Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Hát ezaz! Nem volt véletlenül kalap a fején? :lol:

Figyelem a csávókat, megyek az országúton, utolérem, mert előttem baktat 70-el. Megelőzöm, megyek tovább, beérek a lakott területre, lelassítok a rendőri tűréshatárig, aztán pár pillanat múlva ott van már a hátamban. Ott meg ő előz meg engem, ugyanazzal a 70-el amivel kint ment a lakott területen kívül. Biztos elfelejtette kikapcsolni a tempomatot! :lol:

Elég egy undorító fajta...

Mivel még kezdő vagyok és szabályos (többnyire) ha elérem a lakott terület táblát visszaveszem 50-re egészen a vége tábláig. Namost akad pár állat aki vágig követ 50-el a falu végéig és ott kezd el elözni ahol már én is tolnám nekije. És akkor mi van? Anyáznak hogy minek gyorsitok. Az oké hogy az elözést nem akadályozhatom sebesség növeléssel, de azért azt mégse várja el senki hogy még 5Km-ert 50-nel cammogjak, csakmert ö pont a falu végén unta mag nézni a seggemet! :lol: Há most nem? :D

Elküldve
Mivel még kezdő vagyok és szabályos (többnyire) ha elérem a lakott terület táblát visszaveszem 50-re egészen a vége tábláig. Namost akad pár állat aki vágig követ 50-el a falu végéig és ott kezd el elözni ahol már én is tolnám nekije. És akkor mi van? Anyáznak hogy minek gyorsitok. Az oké hogy az elözést nem akadályozhatom sebesség növeléssel, de azért azt mégse várja el senki hogy még 5Km-ert 50-nel cammogjak, csakmert ö pont a falu végén unta mag nézni a seggemet! :lol: Há most nem? :lol:

De. És ha nem tetszik akkor előzzön meg. :lol:

Elküldve

2hónapja Pörbölynél elöztem-volna 1kamiont,mikor rámhúzta a kormányt, a túloldali árok szélén álltam meg.Késöbb sikerült a manöver,mire Pörbölyön kb.70-80nal húzott el mellettem,megint rámhúzva a kormányt. Amikor ezt mondtam Baján egy rendörnek,azt mondta,h. még ha 1rendörrel csinálja,aki egyedül van,csak akkor tud tenni valamit,ha van rá tanú! Na ez is köcsögség!

Elküldve

A tegnapi kipuffcső-toldozgatás után arra a véleményre jutottam, hogy lassanként megérett a cserére. A közép és az utolsó dob csatlakozásánál kissé elrohadt és még a közepe fele is volt 2 kis lyukacska valamint az utolsó dobon a sajtolás mellett is rohadásnak van nyoma, 4 és fél éve mikor vettem a bilincset levertem róla de úgy összeállt a két cső, hogy azóta sem hullott ketté de most már eléggé szétrohadt és kipótoltuk + kapott egy bilincset. Ráadásként közben egy kis kopogtatástól potyogott ki belőle nem is kevés koksz és a hangja is megváltozott, dinamikusabban húz(?) a motorja.

Tudna valaki egy nagyjábóli költséget mondani mibe fáj a két dob a minőségi fajtából és melyik márkát érdemesebb venni (GM, Bosal, vagy még másik márka)? -tekintve, hogy nem 1-2 évre van tervezve.

Elküldve
Mivel még kezdő vagyok és szabályos (többnyire) ha elérem a lakott terület táblát visszaveszem 50-re egészen a vége tábláig. Namost akad pár állat aki vágig követ 50-el a falu végéig és ott kezd el elözni ahol már én is tolnám nekije. És akkor mi van? Anyáznak hogy minek gyorsitok. Az oké hogy az elözést nem akadályozhatom sebesség növeléssel, de azért azt mégse várja el senki hogy még 5Km-ert 50-nel cammogjak, csakmert ö pont a falu végén unta mag nézni a seggemet! :lol: Há most nem? :D

lakott területen én is visszaveszek 50-re, nem kell ehhez kezdőnek lenni :D

ha meg látod, hogy nagyon toporog mögötted, egy gyors index jobbra, és már el is ment. vagy elveszed a gázt 1 mp-re.

:lol:

ehhez téma: legutóbb majdnem kirángattam egy trabantost a kocsijából. kocogott előttem 80körül, kinézek, sehol senki. ráelőztem, elkezdte verni. 110-nél volt az, h haladtunk egymás mellett, előttem-mögöttem kilóméterekre senki. átnéztem a parasztra, akkora volt, h alig látott ki a trabiból. nagyobbgáz, és meg is előztem, de bejöttem elé, vészvillogó ki, és lelassítottam 90-ig. trabantos elszégyellte magát és lemaradt. de szerencséje volt, mert ha faluba érkeztünk volna, akkor tuti megállok a lámpánál, és elmagyarázom neki , h ez igazán nem volt szép.... :lol:

Elküldve
ehhez téma: legutóbb majdnem kirángattam egy trabantost a kocsijából. kocogott előttem 80körül, kinézek, sehol senki. ráelőztem, elkezdte verni. 110-nél volt az, h haladtunk egymás mellett, előttem-mögöttem kilóméterekre senki. átnéztem a parasztra, akkora volt, h alig látott ki a trabiból. nagyobbgáz, és meg is előztem, de bejöttem elé, vészvillogó ki, és lelassítottam 90-ig. trabantos elszégyellte magát és lemaradt. de szerencséje volt, mert ha faluba érkeztünk volna, akkor tuti megállok a lámpánál, és elmagyarázom neki , h ez igazán nem volt szép.... :lol:

Azért hogy egy trabi 80-tól szorongasson... :lol:

Elküldve
ehhez téma: legutóbb majdnem kirángattam egy trabantost a kocsijából. kocogott előttem 80körül, kinézek, sehol senki. ráelőztem, elkezdte verni. 110-nél volt az, h haladtunk egymás mellett, előttem-mögöttem kilóméterekre senki. átnéztem a parasztra, akkora volt, h alig látott ki a trabiból.

Pár éve egy régi suzuki cammogott előttem. Lakott terület 50, lakott területen kívül is 60, iszonyat kanyargós út. Jött egy rövid egyenes, de nem tudtam előzni, mert jöttek szembe. Furcsa volt, hogy amikor előzni szerettem volna és kigyorsítottam mintha ő is nyomta volna egy kicsit. Megint kanyargós rész, 60-nal haladunk. Aztán jött egy kb. 1 km hosszú egyenes, elkezdem előzni (60-ról). Az egyenes végén kb. 130-cal mentem, hogy be tudjam fejezni a manővert. Előzés közben mondom megnézem ki ez a barom, hát egy kalapos öreg úr, melette az asszony. Előzés után jött egy útbontás, ahol az egyik sáv le volt zárva. Ha nem utazott volna velem édesanyám, megálltam volna a bontás mellett elállva az útját és elbeszélgettem volna az öreggel.

Elküldve
Pár éve egy régi suzuki cammogott előttem. Lakott terület 50, lakott területen kívül is 60, iszonyat kanyargós út. Jött egy rövid egyenes, de nem tudtam előzni, mert jöttek szembe. Furcsa volt, hogy amikor előzni szerettem volna és kigyorsítottam mintha ő is nyomta volna egy kicsit. Megint kanyargós rész, 60-nal haladunk. Aztán jött egy kb. 1 km hosszú egyenes, elkezdem előzni (60-ról). Az egyenes végén kb. 130-cal mentem, hogy be tudjam fejezni a manővert. Előzés közben mondom megnézem ki ez a barom, hát egy kalapos öreg úr, melette az asszony. Előzés után jött egy útbontás, ahol az egyik sáv le volt zárva. Ha nem utazott volna velem édesanyám, megálltam volna a bontás mellett elállva az útját és elbeszélgettem volna az öreggel.

ez úgylátom arra népi baromkodás,mert én így jártam kb 1 hónapja :lol:

csak abba kocsiba 2idősebb fickó volt!

Elküldve
Ha meg rosszul előzöl, akkor nem a tarbi a hibás. :D :lol:

ha a Kresz előírásainak megfelelően nem növelte volna sebességét, míg előzik, semmi gond nem lett volna az ötödikkel, a 2000-es fordulattal és a félgázzal. Nyomatékból autózom :lol:

Te meg kötekedsz vazze' ? :lol:

Elküldve
ha a Kresz előírásainak megfelelően nem növelte volna sebességét, míg előzik, semmi gond nem lett volna az ötödikkel, a 2000-es fordulattal és a félgázzal. Nyomatékból autózom :lol:

Te meg kötekedsz vazze' ? :lol:

A Kresz előírásainak megfelelően te nem is nagyon kezdhettél volna előzni 80ról, mert ahhoz legalább 15-20 km/h-s sebességkülönbség kell.

De legkésőbb 90-nél vissza kellett volna állnod mögé. :D

Igen. :D

Jó lecke arra, hogy 80-ról 3ban kell előzni. :lol:

Elküldve

Jeszusz, megnéztem már mibe fáj egy új Bosch adagoló, pár forint híján 1 milka. :lol: :lol: :lol:

Ezért egy komplett mocit veszek újonnan papírozva ésatöbbi...

Elküldve
Pár éve egy régi suzuki cammogott előttem. Lakott terület 50, lakott területen kívül is 60, iszonyat kanyargós út. Jött egy rövid egyenes, de nem tudtam előzni, mert jöttek szembe. Furcsa volt, hogy amikor előzni szerettem volna és kigyorsítottam mintha ő is nyomta volna egy kicsit. Megint kanyargós rész, 60-nal haladunk. Aztán jött egy kb. 1 km hosszú egyenes, elkezdem előzni (60-ról). Az egyenes végén kb. 130-cal mentem, hogy be tudjam fejezni a manővert. Előzés közben mondom megnézem ki ez a barom, hát egy kalapos öreg úr, melette az asszony. Előzés után jött egy útbontás, ahol az egyik sáv le volt zárva. Ha nem utazott volna velem édesanyám, megálltam volna a bontás mellett elállva az útját és elbeszélgettem volna az öreggel.

Ugyan minek elbeszélgetni az öreggel? Meg kell előzni, de gyorsan és kész! Ha te mindenkivel beszélgetni szeretnél aki nem neked tetszően vezet akkor az életedet beszélgetéssel tölthednéd... :lol:

Csak vigyázz, nehogy a beszélgető partnered egy stukit húzzon elő! Volt már rá példa...

Ha meg egy suzit csak 1 km hosszan tudsz megelőzni, akkor ne előzz!

Elküldve
A tegnapi kipuffcső-toldozgatás után arra a véleményre jutottam, hogy lassanként megérett a cserére. A közép és az utolsó dob csatlakozásánál kissé elrohadt és még a közepe fele is volt 2 kis lyukacska valamint az utolsó dobon a sajtolás mellett is rohadásnak van nyoma, 4 és fél éve mikor vettem a bilincset levertem róla de úgy összeállt a két cső, hogy azóta sem hullott ketté de most már eléggé szétrohadt és kipótoltuk + kapott egy bilincset. Ráadásként közben egy kis kopogtatástól potyogott ki belőle nem is kevés koksz és a hangja is megváltozott, dinamikusabban húz(?) a motorja.

Tudna valaki egy nagyjábóli költséget mondani mibe fáj a két dob a minőségi fajtából és melyik márkát érdemesebb venni (GM, Bosal, vagy még másik márka)? -tekintve, hogy nem 1-2 évre van tervezve.

30 körül van a gyári, ha jól emlékszem. 10 körül kapod a silányabb lengyelt, 18 körül van asszem a Walker. Kb egyáras a két dob.

Elküldve
Ugyan minek elbeszélgetni az öreggel? Meg kell előzni, de gyorsan és kész! Ha te mindenkivel beszélgetni szeretnél aki nem neked tetszően vezet akkor az életedet beszélgetéssel tölthednéd... :lol:

Csak vigyázz, nehogy a beszélgető partnered egy stukit húzzon elő! Volt már rá példa...

Ha meg egy suzit csak 1 km hosszan tudsz megelőzni, akkor ne előzz!

1. Akkor még Skodám volt.

2. A "nekem nem tetsző vezetés" az a 60-ról kb. 110-re való gyorsítás volt, miközben előztem. Ez szerintem nem más, mint baleseti helyzetbe való belekényszerítés. Biztos bántotta, hogy keleti verdával előzik. Nézd a stuki is és a nagypofon (részemről) is benne van a pakliban.

Elküldve
30 körül van a gyári, ha jól emlékszem. 10 körül kapod a silányabb lengyelt, 18 körül van asszem a Walker. Kb egyáras a két dob.

A Walker mennyire minőség?

Csoki? laugh.gif Akkó megéri!

De még mennyire csak attól nemigen fog menni a gurcsi.

Elküldve
1. Akkor még Skodám volt.

2. A "nekem nem tetsző vezetés" az a 60-ról kb. 110-re való gyorsítás volt, miközben előztem. Ez szerintem nem más, mint baleseti helyzetbe való belekényszerítés. Biztos bántotta, hogy keleti verdával előzik. Nézd a stuki is és a nagypofon (részemről) is benne van a pakliban.

Nézd meg, hogy kivel kezdessz ki! :lol:

Elküldve
Szegénységi bizonyítvány!

szegénységi bizonyítvány? kb 3mp alatt vagyok 80-ról 90-re 5ösöben. Ez kényelmes ( előttem kb 5km-re senki ) előzésnél bőven elég.

Persze, rövidebb távokon vissza 4, vissza 3, és padló, de ilyenkor, mikor a belátható útszakasz távolsága több kilométeres, felesleges váltogatni, meg pörgetni a mocit. Szépen, lendületből.

Nem ez a szegénységi bizonyítvány.

Elküldve
A Kresz előírásainak megfelelően te nem is nagyon kezdhettél volna előzni 80ról, mert ahhoz legalább 15-20 km/h-s sebességkülönbség kell.

De legkésőbb 90-nél vissza kellett volna állnod mögé. :lol:

Igen. :lol:

Jó lecke arra, hogy 80-ról 3ban kell előzni. :lol:

Te beszélsz vazze, aki 0-180-as videót tesz fel a Zinternetre? :lol:

80-ban háromról meg előzzenek a nyomatékszegények :D :D :lol:

Elküldve
Te beszélsz vazze, aki 0-180-as videót tesz fel a Zinternetre? :lol:

80-ban háromról meg előzzenek a nyomatékszegények :lol: :D :D

Az vagy az Autobahnon volt vagy egy forgalomtól elzárt szakaszon. Már nem emlékszem. :lol: Amúgyis csal az óra.

De te hoztad a kreszt nem én.

A legbiztonságosabb előzési forma, ha minél kevesebbet vagyunk a szemközti sávban.

A nyomaték (ezzel együtt a szegénység) egyébként is csak a hozzá tartozó fordulatszámtartomány függvényében bír jelentőséggel. :lol: De 80-ról egy trabanttal még 5ben is elbírnék valahogy. :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.