Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

hát... nemtom mi merre hányméter felétek...

de most egy 30 ezres felujítás, meg egy 15ezres pumpa

ennyit adj még neki

ha ezután is rosszalkodik add el, mert akkor nem szeret téged.

enyém pl beijesztet, azt még egy csepp se jeelnt meg alatta azóta, hogy észrevettem, a főteng szimering folyását.

lehet hogy az zavarta be hogy megkergettem 3x is 160al.

kormányművet lehet állítani, csak nem tudom hogy rem johny megszán, és kicsit elmagarázza, mert azt az írást nem értettem igazából...

a többi szimering meg viszonylagosan egyszerűen cserélhető.

Vagy nem csak ilyesztett hanem már nincs benne annyi olaj hogy ki tudjon csöpögni :D :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

én mek dögleni

daw ha van időd akkor nézz már meg egyet kettőt ezek közzül, mert nagyon kiváncsi vagyok, mi az igazság ezekből.

üdv

Én is, de nem mostanában... az elkövetkező két napot úgy néz ki végig döglöm, pontosabban döglődöm. Ha meglestem vmelyiket szólok :D

Link to comment
Megosztás:

Maradjunk annyiban hogy lövésem sincs mit akarok :D Ki kell próbálni egy párat, aztán valami lesz. Én is húzok a benzin felé, viszont ha a dízel rendbe van akkor se gond nincs vele, se 5-nél többet nem zabál. ;) Nemtom még mi lesz, majd ha mélyebben belemászok meglátjuk :lol: :D

Én annam idején benzin-gázost akartam, de az asszony azt mondta, hogy ő ugyan nem ül gázpalackra. Szerintem nem lehet egyértelműen kijelenteni, mejyik jobb, olcsóbb, minden autó egyedi eset. Példának okáért nekem kapásból elszakadt a vezszíjam 50 ropi volt csak az anyagköltség. De van jópár ismerős, aki megvette a kocsit, hajtotta, meg eladta anélkül hogy bármi gond lett volna vele, azt se tudta mi az a vezérlés, amikor kérdeztem mikor volt cserélve. Aztán meg ha jó a kocsi a díesel is indul télen is, ha meg rossz akkor a benzines se indul nyáron se.

Én vételnél a fentartást tartottam szem előtt! Mi mezőgazdasággal foglalkozunk és pl. a tavalyi évben elfüstöltünk kb. 20e liter gázolajat! Abból mindig csurran, cseppen a gizimbe! :lol:

Tehát ha aratáskor azon a környéken járok, akkor már tudom miért tologatják az emberek a buzatáblában a kombájnt. :lol:

Link to comment
Megosztás:

:D :lol:

Ez nem azt jelenti, hogy onnan tankolok, csak ha valamiért elfogyna akkor csurran cseppen egy kicsi! :lol:

Ja, peeerszeee! :D Ott álnak sorban a kútnál.: 3 kombájn, 2 zetor, astra, 4 steiger, 6 vetőgép......Hé Józsi milyen kocsi áll a zetor után?! Öööö, izééé a felvezető autó. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nyilván átgondolom ha már nem a bontóba megyek "cuccért". Akkor már másabb helyzet jön elő. Viszont akkor is ott van, hogy mi lesz a következő. Főtengely? Futómű? Tehát..az a 12 év az tesók közt is annyi...

És igen! Arról ne is beszéljünk, hogy 1.6 milka volt az ára anno és mit költöttem rá, na ezt nem fizeti meg senki rajtam kívül. Ha most teljesen üzemkész állapotban is lenne mennyit érne? 1 millától többet tuti nem de inkább csak 800 ezer -legjobb esetben.

Ez mindegyik autónál fenn áll, hogy valami elromlik. Legyen új vagy használt. Amit használnak, az kopik. Igaz, tudtommal Te nem sűrűn használod a dizidet. Van egy ismerősöm, akinek a fosvágen pólójában 30 ezer km után motort cseréltek. Vagy ott az én autóm. Előző tulaj nem nagyon foglalkozott vele. Rendszeresen vitte vezérlés és olaj cserére, ahogy kell. Féket is akkor csináltatta meg, mikor egy erősebb fékezésnél eltört mindkét féktárcsa és most én sínylem meg az ő hanyagságát. Gyertyát akkor cseréltetett, mikor megvette. Azóta 80 ezer km van bennük, de jól bírják. Furcsálom is amúgy. :lol: Vagy ott a kasztni is. Sz*rt rá magasból "majd meg lesz csináltatva műszakira" volt a kijelentése. Sokszor volt hónapokon keresztül melós autó is, 3-4 hónapon át naponta megtette a várpalota-bp-várpalota útvonalat. Pedig ő is családi autónak vette. Vagy mikor még frissen megvette, épp melós autónak használta, mert a cég egyik kocsija szervizben volt. Hát nem pont akkor tört el az egyik szelep? :lol:

Mivel sikerült a MÁV-os meló, így már nem melós autóként van használva reggelente, csak lemegyek vele a vasútállomásra, mert marha messze van. 20 perc gyalog, ha gyorsan gyaloglok.

Előző cégnél is, felháborodtak, hogy mi az hogy elromlott a kocsim és hogy amivel megyünk tovább autóval, miért kell neki feljönnie értünk? Akkor szóltam be egy olyat a vállalkozó és a két csopvez előtt, hogy "majd a kopásdíjból meg lesz csináltatva" néztek hülyén. Mondták, hogy mi kopik el napi 8km alatt? Hát mondom elsősorban az olaj is használódik, másrészt a hidegen indulás, majd épphogy nem éri el az üzemit a víz, aztán már le is áll a motor. Na ekkor kopik igazán a gépezet. Mondták hogy az olajcserék, azok rendszeresek... mondtam nekik erre, hogy ha nem lenne használva a verda melóba, akkor később kéne olajcseréznem. Nagynehezen azért rájöttek, hogy igazam van és "majd a kopásdíjból meg lesz csináltatva" beszólásom értelmére is rájöttek. Majd ha fizetik a szervizt, akkor újra beteszem melósként, de már nem kell, mivel másik helyen kezdek hétfőn. :D

Link to comment
Megosztás:

Ma 1/2 5-kor találkozom a sráccal aki hozza a ledjeimet a műszerfalba, olyan izgatott vagyok. :lol: Remélem estére már piros lesz minden.

Tessék végigfényképezni a projektet! - habár ezt talán felesleges is mondanom :D Fejembe vettem, hogy majd lecserélem a gyári rádiót és talán ledeket is teszek én is hogy az összképből ne lógjon ki az új rádió a kijelzője szinével.

Link to comment
Megosztás:

Ma 1/2 5-kor találkozom a sráccal aki hozza a ledjeimet a műszerfalba, olyan izgatott vagyok. :lol: Remélem estére már piros lesz minden.

piros műszerfalhoz nem kell leddel kinlódni

el lett mondva nem eccer nem kéccer :D

de sebaj zotya neked jo lesz ugy is :lol:

Link to comment
Megosztás:

piros műszerfalhoz nem kell leddel kinlódni

el lett mondva nem eccer nem kéccer :D

de sebaj zotya neked jo lesz ugy is :lol:

De igenis kell! Amiket beraktam tavaly izzókat már mind megvannak feketedve a középkonzolban. Most kivételesen nem csinálok képeket, már kitaposott ösvényt járok én is, egyszerűen kiveszem a gyári izzókat, és berakom a helyükre a foglalatba a ledeket az ellenállással. Most nem akarom külön mutató világítással, és egyébbel megbonyolítani a dolgot. Azt majd legközelebb. :lol:

Link to comment
Megosztás:

:lol: tegnapi takarítós rendrakós témára visszatérve:

ma összepakoltam(ok) fater bejön szétnéz kérdése: jön vki :lol:

hát végülis jön :D de azé ezekszerint feltűnően akkor pakolok össze ha jön vmi nőnemű ;)

sajnos neeeem nem azért jön... excelezni fogunk, mert vmi melóhelyre kell neki nagyon az excel, azt mondta a könyvből nem ért pár dolgot...

lehet csak igy fogok pislogni :D :lol:

pedig mondtam is neki, hogy hát annyira nem vágom már, pl a ha függvényeket ;) de aztmondta feljönne, azért csak tudok segíteni neki benne.

benne :lol:

Link to comment
Megosztás:

Aki a körforgóban képes 8 kört csavarni padló 3-mal mert nem tudja melyik kijáraton menjen tovább... ;) :D :lol:

Urban legends :D

1. Az az omival volt. Az ilyet igazán hátsó kerékkel lehet élvezni ;)

2. Padló 2 volt csak.

3. Akkor olyan mindegy volt, melyik kijáratot használom majd...

:lol:

Ezért nem törvényszerű, hogy a nagyobb moci többet eszik. De ha lóerőre hajtasz, akkor az c14se 82-pacis, a c16nz meg ha jól tudom 75. Szóval ebben az esetben a nagyobb köbcentis a gyengébb.

SE-t SE-vel kéne hasonlítani, vagyis C16SE 100ló :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ma 1/2 5-kor találkozom a sráccal aki hozza a ledjeimet a műszerfalba, olyan izgatott vagyok. :D Remélem estére már piros lesz minden.

Arra jó a szórós Neolux is. ;) :lol: :lol: :lol:

Fejembe vettem, hogy majd lecserélem a gyári rádiót és talán ledeket is teszek én is hogy az összképből ne lógjon ki az új rádió a kijelzője szinével.

Nekem is olyan a cuccos -változtatható a fejegység kijelzőjének a színe. :D

www.tvn.hu_f562af63420d36af9bde0b0798e2d747.jpg

Link to comment
Megosztás:

De igenis kell! Amiket beraktam tavaly izzókat már mind megvannak feketedve a középkonzolban. Most kivételesen nem csinálok képeket, már kitaposott ösvényt járok én is, egyszerűen kiveszem a gyári izzókat, és berakom a helyükre a foglalatba a ledeket az ellenállással. Most nem akarom külön mutató világítással, és egyébbel megbonyolítani a dolgot. Azt majd legközelebb. :lol:

zotya te szoktad is olvasni amiket itt irunk? mert most abszolut de nem ugy tünik má bocs :D

mit fogsz így kapni tudod?

nem sok jót, egy csupafolt kmórát és annyi

mindenki kinlodik itt össze vissza ilyen panel olyan ledsor ide is oda is led, erre te meg berkaod az izzók helyére a ledeket azt szted menni is fog?

hát sok sikert hozzá... de nagyábol tudom a végeredményt :lol:

Link to comment
Megosztás:

zotya te szoktad is olvasni amiket itt irunk? mert most abszolut de nem ugy tünik má bocs :D

mit fogsz így kapni tudod?

nem sok jót, egy csupafolt kmórát és annyi

mindenki kinlodik itt össze vissza ilyen panel olyan ledsor ide is oda is led, erre te meg berkaod az izzók helyére a ledeket azt szted menni is fog?

hát sok sikert hozzá... de nagyábol tudom a végeredményt :lol:

Én elhiszem, hogy igazatok van, csak hát amit én a fejembe veszek... erről az asszony tudna bővebben mesélni. Ja, és szórt fényű ledet veszek, akkor is bukta?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.