Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ez az utángyártottak átka, hogy ha túltekered az állítót, szétesik a mechanika.

Elvileg összerakható :sowwy:

Pár éve én is naivan nekiálltam, hogy majd beállítom a lámpákat. A külső állítócsavarral szépen lehet állítani fel-le, de a lámpa tetején lévő kereszthornyú csavar csak forgott, de az nem állított jobbra-balra semmit. Gondolom előző gazdája erőltette és kiakadhatott. Utángyártottat elég olcsón tudtam volna venni, de ha a gyári is ennyire problémás, mit várhatunk 6 ezerért? Aztán szétszedésen gondolkodtam, szerelő ismerősömnél megnéztem egy sérült lámpatestet, de az üveg ragasztva van a műanyag testhez. Gondolom a csavaros szerkezetet könnyen működésre bírható, csakhát a szétszedés...

Link to comment
Megosztás:

fortuna megint kísértget engem, de ma is megúsztuk a kocsitörést, 2x is

1. M5

kifelé jöttünk, román utánfutós kocsi, ~130 körüli tempónál kijött elém 90-el, mikor már majdnem mellette voltam

2. M0

100-110 körüli tempó

kimegyek külsőbe, gyorsabb hagy menjen el mellettem

előttem lévő fél másodperc alatt index balra és be a belsőbe

hát nem ott volt előtte egy wartburg 70-el?

nem gyengén kellett megtáncoltatni a kocsit, hogy se a wareszt, se a mögöttem jövőt ne kapjam el

szóval mozgalmas volt a mai nap

Link to comment
Megosztás:

elhihetitek jol körbenéztem, de az astráét nem leht szétszedni.

ragasztott üveg ... és máshogy nem lehethozzáférni, sokat volt itt az asztalon nyugi :lol:

a gyári elég fura, hogy műanyagbol van tényleg :sowwy:

és én is tekergettem de az se nagyon mozgott semmitse ...

de lehet a törés miatt...

Link to comment
Megosztás:

fortuna megint kísértget engem, de ma is megúsztuk a kocsitörést, 2x is

1. M5

kifelé jöttünk, román utánfutós kocsi, ~130 körüli tempónál kijött elém 90-el, mikor már majdnem mellette voltam

2. M0

100-110 körüli tempó

kimegyek külsőbe, gyorsabb hagy menjen el mellettem

előttem lévő fél másodperc alatt index balra és be a belsőbe

hát nem ott volt előtte egy wartburg 70-el?

nem gyengén kellett megtáncoltatni a kocsit, hogy se a wareszt, se a mögöttem jövőt ne kapjam el

szóval mozgalmas volt a mai nap

Így jár aki száguldozik az M0-án! :sowwy:

Én inkább megyek mezei országúton 140-el mint 100-al az M0-án!

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Idióta kérdés: a caravan-om díszlécén van egy lila és kék színű minta, az első ajtókon. Jelent ez valamit? :lol: vagy csak unatkoztak opeléknál? :sowwy:

Amúgy én vagyok a hülye, vagy tényleg nincs semmi értelmesebb hátsó lámpaszett a gyárin kívül? gondolok olyanra, mint amilyen a sedan astrákhoz vannak, mert meg van repedve a jobb oldali hátsó lámpa búrám, alul, oszt ha már cserélni szeretném, akkor már valami menőbbre. :lol:

Tuningról ne itt kérdezzek? :lol:

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Idióta kérdés: a caravan-om díszlécén van egy lila és kék színű minta, az első ajtókon. Jelent ez valamit? :lol: vagy csak unatkoztak opeléknál? :sowwy:

Amúgy én vagyok a hülye, vagy tényleg nincs semmi értelmesebb hátsó lámpaszett a gyárin kívül? gondolok olyanra, mint amilyen a sedan astrákhoz vannak, mert meg van repedve a jobb oldali hátsó lámpa búrám, alul, oszt ha már cserélni szeretném, akkor már valami menőbbre. :lol:

Tuningról ne itt kérdezzek? :lol:

Nekem van díszlécem, de nincs rajta minta... Láttam vmi hátsó lámpát a vaterrán vagy valami ilyesmi helyen, ilyen szürkés izé, de nekem nem tetszik...

Link to comment
Megosztás:

Üdv!

Idióta kérdés: a caravan-om díszlécén van egy lila és kék színű minta, az első ajtókon. Jelent ez valamit? :lol: vagy csak unatkoztak opeléknál? :sowwy:

Amúgy én vagyok a hülye, vagy tényleg nincs semmi értelmesebb hátsó lámpaszett a gyárin kívül? gondolok olyanra, mint amilyen a sedan astrákhoz vannak, mert meg van repedve a jobb oldali hátsó lámpa búrám, alul, oszt ha már cserélni szeretném, akkor már valami menőbbre. :lol:

Tuningról ne itt kérdezzek? :lol:

Egyfajta hátsó lámpa létezik,irmscher koppintás...Viszont 189euro az ára.......

Ilyen:

kesz20.jpg

Link to comment
Megosztás:

én közelítettem mindenfelől de azt a csavart nem tudom elképzelni, hogy is lehetne berakni.

am egy este mentem vele vagy 150km et és senki se villogott szembe, de nem is nagyon világított csak az ut szélén... szal kicsit visszább kell majd állítani.

de a távolsági fénnyel nagyon jol világít. :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Én "csak" kb. a felét, de majd szét... az ideg. Nem is értem honnan ennyi autó?

A fogyasztás topicból való az idézet.

Szerintem is eszméletlen sok az autó az utakon.

Most, hogy mától érvényes a "Tiéd az autó..." diktátum, kíváncsi lennék a véleményetekre.

Ezzel kapcsolatban azt mondják, hogy "elvárja" az unió, hogy a halálos baleseteket a felére csökkentsük.

Nekem nincs rálátásom a statisztikai adatokra, de szerintem az egyik, és legnagyobb ok az eszméletlen járműlétszám. Aztán az eszméletlen rossz utak. Persze biztosan sok halálesetet okoz a gyorshajtás, de nem hiszem, hogy ez a fő ok. Nekem az a véleményem, hogy ugyanilyen számban felelős az indokolatlanul lassú haladás is! A minap is hosszú kocsisort értem utól, és legelől 60-al döcögött egy öregúr. Egyszerűen csak bámúlta tájat, és nem foglalkozott azzal, hogy vagy 15 autó gyűlt össze mögötte.

A rengeteg a főútvonalon cammogó munkagép is. (sokszor kivilágítatlanul)

Nemtudom, hogy az EU-tól való "elvárás" azért van mert rosszak a statisztikáink, vagy estleg ezt önként bevállalta egy főelvtárs?!

A hatalomnak jól jön ez a lehetőség, a sarc (bevétel) növelésére. Kiváncsi lennék a tarifát meghatározó emberke fizetésére! Mert biztos, hogy nincs tisztában az átlagemberek jövedelmével! Az a hivatásos, aki egésznap nyomja a pedált, a minimálbérnél alig több fizuért, előfordul, hogy beleszalad valamibe. És egy ilyen léptékű sarc, biztos, hogy padlóra küldi az egész családját!

Aztán a "Tiéd az autó..." hallatán rögtön az jutott az eszembe, hogy ez azért is szükséges, mert a trafi használatát ki akarják adni gebinbe. Ha maszekok is mérhetnek, és ez alapján láttatlanban kiszabják majd a hatalmas sarcot, az rengeteg visszaélésre ad majd alkalmat! A maszeknak létérdeke lesz, hogy minél több sarcot gyűjtsön. Eddig, ha megállított egy rendőr, és benyögte az "Ide a jogsit" szöveget, akkor (köztudott volt), hogy akár a trafi OMH hitelesítési jegyzőkönyvét is elkérhetted, utolsó mentsvárként. Ezután, hogy bizonyosodhatsz meg, hogy hiteles e a ketyere?

Bocsi a hosszú szövegért!

Link to comment
Megosztás:

csak hitelesített trafival lehet mérni továbbra is és azzal sem mindenkinek ...

sokan felhozzák mentsvárként ezt a dolgot, de csak annyira lehet belekötni, mint az eddigiekbe

én jogosnak tartom a dolgot

a közlekedési morált magyarországon másképp nem lehet megváltoztatni, csak ha kényszerítik az embert a szabályok betartására

a fuvaros pedig tudja, hogy a jogsijával játszik, ezért be fogja tartani a szabályokat

ha nem, keres másik állást

Link to comment
Megosztás:

csak hitelesített trafival lehet mérni továbbra is és azzal sem mindenkinek ...

sokan felhozzák mentsvárként ezt a dolgot, de csak annyira lehet belekötni, mint az eddigiekbe

én jogosnak tartom a dolgot

a közlekedési morált magyarországon másképp nem lehet megváltoztatni, csak ha kényszerítik az embert a szabályok betartására

a fuvaros pedig tudja, hogy a jogsijával játszik, ezért be fogja tartani a szabályokat

ha nem, keres másik állást

pont az a baj, hogy (M)agyarországon élünk, a lehúzós köcsög balatonilángosos egynyáron meggazdagodós gyökerek országában...kemény visszaélések lesznek ezzel a trafizással ha kiderül, hogy van benne pénz...arról nem is beszélve, hogy a Váci ut péntek este ugy fog kinézni mintha állandó lomtalanítás lenne....minden 5m-en ott ül valami tag és kameráz...mert ugye ki tartja be az 50-es korlátozást (ami egyébként hülyeség).....vagy ne is beszéljünk a forgalmas vidéki utakról ahol szintén kint vannak a fölösleges táblák, dea helyiek tudják hogy csak bullshit az egész....most meg majd jol megszivják mert valaki odaül kamerázni és tartja a markát, hogy ne jelentse fel őket :sowwy: :lol:

Link to comment
Megosztás:

pont az a baj, hogy (M)agyarországon élünk, a lehúzós köcsög balatonilángosos egynyáron meggazdagodós gyökerek országában...kemény visszaélések lesznek ezzel a trafizással ha kiderül, hogy van benne pénz...arról nem is beszélve, hogy a Váci ut péntek este ugy fog kinézni mintha állandó lomtalanítás lenne....minden 5m-en ott ül valami tag és kameráz...mert ugye ki tartja be az 50-es korlátozást (ami egyébként hülyeség).....vagy ne is beszéljünk a forgalmas vidéki utakról ahol szintén kint vannak a fölösleges táblák, dea helyiek tudják hogy csak bullshit az egész....most meg majd jol megszivják mert valaki odaül kamerázni és tartja a markát, hogy ne jelentse fel őket :sowwy: :lol:

Elvileg zártláncú lesz a dolog, tehát ami le van fényképezve az már el is lesz küldve a rendőrségre, és ők fogják a feljelentéseket tenni. Mondom elvileg. :lol: Egyébként egyetértek.

Sokkal több ellenőrzési pont kellene és sokkal kisebb büntetés. Persze hogy nincs elrettentő ereje annak, ha valaki félévente bekap egy 10ezres büntetést, viszont ha egy nap összeszedhetne belőle 4-5-öt, akkor azért biztosan elgondolkozna. Azonban teljesen irreális, hogy ha valaki véletlenül belefut valamibe, akkor otthagyja majd a kéthavi fizetését. :lol: És néha egyszerűen nem lehet nem szabálytalankodni. Főként nemnormális közelekedési helyzetekben (dugó), ahol ha nem szabálytalankodsz, akkor vagy jobb esetben nem haladsz, vagy rosszabb esetben mindenki mást is feltartasz. Erre sajnos számtalan példát lehetne hozni.

Link to comment
Megosztás:

Sokkal több ellenőrzési pont kellene és sokkal kisebb büntetés. Persze hogy nincs elrettentő ereje annak, ha valaki félévente bekap egy 10ezres büntetést, viszont ha egy nap összeszedhetne belőle 4-5-öt, akkor azért biztosan elgondolkozna. Azonban teljesen irreális, hogy ha valaki véletlenül belefut valamibe, akkor otthagyja majd a kéthavi fizetését. :lol: És néha egyszerűen nem lehet nem szabálytalankodni. Főként nemnormális közelekedési helyzetekben (dugó), ahol ha nem szabálytalankodsz, akkor vagy jobb esetben nem haladsz, vagy rosszabb esetben mindenki mást is feltartasz. Erre sajnos számtalan példát lehetne hozni.

Rossz a sorrend. Először kellene ésszerű, betartható zabályokat csinálni és azután büntetni azt aki nem tartja be.

Nem pedig azt csinálni, hogy hülye, átgondolatlan rendszert fejelünk meg kemény büntetésekkel :sowwy:

Link to comment
Megosztás:

Rossz a sorrend. Először kellene ésszerű, betartható zabályokat csinálni és azután büntetni azt aki nem tartja be.

Nem pedig azt csinálni, hogy hülye, átgondolatlan rendszert fejelünk meg kemény büntetésekkel :lol:

Jön majd a kresz 2.0.:lol: Nedves úton a megengedett = szárazon megengedett - 20 km/h. (ha jól vettem ki csak lakott területen kívül) :sowwy:

Egyébként ez is jó lenne amit mondasz, de én próbáltam reálisabban megközelíteni a dolgokat.

Link to comment
Megosztás:

Valaki nemrég mondta, hogy magyarország egy kresz-szemétdomb, és ebben egyetértek vele. Először is nem kicsit

kellene megregulázni a 60-as évekből ránk maradt kresz szabályokat. Ez sokat segítene szerintem a baleseti statisztikákon.

Továbbá én azon a véleményen vagyok, hogy a jogsihoz jutás feltételeit kellene nagyon szigorítani. Mert most tulajdonképpen

alanyi jogon jár, ötödik bukás után már azért is megadják, hogy ne jöjjön többet az a szerencsétlen. Vagy megveszi a vizsgabiztost.

Ezért hát sok olyan ember van az utakon, akinek semmi keresnivalója ott, mert veszélyes a többiekre nézve.

Amúgy az objektív felelősséggel egyetértek, ennek már lehet visszatartó ereje sok esetben. Már csak arra vagyok kíváncsi,

az Audi A8-asra is annyi objektív felelősség fog-e ezentúl vonatkozni, mint egy astrára...

Amivel nagyon nem értek egyet, az az új büntetési rendszer nagy része. pl egy indokolatlan harmincas táblánál (Kaposváron

pl most végigtáblázták a felújított négysávos 67-es főutat 30-ra!!!) ha valaki 60-al megy, 300e huf... ez pedig irreális.

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.