Jump to content
OPEL MAGAZIN és TUDÁSTÁR

Egyéb csevegés


gsi.tamás

Recommended Posts

hat szerintem nma ér annyit az egész !!

vagy igen?

neked mennyi idö volt ?

és mennyi utána járás?

Sok idő, sok utánajárás, levelezés, fax, telefon, kárfelvétel, meghallgatás... :? De már rutinos vagyok benne, 2x végigcsináltam...

Viszont egy tanú sokat lendít az előremenetelen. :wink: Fbali :wink:

Link to comment
Megosztás:

Renzso

egyik kollegámat elkapták 75el az 50es táblánál a BVSCnél és kapott 1 feketepontot meg 25e forintos csekket, mert ez volt az első esete...

Köszi az infót.

Remélem én mégsem vagyok bűnös. A fekete pontot iskolás korom óta nem merem megmondani otthon :twisted:

Link to comment
Megosztás:

Jééé...elég finnyások vagytok....örülnék ha ienem lenne...nem válogatnék a szemöldökök közt.... Opel16v ..mért nem lehet használni? azért mert nálunk szarak az utak , gondolom ahol ez a kép készült ott nem 10-90% a sima út-kátyu arány....szal ott használható...

Link to comment
Megosztás:

Nem csak az utak állapota miatt gondoltam...

Hiszen gondold el, mennyi meló ilyen csili-vilin tartani kívül-belül

(motorteret is beleértve). Márpedig kosz és por mindenhol van. :lol:

Azonkívül sérülékeny az autó, és marha csúnyán nézne ki egy első

törött spoilerrel, miután átmegy egy pihenő macskán. :)

Link to comment
Megosztás:

Nem csak az utak állapota miatt gondoltam...

Hiszen gondold el, mennyi meló ilyen csili-vilin tartani kívül-belül

(motorteret is beleértve). Márpedig kosz és por mindenhol van. :D

Azonkívül sérülékeny az autó, és marha csúnyán nézne ki egy első

törött spoilerrel, miután átmegy egy pihenő macskán. :)

Még a kartervédőd se bírja, igaz?? :lol:

Link to comment
Megosztás:

A kartervédőmet nem a macska hatotta meg, az biztos... :)

Annak nem gond ez, simán végiggörgeti és lenyúzza az éppen arrafelé

pihenő macskákat, már elnézést a gyengébb idegzetűektől... :lol: :D :lol:

Azt egyértelműen a sz@r magyar utak tették tönkre (még versenyen

sem tudok neki annyit ártani, mint egy pesti kiruccanással).

Link to comment
Megosztás:

Az útminőség témához csak annyit, hogy ha megyünk a Blitz-re fogsz látni térképen 3-ad rendű útnak ábrázolt út és olyan mint nálunk az autópálya ja és nincs giz gaz az út szélén le van nyírva kérem! Nem beszélve arról amikor a parasztbácsi a traktorjával aszfalt úton meny ki a pusztába szántó vetőt játszani!

Link to comment
Megosztás:

Lacee!

Eladnám, az árából vennék egy alap C Corsát a városi autózásra, a maradékot pedig (ha marad) a versenyzésre fordítanám. :)

Dave!

Nemrég még Én is Pécsen róttam a Mecsek csodálatos szerpentineit,

de aztán Budaörsre evett a fene. :lol:

Rólad mit kell tudni? Ismerek Pécsen pár Opelest. :D

Link to comment
Megosztás:

Udv mindenkinek!

Bocs, hogy kicsit off vagyok, de csak par napja kezdtem olvasgatni a forumot.

Nemreg valtam meg a capa BMW-mtol, most valami gazdasagosabbat keresek. Astrara gondoltam, fo szempont a takarekossag. Fontos, hogy az autot olcso legyen fenntartani. 3ajtos modell lenne. Ha jol ertettem, a legjobb lenne az 1.6-ossal szerelt 8 szelepes monopontos ugy 93-bol, mert ekkorra sok tipushibat kijavitottak. Ez meg megy is 75 loval. Katalogus adatok szerint kevesebbet fogyaszt, mint az 1.4-es monopontos. Igy van ez a gyakorlatban is? Mennyire megbizhato ez a motor, kb. mennyit fut kulonosebb gond nelkul es egyaltalan jo otlet-e az Astra? :roll:

Link to comment
Megosztás:

Az igazi megérése az Astráknak 94 végétől volt, akkor kicsi ráncfelvarrása is

volt a típusnak (fehér index, hátsó ajtó burkolat, hűtőrács...). De persze a

93-asok is már kiforrottak voltak. A C16NZ motorral (1.6 8v mono) szerelt

Astrával elmehetsz a világ végéig meg vissza is. :)

Fenntartása olcsó, nem eszik sokat, alkatrész fillérekért van hozzá.

Nagyjából ugyanez a helyzet a C14NZ esetében is.

Ha találsz C14SE vagy C16SE motoros Astrát, azt nagyon ajánlom

figyelmedbe, mert amellett hogy erősek, nem esznek többet az előbb

említett motoroknál, és ugyanolyan strapabíróak.

Ami az Astrákra ebben a korban jellemző (7-8 év): a rozsda megjelenése.

Hátsó íveken, csomagtartó ajtón, A oszlopon, esetleg küszöbön ilyenkor

már elő szokott jönni. Ettől függetlenül olcsóak hozzá a karosszéria

elemek és a javítóelemek, úgyhogy nem drága a lakatolás. :lol:

Link to comment
Megosztás:

nem nem jártam elég negy kiruccanás lenne :lol:

ma Laci 4 el találkoztam a Hungári krt on azt a szentendrein tovabb nyomtuk :D)

Jaja!! :wink: Élöben mégszebb a verdád! Az enyém meg ritka mocskos volt :oops: dehát a vidéki sáros utak 8) jol nyomultunk :twisted: bár ahogy lejöttünk az árpádról a szentendreire, és meg kellett állni a lámpánal a "lejtö" végén, majdnem elcentiztem...meleg volt már ez az aszfalt a téli gumesznek :roll: 8) nah jo...tul gyorsan jöttem :twisted: már néztem elöttem a pirosnál álló kocsi vonohorgát...de csak megállt :? kár h csak ilyen rövid eszmecserére volt idönk... ilyenkor amikor látok egy "igazi" GSi-t, mindig elgondolkodom, mennyivel harapósabban néznek ki mint az enyém...de azért teljesítményben nem maradtam le :wink: pláe hogy full gyári állapot. Asszem engem egyszer nagyon meg fog büntetni a rendör 8) csak nehogy a jogsim bánja :x vmelyik nap megvolt a végseb. rekordom is...km-óra szerint 220km/h....igaz lejtön 8) de négy személlyel!!! :) amugy ezeknek mennyi a gyári vége? nekem egyenesben eddig épphogycsak elhagyta a 200at..igaz nem vártam sokáig...

Link to comment
Megosztás:

Guest
Ez a téma már lezárult.
×
×
  • Create New...

Fontos információ

Sütiket (cookies) helyeztünk el az eszközén, hogy segítsünk a webhely jobbá tételében. Módosíthatja a sütik beállításait , különben feltételezzük, hogy rendben van a folytatás.