Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
Az F28 pedig nem megoldás, felejtsétek el!

Qrva drága, hiánycikk, és alkatrészt sem találsz hozzá.

Nem éri meg...

Nutty - index fóruma "CALIBRA CLUB" topic - szerzett egy F28-ast, amely féltengelyekkel együtt 90000 Forintra volt meghirdetve, pontos árat nem kérdeztem tőle. Egy C20ne Calibra-ba fogják berakni. Érdeklődéssel várom a fejleményeket, milyen tapasztalatokról fog írni. Ha valakit érdekel, neki van egy eladó F16-os váltója - eredeti váltója a Calibra-nak -, CR verzió, tehát a hoszabb átételekkel.

Elküldve
egyszer már kérdeztem de nem kaptam olyan választ amiből megértettem volna: miért jo egy c20ne-be, c20xe-be egy F28-as 6 gangos válto????

Mondjuk őt kellene megkérdezni, hogy "miért"-ről.

Talán csak azt szerette volna, hogy legyen egy 6 sebességes váltó a kocsijában.

Elküldve

az enyémbe is is olyan van: 5 előre 1 hátra 8)

Vártam, hogy ki fog fogja elsőként lecsapni a "feladott magas labdát" :)

Ne csodálkozz ha ezt követően nem ír senki neked az F28-as váltó kapcsán :lol:

Elküldve

Mélykék!

C-s váltó a Close Ratio, azaz a rövid áttételes.

W-s váltó a Wide Ratio, azaz a hosszú áttételes.

Piros csík a motor tetején több motoron is volt, pl. a turbóson is. :lol:

Váltó szempontjából pedig nem mindegy, ugye. :)

F28 témához: Kevés van a piacon, az is rossz állapotú.

Nem túl strapabíróra sikeredett konstrukció, attól függetlenül hogy

erős erőátvitelre tervezték. Tehát ha valaki vesz ilyet használtan, akkor

vagy azonnal, vagy a közeljövőben elkerülhetetlen bizonyos felújítási

munka rajta, és mivel alkatrészt aranyárban lehet csak találni hozzá,

és elég ritkán, így csak nyűg lesz. Azonkívül ezt a váltót úgy tervezték,

hogy a kihajtásnál kétfelé oszlik a nyomaték, előlre és hátra. Ha

beteszed egy csak elsőkerekes autóba, akkor az eredetinél gyengébb

motor is több nyomatékot ad az első difire, és ezzel hamar tönkrevágja.

De ha rám nem hallgattok, kérdezzetek meg hozzáértő és tapasztalt

szerelőket, nagyjából ugyanezt fogják mondani.

Amennyiből kihoznád ezt a hatos váltót, annyiból összerakhatsz egy

tökéletes állapotú, erősített és rövidített F20-ast... Sokkal célszerűbb.

Elküldve
Mélykék !

C-s váltó a Close Ratio, azaz a rövid áttételes.

W-s váltó a Wide Ratio, azaz a hosszú áttételes.

Váltó kapcsán írtam neked, pillants reá kérlek.

Piros csík a motor tetején több motoron is volt, pl. a turbóson is. :lol:

Ez így van, de a képet nézegetve szerinted hol van a turbo ? A toronymerevítő alatt ? :)

Elküldve

Hali ismeretlen! :)

Nekem a vodán tömörítve jön a kép, így még a piros csíkot sem tudom

igazán kivenni arról a képről. :lol:

Mindjárt ránézek arra a levélre...

Elküldve
Future!

Elvileg a tiedben F16, F18 és F20 fordulhat elő...

Ami még érdekes lehet, hogy milyen évjárat, és van-e benne klíma.

Köszi Opel16v!!

Majd ma megpróbálom valahogy leolvasni a váltómról a feliratokat,meg a típusjelzéseket!!!!

1ébként a paripám 92-es és nincs benne klíma!!!

Elküldve

....Ha valakit érdekel, neki van egy eladó F16-os váltója - eredeti váltója a Calibra-nak -, CR verzió, tehát a hoszabb átételekkel.

Nos akkor ezennel korrigálnám a hibás információt, amit leírtam. :roll:

F16-os váltóról van szó, de a rövidebb verziója, tehát CR. Köszi Gabi, mindig tanul az ember.

Elküldve

Future!

Szűkíteném a kört, F16-t csak C20NE-hez raktak, úgyhogy vagy F18

lehet, vagy F20. De még érdekes lehet a kihajtási adat is, mert mindkét

váltó esetében kétféle volt.

Elküldve
Na azé' ! :) :lol: :D

Mijazistent csinyász hajnali fél4kor? :lol:

Hát vártam a válaszlevelet, majd korrigáltam hozzászólásomat. Csak hajnalban még nehezebb a felfogásom, és jelentős mértékben csökken a reakcióídőm is :lol:

Elküldve
Future!

Szűkíteném a kört, F16-t csak C20NE-hez raktak, úgyhogy vagy F18

lehet, vagy F20. De még érdekes lehet a kihajtási adat is, mert mindkét

váltó esetében kétféle volt.

Szegasztok!!

Felkeltem,gondoltam lemegyek és megnézem a feliratokat a váltómon. DE KINT OLYAN BUZEEEEEE HIDEG VOLT HOGY 5PERC MÚLVA MÁR MEG IS UNTAM A DOLGOT!!! Ugyhogy majd ha jobb idő lesz akkor folytatjuk ezt a témát!!

Thanx everybody!!!

Elküldve

Súgja meg nékem valaki, legyen mán olyan lyó, az céhúsziksze asztrákat melyik váltóval gyártották vala? Esetleg hol láccik az váltón az típusa?

Alássan kösszönöm

Elküldve

Jé! Télleg! :)

És a kilométeróraspirál hol megy be? :?:

Elküldve

Hemi!

8) :)

Szizso!

Akkor 3 után felhívlak, aztán pontosítunk.

Azé' lettem így kitüntetve, mer' állandóan itt lógok a fórumon... :lol:

Persze ez nem igaz, mert közben dolgozom egyébként... :roll:

Elküldve
Hemi!

8) :)

Szizso!

Akkor 3 után felhívlak, aztán pontosítunk.

Azé' lettem így kitüntetve, mer' állandóan itt lógok a fórumon... :D

Persze ez nem igaz, mert közben dolgozom egyébként... :roll:

Hát én is ilyen munkát szeretnék :lol: több a szabadidő mint az igazi munka 8)

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.