Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Recommended Posts

Elküldve
a rácsokat betettem, arrol képek hamarosan, de a többi egynlőre várat magára, nem állt meg ugy a festék mindenhol, és azt se tudom miért, pedig jol áttörölgettem nitrohigitós ronggyal :S

egyenlőre pénzhiány miatt is várat magára sajnos a további haladás a festegetős dologgal :S

Az mit takar, hogy nem állt meg a festék? ( okulásképpen kérdezem) Amikor a felnit festettem 3-szor fújtam át a kupakot mert nem sikerült, így rájöttem hogy azt a festéket amit használok azt nem szabad megcsiszolni a fújások között, mert foltos lesz a végtermék. Így amikor a felnit fújtam akkor "csak" a lakkot folyattam meg :D amugy jó lett.

Elküldve

megkapartam és nem is olyan nehezen le tudtam ról akaparni 4napi száradás után:S

érdekes módon, a középkonzolt amit egy éve fujtam le sokkal erősebben kapartam, és mégse jött le...

műanyag alapozó lesz a vége :D

Elküldve
megkapartam és nem is olyan nehezen le tudtam ról akaparni 4napi száradás után:S

érdekes módon, a középkonzolt amit egy éve fujtam le sokkal erősebben kapartam, és mégse jött le...

műanyag alapozó lesz a vége :D

De de de mékeee kapargatnyi, bizalmatlan vagy mi? :D Én a tükrömet nem kapargattam igaz kaparta a beton helyettem amikor leejtettem :D de egyben maradt.

KÉRDÉS: valaki tud-e hasznos infóval szolgálni a műszerfal flockolással kapcsolatban? Mozgatja a fantáziámat mert tetszik is + nyáron nem verődik vissza a napfény róla a szélvédőre, de ha úgy csináltatja az ember akkor qrva drága. Lehet-e, érdemes-e házilag megcsinálni és hol lehet hozzá alapanyagot kapni?

Thanks

Elküldve

Házilag nem megoldható, ki kell szerelni a komplett műszerfalat, azt kell vinni, és jó drága.

Megh aztán meggondolandó, mert nehéz takarítani, és könnyen szennyeződik, nagyon kényes anyag.

Elküldve
Házilag nem megoldható, ki kell szerelni a komplett műszerfalat, azt kell vinni, és jó drága.

Megh aztán meggondolandó, mert nehéz takarítani, és könnyen szennyeződik, nagyon kényes anyag.

Versenyautókban látni ilyesmit esetleg néked is ilyen feszít benn? Viasat Exploreren látni ilyen autóátalakítós versenyt abban láttam hogy az ember egy hengeres alakú pumpás szóróból adagolta a felületre ezt a műszálat asziszem, annak alapján egyszerűnek tűnt. Sérülékeny is v csak kényes, parasztverdába akkó nem való? :D

Elküldve
Versenyautókban látni ilyesmit esetleg néked is ilyen feszít benn? Viasat Exploreren látni ilyen autóátalakítós versenyt abban láttam hogy az ember egy hengeres alakú pumpás szóróból adagolta a felületre ezt a műszálat asziszem, annak alapján egyszerűnek tűnt. Sérülékeny is v csak kényes, parasztverdába akkó nem való? :D

Szerintem kényes, fogja a port. Nem leet egyszerű nedves ruhával tisztitani. Amugy nekem nem is tetszik, de ez csak az én véleményem. Ja, és ha elkezd kopni, még rondább lesz.

Elküldve
Versenyautókban látni ilyesmit esetleg néked is ilyen feszít benn? Viasat Exploreren látni ilyen autóátalakítós versenyt abban láttam hogy az ember egy hengeres alakú pumpás szóróból adagolta a felületre ezt a műszálat asziszem, annak alapján egyszerűnek tűnt. Sérülékeny is v csak kényes, parasztverdába akkó nem való? :D

Nekem sincs ilyen, mert az első poros verseny után igencsak csúnya lenne :D

Az a "belövő" csak adagolja ezt a plüss-szerű anyagot, amúgy elektrosztatikus és kémiai úton ragasztják.

Nem javaslom, szerintem költsd másra azt a sok lóvét, aminek haszna is van :D

Elküldve

A műszerfalról milyen szerrel lehet az apró karcokat eltávolítani?

Engem a flokkolás csak úgy érdekelne ha műbőrrel vagy bőrrel csinálnák (karcok elfedése), pont a tisztítás miatt.

üdv josh

Elküldve

http://kepfeltoltes.hu/view/080407/IM00602...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/080407/IM00602...ltoltes.hu_.jpg

itt vannak a rácsok

sajnos egy két helyen ez is elkezdett lejönni, de nem látható helyen, ahol odvarődik a karethez, de amugy az jónak tűnik.

kapargatni meg azé kell, mert nem lenne jo, ha pl be van pakolva a kocsiba, és kulcsal leverem vagy valami ilyesmi ...

a külső tükör lehet nem ugyan olyan anyagú, mint a belsők, és azon lehet jobban megáll a festék.

am a monitoromat is átfestettem feketére, már kezdett csúnyán besárgulni, és ahhoz a very well festéket használtam, de beton let rajta a festék, a gombjait már nyomkodtam annyit, és nem jön le.

csak azzal is az a bibi, hogy a monitor anyaga megint más mint ez az ABS anyag :S

Elküldve
sajnos egy két helyen ez is elkezdett lejönni, de nem látható helyen, ahol odvarődik a karethez, de amugy az jónak tűnik.

kapargatni meg azé kell, mert nem lenne jo, ha pl be van pakolva a kocsiba, és kulcsal leverem vagy valami ilyesmi ...

a külső tükör lehet nem ugyan olyan anyagú, mint a belsők, és azon lehet jobban megáll a festék.

am a monitoromat is átfestettem feketére, már kezdett csúnyán besárgulni, és ahhoz a very well festéket használtam, de beton let rajta a festék, a gombjait már nyomkodtam annyit, és nem jön le.

csak azzal is az a bibi, hogy a monitor anyaga megint más mint ez az ABS anyag :S

meg az is lehet, hogy a monitor nem volt annyit kenegetve mindenféle műszerfalápolóval

Elküldve

jaja az is meglehet, de ezek a rácsok, egy bontóbol valóak, és évek óta áznak fáznak stb, meg elég sokat subickoltam nitrohigitóval, és a monitorom is kapott bőven silicont, meg ilyen minotirpucolókat stb...

szóval érdekes dolgok ezek

Elküldve
Nekem sincs ilyen, mert az első poros verseny után igencsak csúnya lenne :D

Az a "belövő" csak adagolja ezt a plüss-szerű anyagot, amúgy elektrosztatikus és kémiai úton ragasztják.

Nem javaslom, szerintem költsd másra azt a sok lóvét, aminek haszna is van :lol:

Pedig olyan szép lett vóóóna :D Na mindegy, a lóvénak pedig sajna sok helye lenne a gépemben :D Egy kis Hf, egy kis kupplung, egy kis fék,....Amúgy sokpénzt nem adtam vón érte, nem vagyok Rotschild vagy Dagobert bácsi. :D

Elküldve

Hali!

Nem tudjátok véletlenül hogy lehet kivenni a műszerfal középső részét?? Ki szedtem minden sz*ros csavart, de ott a középső tekerőnél még fogja valami!!! MI?????

Elküldve
Hali!

Nem tudjátok véletlenül hogy lehet kivenni a műszerfal középső részét?? Ki szedtem minden sz*ros csavart, de ott a középső tekerőnél még fogja valami!!! MI?????

A km spirál fogja még, meg vezetékek csatlakoznak még hozzá.

A spirált úgy tudod kioldani, ha a csatlakozásánál levő lemezt a km óra felé nyomod és közben húzod ki a múszert. a csatikat meg úgy, hogy a két végét benyomod, és kihúzod a foglalatból.

Elküldve
A km spirál fogja még, meg vezetékek csatlakoznak még hozzá.

A spirált úgy tudod kioldani, ha a csatlakozásánál levő lemezt a km óra felé nyomod és közben húzod ki a múszert. a csatikat meg úgy, hogy a két végét benyomod, és kihúzod a foglalatból.

Km spirál??? ez nem az óra... ez a rádió alatti rész...

Elküldve
A múszerfalat írtad, nem a középkonzolt.

Mit is akarsz kiszedni?

Bocsi!! Nem értek hozzá...

Ott a középső tekerőnél fogja még valami! Csak nem tudom, hogy mi...

Köszönöm!!

Elküldve
Bocsi!! Nem értek hozzá...

Ott a középső tekerőnél fogja még valami! Csak nem tudom, hogy mi...

Köszönöm!!

A két szélső tekerő alatt fogja 2 csavar, meg a venti fokozatkapcsolója.

Azt úgy tudod levenni, ha egy kis csavarhúzót dugsz bele alulról és felnyomod benne a gomb reteszét, közben húzod kifelé a gombot.

Elküldve
No, tegnap megvolt a kötelező alsó, felső és motortér mosás, meg előbb a nyári kerekek felrakása is. Jöhet a szezon!

http://kepfeltoltes.hu/080411/RIMG2050_www...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/080411/RIMG2045_www...ltoltes.hu_.jpg

:D

Az a befőttes üveg engem is kíváncsivá tett. Kondenzvízgyűjtő légkondihoz? Vízbefecskendező? E85?

Most nézem, mintha a kartergáz csőhöz menne. Tágulási tartály?

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.