje van annyi fix.

ebben mondjuk van vmi, hogy ... dehát eddig vitték a H-t is...

ezeka cégek nem rendelkeznek tőkével, amihz nyúlni lehet, ha van vmi gebasz?

fentvana vidi, csak még izél vele... alakítja vagy mi.

Egy autó legyártását hosszadalmas és költséges folyamatok előzik meg kezdve a tervezéstől a prototipusok megépitésén, tesztjein át a végső forma eléréséig. Minden egyes új modell legalább 3 évig alakulgat mire sorozatgyártás lesz belőle - megjegyzem, magát a gyártást is meg kell tervezni. Gondolhatod hogy mekkora pénzeket nyel el egy ilyen projekt. Sorozatgyártást követően kb. újabb 3 év mire - ide

lis esetben és nem ilyen válságban - nullszaldós lesz a projekt. Közben már fejlesztik az új modellt és igy tovább. Nem raknak el pénzt a paplan alá, forgatják azt illetve kifizetik a részvényeseket, stb.

De ez is csak egy laikus gondolatmenet!

Elküldve
Sziasztok!

Az Opel válsága sajna 2 dolog miatt van:

- Mert anno a VW-vel való sporolási versenyben alul marad, mivel a fő bip.....it (sporoló gurut) megvette a konkurencia és ott sokkal több lovét spórolt meg mint az Adam Opel Ag-nél, de sajna azért ez ki is jött a mostani autókon! Egy rakás trutyi szerintem a WV és a jelenleg forgalmazott opelek nagy többsége hasonlít rá, talán az insignia leveti ezt a rossz hagyományt! REMÉLEM!

-a másik nagy gond a GM konszern jelenlegi helyzete, sajnos amit az Opel kitermel az autói révén nyereséget azt a tengerentúli hamburgerfejű társadalom elszívja tőle és így nehéz bármilyen fejlesztést és újítást megoldani! Magyarul a Gm amerikába olyan mint magyarországon Demszky főrabbi!

Szerintem ez a gond, hozzá teszem személyes vélemény!

ebben az amcsis dologban lehet vmi... onnan indult az egész válság most nem?

Elküldve
Annyi különbséggel, hogy az enyém folyamatosan padlón volt és nem ment szét a féltengely. :D :lol: :)

naaa már padlón? :D eddig 2es negyed- fél gáz :blush:

utolsó 2-3 körben nemek is padló volt, és nem tört ela féltengelyem :D a váltó roppant szét, a difibe nem maradt épp cucc

Elküldve
naaa már padlón? :D eddig 2es negyed- fél gáz :lol:

utolsó 2-3 körben nemek is padló volt, és nem tört ela féltengelyem :D a váltó roppant szét, a difibe nem maradt épp cucc

Szép hangja volt a roppanásnak. :) :blush:

Elküldve
naaa már padlón? :lol: eddig 2es negyed- fél gáz :blush:

utolsó 2-3 körben nemek is padló volt, és nem tört ela féltengelyem :D a váltó roppant szét, a difibe nem maradt épp cucc

Az a kézifékes megfordulásra vonatkozott. Emlékezz! :D

Na, de az enyimé akkor is egyben maradt... :) :D :D

Elküldve
Egy autó legyártását hosszadalmas és költséges folyamatok előzik meg kezdve a tervezéstől a prototipusok megépitésén, tesztjein át a végső forma eléréséig. Minden egyes új modell legalább 3 évig alakulgat mire sorozatgyártás lesz belőle - megjegyzem, magát a gyártást is meg kell tervezni. Gondolhatod hogy mekkora pénzeket nyel el egy ilyen projekt. Sorozatgyártást követően kb. újabb 3 év mire - ide

lis esetben és nem ilyen válságban - nullszaldós lesz a projekt. Közben már fejlesztik az új modellt és igy tovább. Nem raknak el pénzt a paplan alá, forgatják azt illetve kifizetik a részvényeseket, stb.

De ez is csak egy laikus gondolatmenet!

tudom, hogy kb így van, de azt azért nemhiszem, hogy minden pénz rámegy a következő modelre...

mindegy, majd megoldják.

Elküldve
Az a kézifékes megfordulásra vonatkozott. Emlékezz! :D

Na, de az enyimé akkor is egyben maradt... :blush: :lol: :)

jaaa jó oké

hát egybe...

dehát ez egy 22éves öreg vas volt, tiéd csak fiatalalbb, mg sztem nekem alátekerte a kormáyt nagyon, és megszorult a féltengely és az adta meg neki a döfést.

Elküldve
LOL egy Counter Strike-os :) 1.6 vagy CSS? :lol:

Jaja.. én is COD, viszont sose használtam WH-t. sőt.. nemrég kerestem csak ré youtube-on, hogy egyátalán mi is az ...

Pl az autópályákon és M0-n kihelyezett sebességmérők is frankó képet csinálnak iccaka is, akár vaku

nélkül is :blush: Igaz azok csak pár 10m-re látnak.

háát.. ez nem jó hír.. mert eddig úgy voltam, hogy ha valaki kicsit tempósabban megelőzött éjjel, én szépen utána mentem pár száz méterrel.. (országút..) gondolván, hogy majd úgyis látom amikor neki villan..(t) én meg akkor nyomok egy satut, és akkor nincs gond...

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.