Stefan Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 De most akkor sincs értelme se szóban sem gyakorlatban kisautókkal merciket előzgetni. Vagy csak én vagyok túl visszafogott. :) Lehet... :rolleyes:
szobikari Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 Lehet... :rolleyes: Nem mindenkinek kétállású a gázpedálja... Meg a kuplung sem pattintós :)
Stefan Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 Nem mindenkinek kétállású a gázpedálja... Meg a kuplung sem pattintós :) El is pörögne a kerék... :rolleyes:
PuCa24 Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 Sziasztok. megoldódott a generátor problémám :) meg lett nézve, a vezetékek voltak szarok kicsit szétvoltak meg meglett tisztogtva , szerencsére pont akkor merült le z aksi mikor jött a villamssági ismi :DD 1 üveg piába fog fályni, majd ha belesz rakva a fejegység :rolleyes: közben találtam még 1 hibát. ha 3 ból rakom 4 be és miközben engedem a kuplungot, és nyomom a gátz olyan mintha csúszna a kuplunk,a motor picit bőg, de nem megy, aztán 1-2 másodperc, és már úz a motor. mért van ez? kinyomócsaágy? vagy mi? és csak 3 ból 4 be csinálja.
szobikari Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 Sziasztok. megoldódott a generátor problémám :) meg lett nézve, a vezetékek voltak szarok kicsit szétvoltak meg meglett tisztogtva , szerencsére pont akkor merült le z aksi mikor jött a villamssági ismi :DD 1 üveg piába fog fályni, majd ha belesz rakva a fejegység :) közben találtam még 1 hibát. ha 3 ból rakom 4 be és miközben engedem a kuplungot, és nyomom a gátz olyan mintha csúszna a kuplunk,a motor picit bőg, de nem megy, aztán 1-2 másodperc, és már úz a motor. mért van ez? kinyomócsaágy? vagy mi? és csak 3 ból 4 be csinálja. ha 3-ból váltasz 4-be, akkor nem kell csúsztatni a kuplungot... :rolleyes:
Tápiószecső Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 ...az meg, hogy üvegen küldte volna 6.ban nem hinném. Épp ezért nem számít, hogy egy m3 volt vagy egy lovaskocsi. Az írásod azt sugallta, hogy az 1.3 multijet valamilyen szinten felveszi a versenyt egy m3-al. Ha nem így akartad írni, akkor meg nem értem miért szerepel benne az m3.
Stefan Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 Épp ezért nem számít, hogy egy m3 volt vagy egy lovaskocsi. Az írásod azt sugallta, hogy az 1.3 multijet valamilyen szinten felveszi a versenyt egy m3-al. Ha nem így akartad írni, akkor meg nem értem miért szerepel benne az m3. Mert mekkora sikerélmény már...
szobikari Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 Az írásod azt sugallta, hogy az 1.3 multijet valamilyen szinten felveszi a versenyt egy m3-al. Fogyasztás terén biztos... :rolleyes:
invictus Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 Mert mekkora sikerélmény már... http://kepfeltoltes.hu/081216/18674_bf5514...ltoltes.hu_.jpg Egy lambó megelőz egy skodát angliában...a skoda előzékeny, mert indexel balra, jelezvén a diablónak, hogy szabad az út...szerintem nincs ebben semmi különös. :rolleyes:
PuCa24 Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 ha 3-ból váltasz 4-be, akkor nem kell csúsztatni a kuplungot... :rolleyes: neeem , nem csúsztatom a kuplungot, hanem mikor elgedem fel, és nyomom a gázt és a kuplunk már fel van engedve akkor s olyan mint ha még belene nyomva, a motor pörög, de a kocsi még enm, rá 1-2 másdperc, és a mocsi is pörög a motorral :) mintha nem zárna rendesen a kuplunk.
szobikari Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 neeem , nem csúsztatom a kuplungot, hanem mikor elgedem fel, és nyomom a gázt és a kuplunk már fel van engedve akkor s olyan mint ha még belene nyomva, a motor pörög, de a kocsi még enm, rá 1-2 másdperc, és a mocsi is pörög a motorral :rolleyes: mintha nem zárna rendesen a kuplunk. Hát akkor megkérdezzük a doktor urakat, dr. Futó, dr. Tápi, dr. Hening, ki ma az ügyeletes? :) többi fokozatban nem csinálja?
PuCa24 Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 Hát akkor megkérdezzük a doktor urakat, dr. Futó, dr. Tápi, dr. Hening, ki ma az ügyeletes? :) többi fokozatban nem csinálja? nem, csak ha 3 ól teszem 4 be . még egy kérdés, az elakadásjelző gombot hogy lehet kiszedni? mert nekem állandóan megy, kivan támasztva egy kis papirral :S valaki cserélte már? régebbi írásokban nem láttam, igez aztse tom mere keressem, már pár 100 oldalt átolvastam, ahogy az időm engedi, de sajna nemnagyon engedi :) köszi a segítséget előre is :rolleyes:
FPepe Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 ...az elakadásjelző gombot hogy lehet kiszedni? mert nekem állandóan megy, kivan támasztva egy kis papirral :S valaki cserélte már?... Ez tipushiba. Nekem is ki volt támasztva, mikor vettem a kocsit. Egy csavarhúzóval alányúlsz a gombnak, és lepattintod, majd látsz felül egy fület, amit le kell nyomni, és kihúzni a kapcsolót. 3e Ft körül van az új.
hening Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 nem, csak ha 3 ól teszem 4 be . még egy kérdés, az elakadásjelző gombot hogy lehet kiszedni? mert nekem állandóan megy, kivan támasztva egy kis papirral :S valaki cserélte már? régebbi írásokban nem láttam, igez aztse tom mere keressem, már pár 100 oldalt átolvastam, ahogy az időm engedi, de sajna nemnagyon engedi :) köszi a segítséget előre is :) Ez tipushiba. Nekem is ki volt támasztva, mikor vettem a kocsit. Egy csavarhúzóval alányúlsz a gombnak, és lepattintod, majd látsz felül egy fület, amit le kell nyomni, és kihúzni a kapcsolót. 3e Ft körül van az új. Nekem is uígy volt, vettem egy kapcsolót (kb 5ezer volt), kicseréltem. Majd úgy gondoltam, hogy megnézem, mitől nem maradt a helyén a gomb. Szétszedtem, kellett hozzá 2 kis műszerész csavarhúzó. Ezután megláttam, hogy a reteszelő kar el volt görbülve, azt kiegyenesítettem, összeraktam, és működött. Bocs aképek minőségéért, de telóval csak ilyen sikerült. Jah, most van egy használt, de teljesen működőképes eladó elakadásjelzőm. :rolleyes:
Tiu Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 Jah, most van egy használt, de teljesen működőképes eladó elakadásjelzőm. :rolleyes: Akkor elhozhatod a következő talira, adok helyette rosszat. :) :)
hening Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 Akkor elhozhatod a következő talira, adok helyette rosszat. :) :rolleyes: Mi a baja?
Tiu Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 Mi a baja? Már nem emlékszem, olyan régen használtam. :rolleyes: Úgy úgy, nehezen akad be, még nem jutottam el oda, hogy szétszedjem, de majd 20 fok felett... :)
Novy Elküldve December16, 2008 Elküldve December16, 2008 az én szobámban mindig 20 felett van :rolleyes:
opel16v Elküldve December17, 2008 Elküldve December17, 2008 a segítséget előre is :rolleyes: Kuplungot nézd meg 1es, 2es teljes gyorsításkor megcsúszik-e. Ha igen, nézd meg, a kuplungbowden jól van-e állítva. ha az jó, akkor sajna ennyi volt az a kuplung (tárcsa+szerkezet együtt szokott elkopni, és ezzel együtt érdemes cserélni szettben a kinyomót is).
Tápiószecső Elküldve December17, 2008 Elküldve December17, 2008 Így van, elektromos hajtás most a legjobb kilátás jelenleg... de nem akkus energiatárolási módszerrel, mert az a lehető legrosszabb dolog minden szempontból, amit mostanság ki tudtak találni. Így vagy úgy, de... http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:200....17.&372049
atis c14se Elküldve December17, 2008 Elküldve December17, 2008 sziasztok! Na voltam ma a kárszakértőnél, felvetetni a kárt. Felvette a csaomagtartóajtót cserére, a hátfalat, a lökháritót a vonóhorgot pedig javitásra. Nem volt egyszerű, mivel már én hivogattam, hogy ugyan nézze már meg az autót. Kiváncsi leszek, hogy milyen árat szab ki rá, na és főleg hogy mikor.
yooccoo Elküldve December17, 2008 Elküldve December17, 2008 http://itcafe.hu/hir/piezo_energia_metro.html
gergolabs Elküldve December17, 2008 Elküldve December17, 2008 http://itcafe.hu/hir/piezo_energia_metro.html Király!
zotya975 Elküldve December17, 2008 Elküldve December17, 2008 http://itcafe.hu/hir/piezo_energia_metro.html Nem rossz, ebben több fantáziát látok, mint az el.autóban. És könnyebben kivitelezhetőbb.
Recommended Posts