Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

most egy olyat kérdeznék, amivel még itt nem nagyon, vagy legalábbis nem emlékszem, hogy lett volna szó

arra lennék kiváncsi, hogy ki milyen szerszámot javasol a kocsiban tartani állandó jeleggel, esetleges útközbeni hiba javítására??

nekem jelenleg, egy darab szerszám sincs az alap dolgokon kívül. emelő stb.

Elemlámpa, szivacs, vileda, télen ezek mellé még jön a jégoldó spré meg a kaparó. Csavarhúzó, kalapács, emelő, vontatókötél, vezérműszíj, meg asszem van benne egy 13-as villáskulcs is.

Link to comment
Megosztás:

Lécci valaki linkeljen be képeket a váltokulissza stiftjének cseréjérôl! Köszi

Sztem felesleges kép róla. Benyúlsz a stift alsó végéhez két újjal, ki tudod tapintani hol a rugója, azt kell benyomni, és kitolni, ill. húzni a stiftet. Nekem mind a kettő kijött kézzel, fogó se kellett hozzá. Az újat vékonyan bezsírozod, aztán beletolod a régi helyére, annyira, hogy az alsó végén a rugó kiugorjon, akkor tart.

Link to comment
Megosztás:

most egy olyat kérdeznék, amivel még itt nem nagyon, vagy legalábbis nem emlékszem, hogy lett volna szó

arra lennék kiváncsi, hogy ki milyen szerszámot javasol a kocsiban tartani állandó jeleggel, esetleges útközbeni hiba javítására??

nekem jelenleg, egy darab szerszám sincs az alap dolgokon kívül. emelő stb.

Mindenféle csillag és+ villás a 6-32-36-osig egy szerszámosládában, ablakmosó, kesztyűk, vont.kötél, a régi gyújtáskábel és ablaktörlőlapátok. Ja, meg most télen a hólapát. De még soha nem kellett használnom egyet sem, még a vez.szíj-szakadásnál sem (mert ugye nem tudtam...). Jó tudni, hogy van ha kell, de eddig mindig csak útban volt-van, ha hosszabb útra megyünk. De azért sajnálom kirakni, mert ha csak 1x is kellene mikor nincs... :lol: :lol:

De most tényleg, mert jó a kérdés, van értelme +10 kilót cipelni-vinni? Főleg, hogy nem mindenki autószerelő. Mert akkor inkább azok a tel.számok... :D :D :lol:

Link to comment
Megosztás:

na ugye ugye???

am vezérműszíjon csodákozok... azt ot helybe?? meg ha szakadt akkor már mindegy, bár 1.6 oson nem veri el....

én azért szeretném begyűjteni a kedves kollégák számát, ha nem is szerelési segítség céljából, de ha esetleg a nyáron arrafelé járok, márpedig kirándulás nyaraláskor csak van időm megállni egy egy jó opeleshez :D

Link to comment
Megosztás:

:lol: nekem még átsin iratva, és már másnap mikor megvettem már akkor megbántam, azza elgondolkoztam h minek vettem meg, mért nem vártam még egy kicsit, mért nem néztem meg többet, de ha már megvettem akkor rendberakom magamnak mondjuk nekem csak a belseje van lelakva, meg a lökösök, iagz hogy eredetvizsgán kiderült hogy körbe volt törve :S csak a teteje ép :lol: de hát na az enyém ez a lényeg. :D

De a fő, hogy optimista legyél :lol:

Link to comment
Megosztás:

Lécci valaki linkeljen be képeket a váltokulissza stiftjének cseréjérôl! Köszi

Azt kell kicserélni ahova mutogatok a képen, van akinek kettő van belőle.

PB090037_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

meg asszem van benne egy 13-as villáskulcs is.

Gondolod hogy szerencsét hoz? :lol:

na ugye ugye???

am vezérműszíjon csodákozok... azt ot helybe?? meg ha szakadt akkor már mindegy, bár 1.6 oson nem veri el....

én azért szeretném begyűjteni a kedves kollégák számát, ha nem is szerelési segítség céljából, de ha esetleg a nyáron arrafelé járok, márpedig kirándulás nyaraláskor csak van időm megállni egy egy jó opeleshez :D

Hát nem tudom, amikor nekem szakadt a vezszíj, eltört egy himba, meg kifli lett 2 kipuf szelep. Ha nincs aki elvontasson, és van nálam pót szíj, én kipiszkáltam volna a himbát, és meg próbáltam volna hazavergődni vele. Az autómentő nem két fillér.

Link to comment
Megosztás:

Hát nem tudom, amikor nekem szakadt a vezszíj, eltört egy himba, meg kifli lett 2 kipuf szelep. Ha nincs aki elvontasson, és van nálam pót szíj, én kipiszkáltam volna a himbát, és meg próbáltam volna hazavergődni vele. Az autómentő nem két fillér.

ezt te komolyan gondoltad? :D

ugye nem?

ha beesika szelep szétbassza még a HF et is

Link to comment
Megosztás:

De miért esne be? A HF-et meg amugy is cseréltük. Szerintem max. kiverte volna a szelepszárszimeringet.

mert ha kiesik az ék belőle, akkor be tud esni...

meg ha kiflibe hajlott, akkor lehet belógott nem?

akkormeg a dugó állandóan belevert volna?

annyira szétverte a Hfet vagy olcsóbb volt másikat venni mint megcsináltatni?

Link to comment
Megosztás:

mert ha kiesik az ék belőle, akkor be tud esni...

meg ha kiflibe hajlott, akkor lehet belógott nem?

akkormeg a dugó állandóan belevert volna?

annyira szétverte a Hfet vagy olcsóbb volt másikat venni mint megcsináltatni?

Akkor rosszul fogalmaztam, nem volt kifli a szelep, csak a tányér állt csálén a végén. Simán tudott föl-le mászkálni csak nem zárt. Igen egyszerőbb volt bontott Hf-et venni, mind a 4 kipufszelep odalett, 3 csálé szemlátomást, de a maradék is átengedte a benyát amit ráöntöttünk. Asszem 15-ért vettük a bontott Hf-et, azt csak síkolni kellett, még szimeringeket se cseréltönk, mert nagyon szépen néztek ki. Jól zárt az összes szelep, az enyémhez képest csilli-villi volt. Meg időben is jobban jártam így. Asszem vasárnap volt a balhé, nekiálltam szétszedni, hétfőn jött a Karcsi, behúzott Győrbe leveretni a csavarokat, szerdán már ment a gép.

Link to comment
Megosztás:

ja igy már értem... de nemtom hogy akkor is érdemes e beindítani úgy a gépet...

meg se tudod rendesen feszíteni.. eléggé rizikós ez.

meg lehet annyi is elég, hogy a tányér elferdült, és már ahhoz is hozzáérne, vagy a kompresszió tér annyit fedezne?

Link to comment
Megosztás:

ja igy már értem... de nemtom hogy akkor is érdemes e beindítani úgy a gépet...

meg se tudod rendesen feszíteni.. eléggé rizikós ez.

meg lehet annyi is elég, hogy a tányér elferdült, és már ahhoz is hozzáérne, vagy a kompresszió tér annyit fedezne?

Nem tudom mekkora hely van ott felső holtponton, de nem sok minden, mert a dugók síkba kijönnek ha jol emlékszem, csak a HF-"öblében" van max fél centi a tányér alatt.

Link to comment
Megosztás:

naugye

akkor csak beleverne, ha otthagynád a ferde tányérral.

Nem , lementem a pincébe, megnéztem a régi HF-emet , a leggörbébb szelep tányérja sincs kiemelkedve a síkból, biztos hogy nem érné el a dugót. Szerintem, ha fele teljesítménnyel is, de haza lehetett volna vergődni vele.

Link to comment
Megosztás:

Szerintem, ha fele teljesítménnyel is, de haza lehetett volna vergődni vele.

Aztán meg a trabisok röhögnének rajta, hogy a pályán 30 lóval legénykedik a srác... :lol: :D :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

lehet be se indult volna, h amind a 4 kipuf szepel kapott

kompreszió nélkül nem lesz robbanás se

max öngyulladásos égés

Na jó feladom, oké hülyeség lett volna megpróbálni. De az igaz, hogyha le tudtam volna venni egyedül az ékszíjtárcsát, akkor otthon megpróbáltam volna, hátha nem akadt össze. Még szerencse hogy nem tudtam levenni. :D

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.