Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

nekem kétéve nem szoltak a ledért... de lehet kicserélem nem tart sokból...

nekem a hátsó fékkel van vmi gubanc, mert a fékpad az elsőre szépen megáll, de hátsófékre nem akar megállni, pedig koppanásig taposom a pedált...

bár az is lehet, hogy a pad szar, mert egy G astránál is ugyan azt csinálta....

majd vizsgán kiderül, de így is átmegy meg úgy is :blush:

Link to comment
Megosztás:

nekem a hátsó fékkel van vmi gubanc, mert a fékpad az elsőre szépen megáll, de hátsófékre nem akar megállni, pedig koppanásig taposom a pedált...

bár az is lehet, hogy a pad szar, mert egy G astránál is ugyan azt csinálta....

majd vizsgán kiderül, de így is átmegy meg úgy is :blush:

Hát én azért szétkapnám a hátsó fékeket,nem olyan nagy meló bekukkantani mi újság a munkahengerekkel és a pofákkal.

A corsán nem olyan régen csináltuk meg haverral,ég és föld a különbség fékhatásban.

Pedig fogott a fék,csaka munkahengereke már elfáradtak és éppen csak a takaró gumigyűrű tartotta a nyomást,a karmantyúk már áteresztettek.

Link to comment
Megosztás:

nekem kétéve nem szoltak a ledért... de lehet kicserélem nem tart sokból...

nekem a hátsó fékkel van vmi gubanc, mert a fékpad az elsőre szépen megáll, de hátsófékre nem akar megállni, pedig koppanásig taposom a pedált...

bár az is lehet, hogy a pad szar, mert egy G astránál is ugyan azt csinálta....

majd vizsgán kiderül, de így is átmegy meg úgy is :lol:

Nem lehet, hogy túl nagy pedálerő kell hozzá? De persze az is előfordulhat, hogy szar a pad (bár asszem ezeket kalibráltatni kell időközönként :blush: ).

Link to comment
Megosztás:

Hát én azért szétkapnám a hátsó fékeket,nem olyan nagy meló bekukkantani mi újság a munkahengerekkel és a pofákkal.

A corsán nem olyan régen csináltuk meg haverral,ég és föld a különbség fékhatásban.

Pedig fogott a fék,csak a munkahengereke már elfáradtak és éppen csak a takaró gumigyűrű tartotta a nyomást,a karmantyúk már áteresztettek.

Vagy az.

Link to comment
Megosztás:

Hát én azért szétkapnám a hátsó fékeket,nem olyan nagy meló bekukkantani mi újság a munkahengerekkel és a pofákkal.

A corsán nem olyan régen csináltuk meg haverral,ég és föld a különbség fékhatásban.

Pedig fogott a fék,csaka munkahengereke már elfáradtak és éppen csak a takaró gumigyűrű tartotta a nyomást,a karmantyúk már áteresztettek.

a hátsó féknek "gyengébnek" kell lennie nem?

nyáron volt szétszedve, és akkor megnéztem a porvédők alatt nem volt folyás.

most beszéletem a helyi vizsgabázissal, majd legurulunk a kocsival, és megnézegetik, lengéscsillapítót is meg a fékeket is, és abból kiderül, most már nem akarunk hozzányúlni, pénz se sok van, meg nem is sok idő van még.

ha minden rendben van akkor miskolc kpm, ha meg mégis van vmi gubanc, akkor itt megy át szembehunyásra :blush: és amint lesz pénz csere amit kell.

mikor mértük a féket a padon az első 1% os eltéréssel fogott, és azon szépen meg is állt a pad, a hátsó meg 3% os eltéréssel fogott végig, de azon nem állt meg a pad, a kézifék az 28% os volt :S de az is megfogta a padot.

Link to comment
Megosztás:

a hátsó féknek "gyengébnek" kell lennie nem?

nyáron volt szétszedve, és akkor megnéztem a porvédők alatt nem volt folyás.

most beszéletem a helyi vizsgabázissal, majd legurulunk a kocsival, és megnézegetik, lengéscsillapítót is meg a fékeket is, és abból kiderül, most már nem akarunk hozzányúlni, pénz se sok van, meg nem is sok idő van még.

ha minden rendben van akkor miskolc kpm, ha meg mégis van vmi gubanc, akkor itt megy át szembehunyásra :blush: és amint lesz pénz csere amit kell.

mikor mértük a féket a padon az első 1% os eltéréssel fogott, és azon szépen meg is állt a pad, a hátsó meg 3% os eltéréssel fogott végig, de azon nem állt meg a pad, a kézifék az 28% os volt :S de az is megfogta a padot.

Nekem eddíg mindíg az elsők blokkoltak, ha ez jelent vmit. Na meg ott van hátul a fékerő szabályzó. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nem lehet, hogy túl nagy pedálerő kell hozzá? De persze az is előfordulhat, hogy szar a pad (bár asszem ezeket kalibráltatni kell időközönként :blush: ).

az a baj, hogy ezen része a padnak ful szar, mert pedálerőmérés nincs, mivel szét van menve a pedálerőmérő...

előző vizsgán nem volt vele semmi baj, akkor hozzá se volt nyulva, most szét lett szedve, dob szab, portalanítás meg fel lett csiszolva a betét is, és lett tekerve kifelé a ricnin, és nem folyt a munkahenger se.

most se folyik, nem fogy a fékolajból.

Link to comment
Megosztás:

az a baj, hogy ezen része a padnak ful szar, mert pedálerőmérés nincs, mivel szét van menve a pedálerőmérő...

előző vizsgán nem volt vele semmi baj, akkor hozzá se volt nyulva, most szét lett szedve, dob szab, portalanítás meg fel lett csiszolva a betét is, és lett tekerve kifelé a ricnin, és nem folyt a munkahenger se.

most se folyik, nem fogy a fékolajból.

Akkor ott a bibi. :lol: De ezt az előbb nem említetted. :blush:

Link to comment
Megosztás:

Nem olyan nagy dolog levenni a dobot.Autómata ráállítót visszatekerni és leütni,bár ha nem volt még lent,akkor lehet neki adni a nagy samuval! :blush:

az automatát hogy lehet visszatekerni, ha fent van a dob???

én kivettem a gumi kupakot, ami hátul van a porvédő tárcsán, de nem sikerült semmit kieszközölnöm ott.

ha lehet állítani, akkor gondolom feszíteni is lehet rjata, meg lazítani is, és akkor a kéziféket eltérésen is lehetne javítani...

Link to comment
Megosztás:

Akkor ott a bibi. :lol: De ezt az előbb nem említetted. :blush:

én már hozzávoltam szokva, és első körben eszembe se jutott, de az első akkor miért fogja meg a padot?

nem emlékszem, hogy a hátsókkal mit csinált...

rem én is, hogy nincs gond vele, de ez a szétszedés nélküli állítás érdekelne.

Link to comment
Megosztás:

az automatát hogy lehet visszatekerni, ha fent van a dob???

én kivettem a gumi kupakot, ami hátul van a porvédő tárcsán, de nem sikerült semmit kieszközölnöm ott.

ha lehet állítani, akkor gondolom feszíteni is lehet rjata, meg lazítani is, és akkor a kéziféket eltérésen is lehetne javítani...

Az önbeállítón nem tudsz visszatekerni, ha fenn van a dob. Hátul kell visszanyomni kicsit a dobban a kf kart. Van erre egy szerelő lik, gumi dugóval.

Link to comment
Megosztás:

Az önbeállítón nem tudsz visszatekerni, ha fenn van a dob. Hátul kell visszanyomni kicsit a dobban a kf kart. Van erre egy szerelő lik, gumi dugóval.

jaaa értem akkor

azt tudom, és asszem használtam is, de nekem ugy bevolt ragatva a nyaka a dobnak az agyhoz, hogy jobboldaon igencsak sokat kellett kalapálnom, baloldalon szépen lejött... összerkáskor megkentem rézpasztával, legközelebb remélem nem kell szívni vele :blush:

Link to comment
Megosztás:

én már hozzávoltam szokva, és első körben eszembe se jutott, de az első akkor miért fogja meg a padot?

nem emlékszem, hogy a hátsókkal mit csinált...

rem én is, hogy nincs gond vele, de ez a szétszedés nélküli állítás érdekelne.

Akkor csak a fékekkel lesz a baj, nekem ma megfogta mindegyik. Lehet, levegős.

Link to comment
Megosztás:

nem folyt a munkahenger se.

most se folyik, nem fogy a fékolajból.

A corsán se folyt,csak amikor felfeszítettem a gumigyűrűt és ráléptem a pedálra.Olyan szépen spriccelt ki a gumi melett,hogy öröm volt nézni.

Bár ha szar a pad,akkor meg meg kell mérni jó padon.

Ui: faca szervíz lehet,ahol ilyen pad van :blush:

Link to comment
Megosztás:

Akkor csak a fékekkel lesz a baj, nekem ma megfogta mindegyik. Lehet, levegős.

na ja a levegősödés még lehet... mikor hidat cserélem, akkor volt utoljára légtelenítve... és mikor lelégtelenítettük entünk egy kört vlee akkor is volt benne egy kicsi levegő...

le kellene cserélni az egész fékolajat még a gyári van benne, lehet emiatt is fellevegősödik már.

munkahengert remélem nem kell cserélni, mert még nincs 10 éves a kocsi.

Link to comment
Megosztás:

A corsán se folyt,csak amikor felfeszítettem a gumigyűrűt és ráléptem a pedálra.Olyan szépen spriccelt ki a gumi melett,hogy öröm volt nézni.

Bár ha szar a pad,akkor meg meg kell mérni jó padon.

Ui: faca szervíz lehet,ahol ilyen pad van :blush:

felfeszítettem én is, és rozsdás volt

az a szervíz az az ahol én melóztam... szerinted ha a fizu késett és 25.én kaptam fizut, meg volt olyan is hogy 1. jén... na meg 16. a van és még mostse kaptam meg az utcsó fizut, szerinted akkor?

úgy szar az egész ahogy van. semmire se akarnak költeni, célszerszámok csak rönőkhöz vannak... többit old meg.

Link to comment
Megosztás:

Miért ne lehetne rossz attól?

Van vagy 4EFt darabja a munkahengernek.

akkor kettő 8 ezer vizsga 7500 zöldkari 7500 olajcsere 14 ezer, szimering cserék...

és se én se faterom nem melózunk...

szóval minnél olcsóbban kell most ezt megoldani... sajnos ez van :blush:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.