Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

sziasztok!

Kollegám árulja '92-es évjáratú 1.4-es astráját. Ami biztos, hogy az elmúlt hónapokban volt műszaki vizsgán és zöld kártyán és ebből az apropóból több mint 100 ezer forint lett ráköltve (lakatosmunka, komplett kuplungszett, vízpumpa, vezérműszíj, feszítő).

Kifogástalan motorikus állapot.

Az irányár:350 ezer Ft

További infókat érdeklődés esetén!

Link to comment
Megosztás:

Üléshuzatot szeretnék, valami komolyabbat, mint a mostani mintás kárpit, például sima egyszínű feketét (vagy max középen van benne egy szürke csík). Több helyen is néztem már, de csak gagyi mintások vannak.

Nem tudtok esetleg egy helyet ahol lehet korrektebbfélét kapni Astra-ra?

Link to comment
Megosztás:

Elérkezettnek láttam az időt, hogy én is megsasoljam a hibatárolót. Megtaláltam az aljazatot a biztitábla mellett balról, függőlegesen van 2x5 lik ha jól számoltam. Ugye jól tudom, hogy az ajtó felöli sorban az alsó kettőt kell összekötni? Még mielőtt felgyujtom a kocsit, vagy ilyesmi... :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Elérkezettnek láttam az időt, hogy én is megsasoljam a hibatárolót. Megtaláltam az aljazatot a biztitábla mellett balról, függőlegesen van 2x5 lik ha jól számoltam. Ugye jól tudom, hogy az ajtó felöli sorban az alsó kettőt kell összekötni? Még mielőtt felgyujtom a kocsit, vagy ilyesmi... :rolleyes:

Nem, a jobb sorban a felső 2-t.

Link to comment
Megosztás:

Elérkezettnek láttam az időt, hogy én is megsasoljam a hibatárolót. Megtaláltam az aljazatot a biztitábla mellett balról, függőlegesen van 2x5 lik ha jól számoltam. Ugye jól tudom, hogy az ajtó felöli sorban az alsó kettőt kell összekötni? Még mielőtt felgyujtom a kocsit, vagy ilyesmi... :rolleyes:

CSATI

A-t és B-t kell összekötni.

Link to comment
Megosztás:

Nem tudtok esetleg egy helyet ahol lehet korrektebbfélét kapni Astra-ra?

Mindegyik gagyi amit én bárhol is találtam.

Viszont van egy cég, ahol egyedit lehet kérni, persze drága eléggé.

Nekem az omegára a komplett szettet 17-ért csinálták, de nagyon jó

strapabíró és szép anyagból. És olyan méretpontos, mintha az űlésre

gyárilag lenne szabva :rolleyes:

Pesten van ez a cég, ha érdekel, utánanézek mi a pontos elérhetőségük (itt a fórumon is már volt többször is).

Link to comment
Megosztás:

Mindegyik gagyi amit én bárhol is találtam.

Viszont van egy cég, ahol egyedit lehet kérni, persze drága eléggé.

Nekem az omegára a komplett szettet 17-ért csinálták, de nagyon jó

strapabíró és szép anyagból. És olyan méretpontos, mintha az űlésre

gyárilag lenne szabva :rolleyes:

Pesten van ez a cég, ha érdekel, utánanézek mi a pontos elérhetőségük (itt a fórumon is már volt többször is).

http://www.uleshuzatshop.hu/

Link to comment
Megosztás:

Na kivillogtam magam, de nem villogott mást, csak 12-őt. :rolleyes: Nem lettem sokkal okosabb. Lehet akkor kéne megpróbálni amikor nem indul? Ha jól tudom csak a 4 másodpercnél hosszabb hibák tárolódnak, akkor viszont a az 1/3-ad tank alatti kihagyás, rángatás okát itt hiába keresem.

Link to comment
Megosztás:

Na kivillogtam magam, de nem villogott mást, csak 12-őt. :rolleyes: Nem lettem sokkal okosabb. Lehet akkor kéne megpróbálni amikor nem indul? Ha jól tudom csak a 4 másodpercnél hosszabb hibák tárolódnak, akkor viszont a az 1/3-ad tank alatti kihagyás, rángatás okát itt hiába keresem.

Zotya!Nincs semmi nem oda illő a tankodban?

Volt olyan audis haverom,akinek zacskó kesrítette meg az életét hasonló tünetekkel.

Link to comment
Megosztás:

Zotya!Nincs semmi nem oda illő a tankodban?

Volt olyan audis haverom,akinek zacskó kesrítette meg az életét hasonló tünetekkel.

Hát nem hiszem, amikor levettem akkor ki lett tisztítva, csak nem tömködtek bele semmit, amíg egyedül hagytam. Meg hát elég nagy a felülete annak az előszűrőnek, nehezen képzelem el, hogy vmi az egész felületet lezárja. És csak egy pillanatra, és csak 1/3-tank alatt.

Link to comment
Megosztás:

Én most rátankoltam, mert mennem kellett vele (teljesen jó lett), de az az ötletem támadt, hogy akkor fogom szétszedni megint ha kezdi a rángatást. Bár nem biztos, de lehet hogy pont azon a szinten (picit felette) lesz a hiba. Egy próbát megér. Vettem bilincset is, rakok majd belülre is aztán majd meglátjuk.

Én is ezen filóztam, most járok olyan 300km-körül, 400-nál szokta elkezdeni a rángatást, bár most lehet előbb lesz, mert sok város volt. Beteszek egy kannát benyával a csomitartóba, mégse maradjak az út szélén, és ha elkezdi, akkor hazajövök vele rátöltés nélkül ha tudok. Aztán itthon ismét bontás az injektornál, és meglátjuk nyom-e az AC. Bár úgy vettem észre, hogy fordulatszámfüggő, mert ha fullad, és felkapcsolok akkor abbahagyja. De mindíg csak 1-2-be gyorsításkor. Utánna mehettem 4-be 100-al semmi gond. De volt hogy utánna kiraktam otthon a családot, és kimentem a faluból 1-2-be padló tiltásig, és semmi gond nem volt, szóval nem értem. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Na kivillogtam magam, de nem villogott mást, csak 12-őt. :rolleyes: Nem lettem sokkal okosabb. Lehet akkor kéne megpróbálni amikor nem indul? Ha jól tudom csak a 4 másodpercnél hosszabb hibák tárolódnak, akkor viszont a az 1/3-ad tank alatti kihagyás, rángatás okát itt hiába keresem.

Nekem nyáron csinálta ugyanezt. Ha egy bizonyos szint alatt volt a benzin, kanyarokban iszonyatosan torpant az autó. A mögöttem lévő autós azt hihette, hogy szórakozok vele és a kéziféket húzkodom. Egyszer ilyen kanyarban torpanáskor dühömből padlót nyomtam, erre mégjobban torpant és dobott egy "keverék szegény" hibakódot. Akkor ki akartam szedni az AC-t a tankból, de csak a 6 csavar kitekeréséig jutottam, össze volt gyógyulva a tömítéssel és nem akartam elszakítani, mert nem volt csere. Akkor biztosra vettem találok meglepetéseket a tankban vagy minimum a szűrő lesz leesve az AC aljáról. Ősztől minden héten több alkalommal is van 200 km-es utam, így meg tudom kergetni a verdát. Azóta elmúlt a rángatás (kopp-kopp-kopp).

Link to comment
Megosztás:

Nekem nyáron csinálta ugyanezt. Ha egy bizonyos szint alatt volt a benzin, kanyarokban iszonyatosan torpant az autó. A mögöttem lévő autós azt hihette, hogy szórakozok vele és a kéziféket húzkodom. Egyszer ilyen kanyarban torpanáskor dühömből padlót nyomtam, erre mégjobban torpant és dobott egy "keverék szegény" hibakódot. Akkor ki akartam szedni az AC-t a tankból, de csak a 6 csavar kitekeréséig jutottam, össze volt gyógyulva a tömítéssel és nem akartam elszakítani, mert nem volt csere. Akkor biztosra vettem találok meglepetéseket a tankban vagy minimum a szűrő lesz leesve az AC aljáról. Ősztől minden héten több alkalommal is van 200 km-es utam, így meg tudom kergetni a verdát. Azóta elmúlt a rángatás (kopp-kopp-kopp).

Én is gondoltam a megkergetésre, mert a nyári balatoni utak óta nem volt hosszútáv, csak város. De ugyebár ha befigyel egy bírság a gyorshajtásért, akkor meg verhetem a fejem a falba. Ezért gondoltam az injektor tisztító pancsot. :rolleyes:

Link to comment
Megosztás:

Én is gondoltam a megkergetésre, mert a nyári balatoni utak óta nem volt hosszútáv, csak város. De ugyebár ha befigyel egy bírság a gyorshajtásért, akkor meg verhetem a fejem a falba. Ezért gondoltam az injektor tisztító pancsot. :rolleyes:

Jól gondoltad és nem "pancs", többnyire kerozin! :)

Link to comment
Megosztás:

Jól gondoltad és nem "pancs", többnyire kerozin! :rolleyes:

Legközelebb megyek a tecsóba ott néztem már hasonló löttyöket, egy próbát megér. De gondoltam még magasabb oktánszámú benya tankolására is. Talán 100-as? De első körben az injektortisztító lesz a buli. Amúgy ha már kerozin, itthon van nekem a melóhelyről származó oldószer Metil-etil-keton a neve. Nagyon jól ég, jobban párolog mint a benzin, és nagyon agresszív, a festéket is lemarja, bár nem annyira mint a Cromofag. Anno kismocit hajtottam vele 2-1 arányban. Vagy ilyennel inkább ne próbálkozzak?

Link to comment
Megosztás:

injektor puceválóból a piros protec-et ajánlanám. helyi opeles márkakereskedésben beszerezhető általában.

kétezerpárszáz, és nagyon hatásos. Utána nem sokkal nem árt benyaszűrőt cserélni, mert a tankot is kipucolja.

fél tankhoz öntsd a doboznyi tisztítót.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.