Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Csütörtök este a Lurdynál szoktak lenni talik olyan 8-9 körül.

Sajnos most a a héten nem tudtam menni, de jövő héten már remélem tudok rá időt szakítani. Az ugye nem baj hogyha még sosem voltam és most mennék először? Csak mert most még elég lelkes vagyok és szívesen mennék Opelesek közé. <_<

Link to comment
Megosztás:

Sajnos most a a héten nem tudtam menni, de jövő héten már remélem tudok rá időt szakítani. Az ugye nem baj hogyha még sosem voltam és most mennék először? Csak mert most még elég lelkes vagyok és szívesen mennék Opelesek közé. <_<

Na végre van még valaki, aki legalább olyan elveszett mint én :huh:

Link to comment
Megosztás:

Jó pontokat lehet szerezni -legalábbis nem a "namégegygyökér"- kategóriábol indulsz, ha nem akarod bebizonyítani belépő mutatványnak, hogy a te kocsid a leghangosabb, legjobban gyorsuló, moziba igyekvő emberek mellett a legközelebb csikorgó gumikkal megálló, jéghidegen is pörgethető és hasonlók...van kint pár ilyen korlátolt állat <_< :huh:

Link to comment
Megosztás:

Jó pontokat lehet szerezni -legalábbis nem a "namégegygyökér"- kategóriábol indulsz, ha nem akarod bebizonyítani belépő mutatványnak, hogy a te kocsid a leghangosabb, legjobban gyorsuló, moziba igyekvő emberek mellett a legközelebb csikorgó gumikkal megálló, jéghidegen is pörgethető és hasonlók...van kint pár ilyen korlátolt állat <_< :huh:

Rendben...mert az enyém halk, kevés benne a lóerő...és asszem van annyi eszem, hogy nem viselkedek úgy, ahogyan azt leírtad. Nem szokásom. Sajnos nem vagyok menő gyerek. :D

Link to comment
Megosztás:

Jó pontokat lehet szerezni -legalábbis nem a "namégegygyökér"- kategóriábol indulsz, ha nem akarod bebizonyítani belépő mutatványnak, hogy a te kocsid a leghangosabb, legjobban gyorsuló, moziba igyekvő emberek mellett a legközelebb csikorgó gumikkal megálló, jéghidegen is pörgethető és hasonlók...van kint pár ilyen korlátolt állat <_< :huh:

Na igen, ezek nekem is nagy kedvenceim. :D

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem jó helyen kérdezem, olyan problémám lenne, hogy zavar a vízhőfok hőmérséklete mert mindig felmegy 95-96 fokra és elég sűrűn megy a ventilátor.

Kérdésem az lenne, hogy rakhatok e bele alacsonyabb hőfokú termosztátot? Ez egy 96-os 1.6 16v astra.

Előre is köszi a segítséget!

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Remélem jó helyen kérdezem, olyan problémám lenne, hogy zavar a vízhőfok hőmérséklete mert mindig felmegy 95-96 fokra és elég sűrűn megy a ventilátor.

Kérdésem az lenne, hogy rakhatok e bele alacsonyabb hőfokú termosztátot? Ez egy 96-os 1.6 16v astra.

Előre is köszi a segítséget!

szia

szerintem normális, ha bekapcsol a hűtő

elég bután néznél a motortérbe egy idő után, ha nem menne <_<

az pedig, hogy 95-96 körül kapcsol be, teljesen normális

Link to comment
Megosztás:

Remélem jó helyen kérdezem, olyan problémám lenne, hogy zavar a vízhőfok hőmérséklete mert mindig felmegy 95-96 fokra és elég sűrűn megy a ventilátor.

Kérdésem az lenne, hogy rakhatok e bele alacsonyabb hőfokú termosztátot? Ez egy 96-os 1.6 16v astra.

Ilyen nagy melegben és/vagy dugóban teljesen természetes, ne csinálj vele semmit.

Ha a lökhárítódon csak 4 pici luk van szabadon, akkor van ott egy takarólemez amit ki tudsz szedni, és jobban fog szellőzni. Inkább csak akkor ajánlott, ha többnyire városban használod.

Link to comment
Megosztás:

Ha már a vízhőmérsékletnél tartunk, valaki engem is homályosítson fel légyszi. <_<

Még egy hétig kb. egy 4-es golfot hajtok.. (jaa, mert készül a karosszériásnál az autóm).

Szóval a golfnál úgy beáll a vízhőmérsékletmérő 90 fokra, mint annak a rendje.

Ha sokat állok lámpánál, akkor se megy följebb 90-nél, max. csak hallom bekapcsolni a ventit.

Az opel vízhőmérsékletmérője hasonló esetben, szép lassan megy fölfele. De ha elindulok, visszahűl.

Termosztát tavasszal volt cserélve, de soha nem volt olyan egy értékre beállós, mint a golfé.

Mitől lehet ez a különbség ?

Link to comment
Megosztás:

Ha már a vízhőmérsékletnél tartunk, valaki engem is homályosítson fel légyszi. <_<

Még egy hétig kb. egy 4-es golfot hajtok.. (jaa, mert készül a karosszériásnál az autóm).

Szóval a golfnál úgy beáll a vízhőmérsékletmérő 90 fokra, mint annak a rendje.

Ha sokat állok lámpánál, akkor se megy följebb 90-nél, max. csak hallom bekapcsolni a ventit.

Az opel vízhőmérsékletmérője hasonló esetben, szép lassan megy fölfele. De ha elindulok, visszahűl.

Termosztát tavasszal volt cserélve, de soha nem volt olyan egy értékre beállós, mint a golfé.

Mitől lehet ez a különbség ?

C@r a golf hőmérője (műszer, vagy adó).

Vagy az is lehet, hogy már 91oC-nál kapcsol a venti.

Link to comment
Megosztás:

Ha már a vízhőmérsékletnél tartunk, valaki engem is homályosítson fel légyszi. <_<

Még egy hétig kb. egy 4-es golfot hajtok.. (jaa, mert készül a karosszériásnál az autóm).

Szóval a golfnál úgy beáll a vízhőmérsékletmérő 90 fokra, mint annak a rendje.

Ha sokat állok lámpánál, akkor se megy följebb 90-nél, max. csak hallom bekapcsolni a ventit.

Az opel vízhőmérsékletmérője hasonló esetben, szép lassan megy fölfele. De ha elindulok, visszahűl.

Termosztát tavasszal volt cserélve, de soha nem volt olyan egy értékre beállós, mint a golfé.

Mitől lehet ez a különbség ?

Szia Egyhapsi!

Válasz a g..f jelenségére a következő, pont a minap olvastam. A német mérnökök a wv-nél elektromossan szabályozzák már a vizhőfok mutató mozgását, mert így érhetik csak azt el "sajnos", hogy a motor hőfoka mindig "egyenletes" maradjon! Tehát a mutatók le vannak butitva egy picuri elektronikával, hogy egy adott hőfoknál többet ne tudjon mutatni, bár a víz már melegebb és a venti is bekapcsolt, de a mutatod max 2 fokkal mutat többet a normálisnál, vagy is az üzemi hőfoknál! Így az okos driver azt látja csak, hogy milyen faca a gépsárkány, közben meg egy pesti bevásárlás du 4kor a dugóba csapágyasra teszi a ventit a gépbe :huh:

Tehát semi izgalom kedves Opeles Cartárs, csak a "német leleményesség" burjánzik megint!

Üdv:BB

Link to comment
Megosztás:

Már az Astra G-ben sem közvetlen a vízhőmérés, az ecu adja a jelet a hőmérő műszernek :huh:

Amúgy létezik jól eltalált hűtőrendszer, pl régebbi honda civic-ekben iszonyat jól megcsinálták,

azt lehetett ütni-vágni, nem melegedett, állt mint a cövek, pedig az direktműszer volt. <_<

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.