PottR Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 sziasztok! Kollegám árulja '92-es évjáratú 1.4-es astráját. Ami biztos, hogy az elmúlt hónapokban volt műszaki vizsgán és zöld kártyán és ebből az apropóból több mint 100 ezer forint lett ráköltve (lakatosmunka, komplett kuplungszett, vízpumpa, vezérműszíj, feszítő). Kifogástalan motorikus állapot. Az irányár:350 ezer Ft További infókat érdeklődés esetén! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 "Adok-Veszek" topic. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 Üléshuzatot szeretnék, valami komolyabbat, mint a mostani mintás kárpit, például sima egyszínű feketét (vagy max középen van benne egy szürke csík). Több helyen is néztem már, de csak gagyi mintások vannak. Nem tudtok esetleg egy helyet ahol lehet korrektebbfélét kapni Astra-ra? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 Elérkezettnek láttam az időt, hogy én is megsasoljam a hibatárolót. Megtaláltam az aljazatot a biztitábla mellett balról, függőlegesen van 2x5 lik ha jól számoltam. Ugye jól tudom, hogy az ajtó felöli sorban az alsó kettőt kell összekötni? Még mielőtt felgyujtom a kocsit, vagy ilyesmi... :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 Elérkezettnek láttam az időt, hogy én is megsasoljam a hibatárolót. Megtaláltam az aljazatot a biztitábla mellett balról, függőlegesen van 2x5 lik ha jól számoltam. Ugye jól tudom, hogy az ajtó felöli sorban az alsó kettőt kell összekötni? Még mielőtt felgyujtom a kocsit, vagy ilyesmi... :rolleyes: Nem, a jobb sorban a felső 2-t. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 Elérkezettnek láttam az időt, hogy én is megsasoljam a hibatárolót. Megtaláltam az aljazatot a biztitábla mellett balról, függőlegesen van 2x5 lik ha jól számoltam. Ugye jól tudom, hogy az ajtó felöli sorban az alsó kettőt kell összekötni? Még mielőtt felgyujtom a kocsit, vagy ilyesmi... :rolleyes: CSATI A-t és B-t kell összekötni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 Nem, a jobb sorban a felső 2-t. CSATI A-t és B-t kell összekötni. Hú bacca meg, én pont a másik sarokban dugdostam! Remélem nem csináltam bajt. Kifutok, megpróbálom most már helyesen. Kösz fiúk! Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 Nem tudtok esetleg egy helyet ahol lehet korrektebbfélét kapni Astra-ra? Mindegyik gagyi amit én bárhol is találtam. Viszont van egy cég, ahol egyedit lehet kérni, persze drága eléggé. Nekem az omegára a komplett szettet 17-ért csinálták, de nagyon jó strapabíró és szép anyagból. És olyan méretpontos, mintha az űlésre gyárilag lenne szabva :rolleyes: Pesten van ez a cég, ha érdekel, utánanézek mi a pontos elérhetőségük (itt a fórumon is már volt többször is). Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 Mindegyik gagyi amit én bárhol is találtam. Viszont van egy cég, ahol egyedit lehet kérni, persze drága eléggé. Nekem az omegára a komplett szettet 17-ért csinálták, de nagyon jó strapabíró és szép anyagból. És olyan méretpontos, mintha az űlésre gyárilag lenne szabva :rolleyes: Pesten van ez a cég, ha érdekel, utánanézek mi a pontos elérhetőségük (itt a fórumon is már volt többször is). http://www.uleshuzatshop.hu/ Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 http://www.uleshuzatshop.hu/ ez nem az :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 Na kivillogtam magam, de nem villogott mást, csak 12-őt. :rolleyes: Nem lettem sokkal okosabb. Lehet akkor kéne megpróbálni amikor nem indul? Ha jól tudom csak a 4 másodpercnél hosszabb hibák tárolódnak, akkor viszont a az 1/3-ad tank alatti kihagyás, rángatás okát itt hiába keresem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 Na kivillogtam magam, de nem villogott mást, csak 12-őt. :rolleyes: Nem lettem sokkal okosabb. Lehet akkor kéne megpróbálni amikor nem indul? Ha jól tudom csak a 4 másodpercnél hosszabb hibák tárolódnak, akkor viszont a az 1/3-ad tank alatti kihagyás, rángatás okát itt hiába keresem. Zotya!Nincs semmi nem oda illő a tankodban? Volt olyan audis haverom,akinek zacskó kesrítette meg az életét hasonló tünetekkel. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 Zotya!Nincs semmi nem oda illő a tankodban? Volt olyan audis haverom,akinek zacskó kesrítette meg az életét hasonló tünetekkel. Hát nem hiszem, amikor levettem akkor ki lett tisztítva, csak nem tömködtek bele semmit, amíg egyedül hagytam. Meg hát elég nagy a felülete annak az előszűrőnek, nehezen képzelem el, hogy vmi az egész felületet lezárja. És csak egy pillanatra, és csak 1/3-tank alatt. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 Én most rátankoltam, mert mennem kellett vele (teljesen jó lett), de az az ötletem támadt, hogy akkor fogom szétszedni megint ha kezdi a rángatást. Bár nem biztos, de lehet hogy pont azon a szinten (picit felette) lesz a hiba. Egy próbát megér. Vettem bilincset is, rakok majd belülre is aztán majd meglátjuk. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December22, 2008 Megoszt Elküldve December22, 2008 Én most rátankoltam, mert mennem kellett vele (teljesen jó lett), de az az ötletem támadt, hogy akkor fogom szétszedni megint ha kezdi a rángatást. Bár nem biztos, de lehet hogy pont azon a szinten (picit felette) lesz a hiba. Egy próbát megér. Vettem bilincset is, rakok majd belülre is aztán majd meglátjuk. Én is ezen filóztam, most járok olyan 300km-körül, 400-nál szokta elkezdeni a rángatást, bár most lehet előbb lesz, mert sok város volt. Beteszek egy kannát benyával a csomitartóba, mégse maradjak az út szélén, és ha elkezdi, akkor hazajövök vele rátöltés nélkül ha tudok. Aztán itthon ismét bontás az injektornál, és meglátjuk nyom-e az AC. Bár úgy vettem észre, hogy fordulatszámfüggő, mert ha fullad, és felkapcsolok akkor abbahagyja. De mindíg csak 1-2-be gyorsításkor. Utánna mehettem 4-be 100-al semmi gond. De volt hogy utánna kiraktam otthon a családot, és kimentem a faluból 1-2-be padló tiltásig, és semmi gond nem volt, szóval nem értem. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
RobesPierre Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Na kivillogtam magam, de nem villogott mást, csak 12-őt. :rolleyes: Nem lettem sokkal okosabb. Lehet akkor kéne megpróbálni amikor nem indul? Ha jól tudom csak a 4 másodpercnél hosszabb hibák tárolódnak, akkor viszont a az 1/3-ad tank alatti kihagyás, rángatás okát itt hiába keresem. Nekem nyáron csinálta ugyanezt. Ha egy bizonyos szint alatt volt a benzin, kanyarokban iszonyatosan torpant az autó. A mögöttem lévő autós azt hihette, hogy szórakozok vele és a kéziféket húzkodom. Egyszer ilyen kanyarban torpanáskor dühömből padlót nyomtam, erre mégjobban torpant és dobott egy "keverék szegény" hibakódot. Akkor ki akartam szedni az AC-t a tankból, de csak a 6 csavar kitekeréséig jutottam, össze volt gyógyulva a tömítéssel és nem akartam elszakítani, mert nem volt csere. Akkor biztosra vettem találok meglepetéseket a tankban vagy minimum a szűrő lesz leesve az AC aljáról. Ősztől minden héten több alkalommal is van 200 km-es utam, így meg tudom kergetni a verdát. Azóta elmúlt a rángatás (kopp-kopp-kopp). Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Nekem nyáron csinálta ugyanezt. Ha egy bizonyos szint alatt volt a benzin, kanyarokban iszonyatosan torpant az autó. A mögöttem lévő autós azt hihette, hogy szórakozok vele és a kéziféket húzkodom. Egyszer ilyen kanyarban torpanáskor dühömből padlót nyomtam, erre mégjobban torpant és dobott egy "keverék szegény" hibakódot. Akkor ki akartam szedni az AC-t a tankból, de csak a 6 csavar kitekeréséig jutottam, össze volt gyógyulva a tömítéssel és nem akartam elszakítani, mert nem volt csere. Akkor biztosra vettem találok meglepetéseket a tankban vagy minimum a szűrő lesz leesve az AC aljáról. Ősztől minden héten több alkalommal is van 200 km-es utam, így meg tudom kergetni a verdát. Azóta elmúlt a rángatás (kopp-kopp-kopp). Én is gondoltam a megkergetésre, mert a nyári balatoni utak óta nem volt hosszútáv, csak város. De ugyebár ha befigyel egy bírság a gyorshajtásért, akkor meg verhetem a fejem a falba. Ezért gondoltam az injektor tisztító pancsot. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Én is gondoltam a megkergetésre, mert a nyári balatoni utak óta nem volt hosszútáv, csak város. De ugyebár ha befigyel egy bírság a gyorshajtásért, akkor meg verhetem a fejem a falba. Ezért gondoltam az injektor tisztító pancsot. :rolleyes: Jól gondoltad és nem "pancs", többnyire kerozin! :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Jól gondoltad és nem "pancs", többnyire kerozin! :rolleyes: Legközelebb megyek a tecsóba ott néztem már hasonló löttyöket, egy próbát megér. De gondoltam még magasabb oktánszámú benya tankolására is. Talán 100-as? De első körben az injektortisztító lesz a buli. Amúgy ha már kerozin, itthon van nekem a melóhelyről származó oldószer Metil-etil-keton a neve. Nagyon jól ég, jobban párolog mint a benzin, és nagyon agresszív, a festéket is lemarja, bár nem annyira mint a Cromofag. Anno kismocit hajtottam vele 2-1 arányban. Vagy ilyennel inkább ne próbálkozzak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 ...Vagy ilyennel inkább ne próbálkozzak? Ne. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Ne. Meggyőztél. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
astra2 Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 Sziasztok! Mostanában nem működik ez a link: http://epc3.homeip.net/ Tud valaki helyette másikat? Köszi Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 injektor puceválóból a piros protec-et ajánlanám. helyi opeles márkakereskedésben beszerezhető általában. kétezerpárszáz, és nagyon hatásos. Utána nem sokkal nem árt benyaszűrőt cserélni, mert a tankot is kipucolja. fél tankhoz öntsd a doboznyi tisztítót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
autastra Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 eladó az autóm , ha valakit érdekel : http://www.hasznaltauto.hu/2615567_opel_astra_1996 Link to comment Megosztás: More sharing options...
gergolabs Elküldve December23, 2008 Megoszt Elküldve December23, 2008 eladó az autóm , ha valakit érdekel : http://www.hasznaltauto.hu/2615567_opel_astra_1996 Jó állapotban van, de a km elég hihetetlen. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts