Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

én is ezen gondolkoztam, hogy mocitérben a mocitól külön rögzíteni eléggé sok + fejtörést okoz... eléggé tud ugrálni a moci, főleg neki mivel neki rángat is néha.

valahol a blokkon kell rögzíteni, hozzáférhető helyen... mivel ez a gáztömör dolog fontos, így masszív dolog kell, mert mással nemnagyon lehet megoldani a megfeelelő tömörséget... és házilagos mivoltából, lassan bele kell törődnöm, hogy márpedig ez befőttesüveg lesz :rolleyes:

végülis az a lényeg, hogy minden olyan cső, ami a szívó oldalra megy rá, és a kartergázzal keveredhet az átmenjen ezen a szűrőn igaz?

Igen az a lényeg. Most sikerült fellelnem a pincében laposvasat, úgyhogy holnap átdolgozom a felfüggesztést. Megpróbálom úgy megoldani a bekötést, hogy a csövekben legyen annyi bőség, amennyit a motor el tud mozdulni. A blokkon én ezen a felén nem nagyon tudom rögzíteni a másik felére meg nem akarom elvinni, csak ennyi csövem van.

Link to comment
Megosztás:

uh hát átélem a helyzetedet, nekem multéven télen meghúzták az oldalát, jó arrol abszolút nem tehettem, aztán még akkor nyáron kigurulokaz udvarról(még javában a kapukiállón álltam) oldalbacsapnak... aztán még azén őszén elcsapok egy őzikét...már már ott tartottam nem ülök többet a kocsiba csak utasként...

Link to comment
Megosztás:

Az SE-sítés egyszerübb, nem? És a motorszám sem változik. Csak apránként. Ha majd keveslem a 82-pacit, lehet megyek tovább. Bár akkor már szerintem egyszerűbb autót cserélni. :rolleyes:

Nem. Sem árban sem sehogy.

http://www.hasznaltauto.hu/1603356_opel_astra_1993

http://www.hasznaltauto.hu/2545606_opel_astra_1992

A tiéd is ér ezeknél 100-al kevesebbet, akkor pedig árban kijössz.

Olyan extrák vannak benne ráadásul, ami a tiédben soha nem lesz. 82-ről amúgy sem tudsz hova továbblépni.

Link to comment
Megosztás:

Nem. Sem árban sem sehogy.

http://www.hasznaltauto.hu/1603356_opel_astra_1993

http://www.hasznaltauto.hu/2545606_opel_astra_1992

A tiéd is ér ezeknél 100-al kevesebbet, akkor pedig árban kijössz.

Olyan extrák vannak benne ráadásul, ami a tiédben soha nem lesz. 82-ről amúgy sem tudsz hova továbblépni.

Hát szerintem nagyobb macera egy autó csere, és akkor megint kezdhetem előlről, vezérlés, hibák amik előjönnek stb. Ezt már legalább ismerem. Amúgy is direkt 1.4-eset vettem a biztosítás miatt. Meg akkor még fogalmam sem volt hogy létezik ebből 82 lovas, sőt azt se tudtam mennyi a 60 paci. Első autó. Ezzel elvagyok mint befőtt, tetszik, van is mit csinálni rajta, nem unom magam, nincs gond mire költsem a pénzem. :rolleyes: :) De az SE-sítés tényleg hosszútávu terv, először még fék csere, karosszériázás, meg ami jön, az se tragédia ha marad 60 ló. De persze tetszene a 82. :)

Link to comment
Megosztás:

Hát szerintem nagyobb macera egy autó csere, és akkor megint kezdhetem előlről, vezérlés, hibák amik előjönnek stb. Ezt már legalább ismerem. Amúgy is direkt 1.4-eset vettem a biztosítás miatt. Meg akkor még fogalmam sem volt hogy létezik ebből 82 lovas, sőt azt se tudtam mennyi a 60 paci. Első autó. Ezzel elvagyok mint befőtt, tetszik, van is mit csinálni rajta, nem unom magam, nincs gond mire költsem a pénzem. :rolleyes: :) De az SE-sítés tényleg hosszútávu terv, először még fék csere, karosszériázás, meg ami jön, az se tragédia ha marad 60 ló. De persze tetszene a 82. :)

Merjetek már kicsit nagyban gondolkodni. :)

A tiéd sem tökéletes azon is van mit csinálni, és bármikor előjöhet még bármi.

A c20ne pedig legalább annyira elnyűhetetlen, mint a c14nz. Összességében nem lenne több gondod vele.

Most raksz rá majd féket, utána majd se-t, utána majd elektromos ablakot, utána még ezt, utána még azt. Sokkal többe leszel árban, kevesebbet kapsz érte, és még csak nem is lesz olyan jó lehet.

A másikon ezeket nem kellene megcsinálni, de lehet hogy még a kasztnit sem.

Biztosítás meg... Mondjatok már számokat. Évente az összes adó rész mennyivel lenne több?

Link to comment
Megosztás:

Merjetek már kicsit nagyban gondolkodni. :)

A tiéd sem tökéletes azon is van mit csinálni, és bármikor előjöhet még bármi.

A c20ne pedig legalább annyira elnyűhetetlen, mint a c14nz. Összességében nem lenne több gondod vele.

Most raksz rá majd féket, utána majd se-t, utána majd elektromos ablakot, utána még ezt, utána még azt. Sokkal többe leszel árban, kevesebbet kapsz érte, és még csak nem is lesz olyan jó lehet.

A másikon ezeket nem kellene megcsinálni, de lehet hogy még a kasztnit sem.

Biztosítás meg... Mondjatok már számokat. Évente az összes adó rész mennyivel lenne több?

Én is 2000est vennék, ha most kéne. Teljesen egyetértek veled. Sőt ha lehet 3000et, de akkor az már Omi lenne, na de majd az Insignia, az lesz az én autóm. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Merjetek már kicsit nagyban gondolkodni. :rolleyes:

A tiéd sem tökéletes azon is van mit csinálni, és bármikor előjöhet még bármi.

A c20ne pedig legalább annyira elnyűhetetlen, mint a c14nz. Összességében nem lenne több gondod vele.

Most raksz rá majd féket, utána majd se-t, utána majd elektromos ablakot, utána még ezt, utána még azt. Sokkal többe leszel árban, kevesebbet kapsz érte, és még csak nem is lesz olyan jó lehet.

A másikon ezeket nem kellene megcsinálni, de lehet hogy még a kasztnit sem.

Biztosítás meg... Mondjatok már számokat. Évente az összes adó rész mennyivel lenne több?

Ha veszek egy c20ne-t abba se látok bele, hogy mi ujság a fékkel, elektromos ablakom meg már van :) . De mindent összevetve, ezt is hitelből vettem, és elég ezt füzetni, nem akarom megvariálni egy másik vásárlásával. A biztositás nem tom mennyi a 2 literesre, de nekem amúgy is több friss jogsival.

Link to comment
Megosztás:

Merjetek már kicsit nagyban gondolkodni. :)

A tiéd sem tökéletes azon is van mit csinálni, és bármikor előjöhet még bármi.

A c20ne pedig legalább annyira elnyűhetetlen, mint a c14nz. Összességében nem lenne több gondod vele.

Most raksz rá majd féket, utána majd se-t, utána majd elektromos ablakot, utána még ezt, utána még azt. Sokkal többe leszel árban, kevesebbet kapsz érte, és még csak nem is lesz olyan jó lehet.

A másikon ezeket nem kellene megcsinálni, de lehet hogy még a kasztnit sem.

Biztosítás meg... Mondjatok már számokat. Évente az összes adó rész mennyivel lenne több?

Ha veszek egy c20ne-t abba se látok bele, hogy mi ujság a fékkel, elektromos ablakom meg már van :) . De mindent összevetve, ezt is hitelből vettem, és elég ezt füzetni, nem akarom megvariálni egy másik vásárlásával. A biztositás nem tom mennyi a 2 literesre, de nekem amúgy is több friss jogsival. De az biztos, ha lenne pénzem, egy percig sem gondolkodnák.

Na ezt hogy csináltam?! :rolleyes:

Módosítva : zotya975
Link to comment
Megosztás:

Ha veszek egy c20ne-t abba se látok bele, hogy mi ujság a fékkel, elektromos ablakom meg már van :rolleyes: . De mindent összevetve, ezt is hitelből vettem, és elég ezt füzetni, nem akarom megvariálni egy másik vásárlásával. A biztositás nem tom mennyi a 2 literesre, de nekem amúgy is több friss jogsival.

Egy szóval nem mondtam, hogy most szaladj add el ezt és vedd meg a másikat.

De amit bármilyen módon a műszaki fenntartáson felül költenél azt inkább tedd félre a malacperselybe.

Szerintem félreértesz, én nem azért mondom ezeket mert azt hiszem tele a zsebed, hanem mert tudom hogy nincs tele. :)

Link to comment
Megosztás:

Egy szóval nem mondtam, hogy most szaladj add el ezt és vedd meg a másikat.

De amit bármilyen módon a műszaki fenntartáson felül költenél azt inkább tedd félre a malacperselybe.

Szerintem félreértesz, én nem azért mondom ezeket mert azt hiszem tele a zsebed, hanem mert tudom hogy nincs tele. :)

Hát nem tudom, 2 literesben abszolút nem gondolkodtam, ellenben az SE-sítéssel kacérkodtam, de azzal is csak a távoli jövőben, mert ugye nem csak a kocsi van. Per pillanat azok a dolgok lesznek megcsinálva a kocsin amiket muszáj, mint pölö a fék. meg most a termosztát, mert lezabálja a gatyámat. Valszeg a kasztni is később lesz renoválva. Annak a benzinbetöltönek már úgyis mindegy. :rolleyes: Lehet hogy csak az a baj, hogy ez az első kocsim, és tulontúl ragaszkodok hozzá, ezért nem gondolkodom másik autóban. A legtöbb tárgyammal így vagyok, lehet, hogy ez olyan fétis dolog? :)

Link to comment
Megosztás:

Ha veszek egy c20ne-t abba se látok bele, hogy mi ujság a fékkel, elektromos ablakom meg már van :D . De mindent összevetve, ezt is hitelből vettem, és elég ezt füzetni, nem akarom megvariálni egy másik vásárlásával. A biztositás nem tom mennyi a 2 literesre, de nekem amúgy is több friss jogsival. De az biztos, ha lenne pénzem, egy percig sem gondolkodnák.

Na ezt hogy csináltam?! :rolleyes:

Úgy ahogy én tegnap, csak én ügyesebb vótam! :)

No akkor itt vannak a kemény számok az én ótómról:

Vettem 2005 szeptember 27.-én olyan állapotban ahogy a profilomon látható. Direkt olyat vettem ami nem frissen fényezett, műszakija még 3 évig jó..... stb.

Láttam a rohadásokat, ismertem az Astrát már 11 éve.

Vételár 510 ezer.

Mivel nyugdíjas időkre kellett, + még a nyugdíj melleti munkámhoz is mindennap használnom kell, ezért volt 1 kerek hónapom a teljes felújításhoz. Utána a kocsival már dolgoznom kellett. Pont határidőre meg is lett, nov. 1-re.

Javítások, átírás: 690000 Ft (1 hónap alatt) Igaz ebben volt egy márkaszervízes 270000 Ft-os számla is motorikus dolgokról. Ezt nem kellett volna, ha akkor lett volna jártasságom itt a faluban a szerelőkkel kapcsolatban.

Szóval, 2005 nov 1-én 1,2 misibe vót a 13 éves autóm. Ugyanakkor vette az egyik lányom ugyanúgy 1,2 misiért a 6 éves 1,6-os 75 lovas Astráját, amire semmi pénzért nem cserélném el. Se akkor, se most, mert az enyém annyival többet tud felszereltségben, teljesítményben (meg fogyasztásban is :) ).

Az autóm azóta 1 napot esett ki a munkából, amikor a benzinpumpa szivattyúrelé megadta magát, és szinte minden nap megy.

Eddig mentem vele 73 ezer km-t.

Egy munkaautónak mindíg megbízhatan rendelkezésre kell állni, ezért nálam TMK van, ami kemény pénzbe kerül. Közben az autó egyre jobb lett, nemhogy romlott volna az állapota.

Majd megírom a karbantartási költségeket is, de nem most, mert nem akarlak rémisztgetni :) .

Ha már nem dolgozhatok a nyugdíj mellett, úgyis lecsökken a km, és csökkenhet a költség is, de közben annyira feljavítottam a kocsit, hogy öröm beleülni. Csak valami barom belém ne jöjjön! Ez is benne van a pakliban.

Legutóbb 1994-ben történt velem ilyen. Igaz eddig balasetet nem okoztam, de az én kocsimat törték már mások. Mindíg városban. Ezért már ha lehet, kerülöm a belvárost.

Link to comment
Megosztás:

Úgy ahogy én tegnap, csak én ügyesebb vótam! :)

No akkor itt vannak a kemény számok az én ótómról:

Vettem 2005 szeptember 27.-én olyan állapotban ahogy a profilomon látható. Direkt olyat vettem ami nem frissen fényezett, műszakija még 3 évig jó..... stb.

Láttam a rohadásokat, ismertem az Astrát már 11 éve.

Vételár 510 ezer.

Mivel nyugdíjas időkre kellett, + még a nyugdíj melleti munkámhoz is mindennap használnom kell, ezért volt 1 kerek hónapom a teljes felújításhoz. Utána a kocsival már dolgoznom kellett. Pont határidőre meg is lett, nov. 1-re.

Javítások, átírás: 690000 Ft (1 hónap alatt) Igaz ebben volt egy márkaszervízes 270000 Ft-os számla is motorikus dolgokról. Ezt nem kellett volna, ha akkor lett volna jártasságom itt a faluban a szerelőkkel kapcsolatban.

Szóval, 2005 nov 1-én 1,2 misibe vót a 13 éves autóm. Ugyanakkor vette az egyik lányom ugyanúgy 1,2 misiért a 6 éves 1,6-os 75 lovas Astráját, amire semmi pénzért nem cserélném el. Se akkor, se most, mert az enyém annyival többet tud felszereltségben, teljesítményben (meg fogyasztásban is :rolleyes: ).

Az autóm azóta 1 napot esett ki a munkából, amikor a benzinpumpa szivattyúrelé megadta magát, és szinte minden nap megy.

Eddig mentem vele 73 ezer km-t.

Egy munkaautónak mindíg megbízhatan rendelkezésre kell állni, ezért nálam TMK van, ami kemény pénzbe kerül. Közben az autó egyre jobb lett, nemhogy romlott volna az állapota.

Majd megírom a karbantartási költségeket is, de nem most, mert nem akarlak rémisztgetni :) .

Ha már nem dolgozhatok a nyugdíj mellett, úgyis lecsökken a km, és csökkenhet a költség is, de közben annyira feljavítottam a kocsit, hogy öröm beleülni. Csak valami barom belém ne jöjjön! Ez is benne van a pakliban.

Legutóbb 1994-ben történt velem ilyen. Igaz eddig balasetet nem okoztam, de az én kocsimat törték már mások. Mindíg városban. Ezért már ha lehet, kerülöm a belvárost.

Na hát én meg most kezdem. Áprilisban 500-ért vettem, +átiratás, papírmunka, azota ráköltöttem még kb 150-200-at. Ebben volt a vez.szijszakadás, amiről nem a kocsi tehet,+4 felni, új nyári gumi+4 használt téli gumi, meg ezernyi csetresz apróság. Most ebben a pillanatban azt mondom, hogy hosszútávon gondolkodok a kocsival kapcsolatban, de ki tudja mit hoz a jövö. Mondjuk én munkára nem használom, csak közlekedésre a családdal.

Link to comment
Megosztás:

Bánd meg bűneid fiam, feloldozlak! :)

Nem bűn ez... :rolleyes:

Én tavasszal vettem, eredetvizsgát ajándékba kapva volt 550.000. Ehhez jött az átíratás.

Azóta költöttem rá 210.000 forintot: gyújtáskapcsoló, futóműállítás, egy gömbfej, egy szilent, elhasználtam 2db antennát :) , hátsó dob, középdob, 4 alufelni gumikkal, téli gumik, olajcsere, szűrők cseréje, fordszámmérős óra, spirál, spirálmeghajtó, ledezés, lökhárítófesték, váltógomb, váltózsák, kézifékszoknya.

Januárban lesz megcsinálva tanknyílás, meg a csomagtartóajtó kozmetikája (erre 40.000-t mondtak), plusz dobbetétek beszerelése. Plusz ha minden igaz beszerzek piros-fehér hátsó lámpákat.

Szóval mindent összevetve nem olyan vészesen sok.

Link to comment
Megosztás:

Az eredeti nem volt jó, lecseréltem, azt kihúzva hagytam és rácsaptam a csomagtartót, most a harmadikra vigyázok. :)

Eredeti, gyárit tettél bele? Ha nem akkor mégis milyent? És persze mennyiért? Nekem nincs jó vétel a rádión, gondolom az antenna a ludas, csak nem olyan égető hogy rákérdeztem volna a boltban hogy mi volna helyette... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Nekem az a második astrám. A kettő közt volt egy omegám is.

Na de erre visszatérve.

Tavaly szeptemberben vettem 900 e. ért. 96 dec-i forgalomba helyezés. Kívül belül, és motorikusan is hibátlan volt.

Azota ford.sz. műszer, vezérléscsere,első lengéscsillapítók, izzítógyertya csere, egy termosztát, szűrők,olajcserék, első fékbetétek, egy motortartóbak, ablakfóliázás, elektromos ablak előre, tolatóradar.

Mindez bőven 200 alatt van.

A 15 hónap alatt 50 ezer km. felett raktam bele.

De az autó makulátlan, most már minden van benne ami nekem ebbe kell. A kaszni és a motor hibátlan. Fogyi stabil 6 liter.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.