Tápiószecső Elküldve Október15, 2008 Elküldve Október15, 2008 tegyen bele héliumos lufikat :lol: am kivi vagyok arra a gépre, mennyivel másabb, mint az én vagy más széria alap 1.4 60lovasa. am az 1.4es se arra lett véve hogy ezt tedd vele, én már látom ez lesz az 1.8asnak is a sorsa :lol: - Hozzászólásod első felére neked is vonatkozik az előző kommentem. :lol: - Szavakkal elég nehéz lenne kifejezni. :D - De az 8 éve volt, azóta azért megváltozott egysmás.
Novy Elküldve Október15, 2008 Elküldve Október15, 2008 az én lábamra sztem nem jönne fel, mert szétszaakdnia sok szőrtől, megsztem kicsit másabb a formatervezésem is :lol: am barátnőmé, de nem volt ez sokáig igy...se szoknya se ...na jo 18+
Novy Elküldve Október15, 2008 Elküldve Október15, 2008 mi van 01:12kor? :lol: ja hogy hallgassuk kössz b+ :lol:
epk947 Elküldve Október15, 2008 Elküldve Október15, 2008 Láttam mútkor a tecsóban mislent... Arra azé kivi lennék mit produkál. Nekem valeo volt fent eddig minden autómon, egész jó volt, csak sztem hamar elkoptak és csíkoztak... Bár igazság szerint nemtudom mennyit kéne kibírni egy ablaktörlőnek... :lol: Az enyém gyári GM és 2 éve bírja jól (50 ezer km).
Novy Elküldve Október15, 2008 Elküldve Október15, 2008 én vettem ilyen gumi csíkot, amit méretre kell vágni, és bele kell tenni az eredeti lapátba, vagy minek nevezzem... egy éve megy de már kezd szar lenni... de valami 1500ft volt a két dobozzal.
Novy Elküldve Október15, 2008 Elküldve Október15, 2008 am Gabinak milye jó hozzászólása van, egyből kifigyelte a részleteket :lol:
zotya975 Elküldve Október15, 2008 Elküldve Október15, 2008 Az enyém gyári GM és 2 éve bírja jól (50 ezer km). Az oké hogy 50ezer km, de mennyit volt használva esőben? :lol: Na jó ez hülye kérdés volt. Én most odairom a cetlire a mocitérben a dátumot a vez.csere meg az olaj-szűrők csere mellé, aztán majd meglátom meddig bírja.
brezsó Elküldve Október15, 2008 Elküldve Október15, 2008 Lehet a fényszórón csak üveget cserélni? Ha igen, hogyan? ...sajna követ kaptam.... :lol:
hening Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 Lehet a fényszórón csak üveget cserélni? Ha igen, hogyan? ...sajna követ kaptam.... :lol: Nem lehet javíttatni? Esetleg szélvédősnél meg tudják csinálni. Ha nem, akkor is kb 5-6 ezerből kijön egy új fényszóró (az enyém TYC, és nincs vele bajom). :lol:
Soma01 Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 Abban segítsetek már nekem légyszi, hogy az öregedés ellen mivel kezelhetném az autó gumi részeit (tömítéseit)? Az ajtók körüli gumitömítésekre gondotam, mert mikor kinyitom a hátsó ajtókat, hallani lehet, hogy pattog a gumi. Az összenyomott gumi újra felveszi az eredeti alakját. A szélvédő körüli gumi tömítés meg feketén fog. Szóval mivel kenjem be? Lehet valamit csinálni ezzel?
zotya975 Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 Abban segítsetek már nekem légyszi, hogy az öregedés ellen mivel kezelhetném az autó gumi részeit (tömítéseit)? Az ajtók körüli gumitömítésekre gondotam, mert mikor kinyitom a hátsó ajtókat, hallani lehet, hogy pattog a gumi. Az összenyomott gumi újra felveszi az eredeti alakját. A szélvédő körüli gumi tömítés meg feketén fog. Szóval mivel kenjem be? Lehet valamit csinálni ezzel? Én szilikonnal fújtam be. Persze arra vigyázni kell, sok ne kerüljün a pedálokra.Eléggé száll az a permet. :lol:
PottR Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 sziasztok! Hétvégén elvittem az autót egy szerelőhöz, hogy mondja meg mit lehetne tenni az olajfogyás és az erőtlenség ellen. Nos a válasz: 180ezernél valószínű, hogy a dugattyúk alsó kompressziógyűrűje(?) le van ragadva. GYűrűzés ennyi km-nél nem megoldás a szerelő szerint. Amit ajánlott: Dugattyúk cseréje+szerelés(+lehet főtengely csere)+ha már kivan szedve a motor, akkor kuplung is= ~150-200ezer Ft. Na mármost... Az autó kb. 400ezret ér(ne, ha jó lenne a motorja). Szerintetek megéri? Elkezdtem keresgélni motorokat, mert az az igazság, hogy nem nagyon akarok enynit költeni rá. Találtam egyet. x16szr motorkóddal, 119ezret futott 55 ezerért vaterán Mit gondoltok a motorról? megér-e ennyit? Hány lóerős ez a motor? Mit kellene tudni róla?
zotya975 Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 sziasztok! Hétvégén elvittem az autót egy szerelőhöz, hogy mondja meg mit lehetne tenni az olajfogyás és az erőtlenség ellen. Nos a válasz: 180ezernél valószínű, hogy a dugattyúk alsó kompressziógyűrűje(?) le van ragadva. GYűrűzés ennyi km-nél nem megoldás a szerelő szerint. Amit ajánlott: Dugattyúk cseréje+szerelés(+lehet főtengely csere)+ha már kivan szedve a motor, akkor kuplung is= ~150-200ezer Ft. Na mármost... Az autó kb. 400ezret ér(ne, ha jó lenne a motorja). Szerintetek megéri? Elkezdtem keresgélni motorokat, mert az az igazság, hogy nem nagyon akarok enynit költeni rá. Találtam egyet. x16szr motorkóddal, 119ezret futott 55 ezerért vaterán Mit gondoltok a motorról? megér-e ennyit? Hány lóerős ez a motor? Mit kellene tudni róla? Én a helyedben mindenképp bontott motort vennék. Egy 400-ezres autónál 200-at költeni a felújitásra, azért elég durva. Na és ha kocsit cserélnél? Azon nem gondolkodtál? Nem biztos hogy a bontott motor jobb mint a tied.
szobikari Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 Én a helyedben mindenképp bontott motort vennék. Egy 400-ezres autónál 200-at költeni a felújitásra, azért elég durva. Na és ha kocsit cserélnél? Azon nem gondolkodtál? Nem biztos hogy a bontott motor jobb mint a tied. Hát ha hosszú távra tervez, akkor a felújítás.. Mondjuk tény, hogy én is autót váltottam, amikor többszázezres kiadást kellett volna eszközölni :lol:
PottR Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 Én a helyedben mindenképp bontott motort vennék. Egy 400-ezres autónál 200-at költeni a felújitásra, azért elég durva. Na és ha kocsit cserélnél? Azon nem gondolkodtál? Nem biztos hogy a bontott motor jobb mint a tied. ööö... gondoltam énis autócserére. De ami visszatart, hogy nem akarok megint a nyakamba venni havi 30ezer hiteltörlesztést kezdő diplomásként.Még ebből az autóból van 6 hónap hátra és nincsenek nagy igényeim. SZeretnék egy jól működő autót, az se baj, hogy 14 éves. Most inkább költök 100ezret, mint egy új vagy egy újabb autóra több százezret átiratással, mindennel. Új autót nem tudok, nem akarok venni és ki garantálja, hogy egy használt autóval nem szívom-e meg. (de mondjuk a motorcsere is valamennyire lutri, csak ott legfeljebb 55-öt bukok.)
zotya975 Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 ööö... gondoltam énis autócserére. De ami visszatart, hogy nem akarok megint a nyakamba venni havi 30ezer hiteltörlesztést kezdő diplomásként.Még ebből az autóból van 6 hónap hátra és nincsenek nagy igényeim. SZeretnék egy jól működő autót, az se baj, hogy 14 éves. Most inkább költök 100ezret, mint egy új vagy egy újabb autóra több százezret átiratással, mindennel. Új autót nem tudok, nem akarok venni és ki garantálja, hogy egy használt autóval nem szívom-e meg. (de mondjuk a motorcsere is valamennyire lutri, csak ott legfeljebb 55-öt bukok.) Ja hát mivel kb. 150-et spórólsz a motorcserével a felújitáshoz képest, annyiért már érdemes kockáztatni. Nem beszélve arról, hogy bár nem ismerem a szerelődet de a felújitás sem 100%-hogy megoldja a gondjaidat. De szerintem ne kapkodd el a motorvásárlást, alaposan nézz körül.
opel16v Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 am Gabinak milye jó hozzászólása van, egyből kifigyelte a részleteket :lol: A rutin meg az évek... :lol: Elkezdtem keresgélni motorokat, mert az az igazság, hogy nem nagyon akarok enynit költeni rá. Találtam egyet. x16szr motorkóddal, 119ezret futott 55 ezerért vaterán Mit gondoltok a motorról? megér-e ennyit? Hány lóerős ez a motor? Mit kellene tudni róla? Szerintem bontott motort bele. :lol: Az ha valóban csak ennyi km-es, és pöpec ára van, megéri az árát. Kompressziómérést viszont mindenkéépen kéne csinálni rajta, azt kiszedett állapotban is lehet. Abból lehet tudni az állapotát.
PottR Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 Szerintem bontott motort bele. :lol: Az ha valóban csak ennyi km-es, és pöpec ára van, megéri az árát. Kompressziómérést viszont mindenkéépen kéne csinálni rajta, azt kiszedett állapotban is lehet. Abból lehet tudni az állapotát. Ez a kompressziómérés érdekel. A motort vigyem kompressziómérésre vagy fordítva? Melyek a jó értékek egy kompressziómérés esetén?
rtomi Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 Ahhoz csak egy kis műszer kell. A gyertya helyére kell tenni és ráindítani a mocira az összesűrített cucc nyomását méri meg hengerenként.
PottR Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 Ez a kompressziómérés érdekel. A motort vigyem kompressziómérésre vagy fordítva? Melyek a jó értékek egy kompressziómérés esetén? Meg hogy lehet kompressziót mérni úgy, hgoy nem indítjuk be? :lol:
opel16v Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 Ez a kompressziómérés érdekel. A motort vigyem kompressziómérésre vagy fordítva? Melyek a jó értékek egy kompressziómérés esetén? A mohamed menjen a hegyhez most inkább :lol: Ez a kompressziómérő kütyü elég egyszerű kis szerkezet, a gyertya helyére kell betekerni. Át kell forgatni a motort sűrítési ütemben, és megmérni hogy a holtponton mennyi a kompresszió. Ha egyforma a 4 henger, már az is jó hír :lol:
rtomi Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 A mohamed menjen a hegyhez most inkább :lol: Ez a kompressziómérő kütyü elég egyszerű kis szerkezet, a gyertya helyére kell betekerni. Át kell forgatni a motort sűrítési ütemben, és megmérni hogy a holtponton mennyi a kompresszió. Ha egyforma a 4 henger, már az is jó hír :lol: Lassú vagy ecsém.. :lol:
opel16v Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 Lassú vagy ecsém.. :lol: És megfontolt :lol:
hening Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 Meg hogy lehet kompressziót mérni úgy, hgoy nem indítjuk be? :lol: Csak úgy lehet. De a Tomi leírta, hogy a gyertya helyére kell tenni a műszert, tehát gyertya nélkül nem megy a motor. :lol: Azt viszont nem tudom, hogy nem kell-e vele együtt cserélni az ECU-t, és a kábelét. Bár mind a 2 MULTEC-es, ám az SZR DIS gyujtásos, míg az NZ indukciós jeladós. :lol:
PottR Elküldve Október16, 2008 Elküldve Október16, 2008 A mohamed menjen a hegyhez most inkább :lol: Ez a kompressziómérő kütyü elég egyszerű kis szerkezet, a gyertya helyére kell betekerni. Át kell forgatni a motort sűrítési ütemben, és megmérni hogy a holtponton mennyi a kompresszió. Ha egyforma a 4 henger, már az is jó hír :lol: Tehát akkor ez megy úgy is, hogy nem magától jár a motor? Mert ez ott árválkodik a földön a képek alapján.
Recommended Posts