szobikari Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 például ezek,meg a drága-lehúzós szervízek.ez nem elég? ha nem mész szervízbe ugrik a gari,ami amugy sem ér semmit. hja igen. automotorban szoktam teszteket olvasgatni, oda vannak írva a 15.000-es, 30.000-es, 45.000-es, 90.000es stb szervíz díjai. Háááááááááááááááááááááát. Ilyenkor esik erősen gondolkodóba az ember, hogy az új autóra tényleg nem kell-e költeni :lol: Évi 30.000-es futással ( ami azért nem nagy teljesítmény ), legkedvezőbb szervizdijakkal is cca. 50.000 pezó. De lehet akár 100.000 is. Ez tényleg szopás. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 hja igen. automotorban szoktam teszteket olvasgatni, oda vannak írva a 15.000-es, 30.000-es, 45.000-es, 90.000es stb szervíz díjai. Háááááááááááááááááááááát. Ilyenkor esik erősen gondolkodóba az ember, hogy az új autóra tényleg nem kell-e költeni :lol: Évi 30.000-es futással ( ami azért nem nagy teljesítmény ), legkedvezőbb szervizdijakkal is cca. 50.000 pezó. De lehet akár 100.000 is. Ez tényleg szopás. nálam eddig 80-100 volt az évi futás.az tiszta anyagi CSŐD!!!!!! az uncsitesóm új stftjének az első szervíze 45 ropi lett.mondtam is neki,hogy 2 év alatt megduplázza az autó értékét. ami autókat 90 után terveztek azok mind a fogyasztói társadalomra épülnek sajnos.vedd-vidd-fizesd a szervízeket majd 4-5 évesen dobd ki. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ha4nz Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Nekem is ez volt a gondom faterral. Új autó Új autó de minek? Havi 4000ből fenntartom de első éves szervízre viszem, majd januárban 2800km-rel. Szerintetek? Így készül a G astra 700ezer kilóméterrel című cikk ellenpéldája :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Nekem is ez volt a gondom faterral. Új autó Új autó de minek? Havi 4000ből fenntartom de első éves szervízre viszem, majd januárban 2800km-rel. Szerintetek? Így készül a G astra 700ezer kilóméterrel című cikk ellenpéldája :lol: azért megnézném azt a G astrát 700 után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 hja igen. automotorban szoktam teszteket olvasgatni, oda vannak írva a 15.000-es, 30.000-es, 45.000-es, 90.000es stb szervíz díjai. Ez tényleg szopás. Jó 4 éve mikor vettem kapott hirtelen egy szervízt, hogy hogyan is áll a belseje és akkor kértek el 53 pízt mindezért. Olajcsere (mosva), szíjak cseréje, fékbeállítás, stb. Végülis nem sok ha azt nézem, hogy csajéénak 1 éves szervizen épp csak leengedték az olajat mosatlanul, kapott egy új olaj és egy légszűrőt, se fékpad se egyéb, cash: 30 píz. Az enyém szervízköltségében nem számítva még az, hogy ékszíjtárcsát is le és szétverték, na az volt a szopás! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 ékszíjtárcsát is le és szétverték, na az volt a szopás! azt meg minek? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 azt meg minek? :lol: Genetátort meg szervót hajtatni. Csapágylehúzó Olympiáéknál: 40 centis ronggyá vert spájszervas meg 2-3 (rá)+1(nyélre hogy el ne repüljön a feje) koppantós kalapács, ha érted mire gondolok. Vérben forgott a szemem... Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Genetátort meg szervót hajtatni. Csapágylehúzó Olympiáéknál: 40 centis ronggyá vert spájszervas meg 2-3 (rá)+1(nyélre hogy el ne repüljön a feje) koppantós kalapács, ha érted mire gondolok. Vérben forgott a szemem... arra vótam kivácsi,hogy minek leszedni.feltételezne ha nem rossz. az enyémben gumi ágy van,az szét szokott ájulni.az astrát nem vágom enyire. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 arra vótam kivácsi,hogy minek leszedni... Vezérléscseréhez :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 arra vótam kivácsi,hogy minek leszedni.feltételezne ha nem rossz. az enyémben gumi ágy van,az szét szokott ájulni.az astrát nem vágom enyire. Vezérmű-szíj csere. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 nekem ez még új.a láncot soha nem cseréltem még. jé az enyém még gazdaságosabb mint a szíjas. a páromén cseréltem a szíjat a multkor,hát nem volt élmény.mivel japán ezért még a jövő hetet is szét kelett bontanom. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Ez se különb. Légszűrőház ki, jobb első kerék le, tárcsa és műanyag takaró szintén és majd csak ezután tudsz a vezérléshez hozzáférni. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Ez se különb. Légszűrőház ki, jobb első kerék le, tárcsa és műanyag takaró szintén és majd csak ezután tudsz a vezérléshez hozzáférni. itt a szervó le,gencsi le,szelepfedél le,motortartó bak kiköt-motor kiemel félig. ezek után lehetet a vízp.-t,3 görgőt,3 szíjkereket cserélni. ja persze elötte itt is sárvédő belső kiszed,kerék leugrik,hűtő kiszed. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Akkor én csak hallgassak, nem is olyan bonyolult a tiedhez képest. Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Akkor én csak hallgassak, nem is olyan bonyolult a tiedhez képest. ezért mondom,hogy japó autót ne vegyen az ember fia. és még a hely is a japcsi keze méretéhez van kialakitva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Szomszédom kasznis a S.....nál, gondolhatod hogy szidja de legalább van melója és csurran-cseppen egy kicsi a zsebébe is és csak azé jár azzal mert nagyker áron kapja hozzá az alkatrészt meg ingyen tudja javíttatni a munkaidejében. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Szitamanó Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 ezért mondom,hogy japó autót ne vegyen az ember fia. és még a hely is a japcsi keze méretéhez van kialakitva. Ez már legyen a szerelő gondja :lol: . Amúgy sem kell sokat a motornál kotorászni egy japánban :lol: . Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 ezért mondom,hogy japó autót ne vegyen az ember fia. és még a hely is a japcsi keze méretéhez van kialakitva. Na azé nem olyan rossz az a japó technika, messze megbízhatóbb autókat adnak, mint a többi náció :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Ez már legyen a szerelő gondja :lol: . Amúgy sem kell sokat a motornál kotorászni egy japánban :lol: . :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
webshark Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Na azé nem olyan rossz az a japó technika, messze megbízhatóbb autókat adnak, mint a többi náció :lol: Az asszony kocsija ami most még műszaki nélküli, az is japó verda- kis törődéssel csodálatosan működne- sajnos nem lett rajta egy két dolog megcsinálva de főleg műszakiztatva - aztán így persze eszi a penész. A hátsó ajtók alsó küszöblemezeit eszi a rozsda- pedig azt mondtam, hogy megcsináltatom, mert így max. a roncstemetőbe fog kerülni. Azt meg nem szeretném.A kuplung vadi új, a féltengelyek is jók, kipuff nem rohad. Egyedül a hidegindítás/szivató nincs beszabályozva, (sok vákumcső van benne-) ergo gázfröccsel indul! Amúgy 17 éves kocsi 960 kilós kasztni, nagyon pörgős 1,6 os 16v motorral. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Van aki "nem fogja a dolgokat" de kiemelem: "...az 1.4i rettenetesnek....robogót megalázzuk" -ha így már érthetőbb. Miért is röhögök ezen? Elmondom a sztorit, van egy mocis haverom -kissé beállt gondolkodású a srác. Van egy 250-es ETZje, na a sügér felcímkézte az óra környékét: FÍÍÍLELMETES -szó szerint így. Na mikor ezt a kis matricázást megláttam padlót fogtam a rekeszizom-görcstől. Lehet más nem veszi a lapot de én tudok röhögni (a jó értelemben) az ilyesmin, legyen az egy írás vagy egy szimpla "süket beszólás", ha érted mire gondolok, szeretem a jó poénokat -na ez nekem az volt. :lol: :D :lol: :lol: :lol: :lol: Jaaaaa! Akkor most.: :lol: :lol: :D ! Link to comment Megosztás: More sharing options...
nagy istván Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Na azé nem olyan rossz az a japó technika, messze megbízhatóbb autókat adnak, mint a többi náció :lol: nem is ez a bajom vele,hanem hogy drága a cucc hozzá.meg nem szerelésbarát a felépítés. ezeken kívül csak pozítivunokat tudok mondani róla:keveset fogyaszt,még a kötelezőkön kívül nem cseréltem semmit rajta,a KM-re vetitett alkatrész költség még igy is jobb sztem mint más gyártmányoknál. és 10 évesen is patent rajta minden 210 ezer után. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Lbag Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 fojjjj asszem többet nem fogok el.ablakot építeni :lol: hogy az mekkora szívás!!! Link to comment Megosztás: More sharing options...
Guest Sanci Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 Nna, kipuffrendszer tekintetében Bosal lett a végszó, 20% MOTE-EDC kedvezménnyel épp nincs 36 ropi és holnap már pakolhatom is fel a helyére. Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október3, 2008 Megoszt Elküldve Október3, 2008 fojjjj asszem többet nem fogok el.ablakot építeni :lol: hogy az mekkora szívás!!! Mé mi a baj vele? Kifogott rajtad? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts