Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Sziasztok!

Megesett az eset! Tegnap este óta 82le-s a paripa :D Vagy is az biztos, hogy erősebb az autó és egy kicsit megváltozott a dinamikálya is, szerencsére jó irányba. Egy dolog sajna nem úgy jött össze, azóta valamiért nincs motor kontrol lámpám. Ez mondjuk nagyon zavar és addig nem nyugszom amig meg nem találom a dolog miértjét. A hiba ott kezdődött, hogy az én csatlakozoim a jobb lábtérnél már újabb fajták és egy másik csatit kelett a komp elé forrasztani, hogy össze lehessen kötni a dolgokat. Valami ott nem jött össze szerintem.

A lényeg a lényegben, a motor megy és nagyon élvezhető lett a masina, bár még nem mértem az autó gyorsulását, mert ugye az ad egy számszerű értéket. Most egy tank benzint teszt üzemmodban vezetve autózok majd ki, amit már hazafelé is észrevettem, hogy 2 személlyel 100km/h felett is képes a gyorsulásra enyhe emelkedőn, a nyomatéka feljebb van 3400 körül, de ott már tud is produkálni valamit ;) Fogyasztást adatot egy pár hét mulva tudok írni, de remélem visszamegy a megszokott átlagomra 6.3! Eddig nagyon tetszik a gép! :P

Üdv:BB

mondjuk mert másik ecu-t kellett volna berakni?

Link to comment
Megosztás:

Szia yooccoo!

Ha jelen esetben a lábtérnél lévő vezérlő dobozról van szó akkor az fix, hogy cserélve lett, mivel az se-é teljessen más. A gondok pont itt kezdődtek, mivel az enyében már egy több lábas csati van és ezért muszáj volt a csatlakozó csere ez miatt.

Ma reggel is egy érdekes jelenségre lettem figyelmes, a történet, hogy beindítás után mintha olajat kapott volna a valamelyik henger, de érdekes ez csak az első indításkor volt érezhető, már mint a szaga. Előre kijelentem, hogy a hengerfej teljessen fel lett újítva (sikolás, szelepszár szimering, szelep-szelepfészek csiszolás)! Akkor honnan kaphatott olajat? Egy dolog nem lett cserélve a vezértengely szimering, de ha jól tudom annak ehhez semmi köze, mivel onnan nem tud beszivárogni az olaj. Ha esetleg rosszul tudom kérlek valaki világosítson fel.

Köszi BB

ha cserélt volna kábelköteget meg ecu-t, akkor nem lenne ilyen gondja

tehát valamelyik nem lett cserélve

Link to comment
Megosztás:

Szia yooccoo!

Ha jelen esetben a lábtérnél lévő vezérlő dobozról van szó akkor az fix, hogy cserélve lett, mivel az se-é teljessen más. A gondok pont itt kezdődtek, mivel az enyében már egy több lábas csati van és ezért muszáj volt a csatlakozó csere ez miatt.

Ma reggel is egy érdekes jelenségre lettem figyelmes, a történet, hogy beindítás után mintha olajat kapott volna a valamelyik henger, de érdekes ez csak az első indításkor volt érezhető, már mint a szaga. Előre kijelentem, hogy a hengerfej teljessen fel lett újítva (sikolás, szelepszár szimering, szelep-szelepfészek csiszolás)! Akkor honnan kaphatott olajat? Egy dolog nem lett cserélve a vezértengely szimering, de ha jól tudom annak ehhez semmi köze, mivel onnan nem tud beszivárogni az olaj. Ha esetleg rosszul tudom kérlek valaki világosítson fel.

Köszi BB

Szerintem nem csatlakozók kellett volna cserélned, hanem kábelköteget ami az SE-é.

Link to comment
Megosztás:

Ma reggel is egy érdekes jelenségre lettem figyelmes, a történet, hogy beindítás után mintha olajat kapott volna a valamelyik henger, de érdekes ez csak az első indításkor volt érezhető, már mint a szaga. Előre kijelentem, hogy a hengerfej teljessen fel lett újítva (sikolás, szelepszár szimering, szelep-szelepfészek csiszolás)! Akkor honnan kaphatott olajat? Egy dolog nem lett cserélve a vezértengely szimering, de ha jól tudom annak ehhez semmi köze, mivel onnan nem tud beszivárogni az olaj. Ha esetleg rosszul tudom kérlek valaki világosítson fel.

Gyertya hogy néz ki?

Link to comment
Megosztás:

...Előre kijelentem, hogy a hengerfej teljessen fel lett újítva (sikolás, szelepszár szimering, szelep-szelepfészek csiszolás)! Akkor honnan kaphatott olajat?...

Ha hengerfej, tömítések, stb. tényleg okés, akkor csak a kartergázcsövön keresztül tud az olaj feljutni, ami a szívó oldalra van bevezetve, vagyis ha tényleg felhordja, akkor azt látni kell a folytószelepnél (meg valószínűleg a gyertyán is).

Link to comment
Megosztás:

Lehet azzal lesz a gond, nálunk sokkal egyszerűbb a konstrukció. Itt egy faggyúszerű anyagban van egy kanócnak nevezett szál és azt kell meggyújtani. ;)

Az a baj, hogy nem egyről beszéltek... Amit Szobikari írt, az a gyújtógyertya, a tied meg a gyújtott gyertya :P

Így teljesen összezavarjátok a szegény fórumozót :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon, de már régóta követem az "eseményeket" :D Két kérdésem van: fűthető tükröt szeretnék tenni a kocsira (2001-es F Astra, ffp - full fapad verzió, kivéve az utólag beszerelt központi zárat:-), ez mekkora macera, gondolom ezek alapból elektromosan állíthatók is, nem? Illetve a második: valakinek az a hobbija mostanság itt a parkolóban a ház előtt (XI ker.), hogy kulccsal végighúzza az autó oldalát. Lepolíroztattam a gépet -ismerős által - azt hittem eltűnik a karc, de nem. Ezek a hibajavítók, mindenféle színkódokkal, amiket a boltban látni, tényleg használhatók?

Köszi

Zoli

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Új vagyok itt a fórumon, de már régóta követem az "eseményeket" :D Két kérdésem van: fűthető tükröt szeretnék tenni a kocsira (2001-es F Astra, ffp - full fapad verzió, kivéve az utólag beszerelt központi zárat:-), ez mekkora macera, gondolom ezek alapból elektromosan állíthatók is, nem? Illetve a második: valakinek az a hobbija mostanság itt a parkolóban a ház előtt (XI ker.), hogy kulccsal végighúzza az autó oldalát. Lepolíroztattam a gépet -ismerős által - azt hittem eltűnik a karc, de nem. Ezek a hibajavítók, mindenféle színkódokkal, amiket a boltban látni, tényleg használhatók?

Köszi

Zoli

Használhatók, de ezek inkább pöttyszerű hibák javítására valók, pl kavicsfelverődés. Van benne egy kis ecset, szerintem ha ezzel végigkened a karsolást, elég ótvar lesz. De meg lehet próbálni nem feltünő helyen, akár a csomitartóban a kárpit alatt. Lehet jobban járnál szoróflakonba töltött szinre kevert festékkel, sokhelyen csinálnak ilyet. De lehet hogy utánna lakkozni is kell, hogy ne üssön el a többi résztől. A tükör attól függően macera, hogy mennyire van kiépítve a kábelezés neki a kocsiba. De erre majd a tapasztaltabb cartársak válaszolnak.

Link to comment
Megosztás:

Használhatók, de ezek inkább pöttyszerű hibák javítására valók, pl kavicsfelverődés. Van benne egy kis ecset, szerintem ha ezzel végigkened a karsolást, elég ótvar lesz. De meg lehet próbálni nem feltünő helyen, akár a csomitartóban a kárpit alatt. Lehet jobban járnál szoróflakonba töltött szinre kevert festékkel, sokhelyen csinálnak ilyet. De lehet hogy utánna lakkozni is kell, hogy ne üssön el a többi résztől. A tükör attól függően macera, hogy mennyire van kiépítve a kábelezés neki a kocsiba. De erre majd a tapasztaltabb cartársak válaszolnak.
Köszi, igen, azon töröm az agyam, hogy valszeg úgy még feltűnőbb lenne a karcolás, ha megpróbálnám "kijavítani" Csak nagyon nincs kedvem fényeztetni, mikor a többi része teljesen csili-vili. (vigyázok rá:-) De majd lehet, ha éppen el tudok menni a csütörtöki Lurdy talira, megmutatom a tapasztaltabbaknak. A kábelezés szerintem nincs meg, mert tényleg abszolút start változat (x14nz), a központit én rakattam bele, akkor nem kérdeztem sajnos.
Link to comment
Megosztás:

Köszi, igen, azon töröm az agyam, hogy valszeg úgy még feltűnőbb lenne a karcolás, ha megpróbálnám "kijavítani" Csak nagyon nincs kedvem fényeztetni, mikor a többi része teljesen csili-vili. (vigyázok rá:-) De majd lehet, ha éppen el tudok menni a csütörtöki Lurdy talira, megmutatom a tapasztaltabbaknak. A kábelezés szerintem nincs meg, mert tényleg abszolút start változat (x14nz), a központit én rakattam bele, akkor nem kérdeztem sajnos.

roppant egyszerű: van az ajtóban átvezető csatlakozó?

egy gumiharang, amiben a vezetékek futnak?

Link to comment
Megosztás:

roppant egyszerű: van az ajtóban átvezető csatlakozó?

egy gumiharang, amiben a vezetékek futnak?

A hangszóró kábele akkor hogy menne át, ha nem lenne??? :D ;)

Az lesz neki a kp zár miatt, de kérdés hogy abban a csatiban mi hova van kötve, mennyire lesz neki előkészítve.

Nagy valószínűséggel a két hangszóró kábelen kívül nem lesz benne gyárilag semmi.

A közonti vezetékének pedig át lett fúrva a műanyag. :P

H bele akarod rakni a tükörmozgatást, fűtést, akkor neked is fúrnod kell majd. Vagy úgy csinálod, ahogy én, és teszel bele bontott kábelköteget.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.