Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Ha nem lesz hó, akkor fel sem rakatod ? :huh:

Hát dehogynem, de ha már fennvan hó is lehetne! Még kapok aputól hóláncot is, aztán jöhet Tél Tábornok támadása! <_<

Elküldve
Hát dehogynem, de ha már fennvan hó is lehetne! Még kapok aputól hóláncot is, aztán jöhet Tél Tábornok támadása! <_<

Arról nemis álmodj. :D

Nem veszlek a nevemre. :huh:

Elküldve
Arról nemis álmodj. :D

Nem veszlek a nevemre. :D

Nem is rád gondoltam, most az igazi apura! :D Volt neki Suzukija meg Golfja is csak még nem néztük meg passzol-e a kerékméret. De azért kösz a törődést, hüp-hüp egész elérzékenyültem! <_< :huh: :lol:

Elküldve
Nem is rád gondoltam, most az igazi apura! :lol: Volt neki Suzukija meg Golfja is csak még nem néztük meg passzol-e a kerékméret. De azért kösz a törődést, hüp-hüp egész elérzékenyültem! :D :D :D

Pedig már azt hittem. <_< :P

Nem állt szándékomban elérzékenyíteni. :huh: :D

A lánc meg sztem jó lesz. :D

Elküldve
Most már csak az a kérdés,hogy hányadszol lesz meg a 222.222 ? <_< :huh:

Ne legyél gonosz! Még az is lehet hogy nem vissza hanem előre tekerték az órát és valójában nincs benne 100.000 se! :D Na jó, ezt én sem hiszem el!

Elküldve
No, én vezetek előtted 1000-el! :huh:

És kellett már nagygenerált csinállni a mocin? Mittomén.: fúrás ,csapágycsere, vagy ami még kell. Csakhogy tudjam mire számitsak. Nincs betervezve a következö 10évben kocsiváltás. <_<

Elküldve
És kellett már nagygenerált csinállni a mocin? Mittomén.: fúrás ,csapágycsere, vagy ami még kell. Csakhogy tudjam mire számitsak. Nincs betervezve a következö 10évben kocsiváltás. <_<

Nem egészen 3 éve vettem a kocsit, és azóta 70 ezret mentem vele, és most van a legszebb lánykorában, 16 éves, de a motorhoz nem kellett nyúlni a karbantartást kivéve. Volt szervó szivattyú felújítás, generátor felújítás, lambda csere, indulásnál fék felújítás. Használat közben kuplung szerkezet, hátsó lengéscsillapító csere, toronycsapágy csere, benzinpumpa relé csere, első stabilizátor rögzítőbilincs csere, futómű állítás kétszer, bal első féltengely gömbcsukló csere.

Én nem várom meg amíg lerohad valami, figyelem a gépet és javíttatom azonnal, ha érzek valami hibát. Egy esetben fordult elő, hogy amikor kellett volna (reggel), nem indult. Ez volt a benzinpumpa relé hibája. Azt nehéz lett volna megelőzni...

Minden jel arra mutat, hogy a motor és a váltó még bontatlan. :huh:

Elküldve
Nem egészen 3 éve vettem a kocsit, és azóta 70 ezret mentem vele, és most van a legszebb lánykorában, 16 éves, de a motorhoz nem kellett nyúlni a karbantartást kivéve. Volt szervó szivattyú felújítás, generátor felújítás, lambda csere, indulásnál fék felújítás. Használat közben kuplung szerkezet, hátsó lengéscsillapító csere, toronycsapágy csere, benzinpumpa relé csere, első stabilizátor rögzítőbilincs csere, futómű állítás kétszer, bal első féltengely gömbcsukló csere.

Én nem várom meg amíg lerohad valami, figyelem a gépet és javíttatom azonnal, ha érzek valami hibát. Egy esetben fordult elő, hogy amikor kellett volna (reggel), nem indult. Ez volt a benzinpumpa relé hibája. Azt nehéz lett volna megelőzni...

Minden jel arra mutat, hogy a motor és a váltó még bontatlan. <_<

Csak ennyi? Szép kilátások! Az asszonynak többet nem mutatom meg a fórumot! :huh:

Elküldve
OFF ford

nagyobb autó, nagyobb teljesítmény, klíma

egy ideje kajtatok opelban ilyen autót, de nem találtam megfelelő árban

A Fordok nekem is tetszenek, majdnem olyan lett 1.3-as Escort.

Elküldve

Hej, 2x kütte el a telefon a szöveget, bocsesz...:-) És az alapjárati motor csere is 1hónapja volt, ez lemaradt.Amúgy meg sajna attól tartok, ha eddig nem volt gond a vassal, lassan eljön az ideje, hogy nagyobb javításon essen át. De azért jó lenne, ha ez minél később jönne el... :-D

Elküldve

Zotya975! Hogy ne csak rossz híreket kapj, mondom mi volt az én gépemmel: 5éve vettem, 2.tulaj vagyok. A szokásos olaj és szűrőcseréken kívül volt az elmaradhatatlan vez.szíj szakadás, és 2x kellett a generátort felújítani, legutóbb kb.1 hónapja. 2x lett még az olajdekni tömítés is cserélve, valamint 2éve lettek új tárcsák és betétek cserélve. Ja, a gyári riasztót meg most ellenörizgetem. Na? :-)

Elküldve
Csak ennyi? Szép kilátások! Az asszonynak többet nem mutatom meg a fórumot! :lol:

Én tudom, hogy első látásra sok, de egy ilyen idős autó akármilyen is, bizony költséggel jár. Hacsak valaki nem úgy használja, hogy mindíg megvárja, hogy lerohadjon valahol. Úgy talán spórolhat valamit az anyagköltségen, de bőven ráfizet a járulékos költségekre, nem beszélve az elvesztett üzembiztosságról és a vezetési élményről. Én azt szeretem, hogy a kocsi megbízható és (azt hiszem) ismerem a képességei határát. Nem is szoktam azon túllépni. (kopp-kopp....)

Elküldve
A szokásos olaj és szűrőcseréken kívül volt az elmaradhatatlan vez.szíj szakadás,

14 éve használok különféle Astrákat, sose volt még vezérműszíj szakadásom, pedig keményen használom a motorféket. A vérműszíj szakadás szerintem csak elhanyagolt motoron lehetséges, vagy kontár szerelői munka eredményeképpen.

Elküldve
14 éve használok különféle Astrákat, sose volt még vezérműszíj szakadásom, pedig keményen használom a motorféket. A vérműszíj szakadás szerintem csak elhanyagolt motoron lehetséges, vagy kontár szerelői munka eredményeképpen.

Anyaghibából nem? :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.