Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
gyorsulás= fürgeség :D

nem nagy sebesség :lol:

gyorsulás=fürgeség :lol:

nagy sebesség=büntetés :lol:

Várom a csekket, múlthéten több mint valószínű beleszaladtam egy sztárfótóba :D

Elküldve
Nem biztos, hogy ilyen sokat kell kábelezni hozzá. Nekünk a '92-es diesel Caravanban benne volt a csati a B oszlop aljában, csak onnan kellett volna felvinni.

A B oszlop burkolatát hogyan lehet leműteni? :D Annyit láttam, hogy a fehér műanyagon van egy csavartakaró akármi, gondolom mögötte van egy csavar. Viszont, úgy láttam, hogy a fekete része, ami mögé a biztonsági öv is bemegy, az a fehér rész előtt van. Talán úgy kell, hogy az ajtók gumitömítéseit le kell venni, vagy kifeszíteni, hogy kijöjjön? Próbáltam hátul leszedni a gumit, de nem nagyon akart kijönni a takaróelem. Mintha még fogná valami... :lol: Meg akarom nézni, hogy nekem van-e az oszlopban csati a hátsó kapaszkodóvilágításnak.

Elküldve
A B oszlop burkolatát hogyan lehet leműteni? :D Annyit láttam, hogy a fehér műanyagon van egy csavartakaró akármi, gondolom mögötte van egy csavar. Viszont, úgy láttam, hogy a fekete része, ami mögé a biztonsági öv is bemegy, az a fehér rész előtt van. Talán úgy kell, hogy az ajtók gumitömítéseit le kell venni, vagy kifeszíteni, hogy kijöjjön? Próbáltam hátul leszedni a gumit, de nem nagyon akart kijönni a takaróelem. Mintha még fogná valami... :lol: Meg akarom nézni, hogy nekem van-e az oszlopban csati a hátsó kapaszkodóvilágításnak.

Elég a bal hátsó küszöbburkolatot levenni, én is onnan találtam meg.

Elküldve
Elég a bal hátsó küszöbburkolatot levenni, én is onnan találtam meg.

Rendben, köszi. Gondolom nagy valószínüséggel jobb oldalt is találok egy ilyen csatit, ha van. :D

Elküldve
Tegnap ültem egy 1.4-es Caravanban ami 16 szelepes volt..

A gazdája mit sem tudott a motorról..

Milyen lehetett ez szerintetek ?

Furcsa volt, mert piszok sokáig kellett önindítóznia mire elindult..

Volt az 5-6 másodperc is. :lol:

Talán minél nagyobb az erô annál nehezebben indul :D

Elküldve
Rendben, köszi. Gondolom nagy valószínüséggel jobb oldalt is találok egy ilyen csatit, ha van. :D

Azt nem tudom, hogy a másik oldalon is ott van-e, én a csak a vezetőoldalon találkoztam vele. Egy 3-pólusú csati, piros, zöld és barna vezetékekkel.

Elküldve
az oszlop takarója kétoldalról a gumival van fogatva, meg alatta vannak ilyen fém bolhák ha jol emlékszem.

Töhát akkor simán leszedem róla a gumit oszt legyün? :D

Elküldve
Lehet, hogy egybe van akasztva a két műanyag egyébként. Mindegy, hamarosan lemegyek oszt szerelgetek. :D

Nekem is meg kéne bontani, mert nehezenn megy vissza az öv, meg kéne olajozni a visszahúzórugót/szerkezetet.

Elküldve

az első ablaktörlőm is vagy egy másfél két cmet lefelé indul meg és csak aztán felfelé...

a hátsó nem lényeges, de az első már igen, mert az A oszlopnál hagy is egy koszos sávot, és zavar is...

Elküldve
az első ablaktörlőm is vagy egy másfél két cmet lefelé indul meg és csak aztán felfelé...

a hátsó nem lényeges, de az első már igen, mert az A oszlopnál hagy is egy koszos sávot, és zavar is...

El van pozícionálva a mechanika. A motoron egy foggal el van rakva a mechanizmus.

Elküldve
El van pozícionálva a mechanika. A motoron egy foggal el van rakva a mechanizmus.

erre gyanakszom mint a kettőnél.

ez fogaskerekes vagy mi? :D

amit eddig látam, renaultok pl egy kupos bordás tengellyel voltak megoldva, és marha nehezen jött szét...

kép van vkinek erről?

köszi üdv

ja csak az fura, hogy tél előtt nem volt ezzel se baj...

lehet az is le volt fagyva és átugrott?

Elküldve

Nem hinném, hogy átugrana ugyanis csak egy csigatengely hajt egy srég fogazású tárcsát ami lassan forog teljes körben. Az ablaktörlő hajtása kívül van a műanyag takaró alatt tehát ott lehet valami gubanc -gondolok arra, hogy valami komolyabb erőlködéstől elhajolhatott a fém meghajtószár ami csinálja neki az excenter mozgást.

A B oszlop burkolatát hogyan lehet leműteni?

Le kell szedni a küszöbburkolatot és a biztonsági öv felső részéből a műanyagot kipattintva lehet a csavarját kicsavarozni. A két műanyag csak össze van dugva egymásba de alul is és felül is fogja néhány csavar ha jól emlékszek. De asszem elég az alját kibontani ha csak a visszahúzóval van gond. Ha a kapaszkodós lámpát akarod betenni akkor lehet elég a kapaszkodót levenni és ott lesz belül a csati a lámpának. :lol: Bár ebben nem vagyok biztos, nem mindegyik felszereltségben van benne a kábele. :lol:

Azért mielőtt szétborítod az egészet érdemes lenne megnézni nincs-e ott valahol az a csati. :D

Elküldve
ha felkapcsolod a házbaa villanyt, és épp akkor megy ki az azért van, mert pont csúcsfeszen kapcsoltad az izzót, és az automata lehet azért old le.

autóba ilyen nincs

Az égő (Coupe szerint szigorúan izzó :lol: ) azért megy ki általában felkapcsolásnál, mert akkor hideg a wolfram szál, és ilyenkor

sokkal kisebb az ellenállása, nagyobb áramot enged át ezért magán. Ha már megfelelően el van vékonyodva (használat során

"elég", és vékonyodik), akkor ez a nagyobb áram rögtön "túlizzítja", és elszakad.

"Magyarország". :lol:

Nemrég volt egy cikk a totalcaron, hogy északi szomszédainknál sokkal szarabb a közlekedési morál :P

:D :D Láttam itt Kápmegyeren egy zöld ladát akinek a hátsó szélvédőjére ledek vannak fölcsinálva. Egyszer amikor beengedtem, felvillant a színes KÖSZI! felirat, ;) ;) apám kérdezte is hogy ha nem engedem be milyen felirat jött volna :lol:

Lehetett kapni régebben a minirc.hu-n ilyen szélvédőre tehető távirányítós ledmátrixot, 8 vagy 10 karakteres volt ha jól emléxem :lol:

Elküldve
Az égő (Coupe szerint szigorúan izzó :D ) azért megy ki általában felkapcsolásnál, mert akkor hideg a wolfram szál, és ilyenkor

sokkal kisebb az ellenállása, nagyobb áramot enged át ezért magán. Ha már megfelelően el van vékonyodva (használat során

"elég", és vékonyodik), akkor ez a nagyobb áram rögtön "túlizzítja", és elszakad.

akkor az miért van, hogy a fényjelzők elő vannak feszítve?? vagy ilyen sincs?

Elküldve
Az égő (Coupe szerint szigorúan izzó [nagyon jól mondja!!!] :lol: ) azért megy ki általában felkapcsolásnál, mert akkor hideg a wolfram szál, és ilyenkor

sokkal kisebb az ellenállása, nagyobb áramot enged át ezért magán. Ha már megfelelően el van vékonyodva (használat során

"elég", és vékonyodik), akkor ez a nagyobb áram rögtön "túlizzítja", és elszakad.

Nemrég volt egy cikk a totalcaron, hogy északi szomszédainknál sokkal szarabb a közlekedési morál :D

Pontosan azért mert a bekapcsolás pillanatában rövidzárként működik és a hő keletkezése miatt megnövekszik az ellenállása. Elektro-fizikai meghatározása, hogy a wolfram hidegen vezető fém.

Nekünk valahol északon kéne laknunk, ott tolhatnánk a havon! :lol: :lol: :D

Elküldve
Le kell szedni a küszöbburkolatot és a biztonsági öv felső részéből a műanyagot kipattintva lehet a csavarját kicsavarozni. A két műanyag csak össze van dugva egymásba de alul is és felül is fogja néhány csavar ha jól emlékszek. De asszem elég az alját kibontani ha csak a visszahúzóval van gond. Ha a kapaszkodós lámpát akarod betenni akkor lehet elég a kapaszkodót levenni és ott lesz belül a csati a lámpának. :lol: Bár ebben nem vagyok biztos, nem mindegyik felszereltségben van benne a kábele. :lol:

Azért mielőtt szétborítod az egészet érdemes lenne megnézni nincs-e ott valahol az a csati. :D

Megérkeztem a lámpásításból. Durván 3 órámba telt az egész. Igen, először lebontottam a B oszlop burkolatát, a küszöbbel kezdve, majd a felsőrészt kicsavaroztam és egy óriási trükkel kivettem az alsó részből, mert össze vannak csúsztatva. A trükk az, hogy a biztonsági övet tökig fel kell nyomni az állítón. Amúgy több csavar nem fogja az alsó részt, se a felsőt. Bolhák sincsenek, vagyis nem láttam. Csatit keresgettem, de csak négy szálat találtam, ami a korbácsból megy a csévélő alá, az tuti, hogy a központi zár vezetékei a hátsó ajtóba. Mindenesetre sikeresen bekábeleztem és felszereltem a lámpákat, amik nagyon pöngén üzemelnek. Kép.

Van kettő darab kapaszkodó hátulra világítás nélkül. !!!Eladó!!! :lol:

Zotya: amúgy neked nem volt a tetőkárpit alatt egy vastag, kemény anyagú szigetelés? Belső lámpánál felnyúlsz hátra és ki lehet tapogatni.

Elküldve
Nekünk valahol északon kéne laknunk, ott tolhatnánk a havon! :lol: :lol: :D

Én inkább a tengerparti homokot részesíteném előnyben (utálom a hideget).

Elküldve

Kinek a pap, kinek a papné, kinek a paplan... Nekem spec nem, a haw az én terepem :D a homokos tengerpart inkább punnyadni meg macskákat stírölni jó :lol: :lol:

Zotyaaaaaaaaaaaaaaaa! Megkaptad? :D :lol:

Elküldve
Zotya: amúgy neked nem volt a tetőkárpit alatt egy vastag, kemény anyagú szigetelés? Belső lámpánál felnyúlsz hátra és ki lehet tapogatni.

Szivacs volt a kárpit alatt, de az szét volt porladva, lekapartam. Utánna volt eg yüvegstálas réteg,mégegy szivacs, legfellül meg vmi kartonszerűség.

Kinek a pap, kinek a papné, kinek a paplan... Nekem spec nem, a haw az én terepem ;) a homokos tengerpart inkább punnyadni meg macskákat stírölni jó :lol: :lol:

Zotyaaaaaaaaaaaaaaaa! Megkaptad? :lol: :D

Mit? Most értem haza. Szakad a havaseső, keskeny út, tele kanyarral 50-nel cammogtam végig, de már minden bajom volt. :D

Elküldve

gondolkoztam, attol, hogy lefelé indul, attól még ugyan addig megy fel, mintha egyből felfelé indulna....

emlékeim szerint nem volt ennyire lent a lapát, és fentebb is volt a végállása...

szal lehet csak leveszem, és fentebb állítom a lapátokat, bár ha már ott tartok, akor nem sokbol tartana levenni az egészet, vagy igen?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.