Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Gondolom az se mindegy, hogy lassú vagy gyors működésű.

ezt felejtsd már el

nincs lassú gyors

egyfajta van

:D

ha felkapcsolod a házbaa villanyt, és épp akkor megy ki az azért van, mert pont csúcsfeszen kapcsoltad az izzót, és az automata lehet azért old le.

autóba ilyen nincs

Link to comment
Megosztás:

ezt felejtsd már el

nincs lassú gyors

egyfajta van

:lol:

ha felkapcsolod a házbaa villanyt, és épp akkor megy ki az azért van, mert pont csúcsfeszen kapcsoltad az izzót, és az automata lehet azért old le.

autóba ilyen nincs

Csúcsfesz csak nagyobb teljesítményű eszközöknél okozhat problémát. Pl mikrohullámú sütő. :D Amúgy erősáramban létezik lomha és gyors kioldású olvadóbiztosíték. :lol: A lomhát úgy oldják meg, hogy egy óncsepp van a rézfólián, ami szakad zárlat vagy túlterhelés esetén. Az hogy kocsiban is van-e ilyen, azt nem tudom, de az tény, hogy az olvadóbiztosítékok lassabbak, mint az automaták, amik mágnesesség elvén kapcsolnak. Kis megszakítókból is van különböző kioldási görbéjű típusok. :lol:

Link to comment
Megosztás:

am nekem is elsőre 95 felé megy aztán 92 nél állapodik meg, de ennire nem megy fel... hm majd romlik az állapota és neked is 95nél fog nyitni :lol:

Tehát beraktam egy zsír új gyári termosztátot, és majd akkor fog jókor nyitni, ha elkezd romlani az állapota? És én erre nem gondoltam! :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

de könyörgöm itt autókról van szó nem erősáramú hálózatokról ember :D

pedig a csúcsfesz maitt megy ki az izzó is, mert pont akkor kapcsolod fel mikor az van.

többek közt ezért van állandóan fesz alatt az összes közúti fényjelző is, azokat is állandóan hajtják egy kis fesszel, és ha jön a bekapcsolás nem okoz gondot, még a csúcs fesz se, mert elő van feszítve azzal a kis feszültséggel :lol:

Link to comment
Megosztás:

Úgy látszik dízeléknék erős hajlam mutatkozik a döglődésre. Szerintem itt valami olajszivattyú-vírus elszabadult a környéken, jó pár házzal arrébb az utcában van egy ugyanilyen TD mint az enyém csak majd 3x annyit futott (meg melós kocsi) és annak is meghalt a szivattyúja -bár az még érthető is. Az imént volt itt a cimbora, hogy nincs -e tippem mi lehet mert olajnyomás nem akar lenni, ugyanaz a csattogás mint az enyémen, stb. Mikor mondom a sztorimat még jobban befordult mint én az enyémtől.

De lehet megvan a bűne, egy cimbivel tegnap este azon tanácskoztunk, hogy lehet a tengelyen nyírta el az éket és azért nem akarja a lét felszívni. Nem jellemző hiba de előfordult már.

Link to comment
Megosztás:

Úgy látszik dízeléknék erős hajlam mutatkozik a döglődésre. Szerintem itt valami olajszivattyú-vírus elszabadult a környéken, jó pár házzal arrébb az utcában van egy ugyanilyen TD mint az enyém csak majd 3x annyit futott (meg melós kocsi) és annak is meghalt a szivattyúja -bár az még érthető is. Az imént volt itt a cimbora, hogy nincs -e tippem mi lehet mert olajnyomás nem akar lenni, ugyanaz a csattogás mint az enyémen, stb. Mikor mondom a sztorimat még jobban befordult mint én az enyémtől.

De lehet megvan a bűne, egy cimbivel tegnap este azon tanácskoztunk, hogy lehet a tengelyen nyírta el az éket és azért nem akarja a lét felszívni. Nem jellemző hiba de előfordult már.

Végülis akkor csak egy ék kell. :lol: :D

Link to comment
Megosztás:

Mármint egy vadiúj blokk -by gyártósor, megegyező motorszámmal.

Épp azért nem szedem szét mert lehet az életben nem rakom össze. A szerelők meg nem szeretik mások elb*szásait javítgatni (én sem). Úgyhogy majd megkeresem egy ismerősömet, mondjon egy kb-s árat azt ha lesz rá keret valahogy elráncigáljuk ha nem akkor meg a garázsban eszi meg a fene. Meg ha megbontódik akkor már repülhet le a hf is és egyúttal ki kéne cserélni a vezérlést takaró műanyag vackot mert 1 vagy 2 csavar helye ki van törve és kicsit beleér az ékszíjtárcsába, no meg egyúttal a vezérlést is fel lehetne újítani. Szóval akárhogy nézem ezek annyiba kerülnek, hogy lehet érdemesebb volna az az új motor -bár ennek még utána járok mennyi lenne az annyi.

Kicsit unalmas már, hogy nem győzöm ölni bele a lóvét és nem tartok vele sehol. Más teszi bele a kilómétereket 1000 számra, agyig pakolva hidegen tolja neki mint a barom tacskós olajjal és semmi baja én meg alig megyek vele, nem gyilkolom, nem spórolok se az olaj minőségén se a többin és mégis összef*ssa magát.

Link to comment
Megosztás:

Kicsit unalmas már, hogy nem győzöm ölni bele a lóvét és nem tartok vele sehol. Más teszi bele a kilómétereket 1000 számra, agyig pakolva hidegen tolja neki mint a barom tacskós olajjal és semmi baja én meg alig megyek vele, nem gyilkolom, nem spórolok se az olaj minőségén se a többin és mégis összef*ssa magát.

Ne felejtsd el azt se, hogy a Te autód beindúlt a legnagyobb hidegben is, míg ez sok másikről nem feltétlen elmondható. Nekem mindig indult a fűtött garázsban.

Arra persze nem is emlxem mikor emelkedőn felfelé megelőzött a kaminyon. :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

Attól függetlenül is ki van vele a t*k*m. Ugyanez volt az előző kocsimmal is. Egyszer csak nyekk és kész. Bele költöttem annyit, hogy azon egy másikat vehettem volna és ugyanúgy egy tizensok éves kocsim volt amin mindig kellett valamit csinálni hiába újíttattam fel totál (szinte az utolsó csavarig szét volt borítva). Az ezzel az egésszel a gond, hogy ha egyszer megbomlik vége van. Az Isuzu mocik is brutál jók de ha szét kell venni valamiért sose lesz olyan mint volt és jön a "sose tudni mikor döglik be" része a filmnek. :D

Link to comment
Megosztás:

Valóban így néz ki. De nekem türelmem nincs az ilyesmihez, pláne az, hogy itthon a garázsban szétborítsam az egész katyvaszt. Szerszám még talán kerülne is néhány de én nem vagyok autószerelő csak láttam már párszor (na jó, alulvezéreltet csináltam is). Akkor sem az én műfajom.

Link to comment
Megosztás:

én meg autószerelő is vok... de igazából én se állnék neki egyedül, csak ha nagyon musz...

na én meg lemostam a kocsit, és ha már ugy voltam alá bele nézegettem.

inkább ne tettem volna :S

folyik a váltónál az olaj a motorból, kérdéses, hogy a tömítés engedi ki megint, vagy a főteng szimering...

ezt hogy tudom megnézni? mert a vezérlés oldalon leveszem a főteng tácsát és talán már látszik is, ha nem akkor ki kell venni a főteng fogaszkerekét, és akkor tuti, de itt csak akkor, ha leszedem az egész váltót?? na az szép baleset, ahogy nézegettem még a bölcsőt is le kell engedni hozzá :S

másik dolog, a kormányművem, ahol a két rúd rácsatlakozik, a harmónika borítású részre, ott fel le kottyanva mozog, és valószínűleg azt hallom bentre is...

azt javítani? vagy mi van azzal?komplett kormánymű? levettem a lemezt, ami a két csavaron van, de meg se birtam mozdítani a csavarokat, se lazítani se húzni! mert akkor nekem is ###### kilesz vele 8 évesen ilyen hibákat produkál...

Link to comment
Megosztás:

Komolyan mondom, én nagyon híggadt ember vagyok, az autóban meg pláne, de most majd szétvet az ideg. Jöttem haza , 6 kilómétert pöcsöltem egy sutyuki mögött lakott területen kívül, száraz asztfalt, gyenge forgalom. 40-től 60-ig játszadozott a sebességel, jöttek szembe, nem tudtam előzni. Aztán megszünt a szembeforgalom, index ki, kettesből kezdtem előzni, mert akkor éppen 40 -nel ment. Nem tudom pontosan mennyivel mentünk amikor kínkeservesen bementem elé, de már 4-be kellett váltanom, mert 3.-ban már tiltott, olyan 110-120 körül. De akkor már záróvonal, meg kanyarodósávon voltam. És vissza se tudtam menni mögéje, mert a mögöttem jövő is előzte. Benéztem az utastérbe, egy 50-körüli ürge volt gondolom a feleségével. Hát ember az ilyen?! :D

Link to comment
Megosztás:

Emberkedik csak. tarts a kesztyűtartóban egy fegyvernek látszó tárgyat és ha okoskodik vedd elő! :lol: Hatásos! :D

Nem nagyon volt rá idő, vissza kellett sorolnom minnél előbb, aztán meg otthagytam hamar, gondolom visszalassított. De azt egyszer már eljátszottam egy ilyennel, az meg jött mögöttem 2 méterre, se nem előzött, se nem maradt le, hiába féklámpáztam meg villogattam, aztán meguntam, és 100%-os szembeforgalomnál leálltam vészvillogóval az út közepén. Persze csak ő volt mögöttem, mással nem akartam kibacni. Aztán amikor elmentek az autók "megjavult" a kocsim, elindultam és kezdte előlről, 2 méter követési távolság, se nem előz se nem marad le. Szerencsére le kellett kanyarodnom, mire felhuztam volna magam. Szintén egy középkorú úriember volt.

Link to comment
Megosztás:

Komolyan mondom, én nagyon híggadt ember vagyok, az autóban meg pláne, de most majd szétvet az ideg. Jöttem haza , 6 kilómétert pöcsöltem egy sutyuki mögött lakott területen kívül, száraz asztfalt, gyenge forgalom. 40-től 60-ig játszadozott a sebességel, jöttek szembe, nem tudtam előzni. Aztán megszünt a szembeforgalom, index ki, kettesből kezdtem előzni, mert akkor éppen 40 -nel ment. Nem tudom pontosan mennyivel mentünk amikor kínkeservesen bementem elé, de már 4-be kellett váltanom, mert 3.-ban már tiltott, olyan 110-120 körül. De akkor már záróvonal, meg kanyarodósávon voltam. És vissza se tudtam menni mögéje, mert a mögöttem jövő is előzte. Benéztem az utastérbe, egy 50-körüli ürge volt gondolom a feleségével. Hát ember az ilyen?! :D

Hagyni kell az ilyet.

Velem nemrég az 1-es úton volt, hogy mentem egy ignis mögött, 90 helyet olyan 70-nel mehettünk. Mivel tábla és záróvonal is tiltott, ezért nyugisan mentem mögötte, és tartottam valamekkora távolságot, mert láttam, hogy jobbra-balra indexel, meg hadonászik. Egyszer csak lassít, megáll a sáv közepén. Az 1-es úton. Kikerülni nem tudtam, mert jöttek szembe. Szerencse hogy hátulról nem jött senki. Kinyitja az ajtót és elkezd üvöltözni hogy előzzem már meg, de nem ilyen barátságosan, hanem a pics@ és egyebek gyakori szövegben alkalmazásával. Igazából ki se szállt, csak az ajtónyíláson át kiabált. Aztán bevágta és vagy 130-ra gyorsítva ment tovább. Az az ilyennel a baj hogy veszélyezteti a forgalom többi tagját...mert idegbeteg. De komolyan. Látszott rajta, hogy valami nem okés vele. A legjobb kifejezés talán hogy idegrohama volt.

Így visszagondolva elég durva élmény volt.

Link to comment
Megosztás:

Hagyni kell az ilyet.

Velem nemrég az 1-es úton volt, hogy mentem egy ignis mögött, 90 helyet olyan 70-nel mehettünk. Mivel tábla és záróvonal is tiltott, ezért nyugisan mentem mögötte, és tartottam valamekkora távolságot, mert láttam, hogy jobbra-balra indexel, meg hadonászik. Egyszer csak lassít, megáll a sáv közepén. Az 1-es úton. Kikerülni nem tudtam, mert jöttek szembe. Szerencse hogy hátulról nem jött senki. Kinyitja az ajtót és elkezd üvöltözni hogy előzzem már meg, de nem ilyen barátságosan, hanem a pics@ és egyebek gyakori szövegben alkalmazásával. Igazából ki se szállt, csak az ajtónyíláson át kiabált. Aztán bevágta és vagy 130-ra gyorsítva ment tovább. Az az ilyennel a baj hogy veszélyezteti a forgalom többi tagját...mert idegbeteg. De komolyan. Látszott rajta, hogy valami nem okés vele. A legjobb kifejezés talán hogy idegrohama volt.

Így visszagondolva elég durva élmény volt.

Ja-ja igaz, nem szabad idegeskedni más hülyesége miatt. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.