Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

Ez egy elvetélt ötlet, bár kétségkívül van benne izgalmas kihívás. Létezik egyáltalán jobbkormányos Astra? Azok kizárólag Vauxhallok voltak, nem?

A Vauxhall is Astra. Legalábbis az F az az Astra Mk3. A Kadett E meg Astra Mk2. Gondolom a D lehetett az 1, de azt még nem láttam és felfelé sem vagyok biztos, hogy meddig tart.

Link to comment
Megosztás:

A Vauxhall is Astra.

Persze, de az érdekel, hogy például Rüsselsheimben vagy Szentgotthárdon gyártottak-e jobbkormányos Astrát? Az egyik könyvben (1993-as kiadású) szerepel egy fekete-fehér gyári fotó Szentgotthárdról, amelyen egy komplett jobbkormányos Astra F műszerfal látható. Nekem az a feltételezésem, hogy az eredeti fényképnek a tükörfordítása került a könyvbe.

Link to comment
Megosztás:

Persze, de az érdekel, hogy például Rüsselsheimben vagy Szentgotthárdon gyártottak-e jobbkormányos Astrát? Az egyik könyvben (1993-as kiadású) szerepel egy fekete-fehér gyári fotó Szentgotthárdról, amelyen egy komplett jobbkormányos Astra F műszerfal látható. Nekem az a feltételezésem, hogy az eredeti fényképnek a tükörfordítása került a könyvbe.

Ezt könnyen el lehet dönteni, ha nem túl pici a kép. :D Márminthogy tükör-e.

Link to comment
Megosztás:

Persze, de az érdekel, hogy például Rüsselsheimben vagy Szentgotthárdon gyártottak-e jobbkormányos Astrát? Az egyik könyvben (1993-as kiadású) szerepel egy fekete-fehér gyári fotó Szentgotthárdról, amelyen egy komplett jobbkormányos Astra F műszerfal látható. Nekem az a feltételezésem, hogy az eredeti fényképnek a tükörfordítása került a könyvbe.

Már mért is gyártottak volna jobbkormányos Astrát (akár nálunk akár a németeknél), ha ott van a Vauxhall! Azoknál jobban biztosan nem tudják máshol gyártani, sőt tesztelni. Különben volt hozzá szerencsém vezetni Angliában Vauxhallt egy kicsit és nem volt furcsa érzés.

Link to comment
Megosztás:

jóidő vasárnap délelőtt, :lol: ideális egy kis festegetéshez :D

el is kezdtem, szépen áttörölgettem nitro hígítóval, és gó

szép is lett csak félúton elfogyott a festék :D

szrencsére a két oldalsó szellőzőt és a két hangszóró rácsot letudtam festeni, de a középkonzolra meg a km óra körüli műanyagra nem jutott festék :D

így arra venni kell festéket, rem lesz ugyan ilyen, mert ha nem az elég cumi lesz :S

most kint szárad szépen a napocskán, estére lehet meg is szárad teljesen, vagy legalábbis annyira, hogy hozzá lehet majd érni :D

Link to comment
Megosztás:

Már mért is gyártottak volna jobbkormányos Astrát (akár nálunk akár a németeknél), ha ott van a Vauxhall! Azoknál jobban biztosan nem tudják máshol gyártani, sőt tesztelni. Különben volt hozzá szerencsém vezetni Angliában Vauxhallt egy kicsit és nem volt furcsa érzés.

Dél-Afrikai exportra: Opel Astra 200ts

Link to comment
Megosztás:

há ne mán hogyjártam :D

lefujtam ugye a két rácsot ami az ajtóba kell

már száraz annyira hogy lehet nézegetni, és nézem forgatom, két egyforma rács

mondom ez hogy lesz akkor jobbra illetve ballra betéve? :D

akkor vettem észre, hogy el lehet forgatni, és a baloldali jo jobbra is és fordítva :lol:

egy dilemmával kevesebb :D

Nem jó.Az egyik oldala kb 5mm-rel hosszabb (vagy a másik rövidebb? :D ) Legalábbis az enyémen.

Link to comment
Megosztás:

Nem jó.Az egyik oldala kb 5mm-rel hosszabb (vagy a másik rövidebb? :D ) Legalábbis az enyémen.

ohh

de szerintem akkor nekem mégiscsak kettő különböző van, igy tehát egy jobbos meg egy balos mert tükörképük egymásnak.

jaja most néztem és igen egyikoldal tényleg hosszabb a másiktol.

de nekem jo mert egy jobbos és egy balos van

Link to comment
Megosztás:

ohh

de szerintem akkor nekem mégiscsak kettő különböző van, igy tehát egy jobbos meg egy balos mert tükörképük egymásnak.

jaja most néztem és igen egyikoldal tényleg hosszabb a másiktol.

de nekem jo mert egy jobbos és egy balos van

Úgyértettem hogy nem felcserélhető egymással :D . De értelemszerűen nekem is 1 jobbos és 1 balos van. Amúgy milyen színűre fújtad? Képet! Képet! :D

Link to comment
Megosztás:

de én ezeket csak ugy kaptam és 3mat

amien szerencsém van nem lett volna csoda ha 3 balos vagy 3 jobbost :D

ezüstre fujtam, majd ha már benne lesz az ajtóban akkor lesz kép is

most is van de szerintem felesleges mutogatni még igy de mutatok.

egy képet teszek fel ha sikerül már feltölteni végre, rajta van mivel festettem

festék+lak

http://kepfeltoltes.hu/view/080330/IM00601...ltoltes.hu_.jpg

Link to comment
Megosztás:

de én ezeket csak ugy kaptam és 3mat

amien szerencsém van nem lett volna csoda ha 3 balos vagy 3 jobbost :D

ezüstre fujtam, majd ha már benne lesz az ajtóban akkor lesz kép is

most is van de szerintem felesleges mutogatni még igy de mutatok.

egy képet teszek fel ha sikerül már feltölteni végre, rajta van mivel festettem

festék+lak

http://kepfeltoltes.hu/view/080330/IM00601...ltoltes.hu_.jpg

Jól néz ki, én is gondolkodtam már ilyesmin, de csak a középkonzolnál, a hangszórórácsot nem fújnám le.

Link to comment
Megosztás:

de én ezeket csak ugy kaptam és 3mat

amien szerencsém van nem lett volna csoda ha 3 balos vagy 3 jobbost :D

ezüstre fujtam, majd ha már benne lesz az ajtóban akkor lesz kép is

most is van de szerintem felesleges mutogatni még igy de mutatok.

egy képet teszek fel ha sikerül már feltölteni végre, rajta van mivel festettem

festék+lak

http://kepfeltoltes.hu/view/080330/IM00601...ltoltes.hu_.jpg

Tök jó lett,csak tartós is legyen! Gondolom fújod a többit is,majd ha kész lesz,és össze van rakva,arról is tehetnél fel képet,biztos jól fog kinézni :D . Én ma szenvedtem le az első lököst,lemosom,aztán fújom feketére. A kilincseket majd legközelebb...

Link to comment
Megosztás:

én pont a hangszórórácsot akartam, mert nekem az naon tetszik igy a fejemben, rápróbálni még nempróbáltam mondjuk :D

igen szeretném a többit is majd ha veszek festéket megint, akkor a kmóra körüli részt is meg a középkonzolt is, igaz azt már 3x festettem de elsőre az alapozó ledoba magát másodszorra tartós erős réteg lett, csak mivel az első festést le kellett szedni karcos lett, és most vettem egy uj középkonzolt.

meg a váltóboxon is szeretnék festegetni, és a lenyíló ajtócskát már le is festettem, az fel is került ha jol emlékszem az oldalamra :D

idővel a külső tökröt is lefogom festeni, csak attol kicist félek, mert ott már lehet sérülékenyebb lessz:S

de próba szerencse.

Link to comment
Megosztás:

A Totalcar-on találtam.Egész jó kis leírás:

Az EGR- (Exhaust Gas Recirculation - kipufogógáz-visszavezetés) szelep a kipufogógáz egy részét vezeti vissza a szívóoldalra, így csökkentve a beszívott oxigén mennyiségét, ezzel csökkentve az égés hőfokát, amitől pedig a nitrogén-oxid-kibocsátás csökken. Ez a visszavezetés csak bizonyos üzemállapotokban (részterhelésen) van, általában zárva van a szelep. A szelep vezérlése elektromos úton történik, közvetlenül a motorvezérklőtől kap jelet és modelltől függően a működést, a véghelyzeteket monitorozza a rendszer vagy közvetlenül vagy közvetve. Általában a hengerfejhez közl a szívóoldalon van a becsatlakozása a kipufogócsonkról jövő csőnek, itt a szelep maga, néha vízhűtéssel a meleg miatt.

Benzines modelleknél az EGR-hiba ritkábban fordul elő, mert a kipufogógáz nem tartalmaz annyi kormot, dízeleknél az elsődleges hibát ez szokta okozni a szelep működésében.

A hiba általában úgy jelentkezik, hogy a meleg vagy a korom hatására a működtető mechanika (egyszerű membrán, általában) megszorul, nem tud zárni, és azon túl, hogy hibajelet generál (check engine lámpa) hullámzó alapjáratot, kis teljesítményvesztést is okoz. Egy tisztítás, ritkább esetben csak a csere segít a problémát megoldani. Benzines modelleknél, és jól működő, nem módosítot vezérlésű (chiptuning) elektronikus dízel modelleknél a hiba ritkán fordul elő.

Link to comment
Megosztás:

én pont a hangszórórácsot akartam, mert nekem az naon tetszik igy a fejemben, rápróbálni még nempróbáltam mondjuk :D

igen szeretném a többit is majd ha veszek festéket megint, akkor a kmóra körüli részt is meg a középkonzolt is, igaz azt már 3x festettem de elsőre az alapozó ledoba magát másodszorra tartós erős réteg lett, csak mivel az első festést le kellett szedni karcos lett, és most vettem egy uj középkonzolt.

meg a váltóboxon is szeretnék festegetni, és a lenyíló ajtócskát már le is festettem, az fel is került ha jol emlékszem az oldalamra :D

idővel a külső tökröt is lefogom festeni, csak attol kicist félek, mert ott már lehet sérülékenyebb lessz:S

de próba szerencse.

Én is szeretném a belsejét lefújni hasonló felállásban mint a tied de én meg attól fázok, hogy nem lesz-e túl gagyi a saját ízlésemnek. A tükröt viszont szívbaj nélkül lefújtam igaz az egyik tartófület barkácsolnom kellett mert letörtem, de nem is a leszerelésnél hanem felszerelés előtt ( a f@szságom miatt). :D Én acélszínűre fújtam ugyanúgy mint a felnit és a belsejét is azzal akarom. Ja a tükörről képek:

http://kepfeltoltes.hu/view/080402/P100017...ltoltes.hu_.jpg

http://kepfeltoltes.hu/view/080402/P100018...ltoltes.hu_.jpg

Neeekem teccik. :D Kíváncsi leszek a tiédre, akkor már lesz képem a dologról, könnyebben döntök.

Link to comment
Megosztás:

Ma Orosházán, a piacnál majszolom a sültkolbászt. Aztán elkezdett csorogni a nyálam! :D

Nem a kolbásztól. Ott állt egy nagyon pöpec F Caravan. Nagyon egyben volt az az autó! :D

Frankó alu felnik, hátul is fejtámlák. Valami aranyszerű szine volt.

Csak három dolog volt ami "felróható" neki. Nem volt ködlámpa, fekete a lökös, és, hogy nem az enyém!

Mikor elindult a tulaj, úgy hallottam, hogy benzines.

Majd idővel, (pénzzel) én is pofozom a verdát! :D

Link to comment
Megosztás:

a rácsokat betettem, arrol képek hamarosan, de a többi egynlőre várat magára, nem állt meg ugy a festék mindenhol, és azt se tudom miért, pedig jol áttörölgettem nitrohigitós ronggyal :S

egyenlőre pénzhiány miatt is várat magára sajnos a további haladás a festegetős dologgal :S

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.