Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ki mondta hogy van vége ? :lol: Másfél év alatt 25.000 ? :D Hogy örülne a Ribi ha ilyen pihentetést kapna :lol: Júliusba vettük 255e-n álló óráva (direkt nem írtam hogy ennyi km-el :lol: ) most van benne 286e párszáz :D

Én 174 ezerrel vettem februárban (2008) és most van benne 194772. 500 ezer forintért vettem kedvezményesen. Ismerősöm lógott nekem sok pénzzel, ezért. Amúgy 700ért akarta volna eladni. :P (elvitték volna annyiért). 2005 nyarán vette 1,1 milláért. 115 ezer kilóméterrel. Az meg nem igaz.

Mi általánosban nagyon komoly \\\"programozási alapok\\\" néven mondogattuk egy piros pöttyös teknősnek (ilyen mutánsokkal dolgoztunk ;) ) koordináta szerint hogy hova menjen. Közbe húzott magával egy vonalat, és mi ennek baromira örültönk, a tanár meg még nálunk is jobban ;)

Comenius Logo :P

Körülbelülre tud valaki mondani okosat mit eszik egy 1.6-os fas ztra? Gondolom hogy meg lehet vele kajoltatni 30-at is, de most egy átlag felhasználára gondoltam :lol:

Rekordom egy 1.6 nyócceleppel 5.8. Akkor a benya csak hosszú utakon fogyott el. Napi 300+ kilometéterekkel. Persze a negatív rekordom az 9.7l/100. Városi, hidegindítás, 4 km, majd leállít, este indít, megint 4km, leállít és ez több napon keresztül.

Link to comment
Megosztás:

Nem néz ki rosszul, csak 2 dolog:

- miért I-s a rendszáma, ha '93-as? (netán külföldről hozták 2000 körül?)

- az anyósülés biztiövcsatja mintha lejjebb lenne, netán eldurrant -> törött volt valamikor?

Egyébkét ennyit megér, be kell indítani, ha nem csörög, füstöl, akkor talán nagyon nagy baj nincs vele.

Nekem is I-s rendszáma van. 2004 január 26-án lett behozva németbű. :D Az állapotán látszik is amúgy.

A csat meg nincs lejjebb. Az ilyen. Tökéletes az az öv, saját tapasztalatom alapján.

Link to comment
Megosztás:

Comenius Logo :lol:

Rekordom egy 1.6 nyócceleppel 5.8. Akkor a benya csak hosszú utakon fogyott el. Napi 300+ kilometéterekkel. Persze a negatív rekordom az 9.7l/100. Városi, hidegindítás, 4 km, majd leállít, este indít, megint 4km, leállít és ez több napon keresztül.

Az.... csak nem te is tekncőccel értél programozóvá? :D

Nah többek között ez lesz az oka hogy nem lesz se bönzines, se egyhatos. Dizel lesz :lol: a Tél meg most elég messze lesz ha két hónap múlva veszem :lol:

Link to comment
Megosztás:

Az.... csak nem te is tekncőccel értél programozóvá? :lol:

Nah többek között ez lesz az oka hogy nem lesz se bönzines, se egyhatos. Dizel lesz :lol: a Tél meg most elég messze lesz ha két hónap múlva veszem :lol:

Már akkor is többet értettem a programozáshoz, mint amit a suliban tanítottak. (Azóta már 6 nyelven beszélek: Magyar, angol, latin, PHP, Delphi, C++) De hát ezt is meg kellett csinálni. Nyaranta volt a suliban nyári tábor és én voltam ott a rendszergizda. :D Userek előszeretettel fagyasztották a játékokat, gépeket, meg boot közben írták a "mario" szót és néztek hülyén hogy miért nem jön be... :D

Amúgy annyit a nem benzineshez, hogy hagyod a hidrótőkéket agyonkopni és akkor már dízel hangja lesz, főleg indítás után tökhidegben. (V6 2.5TDi) ;) (Nekem is ilyen még ;))

Link to comment
Megosztás:

Keresztkérdés. Hihetetlenül bonyolult, aki nem tudja rá a választ, az süllyedjen el szégyenében és járjon márka szervízbe 100ezerért olajat cserélni.

Mekkora és milyen gyertyakulcs kell a talicskámhoz? :D

Tisztelet a dízeleseknek :lol: nekem a hangja kopás nélkül is dízelhang :lol: És még az a gyertyakulcs se kell hozzá :D

Nah jah, melóban én is találkoztam olyan tudatLAN-nal aki betette az üres cd-t totalcommanderbe megnyitotta amit akart, és egérrel ráhúzta cd-írás képpen :lol: Aztán meglepődve tapasztalta hogy nem múúúkodik...

Link to comment
Megosztás:

Keresztkérdés. Hihetetlenül bonyolult, aki nem tudja rá a választ, az süllyedjen el szégyenében és járjon márka szervízbe 100ezerért olajat cserélni.

Mekkora és milyen gyertyakulcs kell a talicskámhoz? :D

Vagy 16-os, vagy 21-es. Attól függ milyen fajta van benne.

Link to comment
Megosztás:

mialatt aludtam, elég sokat irtatok :D

na szal köbcentifüggő vagy se?

kérdezd meg EPK-t

ő 2000 essel eljár 7-8 lityiből.

vki azt mondta, hogy az 1.6os még kevesebbet eszik mint az 1.4es.

érdemes elgondolkozni ezen, de az tuti, hogy az 1.6os ha csak 15 pacival is de erősebb, és nyomaték is több akad benne.

Link to comment
Megosztás:

mialatt aludtam, elég sokat irtatok :D

na szal köbcentifüggő vagy se?

kérdezd meg EPK-t

ő 2000 essel eljár 7-8 lityiből.

vki azt mondta, hogy az 1.6os még kevesebbet eszik mint az 1.4es.

érdemes elgondolkozni ezen, de az tuti, hogy az 1.6os ha csak 15 pacival is de erősebb, és nyomaték is több akad benne.

Fogyis topikot elnézegetve, ha hosszabb utaim lennének, verném őket. Persze ha nem lenne klíma kapcsolva. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nekem 21-es. Látom elméletben már eljutottál a gyertyacseréig. :D

Elvileg holnap megtörténik. :lol: Holnap hívom bontós arcot, akitől a kapaszkodósvill-t is vettem. Vasárnap ment egerszegre egy ilyen motoros astráért, aztán mondtam neki a gyújtókábel problémám. Viszont nem hiszem, hogy egy darabot adna, csak készletet. Azért meg 5-öt se adnék igazából, ha külsőleg semmi baja.

Link to comment
Megosztás:

mialatt aludtam, elég sokat irtatok :D

na szal köbcentifüggő vagy se?

kérdezd meg EPK-t

ő 2000 essel eljár 7-8 lityiből.

vki azt mondta, hogy az 1.6os még kevesebbet eszik mint az 1.4es.

érdemes elgondolkozni ezen, de az tuti, hogy az 1.6os ha csak 15 pacival is de erősebb, és nyomaték is több akad benne.

Nagyon sok lehetőségen végigfutottam, és ott tartok hogy én már dízeles maradok. Benzineskedni ott a kis vadállat :lol: Jelenlegi hozzáállásom az hogy ócsóért és ócsón fentartani. Ez úgyse lesz annyit nyüstölve, mint a Ribi. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Nagyon sok lehetőségen végigfutottam, és ott tartok hogy én már dízeles maradok. Benzineskedni ott a kis vadállat :lol: Jelenlegi hozzáállásom az hogy ócsóért és ócsón fentartani. Ez úgyse lesz annyit nyüstölve, mint a Ribi. :D

kúton tankolsz?

gondolom észreveszed, hogy a fogyi számok nem térnek el húdenagyon.

sztem vegyél benyásat, mrt nem lesz sok időd javítgatni se, meg ha télen nem akarsz kinlodni vele akkor, a benzinesa tiéd.

én beülök, és -20ba is 3 tekerés után már jár a motor.

Link to comment
Megosztás:

kúton tankolsz?

gondolom észreveszed, hogy a fogyi számok nem térnek el húdenagyon.

sztem vegyél benyásat, mrt nem lesz sok időd javítgatni se, meg ha télen nem akarsz kinlodni vele akkor, a benzinesa tiéd.

én beülök, és -20ba is 3 tekerés után már jár a motor.

Nem mindegyik indul sza..l! Nekem -20ba kb.3 tekerés után megy simán! A téltől nem félek, mert mindig jól indul! Ha sikerül kifognia egy jó dízelt, akkor nem lesz semmi baja!

Link to comment
Megosztás:

Maradjunk annyiban hogy lövésem sincs mit akarok :lol: Ki kell próbálni egy párat, aztán valami lesz. Én is húzok a benzin felé, viszont ha a dízel rendbe van akkor se gond nincs vele, se 5-nél többet nem zabál. :lol: Nemtom még mi lesz, majd ha mélyebben belemászok meglátjuk :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Dáwid!

Én 5 éve hajtom a veszedelmes traktort. Ha nem vesszük figyelembe a "büdös is vagyok, lassú is vagyok mégis én megyek előtted"-et meg vagyok vele elégedve. Tudásilag eleget produkál, nagyobb teljesítményt igazából nem is tudnék kihasználni mert nem versenyezni vettem. DE! Azt jobb ha tudod, hogy az alkatrész árak nagyon nem olyan olcsók mint egy benzinesnél. Igaz, hogy ha ésszel hajtja az ember akkor baromi keveset eszik -hoztam már ki vegyes 3.61 literből is.

Mondok egy jó példát: mondják, hogy "kimegy a világból", persze. Vagy csak szimplán én vagyok peches vagy nem megfelelő user mert nem hajtom meg eléggé vagy nem is tudom. Keveset (és főleg hosszabb távokat) futott motorja lenne mégis előjönnek dolgok amiknek elviekben 2-3szor ekkora futásteljesítmény után kellene kijönnie. Vagy netán szimplán csak a kora miatt? Meg nem mondom. De annyit elmondok, hogy hasonlóan használt benzines kocsikkal korántsem ekkora a számla ha javíttatni kell. Legalábbis a tapasztalatok eddig ezt mutatják.

Ha most tartanék ott, hogy vegyem meg ugyanezt az autót ugyanerre a használatra de választhatnék motort hozzá mindenképpen benzines lenne. A köbcenti és a teljesítmény már más kérdés. Tehát nem biztos, hogy az az olcsó ami annak látszik -és ez már a saját tapasztalatom.

Link to comment
Megosztás:

Nem mindegyik indul sza..l! Nekem -20ba kb.3 tekerés után megy simán! A téltől nem félek, mert mindig jól indul! Ha sikerül kifognia egy jó dízelt, akkor nem lesz semmi baja!

neked mákod is volt, meg várj pár évet

haver W2ese is ment rendben első éven, aztán csak második éven már hidegindítóval indult csak...

Link to comment
Megosztás:

Vezérműszíj, és feszítők, komplett hűtő, kuplung szett, Riasztó csomitartó-ajtó telók, hűtővízcső, új tükrök, váltókar, váltó és kézifékszoknya 4 szőnyeg, 2 központizár motor, önindítócsere 2x, 4 nyárigumi 2 vészvillogókapcsoló, fényváltókar, teljes kipuff rendszer, új tank, olajdekli + tömítés, erősített kézzel kovácsolt hátsó rugók, legngéscsillapítók, fékbetétek, izzítógyetyák, testkábel, hátsó vízcső, vákuumcső. Ennyi ami a telefonomba belekerült tavaly július óta. :D (de akkor is csak 5-t eszik :lol: ) Jah a 25 liter olaj amit megzabált nincs felírva :lol: se az a pár adag hűtőlötyi amit csöpögtetett...

Link to comment
Megosztás:

Vezérműszíj, és feszítők, komplett hűtő, kuplung szett, Riasztó csomitartó-ajtó telók, hűtővízcső, új tükrök, váltókar, váltó és kézifékszoknya 4 szőnyeg, 2 központizár motor, önindítócsere 2x, 4 nyárigumi 2 vészvillogókapcsoló, fényváltókar, teljes kipuff rendszer, új tank, olajdekli + tömítés, erősített kézzel kovácsolt hátsó rugók, legngéscsillapítók, fékbetétek, izzítógyetyák, testkábel, hátsó vízcső, vákuumcső. Ennyi ami a telefonomba belekerült tavaly július óta. :D (de akkor is csak 5-t eszik :lol: ) Jah a 25 liter olaj amit megzabált nincs felírva :lol: se az a pár adag hűtőlötyi amit csöpögtetett...

nem rossz a dízel autó se kérdezd meg Johnyt

neki is egy dízel vas van és nagyon odavan érte.

de akkor azon nagyon rendbe kell rakni mindent.

Link to comment
Megosztás:

Vezérműszíj, és feszítők, komplett hűtő, kuplung szett, Riasztó csomitartó-ajtó telók, hűtővízcső, új tükrök, váltókar, váltó és kézifékszoknya 4 szőnyeg, 2 központizár motor, önindítócsere 2x, 4 nyárigumi 2 vészvillogókapcsoló, fényváltókar, teljes kipuff rendszer, új tank, olajdekli + tömítés, erősített kézzel kovácsolt hátsó rugók, legngéscsillapítók, fékbetétek, izzítógyetyák, testkábel, hátsó vízcső, vákuumcső. Ennyi ami a telefonomba belekerült tavaly július óta. :lol: (de akkor is csak 5-t eszik :lol: ) Jah a 25 liter olaj amit megzabált nincs felírva :lol: se az a pár adag hűtőlötyi amit csöpögtetett...

Kopó cuccokat nem kell beleírni. Esetleg azt, ha inreális időközönként kellett cserélni. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.