zotya975 Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 az jó! Majd később én is meglepem Gizit ilyen tükrökkel. :lol: Ennyiért láttam többhelyen is. Már nagyon kellett, utálom amikor nem látok hátra. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Laleekirály Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Ennyiért láttam többhelyen is. Már nagyon kellett, utálom amikor nem látok hátra. :blush: :) nem volt tükröd? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 :) nem volt tükröd? :blush: Én sem értem. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Ennyiért láttam többhelyen is. Már nagyon kellett, utálom amikor nem látok hátra. :blush: majd meglátod milyen jó dolog :lol: :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 majd meglátod milyen jó dolog :D :D Az biztos, nem is veszek :) Túl jó ahhoz hogy a sok marha letördösse :D Amúgy azt már be lehet hajtani, vagy ez is fixen áll a helyén oszt kész? :blush: áhh franc meló van... :lol: majd este benézek :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
spzoli Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Az biztos, nem is veszek :) Túl jó ahhoz hogy a sok marha letördösse :D Amúgy azt már be lehet hajtani, vagy ez is fixen áll a helyén oszt kész? :blush: 1x mindegyik behajlítható :D amugy csak úgy lehet behajlítani ha kipattintod a talpából, nem éri meg...nekem még szerencsére nem vitték le nagyon...1x volt kiugorva a helyéről.. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Próbáltam egy 360-as megfordulást, de annyira nem csúszik, vagy csak nem mertem olyan gyorsan menni. :blush: Ne viccelj már, az enyémet 2-es negyed-fél gázon megfordítom enyhén vizes aszfalton. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Itt is vannak, de nem ez az érdekes, hanem amikor mult pénteken égett a töltésjelzőm a bizti miatt, aztán persze a szokásos pesszimista hozzáálással egyből a generátorra gondoltam, és megnéztem mennyibe kerül a Bosch generátor. :lol: :) Kettőből már vehetek egy másik kocsit. :blush: Az F Astrában az jó, hogy minden bokorban kapsz hozzá alkatrészt, és óriási a választék a beszállítók között. Az biztos, hogy egy tizenéves autóhoz nem érdemes prémium márkás alkatrészeket venni. Nyilván nincs szükség 140 ezer forintos Bosch generátorra, ha kapható jó minőségű Hella is. Nekem például tavaly, úton Olaszországba, Graz közelében robbant le a generátorom. 4 órán belül folytathattam az utunkat egy Hella által felújítottal. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 :D nem volt tükröd? :D De volt tükröm, csak ha fagyott és bederesedett akkor nem láttam hátra. Legalábbis nem tökéletesen, és engem zavart. Az biztos, nem is veszek :D Túl jó ahhoz hogy a sok marha letördösse :P Amúgy azt már be lehet hajtani, vagy ez is fixen áll a helyén oszt kész? :blush: áhh franc meló van... :) majd este benézek :D Ezt se lehet behajtani, ez is olyan, ha trauma éri lepattan és vissza kell ütni, amíg lehet. A mostanit már egyszer sikerült egy póznával lenyakazni. Most szétszedtem teljesen elmosogattam a műanyag részeket, olyan mint az új. :D Jó hír, hogy teljesen azonos a külseje a régivel át tudom rakni a fehér burkolatot. Nem tudom kibírom-e tavaszig felszerelés nélkül, van egy 12V-os akkum fúrogépből, lehet felrakom és arról működtetem a baloldalit. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Ne viccelj már, az enyémet 2-es negyed-fél gázon megfordítom enyhén vizes aszfalton. :D Én még kezdő motoros vagyok. :) Ez abból is látszik, hogy az egyik kanyarban kicsit tovább tartottam behúzva a kéziféket, túlpördültem, és elfeledve a " tanultakat" kifehéredett bütykökkel markoltam a kormányt, és padlóztam a féket. Na ennyit a felkészülésről. :blush: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 azért é csak ámulok és bámulok, de beülnék egy két körre : Tápihoz Gabihoz Sanyához is.. így olvasva kicsit furcsa néhány írás... nekem szar a kézim... alig vizes úton meg se tudom fordítani... Zotya 360as forduló az minek is neked??? nem 180ast akartál írni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 azért é csak ámulok és bámulok, de beülnék egy két körre : Tápihoz Gabihoz Sanyához is.. így olvasva kicsit furcsa néhány írás... nekem szar a kézim... alig vizes úton meg se tudom fordítani... Zotya 360as forduló az minek is neked??? nem 180ast akartál írni? Mert a sima keresztbefordulást már kezdtem unni. :lol: Aztán volt egy nagyobb szabad placc, és kiváncsi voltam meddíg pörög. De nem mentem elég gyorsan hozzá, csak olyan 180-fok körül volt. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Mert a sima keresztbefordulást már kezdtem unni. :lol: Aztán volt egy nagyobb szabad placc, és kiváncsi voltam meddíg pörög. De nem mentem elég gyorsan hozzá, csak olyan 180-fok körül volt. :blush: keresztbeállás az csak 90 fok... amikor szembefordulsz a menetiránnyal az 180 és ha ugyan úgy állsz ahogy mentél az 360 csak kéziféktől nem fog többet fordulni 180tól sose ahhoz kell gázt adni, és a kormányt tekerni vagy padlózod végig és erőből az ora elhúzza magát, mint mikor jegen parkolok, és nincs kedvem tolatni vagy pedig lendületből, és ha megforogta a 180at akkor ellenkező irányba kell áttekerni a kormányt, hogy a lendület megfordítsa, mert ha nem jól áll a kerék, akkor csak visszafordul és nem lesz meg a 180 se Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 A levegőszűrő háza és a szívócsatorna közti harmonikás gumicsövet cserélte már le valaki sima csőre? Talán valamelyest ideálisabb lenne az áramlás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 keresztbeállás az csak 90 fok... amikor szembefordulsz a menetiránnyal az 180 és ha ugyan úgy állsz ahogy mentél az 360 csak kéziféktől nem fog többet fordulni 180tól sose ahhoz kell gázt adni, és a kormányt tekerni vagy padlózod végig és erőből az ora elhúzza magát, mint mikor jegen parkolok, és nincs kedvem tolatni vagy pedig lendületből, és ha megforogta a 180at akkor ellenkező irányba kell áttekerni a kormányt, hogy a lendület megfordítsa, mert ha nem jól áll a kerék, akkor csak visszafordul és nem lesz meg a 180 se Jóvan na, lehet akkor voltam influenzás amikor a szögeket vettük matekon. A levegőszűrő háza és a szívócsatorna közti harmonikás gumicsövet cserélte már le valaki sima csőre? Talán valamelyest ideálisabb lenne az áramlás. Lehet, de nem véletlenül harmonika, a levegőszűrő háza fixen van rögzítve a motorházban, a motor meg a bakokon" mozog". Milyen csőre gondoltál? Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Jóvan na, lehet akkor voltam influenzás amikor a szögeket vettük matekon. Lehet, de nem véletlenül harmonika, a levegőszűrő háza fixen van rögzítve a motorházban, a motor meg a bakokon" mozog". Milyen csőre gondoltál? Sima, flexibilis gumicsőre, mint emilyen sok más autóban is van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Sima, flexibilis gumicsőre, mint emilyen sok más autóban is van. mutass már képet mire gondlsz, mert én még nem láttam sima csövet... mindegyik harmónikás volt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 mutass már képet mire gondlsz, mert én még nem láttam sima csövet... mindegyik harmónikás volt. Hát a flexibilis általában azért flexibilis, mert harmonikás. :blush: Vagy akkor akkora sima falú kell amibe lehet tenni s-kanyart, hogy tudjon mozogni, de akkor annak meg azért van nagy ellenállása. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Hát a flexibilis általában azért flexibilis, mert harmonikás. :lol: Vagy akkor akkora sima falú kell amibe lehet tenni s-kanyart, hogy tudjon mozogni, de akkor annak meg azért van nagy ellenállása. ha az is harmónikás akkor mi értelem? :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Akkora eltérés lenne a sima falú és az eredeti csőben történő levegőáramlás között, hogy annak jelentősége lenne a teljesitményt/működést illetően ilyen autóknál illetve motorizációnál? Nem hinném. :blush: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Akkora eltérés lenne a sima falú és az eredeti csőben történő levegőáramlás között, hogy annak jelentősége lenne a teljesitményt/működést illetően ilyen autóknál illetve motorizációnál? Nem hinném. :blush: :lol: szerintem jólhiszed :) 60 lónál nem itt kell kezdeni a teljesítménynövelést Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Akkora eltérés lenne a sima falú és az eredeti csőben történő levegőáramlás között, hogy annak jelentősége lenne a teljesitményt/működést illetően ilyen autóknál illetve motorizációnál? Nem hinném. :blush: :lol: Könyörgöm én nem mondtam hogy lóerőket akarok nyerni vele, szó sem volt teljesítménynövelésről. De egy ideálisabb áramlás talán jobb lenne a motor számára. Mindösszesen ennyi. Valamilyen sima falú de flexibilis csőre gondoltam (nem harmonikás, nem fém). Link to comment Megosztás: More sharing options...
brezsó Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Könyörgöm én nem mondtam hogy lóerőket akarok nyerni vele, szó sem volt teljesítménynövelésről. De egy ideálisabb áramlás talán jobb lenne a motor számára. Mindösszesen ennyi. Valamilyen sima falú de flexibilis csőre gondoltam (nem harmonikás, nem fém). Értem én, de a kettő elvileg összefügg, vagy nem jól gondolom? Mondandóm lényege az lett volna, hogy felesleges ilyenen agyalni. Ha jó, nem lyukas a cső a mi rajta van, akkor hagyd! Ha cserélni kell akkor meg szerintem tök mindegy milyenre(amennyiben az átmérő egyezik-habár kis eltérés esetén talán még az sem számitana) - persze a motor mozgását figyelembe véve! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 azért é csak ámulok és bámulok, de beülnék egy két körre Ami 68 minusz akármennyi lótól kitelt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február21, 2009 Megoszt Elküldve Február21, 2009 Ami 68 minusz akármennyi lótól kitelt. A yutubos izét meg keresem... (nem keresem mert nem tettem fel a hossza miatt) Aztán csodálkozol, hogy szétszaladt a ménes! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts