szobikari Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Tudom, hogy arra gondolt, csak tovább ragoztam, hogy milyen dolgok vannak még. Minden kiskaput kell tudni, hogy hol lehet száguldozni :D ;) Itt van egy olyan 60as tábla a 47-esen, ami egy építkezés bekötőútja előtt van, tehát kb 3m-ig hatályos, utána a bekötőút feloldja. Feloldja? :blush: Mi számít kereszteződésnek? B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Itt van egy olyan 60as tábla a 47-esen, ami egy építkezés bekötőútja előtt van, tehát kb 3m-ig hatályos, utána a bekötőút feloldja. Feloldja? ;) Mi számít kereszteződésnek? B) Az a logikája a dolognak, hogy ha onnan kanyarodtál ki, akkor nem tudhatod és nem is kell tudnod, hogy milyen tábla volt lejjebb. Elvileg akármilyen kis földút ami belemegy abba az útba feloldja. Annyi, hogy azt hiszem meg is van határozva, hogy hány méternyi darab számít útnak, azt hiszem talán 30 méter, de javítsatok ki. Ezalól természetesen a zónás táblák kivételek, de az már más tészta. De amúgy igen, sok helyen csak pár méterig hatályos. Érden van egy 40-es tábla, ami a sarokra van kitéve egy gyalogátkelőhely miatt és utána egyből egy utca. Gyakorlatilag a gyalogátkelőhelyre érvényes csak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 csak kiépített út számít annak józsibácsi szántóföldjére kitaposott kerékvágás földút nem B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 csak kiépített út számít annak józsibácsi szántóföldjére kitaposott kerékvágás földút nem ;) A multkor láttam egy előzni tilos táblát 5 méterre a T-alakú útkeresztezéstől. Én a T-szára felől jöttem. Hogy mi értelme volt, ma se értem. B) Sok helyen olyan táblarengeteg van, hogy ember legyen a talpán aki időben értelmezni tudja őket. Aztán ha megbújik közöttük egy 30-as tábla, akkor lehet nagyot szo@ni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Peti85 Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 A multkor láttam egy előzni tilos táblát 5 méterre a T-alakú útkeresztezéstől. Én a T-szára felől jöttem. Hogy mi értelme volt, ma se értem. B) Sok helyen olyan táblarengeteg van, hogy ember legyen a talpán aki időben értelmezni tudja őket. Aztán ha megbújik közöttük egy 30-as tábla, akkor lehet nagyot szo@ni. Igen Én is ezt szoktam figyelgetni....és nekünk mit tanítanak...kerülni kell a táblával történő "erdősítést" az út mentén... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 azé van hogy ne előzz és ezzel is csökkentség a baleseteket, mert aki mondjuk nem járatos arra essőben sötétben könnyen ki X eli a T -t B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Dáwid Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 És az miért van hogy tábla szerint a IV. kerülteben a Baross u. végén elsőbbséget kell adni annak aki a behajtani tilosból jön? B) meg hogy a pesti rakparton a forgalom elől elzárt területen 3-3 méterre minden útfélétől áll egy lámpa, és jelez mindenkinek mindent, de ember nem tudta még megmondani h az kinek is volt szánva. Próbáljon meg az ember közlekedni a városban ;) Fater előző melóhelyénél volt egy építkezés ahol a sarkon lévő behajt.tilos táblát lekapták, mert útban volt, építkezés vége-tábla vissza = pofával visszafelé beállítva. Annak jelezte h nem behajtani aki az egyirányúból jött ki. A lakók megfordították, a tökik kijöttek egy héttel később és visszafordították, mert az ő papírjukon az úgy van. Megkérdeztük ennek mi értelme. A válasz: " látom h hülyeség, de a papíromon ez van, nekem így kell kitenni..." Jópofa szabályok... :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Ki is akart a multkor teljesítményt növelni? Klikk ide! Akár 40% de ezt már nem ajánlják! Nem is fogok én se az SE-sítéssel vacakolni. B) ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Az még "oké", hogy az eredeti ECU tartalmat lehúzzák a diag csatin keresztül (bár nekem ez is új), de azért azt megnézném, hogy az EPROM-ra hogy tolják vissza a módosítottat ugyanezen a csatornán... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Az még "oké", hogy az eredeti ECU tartalmat lehúzzák a diag csatin keresztül (bár nekem ez is új), de azért azt megnézném, hogy az EPROM-ra hogy tolják vissza a módosítottat ugyanezen a csatornán... B) Na meg az is érdekes, hogyan hoznak ki akár 40%-os teljesítmény növekedést. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 az ujabbakat már nem kell eprom égetőben programozni ott a helyén is lehet ha jol emlékszem az itt elhangzotttakra. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Na meg az is érdekes, hogyan hoznak ki akár 40%-os teljesítmény növekedést. Az eladónak lövése nincs dolgokról, de a kedves vevőknek meg mégannyira sem. Így ez is egy piacképes termék. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Tudom, hogy arra gondolt, csak tovább ragoztam... Nem is te lennél. :blush: :D Nem is fogok én se az SE-sítéssel vacakolni. B) :lol: C30SE? Abban pedig nagy a ménes... ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Rohadjon le az ôsszes magát szakértônek minôsítô alkatrészcsempész zsivány atyafi. 10 évet vett el ma az életembôl egy alvázszámtól a lábméretemig félrekódozott kartertömítés. ;) B) :blush: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Rohadjon le az ôsszes magát szakértônek minôsítô alkatrészcsempész zsivány atyafi. 10 évet vett el ma az életembôl egy alvázszámtól a lábméretemig félrekódozott kartertömítés. ;) B) :blush: Egészen pontosan mi történt? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Egészen pontosan mi történt? B) Gondolom motor kuka. Szerk: visszavonva. ;) Azt hittem elfojt az olaj, oszt motor behót. De akkor nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Egészen pontosan mi történt? ;) Másodszorra szívom meg, hogy a legmenôbb helyen vásárolt alkatrész nem talál. Amióta megvan az autó a vezérlés felöli oldalon szivárog az olaj. Mult Szerdán volt cserélve fôtengely szimering. Aztán csak folyt az olaj, akkor lett új karter tömítés ami látszólag talált, azaz csak talált volna. Autó szétbontva minden elôkészítve, -már már egy szebb jövô képe lebegett elöttem- kéne betenni a rohadt tömítést az persze 5cm rövidebb. Akkor szépen bocsánatot kértünk a régitôl azt gányoljad vissza. Egész zsír lenne de csak nem 100% s sztem nincs is ahogy az legyen. Le nem tudom írni mit éreztem és mit érzek most is....kb mint Sanci az önindító mocival...most fekszem le s alszom, holnaptól az sem nem érdekel ha az egész olaj elfolyik... B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 ez elég nagy szívás, de kitartás meg fogod oldani B) én is szokszor voltam íg nemérdekel ledobtam, aztán másnap tiszta fejjel megoldottam. Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Másodszorra szívom meg, hogy a legmenôbb helyen vásárolt alkatrész nem talál. Amióta megvan az autó a vezérlés felöli oldalon szivárog az olaj. Mult Szerdán volt cserélve fôtengely szimering. Aztán csak folyt az olaj, akkor lett új karter tömítés ami látszólag talált, azaz csak talált volna. Autó szétbontva minden elôkészítve, -már már egy szebb jövô képe lebegett elöttem- kéne betenni a rohadt tömítést az persze 5cm rövidebb. Akkor szépen bocsánatot kértünk a régitôl azt gányoljad vissza. Egész zsír lenne de csak nem 100% s sztem nincs is ahogy az legyen. Le nem tudom írni mit éreztem és mit érzek most is....kb mint Sanci az önindító mocival...most fekszem le s alszom, holnaptól nem érdekel ha az egész olaj elfolyik sem... ;) Nekem meg arra nem tudják a megoldást, hogy miért tiszta olaj az egész váltó. Csurom olaj, úgy ahogy van. Szerintem valahol ott folyik el az olaj a motorból. Már 1,5 liter olajat megevett, 9500km alatt. Most éppfogy a nívó alsó jelzésénél van a szint. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 a váltó külseje? vagy belől a harangból csorog? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Nálam nem a mennyiséggel van a baj, minimális, csak nem tudok szabadulni a dzsuvától... B) szerk: Vigasztal, hogy minden beavatkozás után minimum megfelezôdik a szivárgás mértéke. Mostmár csak 1 helyen szivárog, közvetlenül a vezérlés alatt, az olajtekknô keskeny részét tartó 2 csavarnál a bölcsô fölött. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Nekem meg arra nem tudják a megoldást, hogy miért tiszta olaj az egész váltó. Csurom olaj, úgy ahogy van. Szerintem valahol ott folyik el az olaj a motorból. Már 1,5 liter olajat megevett, 9500km alatt. Most éppfogy a nívó alsó jelzésénél van a szint. B) Váltó felöli fôtengely szimering??? ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 én is azt gyanítom. de ha a külseje olajos, akkor pedig a szuszogó Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 a váltó külseje? vagy belől a harangból csorog? Kívül. Ahol a váltóstift is van, meg ilyesmi. Sőt, még az is csupa olaj. B) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Reeckatee Elküldve Január19, 2009 Megoszt Elküldve Január19, 2009 Kívül. Ahol a váltóstift is van, meg ilyesmi. Sőt, még az is csupa olaj. B) Hiányzik a szuszogó dugója? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts