Novy Elküldve December15, 2008 Megoszt Elküldve December15, 2008 fiat és hosszútáv? :) ritka az a fiat, ami sokáig fut és autó kinézete is van végig. az alfákra is igaz ez nagyábol, emlékszem egyszer elkezdett reggelente egy(munkás) alfa járni minden nap akkor mikor én vártam a buszt, pont arrafelé. egy hónap mulva kicsit a lökösök esegettek lefelé, aztán a kipufogót akarta elhagyni, aztán lápák néztek ki kuszán, és szép lassan elfogyott, azóta se láttam azt az autót :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
daykiller Elküldve December15, 2008 Megoszt Elküldve December15, 2008 500? Akkor én mit szóljak? 1.6 milka, igaz épp nincs 5 éve. Ez se alap hanem limitált széria -immo, tetősínek, szervó, centrál, ülésállítás, osztott hátsó ülés, légzsák, térelválasztó háló, gyári alufelnik, kalaptartó, gyári vonóhorog, gyári sárvédő akármik, ködlámpa, színre fújt lőkösök-tükrök, turbó dízel is és mindez alig több mint 6 évesen, ami nem gyári az a napfénytetű (kár volt bele tenni). Amiket lehetett akkor a piacon találni jó vételnek számított bár ha nem lett volna az anyagi oldala problémás akkor egy G-t hajtanék de hát..jó ez nekem. :rolleyes: Azóta egy váltó (és ha már szét volt húzva akkor már a kuplung részt is rendbe szedtük) és egy adagoló javítást kellett rajta megcsinálni, ezen túl szinte csak átlagos (korából fakadó) dolgok (fékek, kipuff, termo) szal csak örülhetek, hogy nem egy lehajtott szekeret fogtam ki. Nekem is hasonló felszereltségű: immo, tetősín, szervó, központi, ülésmagasságállítás főnökoldalon, osztott hátsó ülés síléc nyílással, ami egyben kartámasz is, dupla légzsák, övfeszítők (egyik oldal már elszólt), csomagtérroló, színrefújt tükrök, félig színrefújt lökősök (alsó részük), színezett üvegek, gyári ködlámpa, klíma (ami 3 nap alatt elengedte a gázt, szal rossz. 10 papír ablakon kidobás effekt, bár nem tudhattam), plüss kárpit, recaro ülések. mindez 12 évesen. De már motorgenerálos és a kasztni is rohadni kezdett a jobb hátsó sárvédő ívnél leginkább, meg ajtók sarkai, meg a csomiajtón vannak rozsdafoltok. Először egy OFF VW passat 1985 1.6TD-t akartam, 140ért, de mire jelentkeztem érte, elvitték... így lett a zOpel. :) Elvileg az 5. tulaja vagyok. Munkatársam kereskedésben vette és a kereskedő srácé volt, de nem volt kivonva a forgalomból, 2004 jan 26-i behozatal. Originále Dójcs gyártás. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December15, 2008 Megoszt Elküldve December15, 2008 sztem meg a hűtőhöz férni jobba hozzá :rolleyes: amugy nem is tudom hol van a radiátor...mert fennt csak a ventillátora van, és az ott lehet vhol a magnó alatt, mögött nem? Én is tudom, azért volt ott a vigyorgó smaily , csak nem szeretem az egyszerű dolgokat. Amúgy a radiátort tényleg bonyolult kiszedni, de írta már vki, hogyan kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Én is tudom, azért volt ott a vigyorgó smaily , csak nem szeretem az egyszerű dolgokat. Amúgy a radiátort tényleg bonyolult kiszedni, de írta már vki, hogyan kell. De sztem nem is muszáj. Lekötöd a csöveit, aztán azokon keresztül átmosod. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 De sztem nem is muszáj. Lekötöd a csöveit, aztán azokon keresztül átmosod. Végül is úgy is lehet, ha hozáférek a csövekhez, még nem néztem meg. Csinálok neki egy beöntést. Majd tavasszal. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Vagy jó 3 éve nyáron fogtam egy kölyökfácánt, megálltam, megnéztem mi kárt okozott, A lőkös alját lekarmolta kicsit meg a hűtő épphogy cseppent járó motornál. Na sprint haza, vettem olyan híg hűtőtömítő levet, beleborítottam, csaptam egy kört azóta semmi, most megint mintha szivárogna a hűtő. Lehet ennek valamit ártani vagy eddig tartott és megér egy hűtőcserét plusz egy rendszertisztítást? :rolleyes: Csak azért kérdem mert nem épp egy olcsóság egy új hűtő -bontottat meg nem nagyon akarnék venni ha már pénzt adok ki érte. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Vagy jó 3 éve nyáron fogtam egy kölyökfácánt, megálltam, megnéztem mi kárt okozott, A lőkös alját lekarmolta kicsit meg a hűtő épphogy cseppent járó motornál. Na sprint haza, vettem olyan híg hűtőtömítő levet, beleborítottam, csaptam egy kört azóta semmi, most megint mintha szivárogna a hűtő. Lehet ennek valamit ártani vagy eddig tartott és megér egy hűtőcserét plusz egy rendszertisztítást? :rolleyes: Csak azért kérdem mert nem épp egy olcsóság egy új hűtő -bontottat meg nem nagyon akarnék venni ha már pénzt adok ki érte. Hát én először is megpróbálnán mégegyszer vmi tömítő löttyel, még ez a legolcsóbb megoldás. Ha nem válik be, körül kéne nézni a környéken, javít-e vki hűtőt? Én nem zárkóznák el a bontottól sem, lehet találni jót, bár én csak úgy biznák benne, ha látom milyen kocsiból veszik ki. Pölö beledurrantak kaminyonnal a farába, de az elejének semmi baja. Persze a legjobb és legdrágább megoldás az új. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Hát én először is megpróbálnán mégegyszer vmi tömítő löttyel, még ez a legolcsóbb megoldás. Ha nem válik be, körül kéne nézni a környéken, javít-e vki hűtőt? Én nem zárkóznák el a bontottól sem, lehet találni jót, bár én csak úgy biznák benne, ha látom milyen kocsiból veszik ki. Pölö beledurrantak kaminyonnal a farába, de az elejének semmi baja. Persze a legjobb és legdrágább megoldás az új. :) A hűtőtömítőket jobb elfelejteni. Én is használtam, de eltömít ott is, ahol nem kéne. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 A hűtőtömítőket jobb elfelejteni. Én is használtam, de eltömít ott is, ahol nem kéne. :rolleyes: Lehet hogy rosz helyre öntötted :) , neki 3 évig jó volt. Te mit ajánlasz? Ha jó idő lesz csütörtökön, vagy pénteken, lehet kibontom megnézni az AC-m. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Lehet hogy rosz helyre öntötted :rolleyes: , neki 3 évig jó volt. Te mit ajánlasz? Ha jó idő lesz csütörtökön, vagy pénteken, lehet kibontom megnézni az AC-m. :) Már megint hülyéskedsz. :) nem ajánlom egyiket sem. :) Szedd. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 pl a seat toledo vagy mi, 2200tól úgy prése az ülésbe mintha kilőttek vlna nemigazán szeretem így, mert sztem nem lehet rendesen menni vele...vagy igen meg kell szokni, bár az erő nem rossz :rolleyes: Azért ne tévesszünk már össze egy 20 éves konstrukciójú motort 1bar turbónyomással, meg egy mai fejlesztésűt, 2000baros porlasztási csúcsnyomással. Ég és föld a különbség!!! És egy gyári állapotú uno turbo nem hiszem, h megfutja a 220-at. 800kg az autó, meg 120Le? @epk, én meg láttam olyat, hogy a kispolák gyorsulási versenyen hazavágott egy porschet, akkor most a kispók gyorsabb, mint a porsche? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Ha jó idő lesz csütörtökön, vagy pénteken, lehet kibontom megnézni az AC-m. :) Ha kiviszem a kocsim, kibontod az enyémet is? :) :rolleyes: Na jó, elég ha megmuti, de én a tankot nem szeretném levenni hozzá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 200 ló körüli turbó dízel (vagy benyás) mocival jó, hogy 2 keréken nyomja az első 80-100 métert. :) :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 200 ló körüli turbó dízel (vagy benyás) mocival jó, hogy 2 keréken nyomja az első 80-100 métert. :) :) De akkor most az összes kispolák gyorsabb az összes porschenél? :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Azt azért kétlem bár egy haver gyári fullos kispókjával már nyomtam le 320onakárhanyas bmw-t lámpánál. Igaz 1es híján start 2 padló azt lesett a cimbora, hogy a matchbox otthagyja. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Azt azért kétlem bár egy haver gyári fullos kispókjával már nyomtam le 320onakárhanyas bmw-t lámpánál. Igaz 1es híján start 2 padló azt lesett a cimbora, hogy a matchbox otthagyja. :) :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Ne nézz ilyen furcsán, az asszony a tanúm rá. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Már megint hülyéskedsz. :) nem ajánlom egyiket sem. :) Szedd. :D Úgy értettem, mit ajánlasz neki, a javítást, bontott hűtőtt, vagy az újat? Ha kiviszem a kocsim, kibontod az enyémet is? :) :rolleyes: Na jó, elég ha megmuti, de én a tankot nem szeretném levenni hozzá. Gyere, majd küldök pü-t ha kezdem. Nem kell levenni a tankot, én legutóbb csak azért vettem le, mert le volt esve az előszűrő, és nem bírtam a kocsi alatt fekve kipiszkálni. Neked mi bajod az AC-del? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Gyere, majd küldök pü-t ha kezdem. Nem kell levenni a tankot, én legutóbb csak azért vettem le, mert le volt esve az előszűrő, és nem bírtam a kocsi alatt fekve kipiszkálni. Neked mi bajod az AC-del? Semmi bajom vele, csak biztos vagyok benne, hogy hosszú évek óta senki nem piszkálta meg. A szűrőre biztosan ráférne egy takarítás, s nem szeretném hogy egyszercsak beálljon... ...jobb félni, mint megijedni :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Ne nézz ilyen furcsán, az asszony a tanúm rá. Nem az elmondásodban kételkedem, hanem amiatt forgatom a szemem, hogy nem akarod megérteni, mit próbálok mondani. Ha látsz egy 6lábú embert, nem jelenti azt, hogy minden embernek 6 lába van, nemde? Attól, hogy epk látott már uno turbot vagy 300le-re felpiszkálva, az nem azt jelenti, hogy mind megfutja nevetve a 250-et. egy ilyen kis kendács a gyári turbómotorral ( 105 LE ) NEM megy 220-at. Nem, nem, és nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Semmi bajom vele, csak biztos vagyok benne, hogy hosszú évek óta senki nem piszkálta meg. A szűrőre biztosan ráférne egy takarítás, s nem szeretném hogy egyszercsak beálljon... ...jobb félni, mint megijedni :) Igazából először ellenőrizni kéne hoz-e rendesen benyát, a kézikönyv szerint 1.4L/perc ehhez csak egy bilincset kell bontani, ha nincs baj vele nem kéne bolygatni. De aztán ahogy gondolod. Beállni meg akármikor be tud, nem látjuk előre. Persze vehetsz is új pumpát pölö Bosch-t 38-ért :rolleyes: de még az is lehet hibás. De nem hiszem hogy ebben gondolkodsz. :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Ha kiviszem a kocsim, kibontod az enyémet is? :) :rolleyes: Na jó, elég ha megmuti, de én a tankot nem szeretném levenni hozzá. Inkább azt a relét szedjük ki belőle. Rájöttem, hogy az tök fölöskeges oda. Csak simán áthidaljuk, oszt betesszük az A oszlop csatijába a vezetéket. Ugyanis az a relé csak a harsonával ellátott kürthöz kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Nem az elmondásodban kételkedem, hanem amiatt forgatom a szemem, hogy nem akarod megérteni, mit próbálok mondani. Ha látsz egy 6lábú embert, nem jelenti azt, hogy minden embernek 6 lába van, nemde? Attól, hogy epk látott már uno turbot vagy 300le-re felpiszkálva, az nem azt jelenti, hogy mind megfutja nevetve a 250-et. egy ilyen kis kendács a gyári turbómotorral ( 105 LE ) NEM megy 220-at. Nem, nem, és nem. Pedig sok-sok típus népítéletében van benne: "simán veri a nagyobb köbcentiseket is". Szóval bármi előfordulhat. :rolleyes: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Pedig sok-sok típus népítéletében van benne: "simán veri a nagyobb köbcentiseket is". Szóval bármi előfordulhat. :rolleyes: Bármi azért nem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve December16, 2008 Megoszt Elküldve December16, 2008 Pedig sok-sok típus népítéletében van benne: "simán veri a nagyobb köbcentiseket is". Szóval bármi előfordulhat. :) ti most direkt vagytok ilyenek? :) igen, kb 9 alatt van százon, tökjó. de nem megy gyári állapotában 220-at Nem, nem, nem és nem :rolleyes: Másik meg a népítélet. Szerinted kicsit nem elfogultak ott az írások? :) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts