Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

én azt nem értem, hogy ennyi opel van az utakon... és mégis csőd? :blush:

Nincs pénze az embereknek újat venni. Abból most nem profitál a cég , hogy tele van minden f-astrával. Amúgy én akkor se vennék H-astrát ha lenne rá pénzem. Nem tetszik. G-astra az jól néz ki. Persze csakis caravant!

Link to comment
Megosztás:

Nincs pénze az embereknek újat venni. Abból most nem profitál a cég , hogy tele van minden f-astrával. Amúgy én akkor se vennék H-astrát ha lenne rá pénzem. Nem tetszik. G-astra az jól néz ki. Persze csakis caravant!

G- t se vennék az tuti

ültél már g be??

esetlen egy belseje van annyi fix.

ebben mondjuk van vmi, hogy ... dehát eddig vitték a H-t is...

ezeka cégek nem rendelkeznek tőkével, amihz nyúlni lehet, ha van vmi gebasz?

fentvana vidi, csak még izél vele... alakítja vagy mi.

Link to comment
Megosztás:

én azt nem értem, hogy ennyi opel van az utakon... és mégis csőd? :blush:

De az újakat meg nem tudják eladni. Vagyis nem annyit amennyit szeretnének. Meg aztán mi is azon agyalunk, hogy gond esetén hogyan lehetne a legolcsóbban megoldani a problémákat és nem a szakszervizeket vagy a gyári alkatrészeket keressük feltétlenül...és ez nem is tipus vagy márkafüggő, minden autógyártó és azok beszállitói gondokkal küszködnek. :lol:

Link to comment
Megosztás:

G- t se vennék az tuti

ültél már g be??

esetlen egy belseje van annyi fix.

ebben mondjuk van vmi, hogy ... dehát eddig vitték a H-t is...

ezeka cégek nem rendelkeznek tőkével, amihz nyúlni lehet, ha van vmi gebasz?

fentvana vidi, csak még izél vele... alakítja vagy mi.

Nekem a G-nek nagyon nem tetszik a belseje. A sógornak van egy a Hilux mellett, de nem szeretem. Túl merev! Ha olyan lenne a belseje, mint a hiluxnak, simán elfogadnám. :blush:

Link to comment
Megosztás:

De az újakat meg nem tudják eladni. Vagyis nem annyit amennyit szeretnének. Meg aztán mi is azon agyalunk, hogy gond esetén hogyan lehetne a legolcsóbban megoldani a problémákat és nem a szakszervizeket vagy a gyári alkatrészeket keressük feltétlenül...és ez nem is tipus vagy márkafüggő, minden autógyártó és azok beszállitói gondokkal küszködnek. :blush:

mindegy

ezt vki kitalálta és most ez van

volt már ilyen a történelemben

majd kilábalnak, és jön a nagy fellendülés :)

vagy nem :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az Opel válsága sajna 2 dolog miatt van:

- Mert anno a VW-vel való sporolási versenyben alul marad, mivel a fő bip.....it (sporoló gurut) megvette a konkurencia és ott sokkal több lovét spórolt meg mint az Adam Opel Ag-nél, de sajna azért ez ki is jött a mostani autókon! Egy rakás trutyi szerintem a WV és a jelenleg forgalmazott opelek nagy többsége hasonlít rá, talán az insignia leveti ezt a rossz hagyományt! REMÉLEM!

-a másik nagy gond a GM konszern jelenlegi helyzete, sajnos amit az Opel kitermel az autói révén nyereséget azt a tengerentúli hamburgerfejű társadalom elszívja tőle és így nehéz bármilyen fejlesztést és újítást megoldani! Magyarul a Gm amerikába olyan mint magyarországon Demszky főrabbi!

Szerintem ez a gond, hozzá teszem személyes vélemény!

Link to comment
Megosztás:

hát annyi volt mint neked a Pennys :D

Annyi különbséggel, hogy az enyém folyamatosan padlón volt és nem ment szét a féltengely. :D :lol: :)

Mi volt ott a Pennynél? :D

Videótáramban keress. :D (alul)

Egy rakás trutyi szerintem a WV és a jelenleg forgalmazott opelek nagy többsége hasonlít rá, talán az insignia leveti ezt a rossz hagyományt! REMÉLEM!

Cseszheted ha nem tudod megfizetni... :blush:

Link to comment
Megosztás:

G- t se vennék az tuti

ültél már g be??

esetlen egy belseje van annyi fix.

ebben mondjuk van vmi, hogy ... dehát eddig vitték a H-t is...

ezeka cégek nem rendelkeznek tőkével, amihz nyúlni lehet, ha van vmi gebasz?

fentvana vidi, csak még izél vele... alakítja vagy mi.

Egy autó legyártását hosszadalmas és költséges folyamatok előzik meg kezdve a tervezéstől a prototipusok megépitésén, tesztjein át a végső forma eléréséig. Minden egyes új modell legalább 3 évig alakulgat mire sorozatgyártás lesz belőle - megjegyzem, magát a gyártást is meg kell tervezni. Gondolhatod hogy mekkora pénzeket nyel el egy ilyen projekt. Sorozatgyártást követően kb. újabb 3 év mire - ide

lis esetben és nem ilyen válságban - nullszaldós lesz a projekt. Közben már fejlesztik az új modellt és igy tovább. Nem raknak el pénzt a paplan alá, forgatják azt illetve kifizetik a részvényeseket, stb.

De ez is csak egy laikus gondolatmenet!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Az Opel válsága sajna 2 dolog miatt van:

- Mert anno a VW-vel való sporolási versenyben alul marad, mivel a fő bip.....it (sporoló gurut) megvette a konkurencia és ott sokkal több lovét spórolt meg mint az Adam Opel Ag-nél, de sajna azért ez ki is jött a mostani autókon! Egy rakás trutyi szerintem a WV és a jelenleg forgalmazott opelek nagy többsége hasonlít rá, talán az insignia leveti ezt a rossz hagyományt! REMÉLEM!

-a másik nagy gond a GM konszern jelenlegi helyzete, sajnos amit az Opel kitermel az autói révén nyereséget azt a tengerentúli hamburgerfejű társadalom elszívja tőle és így nehéz bármilyen fejlesztést és újítást megoldani! Magyarul a Gm amerikába olyan mint magyarországon Demszky főrabbi!

Szerintem ez a gond, hozzá teszem személyes vélemény!

ebben az amcsis dologban lehet vmi... onnan indult az egész válság most nem?

Link to comment
Megosztás:

Annyi különbséggel, hogy az enyém folyamatosan padlón volt és nem ment szét a féltengely. :D :lol: :)

naaa már padlón? :D eddig 2es negyed- fél gáz :blush:

utolsó 2-3 körben nemek is padló volt, és nem tört ela féltengelyem :D a váltó roppant szét, a difibe nem maradt épp cucc

Link to comment
Megosztás:

naaa már padlón? :lol: eddig 2es negyed- fél gáz :blush:

utolsó 2-3 körben nemek is padló volt, és nem tört ela féltengelyem :D a váltó roppant szét, a difibe nem maradt épp cucc

Az a kézifékes megfordulásra vonatkozott. Emlékezz! :D

Na, de az enyimé akkor is egyben maradt... :) :D :D

Link to comment
Megosztás:

Egy autó legyártását hosszadalmas és költséges folyamatok előzik meg kezdve a tervezéstől a prototipusok megépitésén, tesztjein át a végső forma eléréséig. Minden egyes új modell legalább 3 évig alakulgat mire sorozatgyártás lesz belőle - megjegyzem, magát a gyártást is meg kell tervezni. Gondolhatod hogy mekkora pénzeket nyel el egy ilyen projekt. Sorozatgyártást követően kb. újabb 3 év mire - ide

lis esetben és nem ilyen válságban - nullszaldós lesz a projekt. Közben már fejlesztik az új modellt és igy tovább. Nem raknak el pénzt a paplan alá, forgatják azt illetve kifizetik a részvényeseket, stb.

De ez is csak egy laikus gondolatmenet!

tudom, hogy kb így van, de azt azért nemhiszem, hogy minden pénz rámegy a következő modelre...

mindegy, majd megoldják.

Link to comment
Megosztás:

Az a kézifékes megfordulásra vonatkozott. Emlékezz! :D

Na, de az enyimé akkor is egyben maradt... :blush: :lol: :)

jaaa jó oké

hát egybe...

dehát ez egy 22éves öreg vas volt, tiéd csak fiatalalbb, mg sztem nekem alátekerte a kormáyt nagyon, és megszorult a féltengely és az adta meg neki a döfést.

Link to comment
Megosztás:

LOL egy Counter Strike-os :) 1.6 vagy CSS? :lol:

Jaja.. én is COD, viszont sose használtam WH-t. sőt.. nemrég kerestem csak ré youtube-on, hogy egyátalán mi is az ...

Pl az autópályákon és M0-n kihelyezett sebességmérők is frankó képet csinálnak iccaka is, akár vaku

nélkül is :blush: Igaz azok csak pár 10m-re látnak.

háát.. ez nem jó hír.. mert eddig úgy voltam, hogy ha valaki kicsit tempósabban megelőzött éjjel, én szépen utána mentem pár száz méterrel.. (országút..) gondolván, hogy majd úgyis látom amikor neki villan..(t) én meg akkor nyomok egy satut, és akkor nincs gond...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.