Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Én még ilyet nem tapasztaltam!

Én se, erre már nem divat a susogó dzsoging. :D Műszálas otthonkát is viszonylag ritkán hordok. Azárt azt tisztázzuk, hogy megcsíp, vagy megráz, mert a kettő nem ugyanaz. Csípni szokott a statikus elektromosság, műszálas pulóver meg hasonló, rázni meg a betonkeverő, meg a hajszárító a kádban.

Link to comment
Megosztás:

Tudom, nem ideillik, de hogy tudom megváltoztatni az avatarom? Mert a régit töröltem, feltöltöttem az újat és még mindig a régi van fent! :D Ha valaki tudna nekem segíteni, azt megköszönném! :lol:

Már megváltozott ha jól látom.

rázni meg a betonkeverő, meg a hajszárító a kádban.

Meg a lapát mikor oldalba toszítanak vele. :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Amúgy, csak engem szokott megrázni a kasztni, mikor például szállok ki és megfogom az ajtót? :D

Bárhol is jársz, minden épület, minden olyan környezet, ahol elektromos áram van, ott nagy az elektroszmog. Ezt a testünk is felveszi, aztán hozzáadódik még a saját feszültségünk és nagyságtól függően kisül. Lényegébe ez a magyarázat arra, hogy a kocsiajtó megrázz minket :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na vajon ez mi?

full version

Na ez azért már nagyon durva!! :D :lol:

Bárhol is jársz, minden épület, minden olyan környezet, ahol elektromos áram van, ott nagy az elektroszmog. Ezt a testünk is felveszi, aztán hozzáadódik még a saját feszültségünk és nagyságtól függően kisül. Lényegébe ez a magyarázat arra, hogy a kocsiajtó megrázz minket :lol:

Ez most kicsit olyan Mulderosan hangzott. :lol: Az elektroszmogról már én is hallottam, de én simén a statikus elektromosságra fogtam ha megcsíp vmi. A volt melóhelyemen ponyvával dolgoztam ott láttam már 30-40 centís kisűlést is a dokkocsi és az asztal lába között. :D

Link to comment
Megosztás:

Na ez azért már nagyon durva!! :D :lol:

Ez most kicsit olyan Mulderosan hangzott. :lol: Az elektroszmogról már én is hallottam, de én simén a statikus elektromosságra fogtam ha megcsíp vmi. A volt melóhelyemen ponyvával dolgoztam ott láttam már 30-40 centís kisűlést is a dokkocsi és az asztal lába között. :lol:

Akkor ott sok ezer Volt feszültség lehetett. 21kV/cm. 75%-os páratartalom esetén.

Link to comment
Megosztás:

Bárhol is jársz, minden épület, minden olyan környezet, ahol elektromos áram van, ott nagy az elektroszmog. Ezt a testünk is felveszi, aztán hozzáadódik még a saját feszültségünk és nagyságtól függően kisül. Lényegébe ez a magyarázat arra, hogy a kocsiajtó megrázz minket :lol:

Mivel az ember van feltöltödve fesszel valójában nem is az ajtó ráz meg minket hanem mi az ajtót. (jó ezt ő annyira nem veszi zokon :lol: ) Fénymásolókkal foglalkozunk és a régi gépeknél ahol voltak érinthető fém alkatrészek rendszeresen vergődtek az irodista nénik hogy "rááz a másolóóó!!!" nah amikor ők műszálas köpenyben a padlószőnyegen csámpázgattak aztán hozzáértek a fém másolóházhoz persze hogy kisültek. Aztán próbálhattuk megmagyarázni neki hogy nem ráz a másoló hanem ő rázza a másolót... :D ;) :lol: általában qrva komolyan vettek minket ;) :D pedig ez van :lol:

Link to comment
Megosztás:

Bárhol is jársz, minden épület, minden olyan környezet, ahol elektromos áram van, ott nagy az elektroszmog. Ezt a testünk is felveszi, aztán hozzáadódik még a saját feszültségünk és nagyságtól függően kisül. Lényegébe ez a magyarázat arra, hogy a kocsiajtó megrázz minket :lol:

Nem inkább a műszálas ruha? :D

Olyan jót szórakozok ezeken az urban legends-eken :lol:

Link to comment
Megosztás:

Olyan jó idő van, ezért lemostam ma a verdát, egyuttal felmértem a téli károkat. Nem vészes, a hátsó kerékíveknél látni némi rozsdásodást, meg a hátsó ablak alatt. De az üveg alól le tudtam mosni cilittel, gondolom csak lefolyt a rozsda a lemez széléről. Ki akartam venni kompletten a váltórudazatot, kitakarítani belőle a dzsuvát, meg megkenni rendesen. De nem tudtam kihúzni középről a forgás pontból azt a dupla rugós tengelyt. Feszegetni nagyon nem mertem, úgyhogy csak kihuztam a stiftet, bezsíroztam, meg megfújkátam olajjal a forgáspontokat, meg a gumiharangnál a homlokfalon átmenő rudat. Lényegesen könyebben mozog így a váltókar.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.