Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Naba+, tegnap előtt sóztam el egy alig használt üzemképes zanussit, hogy ne fogja itt nekem a helyet, már vagy jó 2 éve csak kerülgetem. Elszállítási áron oda adtam volna. :)

Debrecenbe kéne menni, egy Zanussit kéne venni.... :rolleyes:

Nemhiába nem vagyok az ismi-d mert nálunk 18 éve ugyanaz a mosogatógép dolgozik minden nap.... :) egy Privileg.

Elég későn nősültél, vagy nem ugyanarra a mosogatógépre gondolunk? Egyém már elmúlt 30. :)

Link to comment
Megosztás:

Debrecenbe kéne menni, egy Zanussit kéne venni.... :rolleyes:

Elég későn nősültél, vagy nem ugyanarra a mosogatógépre gondolunk? Enyém már elmúlt 30. :)

Addig azért nem, csak 30 kmmel rövidebbig. :D

Jaa, értelek már, fiatalabbra akarod cserélni. Nézi a nejed ezt a fórumot? Vigyázzál, hogy meg ne lássa... :) :) :D

Link to comment
Megosztás:

Photosoppal felraktam egy szép kristálylámpát az autóra...szerintem ízléses lenne vele és éveket fiatalít. Egyáltalán nem olyan gagyi az összkép mint azt előtte gondoltam.

brümm

Vélemény? :rolleyes:

Szép, bár én nem vagyok ammyira oda a kristálylámpáért. Nekem azok az izzók tetszenek, amiket be lehet tekerni a hagyományos izzó helyére, de ledek vannak benne. Olyan 1500 píz /db. Gondolom jobban világít, és kevesebbet fogyaszt. Meg szerintem tovább is bírja.

Link to comment
Megosztás:

Szép, bár én nem vagyok ammyira oda a kristálylámpáért. Nekem azok az izzók tetszenek, amiket be lehet tekerni a hagyományos izzó helyére, de ledek vannak benne. Olyan 1500 píz /db. Gondolom jobban világít, és kevesebbet fogyaszt. Meg szerintem tovább is bírja.

Több helyről hallottam, azokkal az a gond hogy a feszültségingadozás kinyírja őket.

De ez a kristály mégiscsak kívánatosabb meg komolyabb mint egy lexusos lámpa. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Több helyről hallottam, azokkal az a gond hogy a feszültségingadozás kinyírja őket.

De ez a kristály mégiscsak kívánatosabb meg komolyabb mint egy lexusos lámpa. :rolleyes:

Én multkor levettem a hátsó búrákat, elmosogatni, mert nagyon porosak voltak bellül a tükröző felületnél, és min. 10-20 %-al világosabb lett. :)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

a nyári gumim az a gyári sima körlyukacsos f astra lemez felnin van. Az a gond, hogy amikor az van fent akkor húz jobbra a kormány. Viszont amikor a téli gumi van fent az pedig 1es Golf felnin azzal 1általán nem húz félre. Szerintetek a gyári felniket lehet eldobni? vagy javítható valahogy? vagy mit csináljak szerintetek vele? :) :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

a nyári gumim az a gyári sima körlyukacsos f astra lemez felnin van. Az a gond, hogy amikor az van fent akkor húz jobbra a kormány. Viszont amikor a téli gumi van fent az pedig 1es Golf felnin azzal 1általán nem húz félre. Szerintetek a gyári felniket lehet eldobni? vagy javítható valahogy? vagy mit csináljak szerintetek vele? :) :rolleyes:

Passz, nekem a nyári Continentalok a gyári alukkal frankók, a téli Michelinek gyári lemezen vannak (zsír újonnan került mind, fel is lettek cserélve) -na az nekem is húz jobbra. Állítólag F13 difi probléma, a gumik és a felnik be voltak vizsgálva és nincs még mintahiba sem szal passz tehát nem vagy egyedül ezzel.

Azaz Always hideg Coca Cola! :) :D :D

Szokás időközönként az első és hátsó búrákat mosni belül? :)

A fényszórókat nem tanácsos mert berozsdázik a foncsoruk! :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

a nyári gumim az a gyári sima körlyukacsos f astra lemez felnin van. Az a gond, hogy amikor az van fent akkor húz jobbra a kormány. Viszont amikor a téli gumi van fent az pedig 1es Golf felnin azzal 1általán nem húz félre. Szerintetek a gyári felniket lehet eldobni? vagy javítható valahogy? vagy mit csináljak szerintetek vele? :) :rolleyes:

Nekem is húz jobbra. De csak azóta, mióta felraktam egy másik azonos mintás gumi felnivel, mert ügye a másik az lyukas lett. Egy ideig pótkerékkel jártam, aztán felraktam jobb előre egy kopottabb de még jó állapotban kévő azonos márkájú és mintázatú gumit. Azóta nekem is húz jobbra a kocsi nagyon.

Link to comment
Megosztás:

Érdekes ez az Astra.... Nagyon sok F astrás ismerősöm van, és rengetegnek húz jobbra. Szinte 90%-nak. most sikerült kiküszöbölni a téli felnivel meg gumikkal. Végre nem kell olyan szorosan fogni a kormányt. De jaj lesz tavasszal... amikor vissza kell szokni :) :rolleyes: :)

Gondolom nincs szervód. Mert szervóval nem vészes, csak bután néz ki az enyhén balra fordított kormány nyílegyenes útszakaszon. :)

Link to comment
Megosztás:

Érdekes ez az Astra.... Nagyon sok F astrás ismerősöm van, és rengetegnek húz jobbra. Szinte 90%-nak. most sikerült kiküszöbölni a téli felnivel meg gumikkal. Végre nem kell olyan szorosan fogni a kormányt. De jaj lesz tavasszal... amikor vissza kell szokni :) :rolleyes: :)

Állítólag ez astra betegség, annyi különbséggel hogy balra szokott húzni nem jobbra. Az enyém például balra húz egy kicsit.

Link to comment
Megosztás:

szerintem meg nem betegség...

nekem tav télen se húzott, meg a nyárival se húzott, és az aluval se húzott

most ugyan az van rajta mint tav télen, és húz balra...

sztem a gumitárolás nem volt jó, és torzult a gumi szerkezete, rem tavasszal nem lesz baja majd a nyárikkal.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

a nyári gumim az a gyári sima körlyukacsos f astra lemez felnin van. Az a gond, hogy amikor az van fent akkor húz jobbra a kormány. Viszont amikor a téli gumi van fent az pedig 1es Golf felnin azzal 1általán nem húz félre. Szerintetek a gyári felniket lehet eldobni? vagy javítható valahogy? vagy mit csináljak szerintetek vele? :) :rolleyes:

Ilyennel én is találkoztam, kerestük egy ideig a gumissal, hogy mi lehet a gond, de végül úgy oldottuk meg a kérdést, hogy megcseréltük az elsőket, meg a hátsókat.

Link to comment
Megosztás:

ez a trend csak a bibi ott van hogy hátul lassan kopásjelző, elől meg igencsak jó

majd kedden megforgatom előla gumikaté megnézem ugy mit csinál

futómű állításról annyit, hogy ott ugyebár áll a kocsi, és a gumi szerkezeti torzulásokat nem veszi figyelembe.

vol már nem egyszer olyn, hogy gépen igenjó volt a dőléstől kezdve minden, és mégis úgy húzott minta barom, megcserélték a kereket... jobat balra és fordítva, és lás csodátsemmi húzás.

Link to comment
Megosztás:

aha...futóműves... 1-2 futóműves még jobban elrontja. ( tapasztalat sajnos )

Nincsen benne szervó de enyhén balra van fordulva a kormány nyílegyenes szakaszon.... valamint érdekesség hogy sokkal de SOKKAL könnyebb tekerni mint haverom 6 éves VW Polojában.

Az ilyen probléma általában abból ered, hogy egy kerék bizonyos km használat után bekopik egy irányba, és ha valamiért felcserélik a kerekeket, és utána ellentétes irányba forog, közel sem úgy fog tapadni, mint abban az irányban, ahogy bekopott. Nálad a jobb első sokkal jobban tapad, mint a bal, ezért húzhat arrafelé. Azt nem tudom, hogy a jobbos van-e rossz irányban felrakva, és azért tapad jobban, vagy a balos, és azért kevésbé, ezt próbálgatással kell megállapítani (bár én az első verzióra gyanakszom). A dolog lényege, hogy nem csak a kötött forgásirányú gumiknál kell figyelni az adott kerék forgásirányára, hanem mindegyiknél.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.