egyhapsi Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 A három év alatt 90 ezret nyomtam bele. Ez olyan 1/3 vidék a többi város. És ezek mind városban történtek. Kivéve a vasútist, az a város szélén. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 Jelentem a Piros-Fehér-Zöld Benzinkút Nyrt.-től megjött egy csinos kis összeg a sérült tükörre. Azért csak bemennék most a kutashoz, aki volt olyan szíves végig a beszólásaival szórakoztatni amíg a kárbejelentőt írtam, hogy tessék mégis fizettek, nem is keveset, és remélem ezt a te fizetésedből vonták le. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 Hát az lehet, de a srác akitöl vettem azt mondta, hogy jó 5 ajtósba. Az oldalakat nem cseréltük fel, mert kipróbáltuk mind a kettőt egy oldalra. A 3 és 5 ajtós szerkezet nem csereszabatos... nem mindegy melyikből van :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
epk947 Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 A három év alatt 90 ezret nyomtam bele. Ez olyan 1/3 vidék a többi város. És ezek mind városban történtek. Kivéve a vasútist, az a város szélén. Kerüld a várost! :lol: De viccet kizárva én is úgy tapasztaltam (amig a Nagyfaluban éltem), hogy ott a legdurvább a közlekedési morál. Ergo, városban kettős figyelem kell a vezetéshez, és nem csak szabályosan kell közlekedni, hanem mint a radar úgy kell figyelni a közlekedési partnerekre és azok szándékára, amit a mozgási, helyezkedési jelzésekből kell és lehet értelmezni. Nem lehet bízni a partnerekben! Ha ez megvan, akkor már csak magunkon múlik, hogy hogyan tudjuk kivédeni az orvtámadásokat. Sajnos előfordul, hogy sehogyse....! Nem akarom elkiabálni, de belém utoljára 14 éve szálltak, szerencsés vagyok. Link to comment Megosztás: More sharing options...
foka Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 Sziasztok! Mostanában észrevettem, vagy mondhatnám úgy is, hogy elkezdte zavarni a fülemet a kárpitok, műanyagok, zörgése, nyikorgása. Egyszerű a kérdésem: Mit lehet e problematikával csinálni emberek? Néha már megőrülök annyira zavar :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 Sziasztok! Mostanában észrevettem, vagy mondhatnám úgy is, hogy elkezdte zavarni a fülemet a kárpitok, műanyagok, zörgése, nyikorgása. Egyszerű a kérdésem: Mit lehet e problematikával csinálni emberek? Néha már megőrülök annyira zavar :lol: én hangosabbra szoktam venni a zenét :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 Sziasztok! Mostanában észrevettem, vagy mondhatnám úgy is, hogy elkezdte zavarni a fülemet a kárpitok, műanyagok, zörgése, nyikorgása. Egyszerű a kérdésem: Mit lehet e problematikával csinálni emberek? Néha már megőrülök annyira zavar :lol: Meg kell keresni honnan jön. Ha van megoldás akkor is mindenhol más, de ha megtalálod valószínű rájössz te is. Az egyszerű globális megoldáshoz füldugó, hangos zene, hangos kipufogó. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 vagy kiszedni mindent én nem rakni vissza ez súlyban is jókora előnyt jelent :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
invictus Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 Én mikor megvettem a fehéret, megnéztem minden belső burkolatot, és meghúztam a csavarokat, meg a kalaptartó pöckeit betekertem szigszalaggal. Így nem is nagyon zörög semmi. :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 Kerüld a várost! :lol: De viccet kizárva én is úgy tapasztaltam (amig a Nagyfaluban éltem), hogy ott a legdurvább a közlekedési morál. Ergo, városban kettős figyelem kell a vezetéshez, és nem csak szabályosan kell közlekedni, hanem mint a radar úgy kell figyelni a közlekedési partnerekre és azok szándékára, amit a mozgási, helyezkedési jelzésekből kell és lehet értelmezni. Nem lehet bízni a partnerekben! Ha ez megvan, akkor már csak magunkon múlik, hogy hogyan tudjuk kivédeni az orvtámadásokat. Sajnos előfordul, hogy sehogyse....! Nem akarom elkiabálni, de belém utoljára 14 éve szálltak, szerencsés vagyok. Engem tavaly falun tettek totálkárra (mármint az omit :lol: ). :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 Engem tavaly falun tettek totálkárra (mármint az omit :lol: ). :lol: valld be, hogy egy pillanatra kihagytak a fogaskerekek és azt hitted, a versenygépben ülsz és ha nyersz, te vagy a bajnok :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 valld be, hogy egy pillanatra kihagytak a fogaskerekek és azt hitted, a versenygépben ülsz és ha nyersz, te vagy a bajnok :lol: Azért nem volt olyan vicces, amikor a gallytörőrácsos erdészeti mazda B2500 60-al átment az omega elején... ha 2m-el előrébb vagyok a kocsival, most nem irogatok itt... :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
foka Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 Köszönöm a válaszokat :lol: Majd ha nem lesz ilyen meleg, akkor neki állok. Kalaptartót az tudom hogy zörög, de azzal nem bíbelődök, mert másikat akarok bele venni (ami benne van az nem ebbe a fajta félébe való). Ami biztosan zörög, nyikorog: - Vezető ülés alatt vmi fém, ahogy néztem ott lehet ahol rögzítve van az ülés a padlóhoz (WD40 - el lefújom és jó lesz remélem) - Kalaptartó - Talán még az ajtókárpitok - Ja, és a kuplung is elkezdett nyikorogni kinyomáskor (írta valaki, hogy erre is jó a WD40 a rugóra fújva) Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 ... (WD40 - el lefújom és jó lesz remélem) ... (írta valaki, hogy erre is jó a WD40 a rugóra fújva) Az igazi sufniautószerelő 2 nagy barátja a WD40, meg a kábelkötegelő :lol: :lol: :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 Azért nem volt olyan vicces, amikor a gallytörőrácsos erdészeti mazda B2500 60-al átment az omega elején... ha 2m-el előrébb vagyok a kocsival, most nem irogatok itt... :lol: semmilyen törés nem vicces sajnos jobbról/balról? Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 - Vezető ülés alatt vmi fém, ahogy néztem ott lehet ahol rögzítve van az ülés a padlóhoz (WD40 - el lefújom és jó lesz remélem) - Kalaptartó - Talán még az ajtókárpitok - Ja, és a kuplung is elkezdett nyikorogni kinyomáskor (írta valaki, hogy erre is jó a WD40 a rugóra fújva) - vezetőülés ha nyikorog, akkor WD40 segíthet ideig óráig. - kalaptartót teljesen el lehet hallgattatni, de ha nem belevaló akkor előbb cseréld utána talán nem is lesz gond - ajtókárpitok menet közben? :lol: - itt is jó lehet a WD40, próba cseresznye Link to comment Megosztás: More sharing options...
Driven Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 Én nem tartom sokkal biztonságosabbnak a vidéki, vagy akár falusi közlekedést se. A helyiek megszokásból közlekednek, aki tranzitutas az meg nem ismeri a környéket, de általában siet. Faluja is válogatja, de azért pl. a román határ közelében nem szívesen járnám a főutakat. Arról nem beszélve, hogy egy barátom pár éve vidéken törte össze az autóját amit akkor vett vadonatújonnan, egy kivilágítatlan lovaskocsi miatt. Anyukájával mentek este főúton, kb. 100 km/ó, durr bele, ő megúszta, anyukája nem. A kocsiban nem volt 80 km se, de ez esetben az volt a legkisebb probléma... Szóval egy törés se vicces, annyi randa balesetet láttam már hogy abból visszajár... Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 Az igazi sufniautószerelő 2 nagy barátja a WD40, meg a kábelkötegelő :lol: :lol: :lol: Több éves versenytapasztalattal a hátam mögött mondhatom, hogy a powertape széles ragasztó is szükséges kellék :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
egyhapsi Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 Hátha valakit érdekel. Lehet megírom a "Népítéletbe" is :lol: Két napja hajtom a 2000-es pdtdi kölcsön passatot.. Azon kívül hogy 150 lovas, nem vagyok hú de mennyire elragadtatva tőle. Alul, 1000-es fordulat körül, olyan nyomatékszegény, mint a fene. Olyan 1400-tól kezd éledni. Többször is sikerült már lefullasztani.:-( Ha az én isuzusom kuplungjáról "leugrok", az nem lefullad, hanem elindul :lol: Persze ha már megy, megy mint akit hátba vágtak, de az más tészta. Sőőőt.. A váltója is olyan nehezebben jár, olyan erőből kell tolni, húzni. Az opelem váltója, mint a vaj. :lol: Ahol az opellel 2-ben elgurulok, ott a passatot vissza kell rakni 1-be, mert 2-ben lefullad. Szóval, az Opelem mindenekelőtt! Link to comment Megosztás: More sharing options...
yooccoo Elküldve Augusztus12, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus12, 2008 szellőzőrostélyból van szélesebb is? úgy értem ,hogy a lamellák között nagyobb a rés vettem egy olyan pda-tartót, amit a szellőzőre lehet rakni, de sajna túl kicsi a luk ezen Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Augusztus13, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2008 Hátha valakit érdekel. Lehet megírom a "Népítéletbe" is :D Két napja hajtom a 2000-es pdtdi kölcsön passatot.. Azon kívül hogy 150 lovas, nem vagyok hú de mennyire elragadtatva tőle. Alul, 1000-es fordulat körül, olyan nyomatékszegény, mint a fene. Olyan 1400-tól kezd éledni. Többször is sikerült már lefullasztani.:-( Ha az én isuzusom kuplungjáról "leugrok", az nem lefullad, hanem elindul :D Persze ha már megy, megy mint akit hátba vágtak, de az más tészta. Sőőőt.. A váltója is olyan nehezebben jár, olyan erőből kell tolni, húzni. Az opelem váltója, mint a vaj. :lol: Ahol az opellel 2-ben elgurulok, ott a passatot vissza kell rakni 1-be, mert 2-ben lefullad. Szóval, az Opelem mindenekelőtt! a 2000 pdtdi szerintem csak 140 ló. nyomatékban viszont tudja a 320Nm-t ( bűven ). Szóval szerintem olyan szar nem lehet az :lol: szokni kell! :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
szobikari Elküldve Augusztus13, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2008 Több éves versenytapasztalattal a hátam mögött mondhatom, hogy a powertape széles ragasztó is szükséges kellék :lol: oh igen.... a legfontosabb kimaradt :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
donpepe Elküldve Augusztus13, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2008 Valaki nem tudja hogy magyarországon mikort kezdték gyártani az F Sedanokat? Én úgy tudom 1995től. meg az F-ek 95-ben estek át egy kis "ráncfelvarráson"(Fehér index, másfajta hütőmaszk, hátsó diszléc)?? valaki nemtudja ezeket pontosan?? Link to comment Megosztás: More sharing options...
zotya975 Elküldve Augusztus13, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2008 Valaki nem tudja hogy magyarországon mikort kezdték gyártani az F Sedanokat? Én úgy tudom 1995től. meg az F-ek 95-ben estek át egy kis "ráncfelvarráson"(Fehér index, másfajta hütőmaszk, hátsó diszléc)?? valaki nemtudja ezeket pontosan?? Remélem itt megtalálsz mindent.:[email=http://x3.hu/freeweb/frameset.x3?user=/opelbauer&page=/tipusok/astra.html]undefined Üdv a GOGLÉ-ben! :lol: Hogy a fenébe kell azt csinálni hogy az oldal cime megjelenjen a szövegben és rákattintva oda is ugorjon? :lol: Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Augusztus13, 2008 Megoszt Elküldve Augusztus13, 2008 Ahol az opellel 2-ben elgurulok, ott a passatot vissza kell rakni 1-be, mert 2-ben lefullad. ugyanígy működnek az opelnél a cdti motorok is... 1800 alatt meg van halva. meg az F-ek 95-ben estek át egy kis "ráncfelvarráson"(Fehér index, másfajta hütőmaszk, hátsó diszléc)?? valaki nemtudja ezeket pontosan?? mindig év végén vannak ezek a frissítések, modellév onnan számít. A ráncfelvarrásos astrákat 94 végétől gyártják, de ezek már 95-ös forgalombahelyezésűek. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts