Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

nem rossz a dízel autó se kérdezd meg Johnyt

neki is egy dízel vas van és nagyon odavan érte.

de akkor azon nagyon rendbe kell rakni mindent.

Egyik ismerősöm mondta a benzines autókra, hogy: "miez? Autó vagy betlehemes kocsi?" :D (gyertyákra értette, azt persze nem tudja, hogy a dizibe is van gyertya, csak az izzításra való :lol:)

Link to comment
Megosztás:

Egyik ismerősöm mondta a benzines autókra, hogy: "miez? Autó vagy betlehemes kocsi?" :D (gyertyákra értette, azt persze nem tudja, hogy a dizibe is van gyertya, csak az izzításra való :lol:)

Legalább nem kérdezte meg hogy a ventillátor miért nem fújja el őket :lol:

Az a lista nem a telefonomba van hanem az útnyilvántartóba, de előszedhetem ha szeretnéd :lol:

Link to comment
Megosztás:

Legalább nem kérdezte meg hogy a ventillátor miért nem fújja el őket :lol:

Az a lista nem a telefonomba van hanem az útnyilvántartóba, de előszedhetem ha szeretnéd :lol:

:D

Kösz inkább nem. Elég az én tavalyi összegemet elnézegetni. Fél motorgenerálnyit bőven elfogyaszottam. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Vagy 16-os, vagy 21-es. Attól függ milyen fajta van benne.

:lol: Akkor vegyek két méretet, aztán amelyik bejön, használom? :lol: Elfelejtettem autószerelőmet megkérdezni, mikor kivette őket. Kapásból tudta mekkora kell, csak lehúzta a kábeleket és rohant be a kulcsért. Bár talán szemre én is megmondom, hogy mekkora. :D

Link to comment
Megosztás:

Akkor én még csendbe is maradhatok. Termosztát 4e, váltójavítás 190e, kuplungtárcsa 36e; önindító 25e, komplett kipuffrendszer ~50e, dúsító vákuumdob 25e, adagoló felújítás 23e, hűtő 28e, GM fagyálló 5 liter 6e, komplett vezérlés javító szett (vezető és feszítőgörgő, vezérműszíj) ~nem tudom hány ezer, vízpumpa 16e, fékrendszer ~40e, és hirtelen nem jut eszembe több -plusz az utána járás. Na mindegy, lehet összeszámolni. Az első három kivételével mindez szeptember óta és itt a nyakamon egy kissé elhajlott szelepszár valamint egy meghalt olajpumpa és még mozog a fő- valamint a vezérmű tengely. Talán kész csoda.

Lényeg benne, hogy jó példa nagybátyó c16nz asconája. 85-ös évjárat nagyjából ~800-850 ezer kilóméterrel -ebből egyszer volt fúrva-gyűrűzve 670 ezer környékén valamint hengerfej felújítás és egy váltócsere mert 2-es szinkron null és köszöni szépen jól van, sajnos már nem tökéletes esztétikai állapotban de MEGY. Pesten és minden nap de még régebben külföldet is megjárta -nem egyszer visszament németbe és egyéb külföldi országot megjárt. Trailer nélkül.

Hol van az enyém ehhez? 138 ezer kilométer van benne (amit a kompresszió és veszteségmérés alá is támaszt) és igen, ezek hallatán vagy tudatában el vagyok keseredve és nem gyengén. Soha többet nem veszek dízelt az egyszer biztos pedig nagyon pártoltam.

Link to comment
Megosztás:

sanci most naon neki van keseredve, de két dologan igaza van

1. az alkatrész árak

2. benzinesre soha annyi paansz nem lesz mint a dízelekre

F astrák berkein belül, és ami nem 16 szelepes

nem rossz a dízel autó se kérdezd meg Johnyt

neki is egy dízel vas van és nagyon odavan érte.

de akkor azon nagyon rendbe kell rakni mindent.

Nagyon nagy tévedésben éltek!

Nekem most van bengás és dízel is és még mindig a dízel felé hajlok.

Sokkal hamarabb kitudom deríteni a hibáit,a bengásnak sokkal nehezebb megtalálni nyűgjét.

Az árak pedig...jó helyen kell vásárolni,de szerintem kb egy arányban vannak,sőt a bengáshoz sokkal drágább minden szerintem,főleg ha 16V.

Link to comment
Megosztás:

váltójavítás 190e,

Ez már ne is haragudj,ablakon kidobott pénz volt,egy bontott váltó sokkal okosabb döntés lett volna.

Hol van az enyém ehhez? 138 ezer kilométer van benne (amit a kompresszió és veszteségmérés alá is támaszt) és igen, ezek hallatán vagy tudatában el vagyok keseredve és nem gyengén. Soha többet nem veszek dízelt az egyszer biztos.

Peched van vele,de nem tudhatod az előző tulaja hogy bánt vele,lehet most te iszod meg a levét az egésznek.

Link to comment
Megosztás:

Ez már ne is haragudj,ablakon kidobott pénz volt,egy bontott váltó sokkal okosabb döntés lett volna.

Peched van vele,de nem tudhatod az előző tulaja hogy bánt vele,lehet most te iszod meg a levét az egésznek.

Késői bánat de akkor jobb döntésnek látszott mint venni egy zsákbamacskát és megszívni vele.

Ugyanonnan ahonnan az asci (ez csak később derült ki némi utána járással), hétvégi autó volt, egy corsát gyilkolásztak hétköznap.

Link to comment
Megosztás:

Az amit én veszek nem fog olyan sokat menni mint a Ribi, Ha ő kiesik valami apróság miatt x időre akkor ez van, és megvárhatja a hétvégét. A ribin azért lett ennyi cucc egyből cserélve, mert ha odavittük valahova délután 3-ra, gyógyulni az azért volt mert 6-ra már dolgoztunk vele. Egyszerűen nincs ideje elpusztulni :D Ha az enyémmel lenne valami akkor le lehetne ülni mellé és buzerálni 1-2 napot, biztos olcsóbban ki lehetne hozni dolgokat mint a cserével mert az a gyors.

Link to comment
Megosztás:

Nagyon nagy tévedésben éltek!

Nekem most van bengás és dízel is és még mindig a dízel felé hajlok.

Sokkal hamarabb kitudom deríteni a hibáit,a bengásnak sokkal nehezebb megtalálni nyűgjét.

Az árak pedig...jó helyen kell vásárolni,de szerintem kb egy arányban vannak,sőt a bengáshoz sokkal drágább minden szerintem,főleg ha 16V.

ezt azért nem hiszem el

Link to comment
Megosztás:

Késői bánat de akkor jobb döntésnek látszott mint venni egy zsákbamacskát és megszívni vele.

Ugyanonnan ahonnan az asci, hétvégi autó volt, egy corsát gyilkolásztak hétköznap. (ez csak később derült ki némi utána járással)

Ha azt veszed lassan minden új az elejében. Már csak egy kicsi kell neki, és komplett felújítása van.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is csak ennyi kicsi kellett és most teljes stresszben vagyok tőle -meg lassan holt csóró.

Nekem annyi a véleményem mint a fogyasztói társadalom javának (bár ez ellenkezik veteránkedvelő énemmel): egy autónál 10 év után minden beszámítható tehát ha van miből és lehetőleg újra akkor érdemesebb lecserélni.

Link to comment
Megosztás:

Nekem is csak ennyi kicsi kellett és most teljes stresszben vagyok tőle -meg lassan holt csóró.

Nekem annyi a véleményem mint a fogyasztói társadalom javának (bár ez ellenkezik veteránkedvelő énemmel): egy autónál 10 év után minden beszámítható tehát ha van miből és lehetőleg újra akkor érdemesebb lecserélni.

csak ugye nincs rá...

Link to comment
Megosztás:

Nekem is csak ennyi kicsi kellett és most teljes stresszben vagyok tőle.

Nekem annyi a véleményem mint a fogyasztói társadalom javának (bár ez ellenkezik veteránkedvelő énemmel): egy autónál 10 év után minden beszámítható tehát ha van miből és lehetőleg újra akkor érdemesebb lecserélni.

Nah ez az én nézetemmel is ellentétes, csak ennek ellenére igaz :lol: Az öregebb gépeket vagy szopásból vagy szeretetből lehet tartani. Viszont ha valaki szeretetből tartja akkor általában van egy másik amit használ :D Én inkább szopásból fogom tartani, de megszeretem mint a ribit :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sajnos nincs, illetve ha már kettőnkön oszlik meg egy új autó költsége az más és inkább egy újba ölöm a pénzem mint egy régi "szopatósba" ilyen mindennapi költségek mellett -tudni való mire gondolok, nem feltétlen a jelenlegi válságra.

Nem arról van szó, hogy nem szeretem ezt az autót mert talán a warnyút se szerettem ennyire de nem bármi áron vagyok "hajlandó" szerelmes lenni, legfőképp ha ez a :D már a megélhetésemet/élhetésünket veszélyezteti.

Viszont Dáwid annyit hozzáteszek, hogy ha majd te is átéled ezeket a dolgokat nagyon valószínű, hogy neked is változik a véleményed.

Példának okáért van egy kadettes cimbi. Megvette a kocsiját, hamar belevert x100 ezret és maradt ugyanolyan szakadt a kocsija. Aztán eladta és vett egy komolyabbat -tudomásom szerint nincs is baja vele azóta sem. Ő is megfizette a tanulópénzt és már ő is másképp gondolja a dolgokat -akárcsak én.

Link to comment
Megosztás:

azért még gondold meg mieéőtt így vagy esetleg megjavítva eladod

Az a baj hogy ha eladja is, annyit soha nem lehet kapni valamiért mint amennyibe már benne van... Alkatrészenként még lehet hogy inkább. Ha egy hirdetésben az van hogy "motorhibás" az rosszabbul néz ki mint az hogy "igazoltan nemrégiben felújított váltó" De a franc tudja.

Link to comment
Megosztás:

Nyilván átgondolom ha már nem a bontóba megyek "cuccért". Akkor már másabb helyzet jön elő. Viszont akkor is ott van, hogy mi lesz a következő. Főtengely? Futómű? Tehát..az a 12 év az tesók közt is annyi...

És igen! Arról ne is beszéljünk, hogy 1.6 milka volt az ára anno és mit költöttem rá, na ezt nem fizeti meg senki rajtam kívül. Ha most teljesen üzemkész állapotban is lenne mennyit érne? 1 millától többet tuti nem de inkább csak 800 ezer -legjobb esetben.

Link to comment
Megosztás:

hát... nemtom mi merre hányméter felétek...

de most egy 30 ezres felujítás, meg egy 15ezres pumpa

ennyit adj még neki

ha ezután is rosszalkodik add el, mert akkor nem szeret téged.

enyém pl beijesztet, azt még egy csepp se jeelnt meg alatta azóta, hogy észrevettem, a főteng szimering folyását.

lehet hogy az zavarta be hogy megkergettem 3x is 160al.

kormányművet lehet állítani, csak nem tudom hogy rem johny megszán, és kicsit elmagarázza, mert azt az írást nem értettem igazából...

a többi szimering meg viszonylagosan egyszerűen cserélhető.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.