zotya975 Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Rosszul tudod. Amúgy már vettem izzókat, a szilentekkel együtt 3 ezer volt a Zsoltiéknál. Nincs honlapjuk? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 nekem kétéve nem szoltak a ledért... de lehet kicserélem nem tart sokból... nekem a hátsó fékkel van vmi gubanc, mert a fékpad az elsőre szépen megáll, de hátsófékre nem akar megállni, pedig koppanásig taposom a pedált... bár az is lehet, hogy a pad szar, mert egy G astránál is ugyan azt csinálta.... majd vizsgán kiderül, de így is átmegy meg úgy is :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Nincs honlapjuk? Az nincs. De a megállapodás szerinti kedvezmény él náluk. Nekem még egy picivel több is. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 nekem a hátsó fékkel van vmi gubanc, mert a fékpad az elsőre szépen megáll, de hátsófékre nem akar megállni, pedig koppanásig taposom a pedált... bár az is lehet, hogy a pad szar, mert egy G astránál is ugyan azt csinálta.... majd vizsgán kiderül, de így is átmegy meg úgy is :blush: Hát én azért szétkapnám a hátsó fékeket,nem olyan nagy meló bekukkantani mi újság a munkahengerekkel és a pofákkal. A corsán nem olyan régen csináltuk meg haverral,ég és föld a különbség fékhatásban. Pedig fogott a fék,csaka munkahengereke már elfáradtak és éppen csak a takaró gumigyűrű tartotta a nyomást,a karmantyúk már áteresztettek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 nekem kétéve nem szoltak a ledért... de lehet kicserélem nem tart sokból... nekem a hátsó fékkel van vmi gubanc, mert a fékpad az elsőre szépen megáll, de hátsófékre nem akar megállni, pedig koppanásig taposom a pedált... bár az is lehet, hogy a pad szar, mert egy G astránál is ugyan azt csinálta.... majd vizsgán kiderül, de így is átmegy meg úgy is :lol: Nem lehet, hogy túl nagy pedálerő kell hozzá? De persze az is előfordulhat, hogy szar a pad (bár asszem ezeket kalibráltatni kell időközönként :blush: ). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Az nincs. De a megállapodás szerinti kedvezmény él náluk. Nekem még egy picivel több is. Aha, már csak ezért is megéri jóba lenni veled. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Hát én azért szétkapnám a hátsó fékeket,nem olyan nagy meló bekukkantani mi újság a munkahengerekkel és a pofákkal. A corsán nem olyan régen csináltuk meg haverral,ég és föld a különbség fékhatásban. Pedig fogott a fék,csak a munkahengereke már elfáradtak és éppen csak a takaró gumigyűrű tartotta a nyomást,a karmantyúk már áteresztettek. Vagy az. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Hát én azért szétkapnám a hátsó fékeket,nem olyan nagy meló bekukkantani mi újság a munkahengerekkel és a pofákkal. A corsán nem olyan régen csináltuk meg haverral,ég és föld a különbség fékhatásban. Pedig fogott a fék,csaka munkahengereke már elfáradtak és éppen csak a takaró gumigyűrű tartotta a nyomást,a karmantyúk már áteresztettek. a hátsó féknek "gyengébnek" kell lennie nem? nyáron volt szétszedve, és akkor megnéztem a porvédők alatt nem volt folyás. most beszéletem a helyi vizsgabázissal, majd legurulunk a kocsival, és megnézegetik, lengéscsillapítót is meg a fékeket is, és abból kiderül, most már nem akarunk hozzányúlni, pénz se sok van, meg nem is sok idő van még. ha minden rendben van akkor miskolc kpm, ha meg mégis van vmi gubanc, akkor itt megy át szembehunyásra :blush: és amint lesz pénz csere amit kell. mikor mértük a féket a padon az első 1% os eltéréssel fogott, és azon szépen meg is állt a pad, a hátsó meg 3% os eltéréssel fogott végig, de azon nem állt meg a pad, a kézifék az 28% os volt :S de az is megfogta a padot. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Nem olyan nagy dolog levenni a dobot.Autómata ráállítót visszatekerni és leütni,bár ha nem volt még lent,akkor lehet neki adni a nagy samuval! :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 a hátsó féknek "gyengébnek" kell lennie nem? nyáron volt szétszedve, és akkor megnéztem a porvédők alatt nem volt folyás. most beszéletem a helyi vizsgabázissal, majd legurulunk a kocsival, és megnézegetik, lengéscsillapítót is meg a fékeket is, és abból kiderül, most már nem akarunk hozzányúlni, pénz se sok van, meg nem is sok idő van még. ha minden rendben van akkor miskolc kpm, ha meg mégis van vmi gubanc, akkor itt megy át szembehunyásra :blush: és amint lesz pénz csere amit kell. mikor mértük a féket a padon az első 1% os eltéréssel fogott, és azon szépen meg is állt a pad, a hátsó meg 3% os eltéréssel fogott végig, de azon nem állt meg a pad, a kézifék az 28% os volt :S de az is megfogta a padot. Nekem eddíg mindíg az elsők blokkoltak, ha ez jelent vmit. Na meg ott van hátul a fékerő szabályzó. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Nem olyan nagy dolog levenni a dobot.Autómata ráállítót visszatekerni és leütni,bár ha nem volt még lent,akkor lehet neki adni a nagy samuval! :blush: Én simán levettem kocogtatással. Pedig van akkor válla, hogy hűha! Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Nekem eddíg mindíg az elsők blokkoltak, ha ez jelent vmit. Na meg ott van hátul a fékerő szabályzó. :blush: Ez sem menti meg attól,ha szar a fék hátul. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Én simán levettem kocogtatással. Pedig van akkor válla, hogy hűha! Ha az autómata ráállítód müködne rendessen és jól be is lenne rohadva nem vetted volna le olyan könnyen. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Nem lehet, hogy túl nagy pedálerő kell hozzá? De persze az is előfordulhat, hogy szar a pad (bár asszem ezeket kalibráltatni kell időközönként :blush: ). az a baj, hogy ezen része a padnak ful szar, mert pedálerőmérés nincs, mivel szét van menve a pedálerőmérő... előző vizsgán nem volt vele semmi baj, akkor hozzá se volt nyulva, most szét lett szedve, dob szab, portalanítás meg fel lett csiszolva a betét is, és lett tekerve kifelé a ricnin, és nem folyt a munkahenger se. most se folyik, nem fogy a fékolajból. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 az a baj, hogy ezen része a padnak ful szar, mert pedálerőmérés nincs, mivel szét van menve a pedálerőmérő... előző vizsgán nem volt vele semmi baj, akkor hozzá se volt nyulva, most szét lett szedve, dob szab, portalanítás meg fel lett csiszolva a betét is, és lett tekerve kifelé a ricnin, és nem folyt a munkahenger se. most se folyik, nem fogy a fékolajból. Akkor ott a bibi. :lol: De ezt az előbb nem említetted. :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Nem olyan nagy dolog levenni a dobot.Autómata ráállítót visszatekerni és leütni,bár ha nem volt még lent,akkor lehet neki adni a nagy samuval! :blush: az automatát hogy lehet visszatekerni, ha fent van a dob??? én kivettem a gumi kupakot, ami hátul van a porvédő tárcsán, de nem sikerült semmit kieszközölnöm ott. ha lehet állítani, akkor gondolom feszíteni is lehet rjata, meg lazítani is, és akkor a kéziféket eltérésen is lehetne javítani... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Akkor ott a bibi. :lol: De ezt az előbb nem említetted. :blush: én már hozzávoltam szokva, és első körben eszembe se jutott, de az első akkor miért fogja meg a padot? nem emlékszem, hogy a hátsókkal mit csinált... rem én is, hogy nincs gond vele, de ez a szétszedés nélküli állítás érdekelne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 az automatát hogy lehet visszatekerni, ha fent van a dob??? én kivettem a gumi kupakot, ami hátul van a porvédő tárcsán, de nem sikerült semmit kieszközölnöm ott. ha lehet állítani, akkor gondolom feszíteni is lehet rjata, meg lazítani is, és akkor a kéziféket eltérésen is lehetne javítani... Az önbeállítón nem tudsz visszatekerni, ha fenn van a dob. Hátul kell visszanyomni kicsit a dobban a kf kart. Van erre egy szerelő lik, gumi dugóval. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Az önbeállítón nem tudsz visszatekerni, ha fenn van a dob. Hátul kell visszanyomni kicsit a dobban a kf kart. Van erre egy szerelő lik, gumi dugóval. jaaa értem akkor azt tudom, és asszem használtam is, de nekem ugy bevolt ragatva a nyaka a dobnak az agyhoz, hogy jobboldaon igencsak sokat kellett kalapálnom, baloldalon szépen lejött... összerkáskor megkentem rézpasztával, legközelebb remélem nem kell szívni vele :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 én már hozzávoltam szokva, és első körben eszembe se jutott, de az első akkor miért fogja meg a padot? nem emlékszem, hogy a hátsókkal mit csinált... rem én is, hogy nincs gond vele, de ez a szétszedés nélküli állítás érdekelne. Akkor csak a fékekkel lesz a baj, nekem ma megfogta mindegyik. Lehet, levegős. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 nem folyt a munkahenger se. most se folyik, nem fogy a fékolajból. A corsán se folyt,csak amikor felfeszítettem a gumigyűrűt és ráléptem a pedálra.Olyan szépen spriccelt ki a gumi melett,hogy öröm volt nézni. Bár ha szar a pad,akkor meg meg kell mérni jó padon. Ui: faca szervíz lehet,ahol ilyen pad van :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Akkor csak a fékekkel lesz a baj, nekem ma megfogta mindegyik. Lehet, levegős. na ja a levegősödés még lehet... mikor hidat cserélem, akkor volt utoljára légtelenítve... és mikor lelégtelenítettük entünk egy kört vlee akkor is volt benne egy kicsi levegő... le kellene cserélni az egész fékolajat még a gyári van benne, lehet emiatt is fellevegősödik már. munkahengert remélem nem kell cserélni, mert még nincs 10 éves a kocsi. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 munkahengert remélem nem kell cserélni, mert még nincs 10 éves a kocsi. Miért ne lehetne rossz attól? Van vagy 4EFt darabja a munkahengernek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 A corsán se folyt,csak amikor felfeszítettem a gumigyűrűt és ráléptem a pedálra.Olyan szépen spriccelt ki a gumi melett,hogy öröm volt nézni. Bár ha szar a pad,akkor meg meg kell mérni jó padon. Ui: faca szervíz lehet,ahol ilyen pad van :blush: felfeszítettem én is, és rozsdás volt az a szervíz az az ahol én melóztam... szerinted ha a fizu késett és 25.én kaptam fizut, meg volt olyan is hogy 1. jén... na meg 16. a van és még mostse kaptam meg az utcsó fizut, szerinted akkor? úgy szar az egész ahogy van. semmire se akarnak költeni, célszerszámok csak rönőkhöz vannak... többit old meg. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Február16, 2009 Megoszt Elküldve Február16, 2009 Miért ne lehetne rossz attól? Van vagy 4EFt darabja a munkahengernek. akkor kettő 8 ezer vizsga 7500 zöldkari 7500 olajcsere 14 ezer, szimering cserék... és se én se faterom nem melózunk... szóval minnél olcsóbban kell most ezt megoldani... sajnos ez van :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts