Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
De most akkor sincs értelme se szóban sem gyakorlatban kisautókkal merciket előzgetni. Vagy csak én vagyok túl visszafogott. :)

Lehet... :rolleyes:

Elküldve

Sziasztok. megoldódott a generátor problémám :)

meg lett nézve, a vezetékek voltak szarok kicsit szétvoltak meg meglett tisztogtva , szerencsére pont akkor merült le z aksi mikor jött a villamssági ismi :DD

1 üveg piába fog fályni, majd ha belesz rakva a fejegység :rolleyes:

közben találtam még 1 hibát. ha 3 ból rakom 4 be és miközben engedem a kuplungot, és nyomom a gátz olyan mintha csúszna a kuplunk,a motor picit bőg, de nem megy, aztán 1-2 másodperc, és már úz a motor. mért van ez? kinyomócsaágy? vagy mi? és csak 3 ból 4 be csinálja.

Elküldve
Sziasztok. megoldódott a generátor problémám :)

meg lett nézve, a vezetékek voltak szarok kicsit szétvoltak meg meglett tisztogtva , szerencsére pont akkor merült le z aksi mikor jött a villamssági ismi :DD

1 üveg piába fog fályni, majd ha belesz rakva a fejegység :)

közben találtam még 1 hibát. ha 3 ból rakom 4 be és miközben engedem a kuplungot, és nyomom a gátz olyan mintha csúszna a kuplunk,a motor picit bőg, de nem megy, aztán 1-2 másodperc, és már úz a motor. mért van ez? kinyomócsaágy? vagy mi? és csak 3 ból 4 be csinálja.

ha 3-ból váltasz 4-be, akkor nem kell csúsztatni a kuplungot... :rolleyes:

Elküldve
...az meg, hogy üvegen küldte volna 6.ban nem hinném.

Épp ezért nem számít, hogy egy m3 volt vagy egy lovaskocsi.

Az írásod azt sugallta, hogy az 1.3 multijet valamilyen szinten felveszi a versenyt egy m3-al. Ha nem így akartad írni, akkor meg nem értem miért szerepel benne az m3.

Elküldve
Épp ezért nem számít, hogy egy m3 volt vagy egy lovaskocsi.

Az írásod azt sugallta, hogy az 1.3 multijet valamilyen szinten felveszi a versenyt egy m3-al. Ha nem így akartad írni, akkor meg nem értem miért szerepel benne az m3.

Mert mekkora sikerélmény már...

18674_bf55140fa3_s_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Elküldve
ha 3-ból váltasz 4-be, akkor nem kell csúsztatni a kuplungot... :rolleyes:

neeem , nem csúsztatom a kuplungot, hanem mikor elgedem fel, és nyomom a gázt és a kuplunk már fel van engedve akkor s olyan mint ha még belene nyomva, a motor pörög, de a kocsi még enm, rá 1-2 másdperc, és a mocsi is pörög a motorral :) mintha nem zárna rendesen a kuplunk.

Elküldve
neeem , nem csúsztatom a kuplungot, hanem mikor elgedem fel, és nyomom a gázt és a kuplunk már fel van engedve akkor s olyan mint ha még belene nyomva, a motor pörög, de a kocsi még enm, rá 1-2 másdperc, és a mocsi is pörög a motorral :rolleyes: mintha nem zárna rendesen a kuplunk.

Hát akkor megkérdezzük a doktor urakat, dr. Futó, dr. Tápi, dr. Hening, ki ma az ügyeletes? :)

többi fokozatban nem csinálja?

Elküldve
Hát akkor megkérdezzük a doktor urakat, dr. Futó, dr. Tápi, dr. Hening, ki ma az ügyeletes? :)

többi fokozatban nem csinálja?

nem, csak ha 3 ól teszem 4 be . még egy kérdés, az elakadásjelző gombot hogy lehet kiszedni? mert nekem állandóan megy, kivan támasztva egy kis papirral :S valaki cserélte már? régebbi írásokban nem láttam, igez aztse tom mere keressem, már pár 100 oldalt átolvastam, ahogy az időm engedi, de sajna nemnagyon engedi :)

köszi a segítséget előre is :rolleyes:

Elküldve
...az elakadásjelző gombot hogy lehet kiszedni? mert nekem állandóan megy, kivan támasztva egy kis papirral :S valaki cserélte már?...

Ez tipushiba. Nekem is ki volt támasztva, mikor vettem a kocsit. Egy csavarhúzóval alányúlsz a gombnak, és lepattintod, majd látsz felül egy fület, amit le kell nyomni, és kihúzni a kapcsolót. 3e Ft körül van az új.

Elküldve
nem, csak ha 3 ól teszem 4 be . még egy kérdés, az elakadásjelző gombot hogy lehet kiszedni? mert nekem állandóan megy, kivan támasztva egy kis papirral :S valaki cserélte már? régebbi írásokban nem láttam, igez aztse tom mere keressem, már pár 100 oldalt átolvastam, ahogy az időm engedi, de sajna nemnagyon engedi :)

köszi a segítséget előre is :)

Ez tipushiba. Nekem is ki volt támasztva, mikor vettem a kocsit. Egy csavarhúzóval alányúlsz a gombnak, és lepattintod, majd látsz felül egy fület, amit le kell nyomni, és kihúzni a kapcsolót. 3e Ft körül van az új.

Nekem is uígy volt, vettem egy kapcsolót (kb 5ezer volt), kicseréltem. Majd úgy gondoltam, hogy megnézem, mitől nem maradt a helyén a gomb. Szétszedtem, kellett hozzá 2 kis műszerész csavarhúzó. Ezután megláttam, hogy a reteszelő kar el volt görbülve, azt kiegyenesítettem, összeraktam, és működött.

DSC01338_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

DSC01340_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

Bocs aképek minőségéért, de telóval csak ilyen sikerült.

Jah, most van egy használt, de teljesen működőképes eladó elakadásjelzőm. :rolleyes:

Elküldve
Jah, most van egy használt, de teljesen működőképes eladó elakadásjelzőm. :rolleyes:

Akkor elhozhatod a következő talira, adok helyette rosszat. :) :)

Elküldve
Mi a baja?

Már nem emlékszem, olyan régen használtam. :rolleyes:

Úgy úgy, nehezen akad be, még nem jutottam el oda, hogy szétszedjem, de majd 20 fok felett... :)

Elküldve
a segítséget előre is :rolleyes:

Kuplungot nézd meg 1es, 2es teljes gyorsításkor megcsúszik-e.

Ha igen, nézd meg, a kuplungbowden jól van-e állítva. ha az jó, akkor sajna ennyi volt az a kuplung (tárcsa+szerkezet

együtt szokott elkopni, és ezzel együtt érdemes cserélni szettben a kinyomót is).

Elküldve

sziasztok!

Na voltam ma a kárszakértőnél, felvetetni a kárt. Felvette a csaomagtartóajtót cserére, a hátfalat, a lökháritót a vonóhorgot pedig javitásra. Nem volt egyszerű, mivel már én hivogattam, hogy ugyan nézze már meg az autót. Kiváncsi leszek, hogy milyen árat szab ki rá, na és főleg hogy mikor.

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.