Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

arról nem is beszélve. debrecenben, 40-50 körül sárgult a lámpa, ha nagyon akarok, meg tudtam volna állni, de jött mögöttem a román a logannal, a telemetria szerint 100%-osan nyitott pillangószeleppel :lol: nem ért egy balesetet, átjöttem simán, még a román is...

Nyíregyen hasonlóan jártam csak épp a piroson át (sp@rnál). Másik verzió- ha megállok betolja a drágám hátsóját az eszevesztettek valamelyike, satufékeztek pedig de épp az tűnt fel pár pillanattal előbb a visszapillcsiben, hogy jöttek vagy 80-nal ha nem többel csak azt nem értem hova siethettek annyira.

Link to comment
Megosztás:

A kilométeróra számlapjának beszkennelt képe amit konyomtatva számlapot kapsz esetleg szekesztgetheted photoshoppal vagy ilyesmi.

Aztán fel lehet ragasztani.

Egyébként nemtom hová volt linkelve.

Tuningolunk, tuningolunk??? Vagy csak az Unix naptárból bescannelt képeket akarod rányomtatni :lol: :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na ma felmentem pályára, gondoltam megzézem milyen is az a tiltás. Nyomattam neki a feljárón 2-ban 80-85-ig, rááltam a pályára, 3-ik oszt padló. De megint elfogyott a bátorságom 130-környékén nem mertem tovább pörgetni és beraktam 4-be. :lol: Nem illett volna már leszabályoznia? Olyan hangja volt, hogy a hideg futkosott a hátamon, asszony meg ha mellettem ült volna biztos elríja magát, hogy szegény outó! :D Tudom most egy-két kolléga, akinek nem 60paci cipeli a segg... fenekét kacarászik, hogy né má a kiscsákót megcsapta a menetszél oszt bebujt az ágy alá, de aszt hiszem nekem egy darabig elég volt az izgalmakból! :lol: :lol:

Link to comment
Megosztás:

Na ma felmentem pályára, gondoltam megzézem milyen is az a tiltás. Nyomattam neki a feljárón 2-ban 80-85-ig, rááltam a pályára, 3-ik oszt padló. De megint elfogyott a bátorságom 130-környékén nem mertem tovább pörgetni és beraktam 4-be. :lol: Nem illett volna már leszabályoznia? Olyan hangja volt, hogy a hideg futkosott a hátamon, asszony meg ha mellettem ült volna biztos elríja magát, hogy szegény outó! :D Tudom most egy-két kolléga, akinek nem 60paci cipeli a segg... fenekét kacarászik, hogy né má a kiscsákót megcsapta a menetszél oszt bebujt az ágy alá, de aszt hiszem nekem egy darabig elég volt az izgalmakból! :lol: :lol:

Mi TICO-val mentünk egészen pontosan 156km/h-t :lol:

Nincs az a hullámvasút ami azt fölülmúlja hidd el nekem :D

Link to comment
Megosztás:

Na ma felmentem pályára, gondoltam megzézem milyen is az a tiltás. Nyomattam neki a feljárón 2-ban 80-85-ig, rááltam a pályára, 3-ik oszt padló. De megint elfogyott a bátorságom 130-környékén nem mertem tovább pörgetni és beraktam 4-be. :lol: Nem illett volna már leszabályoznia? Olyan hangja volt, hogy a hideg futkosott a hátamon, asszony meg ha mellettem ült volna biztos elríja magát, hogy szegény outó! :D Tudom most egy-két kolléga, akinek nem 60paci cipeli a segg... fenekét kacarászik, hogy né má a kiscsákót megcsapta a menetszél oszt bebujt az ágy alá, de aszt hiszem nekem egy darabig elég volt az izgalmakból! :lol: :lol:

..akkor én mit mondjak....130kmh-nál már félek mint egy "mittoménmi"... de lehet hogy a futómű egyes részei vannak már oda...mindenesetre elég életveszélyesnek tűnik a 100 feletti tempó az én kis "Krisztinemben"..(ezt egy barátnőm adta az autómra, valami regényben van egy autó aminek lelke van..még a Skodám kapta, de erre is érvényes, lelke van, wazze)

Link to comment
Megosztás:

Mit láttam ma.......

Barátnômmel mentünk egy 50km-re lévô falucska felé, hátamnál megjelenik egy Fabia. Nyomul, nyomul a kanyarban külsô íven megelôz.....majd kezdte tolni elöttem. Az út tele szük kanyarokkal, nem ismertem az utat annyira, sötét is volt már, mondom csaje sasoljad csak amint a csávó mindjárt az árokban kinyírja magát. Ahogy ezt kimondtam, addigra eltünt a látómezôrôl a Fabi. Mehettünk még párszáz métert, nézem a Fabi fejjel lefele az árokban s éppen a srác meg a barátnöje másznak ki az ótóból. Elsô ránézésre épen megúszták. Olyan fura érzés volt mikor láttam, hogy beigazolódott amit azelött 2 perccel mondtam. Aztán megálltam, segítségre nem volt szükség, mentem a helybéli rendôrségre s szoltam, hogy menjenek oda mert elég rossz helyen történt.

Link to comment
Megosztás:

Mit láttam ma.......

Barátnômmel mentünk egy 50km-re lévô falucska felé, hátamnál megjelenik egy Fabia. Nyomul, nyomul a kanyarban külsô íven megelôz.....majd kezdte tolni elöttem. Az út tele szük kanyarokkal, nem ismertem az utat annyira, sötét is volt már, mondom csaje sasoljad csak amint a csávó mindjárt az árokban kinyírja magát. Ahogy ezt kimondtam, addigra eltünt a látómezôrôl a Fabi. Mehettünk még párszáz métert, nézem a Fabi fejjel lefele az árokban s éppen a srác meg a barátnöje másznak ki az ótóból. Elsô ránézésre megúszták. Olyan fura érzés volt mikor láttam, hogy beigazolódott amit azelött 2 perccel mondtam. Aztán megálltam, segítségre nem volt szükség, mentem a helybéli rendôrségre s szoltam, hogy menjenek oda mert elég rossz helyen történt.

Rossz helyen történt, he-he... mikor van egy autó fejjel lefele egy árokban jó helyen? :lol: Amugy én is voltam már hasonló helyzetben, van nálunk egy keskeny út sok kanyarral meg az egész hullámvasút. Ment előttünk egy kaminyon úgy 40-el gondoltam nem előzök, akkora bukkanók voltak, egy laposabb kocsi simán elfér benne, oszt azt hiszed nem jön szembe senki. Persze mögöttem jött egy izgága ürge, nem bírta a tempót, kilőtt, majd satufék, vissza a kaminyon mögé. Majd elcúgott mellettünk szemből egy kétüléses cabrió. Na mondom bingó! De tanult belőle, beállt ő is a sorba cammogni. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Rossz helyen történt, he-he... mikor van egy autó fejjel lefele egy árokban jó helyen? :lol: Amugy én is voltam már hasonló helyzetben, van nálunk egy keskeny út sok kanyarral meg az egész hullámvasút. Ment előttünk egy kaminyon úgy 40-el gondoltam nem előzök, akkora bukkanók voltak, egy laposabb kocsi simán elfér benne, oszt azt hiszed nem jön szembe senki. Persze mögöttem jött egy izgága ürge, nem bírta a tempót, kilőtt, majd satufék, vissza a kaminyon mögé. Majd elcúgott mellettünk szemből egy kétüléses cabrió. Na mondom bingó! De tanult belőle, beállt ő is a sorba cammogni. :lol:

..én meg ezzel nem is merek előzésbe kezdeni...csakis nagyon-nagyon tuti helyzetben.. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Rossz helyen történt, he-he... mikor van egy autó fejjel lefele egy árokban jó helyen? :lol: Amugy én is voltam már hasonló helyzetben, van nálunk egy keskeny út sok kanyarral meg az egész hullámvasút. Ment előttünk egy kaminyon úgy 40-el gondoltam nem előzök, akkora bukkanók voltak, egy laposabb kocsi simán elfér benne, oszt azt hiszed nem jön szembe senki. Persze mögöttem jött egy izgága ürge, nem bírta a tempót, kilőtt, majd satufék, vissza a kaminyon mögé. Majd elcúgott mellettünk szemből egy kétüléses cabrió. Na mondom bingó! De tanult belőle, beállt ő is a sorba cammogni. :lol:

A rossz hely az ahol ujabb balesetveszély áll fenn. Pont 1 kanyar után volt, muszáj volt villogtatni a rendörautónak...Súlyos balesetem volt tavaly, tudom, hogy egy autó fejjel lefele egy árokban nincs jó helyen

Link to comment
Megosztás:

Na ma felmentem pályára, gondoltam megzézem milyen is az a tiltás. Nyomattam neki a feljárón 2-ban 80-85-ig, rááltam a pályára, 3-ik oszt padló. De megint elfogyott a bátorságom 130-környékén nem mertem tovább pörgetni és beraktam 4-be. :lol: Nem illett volna már leszabályoznia? Olyan hangja volt, hogy a hideg futkosott a hátamon, asszony meg ha mellettem ült volna biztos elríja magát, hogy szegény outó! :lol: Tudom most egy-két kolléga, akinek nem 60paci cipeli a segg... fenekét kacarászik, hogy né má a kiscsákót megcsapta a menetszél oszt bebujt az ágy alá, de aszt hiszem nekem egy darabig elég volt az izgalmakból! :lol: :lol:

Ha a tiltásra vagy kiváncsi, nyomd neki 1. padló, ledadog. 2 padló, ledadog. 3. padló, na nekem itt jöttek az őzek :lol: :lol: kettő nem élte túl :D

Ezt még az előző Astrámmal, X16XEL karavannal néha megcsináltam. És azért 1 ben, 2 ben hamar felpörög tiltásig. Nem gyilkolja a motort. Amugy nagy élmény volt. :lol: Perza az őzek nélkül. :D

Link to comment
Megosztás:

Nem, főleg ha ezek óra szerinti adatok. Amúgy meg váltóáttételtől függ, de nem kell kínozni, ha nem megy nem megy.

De legalább egyszer szeretném megtudni milyen az ha leszabályoz! :lol: Most próbáltam meg másodszor harmadikba, de persze a végén elfogyott a bátorság. Úgy bőgött szegény moci, gondoltam még 1-2km/ó azt áttesek a hypertérbe. :lol:

Link to comment
Megosztás:

De legalább egyszer szeretném megtudni milyen az ha leszabályoz! :lol: Most próbáltam meg másodszor harmadikba, de persze a végén elfogyott a bátorság. Úgy bőgött szegény moci, gondoltam még 1-2km/ó azt áttesek a hypertérbe. :lol:

Ha 1-esben és kettesben nem féltél tiltásig pörgetni, akkor miért rinyálsz 3.-ban? Különben is 1-esben könnyebb bőgetni a motort mint 3-asban!

Ami a sebességet illeti, 130 az óra szerint még épp alig 120, és a speedlimit is 130 ótópályán.

Hamég negyedikben félnél 160-nál, azt talán érteném.

Link to comment
Megosztás:

Ha 1-esben és kettesben nem féltél tiltásig pörgetni, akkor miért rinyálsz 3.-ban? Különben is 1-esben könnyebb bőgetni a motort mint 3-asban!

Ami a sebességet illeti, 130 az óra szerint még épp alig 120, és a speedlimit is 130 ótópályán.

Hamég negyedikben félnél 160-nál, azt talán érteném.

Hát ez az 1-esben meg 2-esben sem volt még leszabályzás, 90-nél mi az érdekes abban ha ledadog az autó? :lol: Na majd holnap, reggel a pályán adok nekije! Most nem hátrálok! Amúgy egyszer pörgettem 5.-be 160-nal óra szerint, de az még nagyon az elején volt, akkor tényleg fo@tam! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.