szobikari Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 A nyomaték (ezzel együtt a szegénység) egyébként is csak a hozzá tartozó fordulatszámtartomány függvényében bír jelentőséggel. Akkor ezen a mondatodon gondolkozz el még egy kicsit :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Akkor ezen a mondatodon gondolkozz el még egy kicsit :lol: Mit nem értesz? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Mit nem értesz? :lol: Mit akartál mondani? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 ...De 80-ról egy trabanttal még 5ben is elbírnék valahogy. :lol: Neked milyen Trabantod volt? Nekem 4-nél több fokozat nem volt rajta, pedig sokszor volt, hogy akartam rakni :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Mit akartál mondani? :lol: Az hogy valami x nm nyomatékot produkál lényegében nem jelent semmit. Tudnod kell milyen fordulaton, hogy eldönthesd jó-e az adott szempontból vagy sem. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Neked milyen Trabantod volt? Nekem 4-nél több fokozat nem volt rajta, pedig sokszor volt, hogy akartam rakni :lol: Nekem semmilyen, de ültem azért 1-2ben. 80-ig még meglepően jól mennek, de utána azért elfogy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Nekem semmilyen, de ültem azért 1-2ben. 80-ig még meglepően jól mennek, de utána azért elfogy. Jaja, viszont 0-60-ig verhetetlenek :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Az hogy valami x nm nyomatékot produkál lényegében nem jelent semmit. Tudnod kell milyen fordulaton, hogy eldönthesd jó-e az adott szempontból vagy sem. Most motorkarekterisztikáról beszélgetünk? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Most motorkarekterisztikáról beszélgetünk? :lol: Az én értelmezésemben elsősorban nem. Hogy jobban megértsd. Van két egy 1000-es fordulatszámtartományban azonos nyomatékot produkáló autó. Mindkettő elkezd gyorsítani a tartomány aljáról egész a végéig. Ugyanúgy fognak gyorsulni? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Az én értelmezésemben elsősorban nem. Hogy jobban megértsd. Van két egy 1000-es fordulatszámtartományban azonos nyomatékot produkáló autó. Mindkettő elkezd gyorsítani a tartomány aljáról egész a végéig. Ugyanúgy fognak gyorsulni? :lol: Húha :D Tehát adott két autó. Nyomatékleadásuk 1000-3000-ig koppra ugyanaz. Elkezdenek gyorsítani, egyszerre. Ugyanúgy fognak-e gyorsulni? Ez nem az almát a körtével esete? :lol: tömeg, légellenállás, váltóáttétel, gumik, stb stb stb stb. Amúgy még mindig nem értem, mit akartál írni a legelső hozzászólásban :D Ha azt,hogy ha egy autóra megmondják, h 320Nm, akkor az csak 1 bizonyos fordulatszámon, jobb esetben fordulatszám-tartományban áll rendelkezésre. Dízeleknél ált. 1800-2500-3000-ig. Utána már rohamosan csökken a nyomaték. Ez stimmt, ezt akartad mondani? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Nyomatékleadásuk 1000-3000-ig koppra ugyanaz. Ez nem igaz. Számosítva mondjuk az egyik 2000-től 3000-ig ad le x nyomatékot a másik 3000-től 4000-ig. Az egyik 2-től a másik 3-tól kezd gyorsítani. Az autók minden egyéb paramétere megegyezik. Hmm? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Laboratóriumi körülmények... de bonyolultak vagytok! Pörgetni kell, amíg húz érzésre és akkor legalább a motor sem lustul el :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Ez nem igaz. Számosítva mondjuk az egyik 2000-től 3000-ig ad le x nyomatékot a másik 3000-től 4000-ig. Az egyik 2-től a másik 3-tól kezd gyorsítani. Az autók minden egyéb paramétere megegyezik. Hmm? lóerőleadás is ugyanaz, eltérő fordulatszámoknál? tehát, egyiknél x 2-3000-ig, másiknál is x 3-4000-ig? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Te beszélsz vazze, aki 0-180-as videót tesz fel a Zinternetre? :lol: 80-ban háromról meg előzzenek a nyomatékszegények :D :D :lol: Ez az utolsó mondat nagyon sziven ütött! Ezt nem kellett volna! :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Ez az utolsó mondat nagyon sziven ütött! Ezt nem kellett volna! :lol: :lol: Jólvanna, nem úgy gondoltam, szép-okos-erős-jó autó a tiéd, kérsz csokit? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 lóerőleadás is ugyanaz, eltérő fordulatszámoknál? tehát, egyiknél x 2-3000-ig, másiknál is x 3-4000-ig? Ezen meg te gondolkozz el kicsit. :lol: És rá fogsz jönni mit akartam mondani az elején. Adok egy kis segítséget: http://hu.wikipedia.org/wiki/Teljes%C3%ADtm%C3%A9ny Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Jólvanna, nem úgy gondoltam, szép-okos-erős-jó autó a tiéd, kérsz csokit? :lol: Mogyorós van? Most megyek ki lemosni meg waxolni majd teszek fel képet. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Ezen meg te gondolkozz el kicsit. :lol: És rá fogsz jönni mit akartam mondani az elején. Adok egy kis segítséget: http://hu.wikipedia.org/wiki/Teljes%C3%ADtm%C3%A9ny Tőled idézek: "Az autók minden egyéb paramétere megegyezik." Tehát ha az egyik 2-3000-ig ad le y Nm-nyi nyomatékot, a másik 3-4000-ig ad le y Nm-nyi nyomatékot. ( A két nyomaték megegyzik, egyedüli különbség csak a fordulatszámtartományokban keresendő ) Minden egyéb más egyező. A minden egyéb másba beletartozik a lóerő is, szerintem. Tehát akkor 2-3000-ig x Le az egyik mocinál, míg a másiknál 3-4000-ig szintén x Le, ha a Te kezdeti feltételedből indulunk ki :lol: Most akkor miről is beszélgetünk? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Ezen meg te gondolkozz el kicsit. :D És rá fogsz jönni mit akartam mondani az elején. Adok egy kis segítséget: http://hu.wikipedia.org/wiki/Teljes%C3%ADtm%C3%A9ny Magadnál vagy??? lim, differenciálszámítás, meló végén? :D holnap reggel, majd frissen megnézem :lol: De addig Te gondolkozz el az előző hozzászólásomon :lol: TE mondtad, hogy egyedül a nyomatékleadási-intervallum különbözik, minden más EGYEZŐ. Most akkor? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Tőled idézek: "Az autók minden egyéb paramétere megegyezik." Minden más, ami egyezhet. :lol: Az egy elég nagy paradoxon lenne, ha a teljesítmény is stimmelne. Csak ennyi a lényeg: "Forgó mozgás esetén a pillanatnyi teljesítmény az M forgatónyomaték és az ω szögsebesség szorzata." Link to comment Megosztás: More sharing options...
Stefan Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Én már tényleg nem tudom mit akar kihozni ebből :lol: Mi köze van a Suzuki előzéséhez ennek azon kívül, hogy a 2000-es fordulat szerintem is kicsit alacsony? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Én már tényleg nem tudom mit akar kihozni ebből :lol: Mi köze van a Suzuki előzéséhez ennek azon kívül, hogy a 2000-es fordulat szerintem is kicsit alacsony? ÓÓ. A nyomatékszegénységről volt szó. Erre mondtam, hogy nem elég önmagában a nyomaték nagyságát nézni hanem kell a hozzá tartozó fordulat. Attól hogy egy motor kevesebb nyomatékot produkál mint egy másik az nem jelenti azt hogy gyengébb lenne. Általános elgondolás az emberekben, hogy a nyomaték egy lent lévő valami a lóerő meg egy fent lévő valami. Ez nem így van. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Megvan a piros. :lol: C18XEL, 125 paci 170 nm. (Mi az az L a végén?) Lovakat még nem nagyon izzasztottam meg, mert a vezérlés állapotáról semmit nem lehet tudni, így meg forgatni nem szeretném. De a nyomaték az nyomaték. 2-4-ig tol, mint a veszedelem. Bár kicsit nehézkes, legalábbis a másikhoz hasonlítva. :lol: Képek és további infók a közeljövőben. (a keresek-ben már volt linkelve a hirdetés) Az L csak 115LE......próbáltam utána járni mi a különbség c18xe és a c18xel között,de senki nem tud erre válaszolni........ :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Az L csak 115LE......próbáltam utána járni mi a különbség c18xe és a c18xel között,de senki nem tud erre válaszolni........ :lol: Igen én is rájöttem. Nem értem a hirdetésben miért 125 volt írva, amikor a forgalmiban is egyértelműen ott a 85 kW. Én is nézegettem ittott. Szerintem nincs lényegi különbség pusztán az ECU van takarékosabbra, környezetkímélőbbre hangolva. Link to comment Megosztás: More sharing options...
coupe Elküldve Október1, 2008 Megoszt Elküldve Október1, 2008 Igen én is rájöttem. Nem értem a hirdetésben miért 125 volt írva, amikor a forgalmiban is egyértelműen ott a 85 kW. Én is nézegettem ittott. Szerintem nincs lényegi különbség pusztán az ECU van takarékosabbra, környezetkímélőbbre hangolva. Kb Én is erre a következtetésre jutottam.......125LE csak 95ig volt....... Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts