Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Jelentem a Piros-Fehér-Zöld Benzinkút Nyrt.-től megjött egy csinos kis összeg a sérült tükörre.

Azért csak bemennék most a kutashoz, aki volt olyan szíves végig a beszólásaival szórakoztatni amíg a kárbejelentőt írtam, hogy tessék mégis fizettek, nem is keveset, és remélem ezt a te fizetésedből vonták le.

Link to comment
Megosztás:

A három év alatt 90 ezret nyomtam bele. Ez olyan 1/3 vidék a többi város.

És ezek mind városban történtek.

Kivéve a vasútist, az a város szélén.

Kerüld a várost! :lol: De viccet kizárva én is úgy tapasztaltam (amig a Nagyfaluban éltem), hogy ott a legdurvább a közlekedési morál.

Ergo, városban kettős figyelem kell a vezetéshez, és nem csak szabályosan kell közlekedni, hanem mint a radar úgy kell figyelni a közlekedési partnerekre és azok szándékára, amit a mozgási, helyezkedési jelzésekből kell és lehet értelmezni. Nem lehet bízni a partnerekben!

Ha ez megvan, akkor már csak magunkon múlik, hogy hogyan tudjuk kivédeni az orvtámadásokat. Sajnos előfordul, hogy sehogyse....!

Nem akarom elkiabálni, de belém utoljára 14 éve szálltak, szerencsés vagyok.

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mostanában észrevettem, vagy mondhatnám úgy is, hogy elkezdte zavarni a fülemet a kárpitok, műanyagok, zörgése, nyikorgása.

Egyszerű a kérdésem: Mit lehet e problematikával csinálni emberek?

Néha már megőrülök annyira zavar :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mostanában észrevettem, vagy mondhatnám úgy is, hogy elkezdte zavarni a fülemet a kárpitok, műanyagok, zörgése, nyikorgása.

Egyszerű a kérdésem: Mit lehet e problematikával csinálni emberek?

Néha már megőrülök annyira zavar :lol:

én hangosabbra szoktam venni a zenét :lol:

Link to comment
Megosztás:

Sziasztok!

Mostanában észrevettem, vagy mondhatnám úgy is, hogy elkezdte zavarni a fülemet a kárpitok, műanyagok, zörgése, nyikorgása.

Egyszerű a kérdésem: Mit lehet e problematikával csinálni emberek?

Néha már megőrülök annyira zavar :lol:

Meg kell keresni honnan jön. Ha van megoldás akkor is mindenhol más, de ha megtalálod valószínű rájössz te is.

Az egyszerű globális megoldáshoz füldugó, hangos zene, hangos kipufogó. :lol:

Link to comment
Megosztás:

Kerüld a várost! :lol: De viccet kizárva én is úgy tapasztaltam (amig a Nagyfaluban éltem), hogy ott a legdurvább a közlekedési morál.

Ergo, városban kettős figyelem kell a vezetéshez, és nem csak szabályosan kell közlekedni, hanem mint a radar úgy kell figyelni a közlekedési partnerekre és azok szándékára, amit a mozgási, helyezkedési jelzésekből kell és lehet értelmezni. Nem lehet bízni a partnerekben!

Ha ez megvan, akkor már csak magunkon múlik, hogy hogyan tudjuk kivédeni az orvtámadásokat. Sajnos előfordul, hogy sehogyse....!

Nem akarom elkiabálni, de belém utoljára 14 éve szálltak, szerencsés vagyok.

Engem tavaly falun tettek totálkárra (mármint az omit :lol: ). :lol:

Link to comment
Megosztás:

valld be, hogy egy pillanatra kihagytak a fogaskerekek és azt hitted, a versenygépben ülsz és ha nyersz, te vagy a bajnok :lol:

Azért nem volt olyan vicces, amikor a gallytörőrácsos erdészeti mazda B2500 60-al átment az omega elején... ha 2m-el

előrébb vagyok a kocsival, most nem irogatok itt... :lol:

Link to comment
Megosztás:

Köszönöm a válaszokat :lol:

Majd ha nem lesz ilyen meleg, akkor neki állok. Kalaptartót az tudom hogy zörög, de azzal nem bíbelődök, mert másikat akarok bele venni (ami benne van az nem ebbe a fajta félébe való).

Ami biztosan zörög, nyikorog:

- Vezető ülés alatt vmi fém, ahogy néztem ott lehet ahol rögzítve van az ülés a padlóhoz (WD40 - el lefújom és jó lesz remélem)

- Kalaptartó

- Talán még az ajtókárpitok

- Ja, és a kuplung is elkezdett nyikorogni kinyomáskor (írta valaki, hogy erre is jó a WD40 a rugóra fújva)

Link to comment
Megosztás:

- Vezető ülés alatt vmi fém, ahogy néztem ott lehet ahol rögzítve van az ülés a padlóhoz (WD40 - el lefújom és jó lesz remélem)

- Kalaptartó

- Talán még az ajtókárpitok

- Ja, és a kuplung is elkezdett nyikorogni kinyomáskor (írta valaki, hogy erre is jó a WD40 a rugóra fújva)

- vezetőülés ha nyikorog, akkor WD40 segíthet ideig óráig.

- kalaptartót teljesen el lehet hallgattatni, de ha nem belevaló akkor előbb cseréld utána talán nem is lesz gond

- ajtókárpitok menet közben? :lol:

- itt is jó lehet a WD40, próba cseresznye

Link to comment
Megosztás:

Én nem tartom sokkal biztonságosabbnak a vidéki, vagy akár falusi közlekedést se. A helyiek megszokásból közlekednek, aki tranzitutas az meg nem ismeri a környéket, de általában siet. Faluja is válogatja, de azért pl. a román határ közelében nem szívesen járnám a főutakat.

Arról nem beszélve, hogy egy barátom pár éve vidéken törte össze az autóját amit akkor vett vadonatújonnan, egy kivilágítatlan lovaskocsi miatt. Anyukájával mentek este főúton, kb. 100 km/ó, durr bele, ő megúszta, anyukája nem. A kocsiban nem volt 80 km se, de ez esetben az volt a legkisebb probléma...

Szóval egy törés se vicces, annyi randa balesetet láttam már hogy abból visszajár...

Link to comment
Megosztás:

Hátha valakit érdekel. Lehet megírom a "Népítéletbe" is :lol:

Két napja hajtom a 2000-es pdtdi kölcsön passatot..

Azon kívül hogy 150 lovas, nem vagyok hú de mennyire elragadtatva tőle.

Alul, 1000-es fordulat körül, olyan nyomatékszegény, mint a fene. Olyan 1400-tól kezd éledni.

Többször is sikerült már lefullasztani.:-(

Ha az én isuzusom kuplungjáról "leugrok", az nem lefullad, hanem elindul :lol:

Persze ha már megy, megy mint akit hátba vágtak, de az más tészta.

Sőőőt.. A váltója is olyan nehezebben jár, olyan erőből kell tolni, húzni.

Az opelem váltója, mint a vaj. :lol:

Ahol az opellel 2-ben elgurulok, ott a passatot vissza kell rakni 1-be, mert 2-ben lefullad.

Szóval, az Opelem mindenekelőtt!

Link to comment
Megosztás:

Hátha valakit érdekel. Lehet megírom a "Népítéletbe" is :D

Két napja hajtom a 2000-es pdtdi kölcsön passatot..

Azon kívül hogy 150 lovas, nem vagyok hú de mennyire elragadtatva tőle.

Alul, 1000-es fordulat körül, olyan nyomatékszegény, mint a fene. Olyan 1400-tól kezd éledni.

Többször is sikerült már lefullasztani.:-(

Ha az én isuzusom kuplungjáról "leugrok", az nem lefullad, hanem elindul :D

Persze ha már megy, megy mint akit hátba vágtak, de az más tészta.

Sőőőt.. A váltója is olyan nehezebben jár, olyan erőből kell tolni, húzni.

Az opelem váltója, mint a vaj. :lol:

Ahol az opellel 2-ben elgurulok, ott a passatot vissza kell rakni 1-be, mert 2-ben lefullad.

Szóval, az Opelem mindenekelőtt!

a 2000 pdtdi szerintem csak 140 ló. nyomatékban viszont tudja a 320Nm-t ( bűven ).

Szóval szerintem olyan szar nem lehet az :lol: szokni kell! :lol:

Link to comment
Megosztás:

Valaki nem tudja hogy magyarországon mikort kezdték gyártani az F Sedanokat?

Én úgy tudom 1995től.

meg az F-ek 95-ben estek át egy kis "ráncfelvarráson"(Fehér index, másfajta hütőmaszk, hátsó diszléc)??

valaki nemtudja ezeket pontosan??

Remélem itt megtalálsz mindent.:[email=http://x3.hu/freeweb/frameset.x3?user=/opelbauer&page=/tipusok/astra.html]undefined Üdv a GOGLÉ-ben! :lol:

Hogy a fenébe kell azt csinálni hogy az oldal cime megjelenjen a szövegben és rákattintva oda is ugorjon? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Ahol az opellel 2-ben elgurulok, ott a passatot vissza kell rakni 1-be, mert 2-ben lefullad.

ugyanígy működnek az opelnél a cdti motorok is... 1800 alatt meg van halva.

meg az F-ek 95-ben estek át egy kis "ráncfelvarráson"(Fehér index, másfajta hütőmaszk, hátsó diszléc)??

valaki nemtudja ezeket pontosan??

mindig év végén vannak ezek a frissítések, modellév onnan számít. A ráncfelvarrásos astrákat 94 végétől

gyártják, de ezek már 95-ös forgalombahelyezésűek.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.