Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Itt a tél hüvös tél, akksi haver rucit kér.

Ötlete valakinek, hogy mibe öltöztessem vagy szigeteljem akksi barátom a hideg ellen?

Hungarolel, salak( üveg, kö,...)gyapot, esetleg barkácsáruházban kapható polifomra applikált alufólia? Amúgy nem tom van-e értelme szigelelni. Hiszen a hőszigetelés is csak akkor ér vmit ha az akksi melegebb mint a környezete. Apu is csinálta régen a trabinál, de szegényt mindíg tologatni kellett. A trabit, nem a fatert! :D

Link to comment
Megosztás:

Hungarolel, salak( üveg, kö,...)gyapot, esetleg barkácsáruházban kapható polifomra applikált alufólia? Amúgy nem tom van-e értelme szigelelni. Hiszen a hőszigetelés is csak akkor ér vmit ha az akksi melegebb mint a környezete. Apu is csinálta régen a trabinál, de szegényt mindíg tologatni kellett. A trabit, nem a fatert! :D

Akkor kicsi rezsót is az akksi mellé?

Link to comment
Megosztás:

Hungarolel, salak( üveg, kö,...)gyapot, esetleg barkácsáruházban kapható polifomra applikált alufólia? Amúgy nem tom van-e értelme szigelelni. Hiszen a hőszigetelés is csak akkor ér vmit ha az akksi melegebb mint a környezete. Apu is csinálta régen a trabinál, de szegényt mindíg tologatni kellett. A trabit, nem a fatert! ;)

És ha leszigeteled, nem fog túlmelegedni, ha tölti a generátor? :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

egy S.OS. kérdésem lenne:inditom az automat s nem igazan akar elindulni....aztan harom négy proba utan betolassal elindul majd 1 honapig minden franko,aztan megint egy nap nem akar indulni.....

AKSI-t megneztem total jo,a rajta levo jelzes szerint....akkor az oninditoval baj?tél elott jo lenne megcsinalni,nem szeretnek meglepetest tel kozepen......:D((((

Levy

Link to comment
Megosztás:

Már megis van hogyan lessz melegebb az akksi mint a környezete :D

Szerintem akkor már nem gond a hideg ha elindult, a generátor töltése miatti meleg meg nem fog megmaradni a következő indításig, bármilyen szigetelésed van. Nekem még nem volt ilyen gondom, mert áprilisba vettem a kocsit. De szerintem ha nincs fűtött garázs (kinek van?) akkor esetleg az akksi kiszedése és meleg helyen tárolása is megoldás, mégha kicsit komplikált is.

Sziasztok!

egy S.OS. kérdésem lenne:inditom az automat s nem igazan akar elindulni....aztan harom négy proba utan betolassal elindul majd 1 honapig minden franko,aztan megint egy nap nem akar indulni.....

AKSI-t megneztem total jo,a rajta levo jelzes szerint....akkor az oninditoval baj?tél elott jo lenne megcsinalni,nem szeretnek meglepetest tel kozepen......:P((((

Levy

Már hogyan nem indul? Teker és nem indul, vagy nem is teker? Nem túl jó dolog tologatni, inkább bikázni kéne, ezzel egyből kiszűrnéd az akksi hibát. Persze szükség törvényt bont. ;)

Link to comment
Megosztás:

Itt a tél hüvös tél, akksi haver rucit kér.

Ötlete valakinek, hogy mibe öltöztessem vagy szigeteljem akksi barátom a hideg ellen?

Miért is? :D

Hidegben pár óra állás után, szigeteléssel vagy anélkül is lehűl. Menet közben meg semmi jelentősége.

Nyáron sokkal értelmesebb lenne szigetleni, mivel a nagy hő sokkal károsabb az akksira nézve. :P Persze ez télen fejti ki hatását. ;)

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

egy S.OS. kérdésem lenne:inditom az automat s nem igazan akar elindulni....aztan harom négy proba utan betolassal elindul majd 1 honapig minden franko,aztan megint egy nap nem akar indulni.....

AKSI-t megneztem total jo,a rajta levo jelzes szerint....akkor az oninditoval baj?tél elott jo lenne megcsinalni,nem szeretnek meglepetest tel kozepen......:D((((

Levy

Benzines vagy diesel? Az akksifesz mennyi?

De szerintem ha nincs fűtött garázs (kinek van?)

Nekem, nekem!!!

Link to comment
Megosztás:

Miért is? :D

Hidegben pár óra állás után, szigeteléssel vagy anélkül is lehűl. Menet közben meg semmi jelentősége.

Nyáron sokkal értelmesebb lenne szigetleni, mivel a nagy hő sokkal károsabb az akksira nézve. :D Persze ez télen fejti ki hatását. :P

Az én akksim nyáron is 3-4 esetenként 5 átfordítás után tudta csak lázba hozni a gépet. Most, hogy beköszöntött a tél nagyon-nagyon lassan fordítja át de nekem jó motrom van s így is beindul csak idegesítô. ;)

Link to comment
Megosztás:

Itt a tél hüvös tél, akksi haver rucit kér.

Ötlete valakinek, hogy mibe öltöztessem vagy szigeteljem akksi barátom a hideg ellen?

-5 fokig egy jól karbantartott akksi rá se ránt a hidegre. Az alatt pedig ha nincs garázsod, a legjobb éjszakára az akksit bevinni a melegbe. Ráadásul ha még töltögeted is éjjelente, akkor biztos nem lesz gondod. :D

Link to comment
Megosztás:

-5 fokig egy jól karbantartott akksi rá se ránt a hidegre. Az alatt pedig ha nincs garázsod, a legjobb éjszakára az akksit bevinni a melegbe. Ráadásul ha még töltögeted is éjjelente, akkor biztos nem lesz gondod. :D

Mindennap töltögetni? Nem szereti azt annyira!

Link to comment
Megosztás:

-5 fokig egy jól karbantartott akksi rá se ránt a hidegre. Az alatt pedig ha nincs garázsod, a legjobb éjszakára az akksit bevinni a melegbe. Ráadásul ha még töltögeted is éjjelente, akkor biztos nem lesz gondod. ;)

De ezt mindennap eljátszani..sztem a rijadó sem tolerálná 1 idô után. Na meg ujraállítgatni mindent. Inkább sétálok 15 percet reggel a melóig. Suliba már autóval megyek, ugyebár 3kor már nem kell kaparászni :D

Link to comment
Megosztás:

Az én akksim nyáron is 3-4 esetenként 5 átfordítás után tudta csak lázba hozni a gépet. Most, hogy beköszöntött a tél nagyon-nagyon lassan fordítja át de nekem jó motrom van s így is beindul csak idegesítô. :D

Mert hidegben az akksi kapacitása csökken. Jelentősen. De ez természetes folyamat. Ha melegszik az idő, akkor visszaáll. Viszont ha a kelleténél nagyobb hőterhelést kap (nyáron, nagy melegben, forró motortérben), akkor károsodik. Ezt a károsodást viszont leginkább télen fogod észrevenni.

Szigetelésnek, télen továbbra sem látom különösebb értelmét.

Link to comment
Megosztás:

Benzines:))))Az aksifesz nem tudom mennyi......

Nálam anno volt ilyen az 1.7es td-nél ott az izzítórelé volt meghülyülve és csak néha szívta le az akksit. Ezért kérdeztem a feszt, de mivel a tied benzines ezért passz.

És a generátor mit csinál? :D

Forog mint a smile-d szeme!

Link to comment
Megosztás:

Elszakadt a spirálom, kicseréltem, most tökjól működik és majd holnap megmérem de érzésre kevesebbet mutat mint a régivel, amivel ugye a 10km/h csalás megvolt. Még kicsit sziszeg az új spirál, remélem ez idővel elmúlik, persze a biztonság kedvéért kapott egy kis wd40-et.

No, azóta mentem egy tesztkört, de hallható maradt a spirál a műszerfalban. 40-50 közt a leghangosabb, utána halkul, aztán 80-nál megint erősödik. A hang jellegzetes, mintha karcolna a spirál. Esetleg valami ötlet?

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.