Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve

tegnap tök jót szórakoztam a céges otóban a tempomattal, nem is olyan rossz dolog :twisted: :twisted:

opel16v

tegnap megnéztem a féktárcsát, de nem vettem mert nem gyári volt, hanem vmi gagyi utángyártott... :) :lol:

Elküldve
tegnap tök jót szórakoztam a céges otóban a tempomattal, nem is olyan rossz dolog :twisted: :twisted:

A tempomat jó dolog, ha minden igaz C20NE motorhoz simán beépíthető :twisted:

ami nekem tetszett, hogy az új A8asnál már lehet követési távolságot adni. Ha az előtted haladó lassít, a computer automatikusan visszavesz a sebességből... Csak nehogy elfelejtsek kormányozni :wink:

Elküldve
[ami nekem tetszett, hogy az új A8asnál már lehet követési távolságot adni. Ha az előtted haladó lassít, a computer automatikusan visszavesz a sebességből... Csak nehogy elfelejtsek kormányozni :wink:

igen, itt ennél a pontnál már elveszítette a vezetés az élményét.....

Elküldve
Blau!

Meló után irány Pest, Patyi mester úrnál készen vagyon az új váltó,

el kell hozni. Vele még át kell rágni a speeres témát, úgyhogy nem

10 perc lesz.

Szega Opel16v!!

Régóta foglalkoztat a gondolat hogy az astrámba egy rövidebb váltót szeretnék.Esetleg tudnál ebben segíteni vagy ajánlani valamit??

Elöre is Thanx!

Elküldve

és mit csinál akkor, ha az előtted lévő satuféket nyom??? fékez és elrántja a kormányt?? vagy fékez, amíg segbedurrantod a másikat?

Elküldve
és mit csinál akkor, ha az előtted lévő satuféket nyom??? fékez és elrántja a kormányt?? vagy fékez, amíg segbedurrantod a másikat?

A Mercedes speciel felkészül az ütközésre :arrow: az első lökhárítót előre tolja, megfeszíti a biztonsági öveket, megemeli az ülőlapot, és elkezdi hátrahúzni a kormányt és a pedálokat... :shock:

Elküldve

Kess!

Sajnálom. Milyen márka volt? Nem emléxel?

Future!

Nem olyan eccerű téma a rövid váltó... Először Nekem is annak

tűnt. A vége pedig komplett váltósor-lefűzés lett, az áttételek cseréje.

Ezen kívül a kihajtás is rövidebb lett. Nekem eddig ez a váltótéma

80E HUFnál is többe van, és ez mind sporttársi áron. :lol:

Milyen mocid+váltód van?

Agressor!

"elkezdi hátrahúzni a kormányt és a pedálokat... "

Meglepődnék, ha ilyen necces esetben még a pedálok és a kormány

is behúzná fülét-farkát... :)

Elküldve

opel16v

CAR-MIN nevezetű volt a tárcsa :roll:

a mérete az OK volt, de 15ért szerzek jobbat, igaz betétek nélkül 8)

olcsó húsnak híg a leve, mondja a közmondás :)

Elküldve

Ja, ez Nekem sem ismerős. Valszeg nem is jó minőség.

A gyári tárcsa 10 körül mozog darabja, de akkor inkább

ajánlom a Brembot nagyjából ugyanennyiért.

Viszont most ne kérdezd, hogy hol lehet kapni, Én Pécsen

vettem, esetleg ha érdekel megmondom hol...

Elküldve
Agressor!

"elkezdi hátrahúzni a kormányt és a pedálokat... "

Meglepődnék, ha ilyen necces esetben még a pedálok és a kormány

is behúzná fülét-farkát... :D

Meghalsz hitetlen kutya! :twisted: :) :lol:

"A Pre Safe működése: függőleges helyzetbe áll a támla, megfeszül a biztonsági öv, megemelkedik az ülőpárna, előrecsúszik a kormány, becsukódik a tetőablak, miközben az ajtópanelből és a B-oszlopból energiaelnyelő párnák bújnak elő..." stb. stb.

Elküldve

Elmondjam, hogy működik ez széria Astránál? :)

A Pre Séf működése: a függőleges helyzetet elhagyva a támla veled együtt a kormánynak csapódik (mivel eltört a támla), a közben megfeszülő öv elvágja a nyakad, és teljesen összevérzed az amúgy már a tested által összezúzott kormánykereket. A tetőablak darabjai a tarkódon landolnak, tovább vagdosva a nyakad, miközben a testedet az ajtópanel és a B oszlop burkolatának darabjai szabdalják...

:lol:

Elküldve
Elmondjam, hogy működik ez széria Astránál? :)

A Pre Séf működése: a függőleges helyzetet elhagyva a támla veled együtt a kormánynak csapódik (mivel eltört a támla), a közben megfeszülő öv elvágja a nyakad, és teljesen összevérzed az amúgy már a tested által összezúzott kormánykereket. A tetőablak darabjai a tarkódon landolnak, tovább vagdosva a nyakad, miközben a testedet az ajtópanel és a B oszlop burkolatának darabjai szabdalják...

:lol:

ez nagyon tudományos volt :twisted: :twisted: :twisted:

Elküldve

Abból a kis mütyürből nem sok látszik. :)

No de az a pojén, hogy ehhez a mocihoz legalább három típusú

váltót applikáltak, és ezeknek is mindnek x számú variánsa van. :lol:

(drive ratio, maindrive ratio)

Elküldve

Elöször is köszi Mélykék76 a közreműködést!!!

Abból a kis mütyürből nem sok látszik. :)

No de az a pojén, hogy ehhez a mocihoz legalább három típusú

váltót applikáltak, és ezeknek is mindnek x számú variánsa van. :lol:

(drive ratio, maindrive ratio)

Szega Opel16v!

Mindt megtudtad már 2literes 16szelepes gsi-t kormányzok!!

Szerintem gyári még a váltó benne,ezért szeretnék rövidíteni az áttételeken!! Ugye megtudom rajta nézni hogy milyen van benne??

Ha a motor mellett benézek akkor ott van rajta valami felirat vagy szám amiből azonosítani lehetne a váltóm típusát???

Elküldve

Future!

Elvileg a tiedben F16, F18 és F20 fordulhat elő...

Ezt a számot a rudazat becsatlakozó tornya mellett találod meg,

a homlokfal felöli oldalon. Aztán a másik ami érdekes, az pedig a

kihajtási arány, ami valahol 3.55 és 4.18 között kell legyen, asszem.

Ennek a helyét nem tudom, az Én váltómon a kerék felőli oldal

legalján van feltüntetve. Tudnod kell, hogy alig látszanak ezek a

feliratok, így érdemes kicsit letisztítani a váltóblokkot, amikor nézelődsz.

Ami még érdekes lehet, hogy milyen évjárat, és van-e benne klíma.

Ezen infók alapján nagyjából már be lehet lőni, hogy milyen áttételezésű,

és hogy lehet-e kezdeni vele valamit.

De ez nagyon hosszú téma, Én két hónapot küzdöttem, mire kialakult,

hogy hogyan tudjuk megvalósítani az Én esetemben a rövid váltót.

Elküldve
Abból a kis mütyürből nem sok látszik. :)

Csak úgy sorjáznak az Opel motorok amely tetején - ilyen kis kép esetén is - látható egy piros sáv. Bizony, nehéz ilyenkor dönteni a roppant sok lehetőség közül :lol:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.