Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
ez jó meló, rohadástól függően egy két óra :blush:

Komplett fékfelújítás lesz, hátul a doboknak is már majdnem akkora válla van, mint nekem. A betéteken meg már a szegeccsel fékezek. :lol:

Elküldve
Komplett fékfelújítás lesz, hátul a doboknak is már majdnem akkora válla van, mint nekem. A betéteken meg már a szegeccsel fékezek. :blush:

a hátsó az nagyobb meló... de ha levetted már a dobot, legalább könyebben le fog jönni, nekem a jobboldali olyan nehezen jöt le, hogy kiizzadtam vagy félliter vizet, mondjuk a nap is pont odavágott...

de nagynehezen lejött...

hátulsó fék sokkal cumisabb meló sajna :S

tárcsafékes hátsóféknél a kézifék beállítása ugyan olyan mint a sima dobféken?

Elküldve
Tápi gondolom nem csak ugy van, hogy leveszem a rotort és felrakom a dis elosztót ugye?

számítógépbe is kell vmit okoskodni?

Más a kábelköteg és a compi is.

Elküldve
Komplett fékfelújítás lesz, hátul a doboknak is már majdnem akkora válla van, mint nekem. A betéteken meg már a szegeccsel fékezek. :blush:

Nekem az egy éve volt, új dobok, pofák, tárcsák, betétek, fékfolyadék, munkadíjjal együtt 50 volt.

Elküldve

50?

őő lehet hogy én pont kifogtam, és akciósan vettem meg a dolgokat hozzá, de az eleje volt 8 ba nekem.

betét tárcsa

igaz nem ferodo betét...

Tápi neked megvan még a hátsó szetted?

már régebben igaz, de említetted, hogy van neked egy komplett cuc, és megválnál tőle.

Elküldve
sztem se, én pl nem fogom, lemosom, meg kap egy polírt :blush:

pedig egy sokat használt állandóan szükségszerű autónak nem ártana karbantartás..

majd egyszer cserélni kell pl kézifékkötelet azt nini eltörte a 13as kulcsa csavart, de még ott vana kötéla helyén, vagy nini szétszakadt az egész hátsófék, mert a vála miatt nem jött le a dob...

vagy nini eltört a féktárcsám, mert papír volt már :lol:

Elküldve
pedig egy sokat használt állandóan szükségszerű autónak nem ártana karbantartás..

majd egyszer cserélni kell pl kézifékkötelet azt nini eltörte a 13as kulcsa csavart, de még ott vana kötéla helyén, vagy nini szétszakadt az egész hátsófék, mert a vála miatt nem jött le a dob...

vagy nini eltört a féktárcsám, mert papír volt már :lol:

Nem kell ennek karbantartás, ez a gép folyamatosan cserélődik :blush:

Ma is kapott egy új akksit, de már be se írom a listába mert ehhez nem kellett szétszedni :) Ez az autó egy folyamatos karbantartás, ilyen előre eltervezett nagy átnézés sosincs, mert amikor csak fel van emelve, vagy éppen szét van borítva akkor mindig nagy átnézése van :D

Elküldve
Itt volt vagy 2 évig nem kellett senkinek. Olyan 2 hónapja elvitték.

mennyiért adtad el?

nekem meg lett szabályozva, és visszament a felcsiszolt pofákkal... de nemnaogyon vettem észre javulást, sőt még össze nem kopott csörgött is szóval legközelebb hiába 10x annyiba van

Elküldve
mennyiért adtad el?

nekem meg lett szabályozva, és visszament a felcsiszolt pofákkal... de nemnaogyon vettem észre javulást, sőt még össze nem kopott csörgött is szóval legközelebb hiába 10x annyiba van

Talán 9.

Elküldve
Mire nem jó egy 220Ft-os PVC idom! :lol:

és még a légáramlást is gyorsítaná a sima falával, ha utána nem a gyári lenne. :)

am össze volt törve az eleje a gépnek ? :blush:

Elküldve
és még a légáramlást is gyorsítaná a sima falával, ha utána nem a gyári lenne. :)

am össze volt törve az eleje a gépnek ? :blush:

A mögötte lévő részt nem cserélhtem,abban van a hőfokjeladó.

Igen,volt egy kis pity-puty. :lol:

egyébként az milyen gép?

sztem nem is astra

37281684.jpg

Elküldve

biztos hogy nem oldható meg annak a jeladónak a beépítése egy áramlás szempntjából jobb csőbe?

corsa mociteret még nem vizgálam sokszor, csak a toronynál tünt fel hogy ez nem astra.

Elküldve
Nekem az egy éve volt, új dobok, pofák, tárcsák, betétek, fékfolyadék, munkadíjjal együtt 50 volt.

A munkadíjjal nem számolok. :lol: Akad a vezető felöli ajtózáram. Gondolom ugyanolyan a szerkezete mint a gyujtáskapcsolónak, és ezt ís úgy kell alakítani ugye?

Az asszonnyal megegyeztem, ha egész évben én mosogatok, akkor megkapom a mosogatógép árát az SE-szettre. Ma kezdtem a törlesztést. Asszem elég nekem ez a 60paci. :blush:

Elküldve
A munkadíjjal nem számolok. :D Akad a vezető felöli ajtózáram. Gondolom ugyanolyan a szerkezete mint a gyujtáskapcsolónak, és ezt ís úgy kell alakítani ugye?

Az asszonnyal megegyeztem, ha egész évben én mosogatok, akkor megkapom a mosogatógép árát az SE-szettre. Ma kezdtem a törlesztést. Asszem elég nekem ez a 60paci. :lol:

Addig örülj amíg nem kell mosogatógéptablettát rágcsálni mosogatás közben :D Amúgy a zár nekem is akadt amikor egyszer próbáltam, de távirányítóval használom, úgy nem akad :) elég komoly javítási eljárás tudom :blush: :D

Elküldve
Addig örülj amíg nem kell mosogatógéptablettát rágcsálni mosogatás közben :D Amúgy a zár nekem is akadt amikor egyszer próbáltam, de távirányítóval használom, úgy nem akad :lol: elég komoly javítási eljárás tudom :blush: :)

Max. átcserélem az anyósoldalival, ha lehet, vagy a csomitartóval, persze csak a zárbetétet. Csak gyanítom le kell hozzá venni az ajtókárpitot, és most nincs sok kedvem hozzá. Ideiglenesen adtam neki szilikonnal, egy fokkal jobb lett.

Elküldve
Max. átcserélem az anyósoldalival, ha lehet, vagy a csomitartóval, persze csak a zárbetétet. Csak gyanítom le kell hozzá venni az ajtókárpitot, és most nincs sok kedvem hozzá. Ideiglenesen adtam neki szilikonnal, egy fokkal jobb lett.

A szilikont fújd a gumidra, meg az ajtó kéderekre! Az nem kenőanyag! Zárba zárolajozót, vagy WD40-et köll fúúúni! :blush:

Elküldve
Szerinted véletlen raknak két kapcsolót a gyártók? Sok nekik a felesleges? :blush:

Ködben való vonatozáshoz teljesen felesleges a hátsó, a simát is lehet látni, azt pedig akkor csak remélem hogy kisebb foszlányokhoz nem kapcsolod fel egyáltalán.

Én egyébként abszolút nem vagyok ködlámpa párti. Múltkor jöttem ködben, kapcsolgattam fel le, próbáltam nézni a különbséget. Máshogy világította meg a dolgokat, de hogy többet nem láttam magam elé az is biztos. (Igaz nem volt ultrabrutál köd.)

Mint azt írtam volt, nekem gyárilag csak 1 kapcsolóm volt beépítve. A második kapcsoló helyén a tömör műszerfalam van. Pedig a felszereltségem CD, és gyárilag benne vannak az első ködösök. A hátsó pedig nem volt bekötve sehová.

Különben ha egy Fastrán csak az egyik hátsó ködlámpa van szabályszerűen bekötve, akkor az nem vakít senkit se. Akár órákon át is tudnék haladni mögötte.

Az pont olyan erős, hogy jól látható, de nem vakít mint egyes mai kocsiké.

Egyébként pedig csak indokolt esetben kapcsolom fel, mert akkor ÉN jobban látok vele, illetve a legnagyobb szükség szerintem a ködlámpára nappal van, erős ködben. Éjjel úgyis messzebbről észre lehet venni akár a szemből jövőt, akár az előtted menőt, ha rendesen ki van világítva, de nappal ez sokkal nehezebb. Ilyenkor különösen fontos a jó ködlámpa. Sok ezer brutál erős ködös kilométeren át vezetett tapasztalatból mondom.

Elküldve
A szilikont fújd a gumidra, meg az ajtó kéderekre! Az nem kenőanyag! Zárba zárolajozót, vagy WD40-et köll fúúúni! :lol:

Már késő, benne van. :blush: Majd legközelebb.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.