hening Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 Viszont az ilyen jellegű társalgást a "saját" chat topicunkban folytassuk inkább. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 Jah, picit torpan, mikor odalépek minden sebességben. De az más, télleg ugrál.. Azért az a biztos szerintem, ha meglesed élőben Ok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 Viszont az ilyen jellegű társalgást a "saját" chat topicunkban folytassuk inkább. :D OK Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 Sziasztok! Megesett az eset! Tegnap este óta 82le-s a paripa :D Vagy is az biztos, hogy erősebb az autó és egy kicsit megváltozott a dinamikálya is, szerencsére jó irányba. Egy dolog sajna nem úgy jött össze, azóta valamiért nincs motor kontrol lámpám. Ez mondjuk nagyon zavar és addig nem nyugszom amig meg nem találom a dolog miértjét. A hiba ott kezdődött, hogy az én csatlakozoim a jobb lábtérnél már újabb fajták és egy másik csatit kelett a komp elé forrasztani, hogy össze lehessen kötni a dolgokat. Valami ott nem jött össze szerintem. A lényeg a lényegben, a motor megy és nagyon élvezhető lett a masina, bár még nem mértem az autó gyorsulását, mert ugye az ad egy számszerű értéket. Most egy tank benzint teszt üzemmodban vezetve autózok majd ki, amit már hazafelé is észrevettem, hogy 2 személlyel 100km/h felett is képes a gyorsulásra enyhe emelkedőn, a nyomatéka feljebb van 3400 körül, de ott már tud is produkálni valamit ;) Fogyasztást adatot egy pár hét mulva tudok írni, de remélem visszamegy a megszokott átlagomra 6.3! Eddig nagyon tetszik a gép! :P Üdv:BB mondjuk mert másik ecu-t kellett volna berakni? Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 mondjuk mert másik ecu-t kellett volna berakni? Azt valszeg cserélték, különben el se indulna. Valami el lett ott kötve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 Azt valszeg cserélték, különben el se indulna. Valami el lett ott kötve. ha cserélt volna kábelköteget meg ecu-t, akkor nem lenne ilyen gondja tehát valamelyik nem lett cserélve Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Október28, 2008 Megoszt Elküldve Október28, 2008 joéjt :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Szia yooccoo! Ha jelen esetben a lábtérnél lévő vezérlő dobozról van szó akkor az fix, hogy cserélve lett, mivel az se-é teljessen más. A gondok pont itt kezdődtek, mivel az enyében már egy több lábas csati van és ezért muszáj volt a csatlakozó csere ez miatt. Ma reggel is egy érdekes jelenségre lettem figyelmes, a történet, hogy beindítás után mintha olajat kapott volna a valamelyik henger, de érdekes ez csak az első indításkor volt érezhető, már mint a szaga. Előre kijelentem, hogy a hengerfej teljessen fel lett újítva (sikolás, szelepszár szimering, szelep-szelepfészek csiszolás)! Akkor honnan kaphatott olajat? Egy dolog nem lett cserélve a vezértengely szimering, de ha jól tudom annak ehhez semmi köze, mivel onnan nem tud beszivárogni az olaj. Ha esetleg rosszul tudom kérlek valaki világosítson fel. Köszi BB ha cserélt volna kábelköteget meg ecu-t, akkor nem lenne ilyen gondja tehát valamelyik nem lett cserélve Link to comment Megosztás: More sharing options...
Johnny82 Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Szia yooccoo! Ha jelen esetben a lábtérnél lévő vezérlő dobozról van szó akkor az fix, hogy cserélve lett, mivel az se-é teljessen más. A gondok pont itt kezdődtek, mivel az enyében már egy több lábas csati van és ezért muszáj volt a csatlakozó csere ez miatt. Ma reggel is egy érdekes jelenségre lettem figyelmes, a történet, hogy beindítás után mintha olajat kapott volna a valamelyik henger, de érdekes ez csak az első indításkor volt érezhető, már mint a szaga. Előre kijelentem, hogy a hengerfej teljessen fel lett újítva (sikolás, szelepszár szimering, szelep-szelepfészek csiszolás)! Akkor honnan kaphatott olajat? Egy dolog nem lett cserélve a vezértengely szimering, de ha jól tudom annak ehhez semmi köze, mivel onnan nem tud beszivárogni az olaj. Ha esetleg rosszul tudom kérlek valaki világosítson fel. Köszi BB Szerintem nem csatlakozók kellett volna cserélned, hanem kábelköteget ami az SE-é. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Szia Johnny82 A köteg az Se-é volt, csak nekem valami miatt az egyik dobozban nem olyan foglalat volt és ezért lett a csati cserélve. Szerintem nem csatlakozók kellett volna cserélned, hanem kábelköteget ami az SE-é. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 multeceknél előfordul évjáratban csatlakozó váltás, x16xel-nél pl ilyen 96 végén volt. onnantól kezdve egy másfajta verziójú multec került bele, aminek már nem ugyanaz volt a csatija. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 ettől függetlenül ha együtt vette, akkor egyformának kellett volna lennie Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Ma reggel is egy érdekes jelenségre lettem figyelmes, a történet, hogy beindítás után mintha olajat kapott volna a valamelyik henger, de érdekes ez csak az első indításkor volt érezhető, már mint a szaga. Előre kijelentem, hogy a hengerfej teljessen fel lett újítva (sikolás, szelepszár szimering, szelep-szelepfészek csiszolás)! Akkor honnan kaphatott olajat? Egy dolog nem lett cserélve a vezértengely szimering, de ha jól tudom annak ehhez semmi köze, mivel onnan nem tud beszivárogni az olaj. Ha esetleg rosszul tudom kérlek valaki világosítson fel. Gyertya hogy néz ki? Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Gyertya hogy néz ki? a tetején van egy kis csonk, majd ilyen fehér színű izé, majd menetes szár, legvégén egy pár elektródával :D ;) Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 ...Előre kijelentem, hogy a hengerfej teljessen fel lett újítva (sikolás, szelepszár szimering, szelep-szelepfészek csiszolás)! Akkor honnan kaphatott olajat?... Ha hengerfej, tömítések, stb. tényleg okés, akkor csak a kartergázcsövön keresztül tud az olaj feljutni, ami a szívó oldalra van bevezetve, vagyis ha tényleg felhordja, akkor azt látni kell a folytószelepnél (meg valószínűleg a gyertyán is). Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 a tetején van egy kis csonk, majd ilyen fehér színű izé, majd menetes szár, legvégén egy pár elektródával :D ;) Lehet azzal lesz a gond, nálunk sokkal egyszerűbb a konstrukció. Itt egy faggyúszerű anyagban van egy kanócnak nevezett szál és azt kell meggyújtani. :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Thuby Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Lehet azzal lesz a gond, nálunk sokkal egyszerűbb a konstrukció. Itt egy faggyúszerű anyagban van egy kanócnak nevezett szál és azt kell meggyújtani. ;) Az a baj, hogy nem egyről beszéltek... Amit Szobikari írt, az a gyújtógyertya, a tied meg a gyújtott gyertya :P Így teljesen összezavarjátok a szegény fórumozót :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zoller Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Sziasztok! Új vagyok itt a fórumon, de már régóta követem az "eseményeket" :D Két kérdésem van: fűthető tükröt szeretnék tenni a kocsira (2001-es F Astra, ffp - full fapad verzió, kivéve az utólag beszerelt központi zárat:-), ez mekkora macera, gondolom ezek alapból elektromosan állíthatók is, nem? Illetve a második: valakinek az a hobbija mostanság itt a parkolóban a ház előtt (XI ker.), hogy kulccsal végighúzza az autó oldalát. Lepolíroztattam a gépet -ismerős által - azt hittem eltűnik a karc, de nem. Ezek a hibajavítók, mindenféle színkódokkal, amiket a boltban látni, tényleg használhatók? Köszi Zoli Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Sziasztok! Új vagyok itt a fórumon, de már régóta követem az "eseményeket" :D Két kérdésem van: fűthető tükröt szeretnék tenni a kocsira (2001-es F Astra, ffp - full fapad verzió, kivéve az utólag beszerelt központi zárat:-), ez mekkora macera, gondolom ezek alapból elektromosan állíthatók is, nem? Illetve a második: valakinek az a hobbija mostanság itt a parkolóban a ház előtt (XI ker.), hogy kulccsal végighúzza az autó oldalát. Lepolíroztattam a gépet -ismerős által - azt hittem eltűnik a karc, de nem. Ezek a hibajavítók, mindenféle színkódokkal, amiket a boltban látni, tényleg használhatók? Köszi Zoli Használhatók, de ezek inkább pöttyszerű hibák javítására valók, pl kavicsfelverődés. Van benne egy kis ecset, szerintem ha ezzel végigkened a karsolást, elég ótvar lesz. De meg lehet próbálni nem feltünő helyen, akár a csomitartóban a kárpit alatt. Lehet jobban járnál szoróflakonba töltött szinre kevert festékkel, sokhelyen csinálnak ilyet. De lehet hogy utánna lakkozni is kell, hogy ne üssön el a többi résztől. A tükör attól függően macera, hogy mennyire van kiépítve a kábelezés neki a kocsiba. De erre majd a tapasztaltabb cartársak válaszolnak. Link to comment Megosztás: More sharing options...
conquistador Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Sziasztok A gyertyát még nem néztem meg mivel csak 21-es kulcsnyílássú kulcsom van hozzá. Holnap du veszek egy kulcsot és megnézem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Zoller Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Használhatók, de ezek inkább pöttyszerű hibák javítására valók, pl kavicsfelverődés. Van benne egy kis ecset, szerintem ha ezzel végigkened a karsolást, elég ótvar lesz. De meg lehet próbálni nem feltünő helyen, akár a csomitartóban a kárpit alatt. Lehet jobban járnál szoróflakonba töltött szinre kevert festékkel, sokhelyen csinálnak ilyet. De lehet hogy utánna lakkozni is kell, hogy ne üssön el a többi résztől. A tükör attól függően macera, hogy mennyire van kiépítve a kábelezés neki a kocsiba. De erre majd a tapasztaltabb cartársak válaszolnak.Köszi, igen, azon töröm az agyam, hogy valszeg úgy még feltűnőbb lenne a karcolás, ha megpróbálnám "kijavítani" Csak nagyon nincs kedvem fényeztetni, mikor a többi része teljesen csili-vili. (vigyázok rá:-) De majd lehet, ha éppen el tudok menni a csütörtöki Lurdy talira, megmutatom a tapasztaltabbaknak. A kábelezés szerintem nincs meg, mert tényleg abszolút start változat (x14nz), a központit én rakattam bele, akkor nem kérdeztem sajnos. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október29, 2008 Megoszt Elküldve Október29, 2008 Köszi, igen, azon töröm az agyam, hogy valszeg úgy még feltűnőbb lenne a karcolás, ha megpróbálnám "kijavítani" Csak nagyon nincs kedvem fényeztetni, mikor a többi része teljesen csili-vili. (vigyázok rá:-) De majd lehet, ha éppen el tudok menni a csütörtöki Lurdy talira, megmutatom a tapasztaltabbaknak. A kábelezés szerintem nincs meg, mert tényleg abszolút start változat (x14nz), a központit én rakattam bele, akkor nem kérdeztem sajnos. roppant egyszerű: van az ajtóban átvezető csatlakozó? egy gumiharang, amiben a vezetékek futnak? Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Október30, 2008 Megoszt Elküldve Október30, 2008 roppant egyszerű: van az ajtóban átvezető csatlakozó? egy gumiharang, amiben a vezetékek futnak? Az lesz neki a kp zár miatt, de kérdés hogy abban a csatiban mi hova van kötve, mennyire lesz neki előkészítve. Link to comment Megosztás: More sharing options...
hening Elküldve Október30, 2008 Megoszt Elküldve Október30, 2008 roppant egyszerű: van az ajtóban átvezető csatlakozó? egy gumiharang, amiben a vezetékek futnak? A hangszóró kábele akkor hogy menne át, ha nem lenne??? :D ;) Az lesz neki a kp zár miatt, de kérdés hogy abban a csatiban mi hova van kötve, mennyire lesz neki előkészítve. Nagy valószínűséggel a két hangszóró kábelen kívül nem lesz benne gyárilag semmi. A közonti vezetékének pedig át lett fúrva a műanyag. :P H bele akarod rakni a tükörmozgatást, fűtést, akkor neked is fúrnod kell majd. Vagy úgy csinálod, ahogy én, és teszel bele bontott kábelköteget. Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Október30, 2008 Megoszt Elküldve Október30, 2008 A hangszóró kábele akkor hogy menne át, ha nem lenne??? :D ;) ha még meglenne az opel, lefényképezném neked, hogy nem mindegyikben van :P Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts