Novy Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Az emúlt 1-3 évben írhattam és Astra F-ben van. :blush: Kb. 4 éve lehetett, azt ne mondjam meg milyen színű pólóban voltam akkor? :lol: akkor marad a próba... amire én emlékszem a Tápiféle szívó oldali tuningról: a rács mögötti szűkítést kivette, a meleglevegős részt is... a légszűrőházban lévő merevítőbordákat kivágdosta alólról teljese, lehető legsimábbra, és a fedőjén is kivágta a cső felöli 3mat... na meg akkor a harmónika cső kicserélése.. én ennyire emlékszem Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 szervíz óradíjak kicst alacsonyabbak errefelé: 3500 4000Ft zotyaneked milyen kocsit van? csavarhúzóval cserélsz légszűrőt? :blush: meg pár száz? pollenszűrőt én kicseréltem, de nem volt drága, igaz utángyári volt, meg kicsit ügyesen kellett betenni a helyére de bement vasco légszűrő pollenszűrő benyaszűrő, és olajszűrő, az egészért postával együtt nemfizettem asszem 5 ezret se. Tessék. A csavarhúzó azért kell, mert nem férek hozzá kézzel a kasztni által takart kapocshoz. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 amire én emlékszem a Tápiféle szívó oldali tuningról: a rács mögötti szűkítést kivette, a meleglevegős részt is... a légszűrőházban lévő merevítőbordákat kivágdosta alólról teljese, lehető legsimábbra, és a fedőjén is kivágta a cső felöli 3mat... na meg akkor a harmónika cső kicserélése.. én ennyire emlékszem A meleg levegő hozzávezetésről úgy emlékszem az a vélemény, hogyha ki van véve, nő a fogyasztás, lassabban melegszik be. Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 A meleg levegő hozzávezetésről úgy emlékszem az a vélemény, hogyha ki van véve, nő a fogyasztás, lassabban melegszik be. az a meleg levegő fűti a szívótorkot :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 A meleg levegő hozzávezetésről úgy emlékszem az a vélemény, hogyha ki van véve, nő a fogyasztás, lassabban melegszik be. pontosan de áramlásnak nagyon útját állja... Tápi írta is akkor, hogy aki rövidtávozik annak nem ajánlja. marad a bordák kivágása, és a rács mögötti szűkítés, meg a harmónika cserélése... nekem a wareszból még megvan pár vastag gumicső kanyarral... alu cső helyett pedig a pvc cső is jó, könnyű, és nem fogja összeroppantani a vákum se... Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Érdekes nem? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Érdekes nem? :blush: mire nem képes a centrifugális erő mi :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Akkor korrekt délutánom lesz. :blush: Ha már elég sokat kerestél. :lol: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...st&p=306426 Szigorúan saját vélemény. Mindenki azt csinál amit akar. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Megnézegettem a légszűrő házát, meg egyebeket, de ennek majd talán csak tavasszal állok neki. Viszont szomorúan konstatáltam, hogy az ablakmosó fúvókáihoz vezető cső el van törve, mindössze 2-3 mm-en tartja magát. Majd ezt is meg kell csinálni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Ha már elég sokat kerestél. :lol: http://www.opelforum.hu/index.php?showtopi...st&p=306426 Szigorúan saját vélemény. Mindenki azt csinál amit akar. Köszi....már majdnem itt tartottam a hozzászólásaid olvasásában. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PuCa24 Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Sziasztok.nos lenne egy kérdésem, aszonya hogy ha csináltatok egy leömlőt a c14nz- hez akkor az felfog menni a c14 si-re? ha hengerfejet cserélek?, mert akko még enmnyúlok a kipufogórendszerhez. és az enym ugye karbis, azt hogy lehet megpiszkálni hogy erősebb legyen? vagy mit lehet vele kezdeni?? hogy kapjon pá lovat a ménes olcsón???? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Sziasztok.nos lenne egy kérdésem, aszonya hogy ha csináltatok egy leömlőt a c14nz- hez akkor az felfog menni a c14 si-re? ha hengerfejet cserélek?, mert akko még enmnyúlok a kipufogórendszerhez. és az enym ugye karbis, azt hogy lehet megpiszkálni hogy erősebb legyen? vagy mit lehet vele kezdeni?? hogy kapjon pá lovat a ménes olcsón???? Karbis? Lemaradtam az átalakitásról? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Sziasztok.nos lenne egy kérdésem, aszonya hogy ha csináltatok egy leömlőt a c14nz- hez akkor az felfog menni a c14 si-re? ha hengerfejet cserélek?, mert akko még enmnyúlok a kipufogórendszerhez. és az enym ugye karbis, azt hogy lehet megpiszkálni hogy erősebb legyen? vagy mit lehet vele kezdeni?? hogy kapjon pá lovat a ménes olcsón???? Kinek az asszonya? :lol: Passzol a leömlő. A fenét karbis, de miért nem vettél erősebbet? A lovakat nem adják olcsón értsétek már meg. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Sziasztok.nos lenne egy kérdésem, aszonya hogy ha csináltatok egy leömlőt a c14nz- hez akkor az felfog menni a c14 si-re? ha hengerfejet cserélek?, mert akko még enmnyúlok a kipufogórendszerhez. és az enym ugye karbis, azt hogy lehet megpiszkálni hogy erősebb legyen? vagy mit lehet vele kezdeni?? hogy kapjon pá lovat a ménes olcsón???? A C14NZ az központi befecsis, nem karbis. Annak 14NV a motorkódja. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Ha már a szívásról beszélgetünk.Katt ide. Tudom hogy már volt, de nézegettem és feltünt a terméklistában a OPEL Astra F 1.4 16V motor képe. Olyan ismerős. Ezek szerint az enyémből kilopták a fele szelepet. :blush: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 gyakran mondják karbisnak... tudatlanok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 gyakran mondják karbisnak... tudatlanok. Jóvan na, az elején még én is kerestem az alapjárat állító csavart, meg az úszót. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 ujra elolvastam, és azt gondolom elég jól emlékeztem, de!! ez hol van? "Köveztkezhet a belső "légalagutak" kiszedése. (pattintós, de könnyen törik és nehéz kiszedni) Ellenérvek: nagyobb hang (bár van akinek pont ez kell, gyárilag a zajcsillapítás lehetett az egyik szerepe), mégtöbb kosz landol a a szűrő felületén." Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Jóvan na, az elején még én is kerestem az alapjárat állító csavart, meg az úszót. :blush: nem ezzel van baj, hanem azzal mikor mondod neki, hogy ez biza injektoros, azt állítja hogy karbis... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 ujra elolvastam, és azt gondolom elég jól emlékeztem, de!! ez hol van? "Köveztkezhet a belső "légalagutak" kiszedése. (pattintós, de könnyen törik és nehéz kiszedni) Ellenérvek: nagyobb hang (bár van akinek pont ez kell, gyárilag a zajcsillapítás lehetett az egyik szerepe), mégtöbb kosz landol a a szűrő felületén." Ez a mondat? A többi közt. :blush: Amúgy benne a légszűrőházban. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 nem ezzel van baj, hanem azzal mikor mondod neki, hogy ez biza injektoros, azt állítja hogy karbis... Azért kérdeztem, hogy lemaradtam-e az átépítésről, mert azt hittem tényleg átszerelte. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
PuCa24 Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 jó jó,tudatlan vagyok, köszi a válaszokat ja és azért, mert az drágább volt, meg világválság van, így vettem egy olcsót, és amit ráköltök abból jbban kijövök mintha 4-500 ezerért vettem volna egy jót. a munkaórában szarabbul jövök majd ki, de tudom majd hogy mi van benne, és hogy kik csinálták. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 jó jó,tudatlan vagyok, köszi a válaszokat ja és azért, mert az drágább volt, meg világválság van, így vettem egy olcsót, és amit ráköltök abból jbban kijövök mintha 4-500 ezerért vettem volna egy jót. a munkaórában szarabbul jövök majd ki, de tudom majd hogy mi van benne, és hogy kik csinálták. :blush: lehet megfogod bánni még :) de én is hasonlóképpen gondolkozom :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 Ez a mondat? A többi közt. :blush: Amúgy benne a légszűrőházban. Tápi bekapott vmi vigyorekszet :) mostanság milyen poénos lettél hej :D köszi az infót :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február22, 2009 Megoszt Elküldve Február22, 2009 jó jó,tudatlan vagyok, köszi a válaszokat ja és azért, mert az drágább volt, meg világválság van, így vettem egy olcsót, és amit ráköltök abból jbban kijövök mintha 4-500 ezerért vettem volna egy jót. a munkaórában szarabbul jövök majd ki, de tudom majd hogy mi van benne, és hogy kik csinálták. :blush: Ez oké, csak a nagyobb köbcentis kocsik általában olcsóbbak, lehet jobban jártál volna ha veszel egy 2 literest, és nem nyúlsz hozzá, mint így ha 1.4-et akarsz tuningolni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts