Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Jó a kék. Tetszik. Én most fehér leszek műszerfalilag, de utána ki tudja :lol: Ez a "gyárihelyretekerős" megoldás ugye?

Az igen. Amúgy ma a pláza parkolóban vettem észre, hogy megint nem üzemel egy... nem az amelyiket szervizeltem, hanem egy másik, kezd idegesíteni. Lassan már hátrakötött kézzel, hason fekve, csukott szemmel kiszerelem a műszeregységet... :D

Link to comment
Megosztás:

Az igen. Amúgy ma a pláza parkolóban vettem észre, hogy megint nem üzemel egy... nem az amelyiket szervizeltem, hanem egy másik, kezd idegesíteni. Lassan már hátrakötött kézzel, hason fekve, csukott szemmel kiszerelem a műszeregységet... :D

Az jó, akkor akár telefonon is ugye ? :lol: :lol: (csak mert én először fogom kivenni, és nemtudom még hogy mi lesz belőle :lol: )

Link to comment
Megosztás:

Az jó, akkor akár telefonon is ugye ? :lol: :D (csak mert én először fogom kivenni, és nemtudom még hogy mi lesz belőle :lol: )

nem bonyi

leveszed a kormányburkolatot

aztán azt a műanyagot, ami az óra előtt van

kikötöd a km spirált a váltónál

kiszeded a csavarokat amik az órát tartják, lehúzod a csatit

Link to comment
Megosztás:

nem bonyi

leveszed a kormányburkolatot

aztán azt a műanyagot, ami az óra előtt van

kikötöd a km spirált a váltónál

kiszeded a csavarokat amik az órát tartják, lehúzod a csatit

Az jó, így nem tűnik gyilkos dolognak :D eddig szedtem már ki egy pár műszeregységet, de egyiket se kellett 3 órán belül ki és vissza úgy hogy a tulaja ne vegye észre :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az jó, akkor akár telefonon is ugye ? :lol: :D (csak mert én először fogom kivenni, és nemtudom még hogy mi lesz belőle :D )

Hogyne. :lol:

Kormány mögött van két rejtett csavar, az kiteker, alul fogja még három csavar a burkolatot. Leveszed a műszer előtti műanyagot, négy csavar tartja. 2 fent, 2 meg lent, amit eddig a kormányburkolat takart. Műszeregységet fogja három csavar, majd balra befordítva lehúzod a kmóra spirált (ez nekem úgy szokott sikerülni, hogy jobbról benyúlva feszítem jobbra a spirál fém kupakját, alulról meg a pöcköt nyomom befele a másik kezemmel). Két csati lehúz aztán öjömbódottá. :lol: Visszarakás fordított sorrendben történik. Általában az egység visszarakásával van problémám, mikor már rajta minden csati és a spirál is.

Link to comment
Megosztás:

Jó köszi. A spirálra még kíváncsi vagyok, mert elképzelni nem nagyon tudom még, de a leírásból sztem rá fogok jönni ha a kezemben lesz :D a kormányburkolatot már szedtük le párszor. Fényváltó kart tisztítottuk vagy 3-szor, aztán végül cseréltük :lol: a szembe jövők zokon vették ha kátyúknál bevillant a refi :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv, érdemes a spirál gégecsövét befújni szilikonnal a homlokfalnál a motor felől, könyebb előrehúzni, illetve visszatolni a helyére. Ma kibontottam a biztonsági öv visszahúzóját, és befújtam a rugót, és a forgó részeket, mert úgy kellett visszatuszkolni az övet a helyére. Most az enyém visszamegy simán, az asszonyé majdnem, de az ő baja, rossz felén ül. :lol: Ebként a biztonsági öv feltekercselőt körbefogja vmi szivacsos szürke akármi, az mögött van egy 3-as csati, gondolom az lehet a hátsó kapaszkodós-világításé. Ja és megkaptam a ledeket simán be lehet forrasztani az izzók helyére, az elsőt ki is égettem, mert az ellenálást kikerülve adtam rá a tápot. :D Úgyhogy csak az óraegységbe tudtam berakni őket, a fűtéstekerőkbe nem. Sajna nem szórt fényűt kaptam, de megcsiszolva egész jó lett. Talán egy kicsit tényleg nem egyenletes a fénye, de még csak 9-voltos elemről próbáltam ki.

P1230001_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

Üdv, érdemes a spirál gégecsövét befújni szilikonnal a homlokfalnál a motor felől, könyebb előrehúzni, illetve visszatolni a helyére. Ma kibontottam a biztonsági öv visszahúzóját, és befújtam a rugót, és a forgó részeket, mert úgy kellett visszatuszkolni az övet a helyére. Most az enyém visszamegy simán, az asszonyé majdnem, de az ő baja, rossz felén ül. :lol: Ebként a biztonsági öv feltekercselőt körbefogja vmi szivacsos szürke akármi, az mögött van egy 3-as csati, gondolom az lehet a hátsó kapaszkodós-világításé. Ja és megkaptam a ledeket simán be lehet forrasztani az izzók helyére, az elsőt ki is égettem, mert az ellenálást kikerülve adtam rá a tápot. :D Úgyhogy csak az óraegységbe tudtam berakni őket, a fűtéstekerőkbe nem. Sajna nem szórt fényűt kaptam, de megcsiszolva egész jó lett. Talán egy kicsit tényleg nem egyenletes a fénye, de még csak 9-voltos elemről próbáltam ki.

Ez simán tök jól néz ki, Ha az enyém ezt a szintet tudni fogja fehéren, én elégedett leszek :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv, érdemes a spirál gégecsövét befújni szilikonnal a homlokfalnál a motor felől, könyebb előrehúzni, illetve visszatolni a helyére. Ma kibontottam a biztonsági öv visszahúzóját, és befújtam a rugót, és a forgó részeket, mert úgy kellett visszatuszkolni az övet a helyére. Most az enyém visszamegy simán, az asszonyé majdnem, de az ő baja, rossz felén ül. :lol: Ebként a biztonsági öv feltekercselőt körbefogja vmi szivacsos szürke akármi, az mögött van egy 3-as csati, gondolom az lehet a hátsó kapaszkodós-világításé. Ja és megkaptam a ledeket simán be lehet forrasztani az izzók helyére, az elsőt ki is égettem, mert az ellenálást kikerülve adtam rá a tápot. :D Úgyhogy csak az óraegységbe tudtam berakni őket, a fűtéstekerőkbe nem. Sajna nem szórt fényűt kaptam, de megcsiszolva egész jó lett. Talán egy kicsit tényleg nem egyenletes a fénye, de még csak 9-voltos elemről próbáltam ki.

na ez csak sima led lett végül, és csiszolással ilyen king lett?

nagyon király, meg vagyok elégedve vele, ha csak sima csiszolás után ilyen szép fénye lett

Link to comment
Megosztás:

Üdv, érdemes a spirál gégecsövét befújni szilikonnal a homlokfalnál a motor felől, könyebb előrehúzni, illetve visszatolni a helyére. Ma kibontottam a biztonsági öv visszahúzóját, és befújtam a rugót, és a forgó részeket, mert úgy kellett visszatuszkolni az övet a helyére. Most az enyém visszamegy simán, az asszonyé majdnem, de az ő baja, rossz felén ül. :lol: Ebként a biztonsági öv feltekercselőt körbefogja vmi szivacsos szürke akármi, az mögött van egy 3-as csati, gondolom az lehet a hátsó kapaszkodós-világításé. Ja és megkaptam a ledeket simán be lehet forrasztani az izzók helyére, az elsőt ki is égettem, mert az ellenálást kikerülve adtam rá a tápot. :D Úgyhogy csak az óraegységbe tudtam berakni őket, a fűtéstekerőkbe nem. Sajna nem szórt fényűt kaptam, de megcsiszolva egész jó lett. Talán egy kicsit tényleg nem egyenletes a fénye, de még csak 9-voltos elemről próbáltam ki.

http://kepfeltoltes.hu/090211/P1230001_www...ltoltes.hu_.jpg

Izé. Kiszedted az egész visszahúzót és az mögött volt? Mert én addgi nem jutottam el, csak leszedtem a borítást, aztán nézegettem, de a kpzáron kívül más vezetékeket nem láttam leválni a kábelkorbácsról, ami ott fut a küszöbnél végig... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ez simán tök jól néz ki, Ha az enyém ezt a szintet tudni fogja fehéren, én elégedett leszek :D

látod

és csak csiszolta, ahogy én is próbálgattam az oldalamon :lol:

nagyon állat

egy két kék led nagy ellenállással mondjuk két kohmmal felragasztva a kék mezőkhöz és akkor lehet nem csak tök piros lesz

de tényleg negyon tetszik így is

:lol:

grat

Link to comment
Megosztás:

na ez csak sima led lett végül, és csiszolással ilyen king lett?

nagyon király, meg vagyok elégedve vele, ha csak sima csiszolás után ilyen szép fénye lett

Végülis félreértés volt, mert simát rendeltem, de a telefonban ő ajánlotta a 180-fokban szórt fényűt, de vagy elfelejtette, vagy nem volt neki. 600 pízért vettem a 6 ledet+ ellenállást. A városban a boltban 400-ért akartak adni egyet, az nem tudom milyen volt. Azért látszik rajta, hogy nem teljesen homogén, de szerintem elmegy. Csak azt bánom, hogy egyet már elqrtam, és a középkonzolba már nem jutott. Majd legközelebb. Majd reggel beszerelem.

Link to comment
Megosztás:

Én a múltkor az óra bal szélébe egy kéket betettem, jól is mutatott, hogy kb 4000 fordulatig kékben -afölött pirosban jár a fordulatszám mérő mutatója (ami szintén kék) csak kissé furcsa hatása volt. :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Végülis félreértés volt, mert simát rendeltem, de a telefonban ő ajánlotta a 180-fokban szórt fényűt, de vagy elfelejtette, vagy nem volt neki. 600 pízért vettem a 6 ledet+ ellenállást. A városban a boltban 400-ért akartak adni egyet, az nem tudom milyen volt. Azért látszik rajta, hogy nem teljesen homogén, de szerintem elmegy. Csak azt bánom, hogy egyet már elqrtam, és a középkonzolba már nem jutott. Majd legközelebb. Majd reggel beszerelem.

Egyet én is elvillantottam. Rosszul rákötött táp miatt, ugyanúgy mint te. :D De nekem volt tartalékom, sőt még egy van is. Lehet hétvégén akkor kiszedem a tompított kapcsolóját és belerakom, mert most csak két 3mm-es led van benne.

Link to comment
Megosztás:

Izé. Kiszedted az egész visszahúzót és az mögött volt? Mert én addgi nem jutottam el, csak leszedtem a borítást, aztán nézegettem, de a kpzáron kívül más vezetékeket nem láttam leválni a kábelkorbácsról, ami ott fut a küszöbnél végig... :D

Igen csináltam is képeket, csak telefonnal és nagyon rossz lett. Kivettem az egész kihúzót, úgy, hogy kitekertem a csavart 21-es gyertyakulcs, felfele megrántottam az övet, hogy " bekattanjon" felfele 2 centi, utánna ki lehet fordítani a felső részét, végül kihúzod. Alatta van egy szürke rezgés (gondolom én ) védő, azt kell finoman kiszedni, mögötte van a csati. Itt van a két kép, de nem lettek vmi jók.: kép 1 kép 2

Link to comment
Megosztás:

Igen csináltam is képeket, csak telefonnal és nagyon rossz lett. Kivettem az egész kihúzót, úgy, hogy kitekertem a csavart 21-es gyertyakulcs, felfele megrántottam az övet, hogy " bekattanjon" felfele 2 centi, utánna ki lehet fordítani a felső részét, végül kihúzod. Alatta van egy szürke rezgés (gondolom én ) védő, azt kell finoman kiszedni, mögötte van a csati. Itt van a két kép, de nem lettek vmi jók.: kép 1 kép 2

Áhhá! Köszike! :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.