FPepe Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Egy kérdés a cartársakhoz.: Ha rá akarok tőtteni az akura, de nam akarom kiszedni a kocsiból melyik sarut vegyem le, hogy ne legyen gubanc? Vagy mindkettőt, az a biztos? És egyáltalán számít az , hogy kint a -2-be töltök, vagy a pincébe 15-fokban? Indul a kocsi, csak hallom, hogy lassabban teker, meg a ződ lámpics se világítt a likban. :rolleyes: Nekem van egy kis adapterem, amit ilyenkor télen a garázsban bedugok a konnektorba, a másik végén csipeszek vannak, amit az akksira kötök, anélkül, hogy levenném a sarukat. Nem tud sokat tölteni, de egy hét állás után kb. 14V az akku feszültsége. Épp ma reggel mentem a kocsival, és a mínuszok ellenére úgy tekert az önindító, mint nyáron.
zotya975 Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Kösz a tanácsokat, akkor inkább leviszem, amúgy nem bororspince. :) Ma megálltam a tecsónál 10 perc után volt egy szép tenyérnyi olajfolt a kocsi alatt. Remélem hogy csak az állás alatt kiszivárgó olaj melegedett fel, és folyt le a karterről, és nem az a 10 perc eredménye. :rolleyes:
Tiv. Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Inkább a picében töltsd. Csak legyen jól kiszellőztetve közben. Én nem vettem ki a kocsiból, és egyik sarut sem vettem le. Betettem a töltőt a motortérbe, saruk a helyükre, gépháztető lecsuk, és egész éjjel ment a töltés. Persze zárt udvarban.
FPepe Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Kösz a tanácsokat, akkor inkább leviszem, amúgy nem bororspince. :) Ma megálltam a tecsónál 10 perc után volt egy szép tenyérnyi olajfolt a kocsi alatt. Remélem hogy csak az állás alatt kiszivárgó olaj melegedett fel, és folyt le a karterről, és nem az a 10 perc eredménye. :rolleyes: Vagy nem is a Tiéd volt...
Tiv. Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Vagy nem is a Tiéd volt... Én is jártam már igy. Parkolóban nézem, friss tenyérnyi olajfolt a kocsi alatt. Aláfekszem, keresem honnan folyik, de porszáraz minden. :rolleyes:
zotya975 Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Vagy nem is a Tiéd volt... Én is jártam már igy. Parkolóban nézem, friss tenyérnyi olajfolt a kocsi alatt. Aláfekszem, keresem honnan folyik, de porszáraz minden. :rolleyes: De sajna az enyém, tudom hogy szivárog a tömítésnél a vezérlés oldalon, de ennyi nem folyt le egy hónap alatt se. Egy hete nem mentem a kocsival, ezért remélem hogy ami ez idő alatt kifolyt, és megdermedt a mínuszban, az olvadt meg, és folyt le egyszerre, azért volt ilyen sok. Majd tavasszal olajcserekor teszek be új tömítést.
Novy Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 tuti hogy nem az ha áll a kocsi megszűnik a szivárgásod, mivel a dekni alján van az olaj, nincs színig, így nem is fog tovább szivárogni :rolleyes: én se veszem le a sarukat.
Novy Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 forgalmiban :rolleyes: am azon nem a kipuf alatt van mint a többin?
zotya975 Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 tuti hogy nem az ha áll a kocsi megszűnik a szivárgásod, mivel a dekni alján van az olaj, nincs színig, így nem is fog tovább szivárogni :rolleyes: én se veszem le a sarukat. Még jó időben aláfeküdtem a szíjtárcsa melleti sarokból szivárog a tömitéstől, próbáltam finoman húzni rajta, de meg voltak húzva rendesen, túlhúzva biztos nem, mert azt a távtartó-alátétes fajtát raktunk bele, és bekentük pasztával is. Megnéztem a szintet, picit az alsó jel alatt volt, úgyhogy öntöttem bele 3-4 decit. Ugye jól tudom, hogy az olajnyomás jelző lámpa a ha kigyullad, akkor az nem az alacsony olajszintet jelzi? Szóval akkor már tényleg alig van olaj, ha ez miatt gyullad ki? Most már mindegy levittem az akkut a pincébe. Amikor szereltem ki ránéztem a duncosüvegre, szépen párársodik, sőt már csordogálnak a cseppek lefele. :) Pedig még csak 20 kilómétert mentem vele. Eddig nem raktam az aljára fagyállót, hogy lássam mikor kezd gyűlni a trutyi, de most már muszáj lesz.
FPepe Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Még jó időben aláfeküdtem a szíjtárcsa melleti sarokból szivárog a tömitéstől, próbáltam finoman húzni rajta, de meg voltak húzva rendesen, túlhúzva biztos nem, mert azt a távtartó-alátétes fajtát raktunk bele, és bekentük pasztával is. Megnéztem a szintet, picit az alsó jel alatt volt, úgyhogy öntöttem bele 3-4 decit. Ugye jól tudom, hogy az olajnyomás jelző lámpa a ha kigyullad, akkor az nem az alacsony olajszintet jelzi? Szóval akkor már tényleg alig van olaj, ha ez miatt gyullad ki? Most már mindegy levittem az akkut a pincébe. Amikor szereltem ki ránéztem a duncosüvegre, szépen párársodik, sőt már csordogálnak a cseppek lefele. :rolleyes: Pedig még csak 20 kilómétert mentem vele. Eddig nem raktam az aljára fagyállót, hogy lássam mikor kezd gyűlni a trutyi, de most már muszáj lesz. Nam, valóban nem azt jelzi az olajnyomás lámpa, ha már az emiatt jelez, akkor nem sok olaj lehet benne. Szerelő srác, akihez járni szoktam mesélte, hogy vittek már hozzá Astrát azzal, hogy néha felvillan a lámpa, és kiderült, hogy csak másfél liter olaj volt benne.
epk947 Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Nam, valóban nem azt jelzi az olajnyomás lámpa, ha már az emiatt jelez, akkor nem sok olaj lehet benne. Szerelő srác, akihez járni szoktam mesélte, hogy vittek már hozzá Astrát azzal, hogy néha felvillan a lámpa, és kiderült, hogy csak másfél liter olaj volt benne. Akkor már olyan hangja kell, hogy legyen a motornak mint egy fészeknyi harkálynak! Az ilyen sáfőr nyilván tök süket.
gergolabs Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Nekem is volt már ilyen 1x és nem is volt hangja, csak azt vettem észre, hogy a kanyarban néha felvillan. Aztán gondolkodtam 1 kicsit mi lehet az és tényleg kevés volt. Soha nem ette előtte se az olajat, meg utánna se. Szóval azóta se értem a dolgot.
Novy Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 én is jártam már így körforgóban lendületből 3 karika, és nekem is bevillant, kellett rá egy liternyi
epk947 Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 én is jártam már így körforgóban lendületből 3 karika, és nekem is bevillant, kellett rá egy liternyi Az még nem vészes. Csak azt jelenti, hogy a minimumon jártál. Olyankor "körforgóban", erős fékezésnél bizony bevillanhat. Igaz, én már akkor hallom a különbséget a motor járásán. Zajosabb.
Novy Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 Az még nem vészes. Csak azt jelenti, hogy a minimumon jártál. Olyankor "körforgóban", erős fékezésnél bizony bevillanhat. Igaz, én már akkor hallom a különbséget a motor járásán. Zajosabb. eléggé a minimumon volt, nem érte csaka nívó legalját. nem hallottam zajosabbnak... lehet a kipufogó miatt...
FPepe Elküldve Január2, 2009 Elküldve Január2, 2009 én is jártam már így körforgóban lendületből 3 karika, és nekem is bevillant, kellett rá egy liternyi Mit forogsz Te a körforgalomban? Pláne 3-at? :rolleyes:
invictus Elküldve Január3, 2009 Elküldve Január3, 2009 Pár Astra-ban láttam, hogy a motortérben a tűzfal be van burkolva valami fekete anyaggal, gondolom zaj + egyéb szigetelés. Egy ilyesmit beokoskodni nagyon bonyolult lenne?
epk947 Elküldve Január3, 2009 Elküldve Január3, 2009 Pár Astra-ban láttam, hogy a motortérben a tűzfal be van burkolva valami fekete anyaggal, gondolom zaj + egyéb szigetelés. Egy ilyesmit beokoskodni nagyon bonyolult lenne? Bár én még ilyet nem láttam, (attól lehet még) de szerintem kevesen tennék oda be utólag. Szerintem ahhoz, hogy valamit is érjen, tök be kellene szigetelni, amihez a motort hopp ki! :) Különbenis belülről ott a vastag filc a padlón, szigetel az. Ha meg harkály költözik a motorba, akkor már szigetelhetsz, az nem javít.... :rolleyes:
invictus Elküldve Január3, 2009 Elküldve Január3, 2009 Bár én még ilyet nem láttam, (attól lehet még) de szerintem kevesen tennék oda be utólag. Szerintem ahhoz, hogy valamit is érjen, tök be kellene szigetelni, amihez a motort hopp ki! :) Különbenis belülről ott a vastag filc a padlón, szigetel az. Ha meg harkály költözik a motorba, akkor már szigetelhetsz, az nem javít.... :) Csak egy induló ötlet volt...eléggé zajos most. Ki vannak szakadva a gumikédereim, ott is jön susogás rendesen, ha minden igaz hamarosan cserélem. Ezért nézegettem, hogy mit lehet tenni zaj ellen. :rolleyes:
FPepe Elküldve Január3, 2009 Elküldve Január3, 2009 Pár Astra-ban láttam, hogy a motortérben a tűzfal be van burkolva valami fekete anyaggal, gondolom zaj + egyéb szigetelés. Egy ilyesmit beokoskodni nagyon bonyolult lenne? Konkrétan a dieselekben van, nekünk anno a diesel Astra Caravanban volt.
zotya975 Elküldve Január3, 2009 Elküldve Január3, 2009 Csak egy induló ötlet volt...eléggé zajos most. Ki vannak szakadva a gumikédereim, ott is jön susogás rendesen, ha minden igaz hamarosan cserélem. Ezért nézegettem, hogy mit lehet tenni zaj ellen. :) 4X250W tüc-tüc zene. :rolleyes:
FPepe Elküldve Január3, 2009 Elküldve Január3, 2009 Ferkónak volt 4ezerért kínálta. Motorháztetőbe szigetelése nincs véletlenül?
Recommended Posts