FPepe Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 Meg tudja azt mondani nekem vki, hogy a Calibra és az F Astra kormányoszlopa (az a rész, ahol az a rácsos, baleset esetén összenyomódó rész van) ugyanolyan -e? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 szerintem nem, de majd nálam okosabbak is adnak pontosabb infót. Link to comment Megosztás: More sharing options...
FPepe Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 szerintem nem, de majd nálam okosabbak is adnak pontosabb infót. Utánanéztem, EPC szerint ugyanaz. Mármint csak az a belső vezetőcső. A tartókonzol már nem, de az nem is kell. Link to comment Megosztás: More sharing options...
ivannorbi Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 szerintem nem, de majd nálam okosabbak is adnak pontosabb infót. Gabi, ne szerénykedj! :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 méghogy classicba nincs mindkét oldalon ködfény :D nekem is van bebeee :D sőtt fékre világít az is, és neekm nagyon tetszik igy THX to Gabi :D lassan felrakom azt is az oldalamra, csak fateromat rá kéne venni hogy nyomogassa a féket, mert semmivel se sikerült eddig kitámasztanom :D Menj magad mögött, és látsz majd egy apró szépséghibát benne. A bal oldali ködfény fényesebb mint a jobboldali, meg mint a fékek. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 Utánanéztem, EPC szerint ugyanaz. Mármint csak az a belső vezetőcső. A tartókonzol már nem, de az nem is kell. Én a komplett kormányoszlopra mondom, azt nemtom hogy maga a csukló rész külön cserélhető-e. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 Menj magad mögött, és látsz majd egy apró szépséghibát benne. A bal oldali ködfény fényesebb mint a jobboldali, meg mint a fékek. :D Ezt cáfolnám :D Nekem ugyanolyan :D Ezeken talán látszik is: Link to comment Megosztás: More sharing options...
Korzika Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 Menj magad mögött, és látsz majd egy apró szépséghibát benne. A bal oldali ködfény fényesebb mint a jobboldali, meg mint a fékek. :D Tényleg erősebb a baloldali,de gondolom egy izzó csere ezt megoldja! Az ötlet viszont szuper!Hogy lehet megvalósítani? Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 Tényleg erősebb a baloldali,de gondolom egy izzó csere ezt megoldja! Az ötlet viszont szuper!Hogy lehet megvalósítani? alapvetően nincs izzó a jobboldali ködfényben. sőt, bevezetékezve sincs a foglalatban. Ezért csak azt kell megoldani, hogy be kell tenni az égő alá egy érintkezőt, megfelelően bekötve. A vezérlést egy egyszerű diódával kell megoldani a bal oldalon (hogy ködfény és fék funkciója is meglegyen) a fékre átkötve. Jobb oldalon pedig csak a fékre kell kötni simán. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 én se vettem észre hogy erősebb lenne ha erősebb is akkor se sokkal sőtt miért lenne erősebb??? féklámpa égő dióda ködlámpa égő, ez a sorrend mind a kétoldalon esetleg ha csak simán a ködlámpát égetem akkor erősebb a baloldali, a + másfél m vezeték miatt de ennyire nemfigyeltem hamarosan lefényképezgetem majd és felrakom az oldalamra, leírással együtt okos ötletei vannak ennek a Gabi fiunak , és ez az egyszerűek közzé tartozik, kb 20perces munka megcsinálni, és akkor oldható, meg minden ja kettesgolfon is láttam már olyat osztársamnak, de szerintem ő diótát tuti nem tett bele, igy furcsa lehet ködlámpával fékeznie.... de őtudja Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 lassan felrakom azt is az oldalamra, csak fateromat rá kéne venni hogy nyomogassa a féket, mert semmivel se sikerült eddig kitámasztanom :D jó hosszu szerszámnyél (kalapács, balta stb...( és ezzel az üléshez hozzá lehet szoritania a pedált annyira, hogy a féklámpák kigyuljanak Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 Háhá. Senki nem tudja a megfejtést. :D Gabi a 3 képből 2 használhatatlan, mert szinte nem is látszik a bal oldali a harmadik meg túl távolni és kicsi. Az okot nem az izzóban kell keresni, és nem is a vezetékben. :D A bal oldali lámpa ködzáró részében van egy krómozott műanyag izé, és ez pont annyira felerősíti a lámpa fényét, hogy ne legyen egyforma. Ez a jobboldaliban nincs benne. Ha valakinél nem látszik, akkor vagy nem tettek bele gyárilag (talán korábbi szériánál), vagy a műanyagról már lekopott a krómozás. Én anno kiműtöttem (nem egyszerű) onnan és nekem tutira tökegyforma. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 Nekem alapból egyforma volt,be is volt vezetékezve,csak izzók és diódák be és ok is lett. Viszont a 4x21W-ot hosszútávon a pedálnál lévő gyári féklámpa kapcsoló nem tűri el,melegedés miatt deformálódik a belseje.Én már cseréltem,aztán ki is cseréltem a ködlámpa izzóit kisebbre,azóta nincs gond. Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 Háhá. Senki nem tudja a megfejtést. :D Gabi a 3 képből 2 használhatatlan, mert szinte nem is látszik a bal oldali a harmadik meg túl távolni és kicsi. Az okot nem az izzóban kell keresni, és nem is a vezetékben. :D A bal oldali lámpa ködzáró részében van egy krómozott műanyag izé, és ez pont annyira felerősíti a lámpa fényét, hogy ne legyen egyforma. Ez a jobboldaliban nincs benne. Ha valakinél nem látszik, akkor vagy nem tettek bele gyárilag (talán korábbi szériánál), vagy a műanyagról már lekopott a krómozás. Én anno kiműtöttem (nem egyszerű) onnan és nekem tutira tökegyforma. :D Akkor mondok egy másik verziót: mindkét lámpában ott van a foncsor :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 nekem is ott van sőtt azt a műanyagot amit ki kell törni, az is kromos :D nekem egy éve már igy van de hálistennek még jo a féklámpa kapcsoloja ha kicseréled kisebre akkor az már nem olyan jo :S mennyi egy féklámpa kapcsolo?? meg mennyire melegedik az ott?? majd eccer egy parton lefele megfogom :D a képek meg szerintem jok látnszik hogy egyforma, ha távol van szerintem mégjobban előjön a különbség :D am nemhiszed el, de nemtudtam kalapáccsal se kitámasztani annyira :D pedig próbáltam ám :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 nekem is ott van sőtt azt a műanyagot amit ki kell törni, az is kromos :D nekem egy éve már igy van de hálistennek még jo a féklámpa kapcsoloja ha kicseréled kisebre akkor az már nem olyan jo :S mennyi egy féklámpa kapcsolo?? meg mennyire melegedik az ott?? majd eccer egy parton lefele megfogom :D 1200Ft az ugy kapcsoló. Azért 84W,az az több mint 6A és én szétkaptam a kapcsolót,hát nem erre méretezték. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 és mekkorát raktál bele??? lehet jobban is nézne ki szélen a féklámpa erős középen meg másikszélen egyforma, legjobb az lenne ha szélen 21 középen 10 bent meg 5 de ez nem szabályos :S alapbol se az :D de igy ahogy irtam végképp nem :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
J0hnny Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 Nekem 5W-os van bent. Link to comment Megosztás: More sharing options...
istván Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 am nemhiszed el, de nemtudtam kalapáccsal se kitámasztani annyira :D pedig próbáltam ám :D Ha rövid a kardod, told meg egy lépéssel.... tégy még a nyél és a pedál közé valamit..... ha jól emlékszem én a hóláncok dobozát használtam erre a célra. Hidd el, megoldható..... :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Novy Elküldve Március13, 2008 Megoszt Elküldve Március13, 2008 meg de eccerűbb ha megkérek valakit :D sokszor kell ki be rakosgatni a cuccokat igy. Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március14, 2008 Megoszt Elküldve Március14, 2008 Ha mind a két oldalon van, akkor sem egyezik a féklámpa fényével. Na mindegy, ha nektek jó használjátok egészséggel. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március14, 2008 Megoszt Elküldve Március14, 2008 1200Ft az ugy kapcsoló. Azért 84W,az az több mint 6A és én szétkaptam a kapcsolót,hát nem erre méretezték. Nekem már jópár éve üzemel 4*21W-on, de semmi baja... lehet dizilbe ócskábbat raktak? :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március14, 2008 Megoszt Elküldve Március14, 2008 Ha mind a két oldalon van, akkor sem egyezik a féklámpa fényével. Na mindegy, ha nektek jó használjátok egészséggel. :D Csakazértse, mi? :D Na majd egyszer remélem lesz alkalmad megnézni élőben, és meggyőződhetsz arról, hogy tökéletesen egyforma :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Tápiószecső Elküldve Március14, 2008 Megoszt Elküldve Március14, 2008 Csakazértse, mi? :D Na majd egyszer remélem lesz alkalmad megnézni élőben, és meggyőződhetsz arról, hogy tökéletesen egyforma :D Most nemazé, de télleg. :D Vannak tények. Az a bigyó azért van benne, hogy növelje a fényerőt, különben nem rakták volna be. És tényleg növeli a fényerőt, mert én láttam. Féklámpa részében nincs. Nekem ebből egyértelműen következik, hogy nem lehet egyforma fényerejű. Persze ki lehet még találni okokat, hogy miért nem. Pl: rossz a szemetek. :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
opel16v Elküldve Március14, 2008 Megoszt Elküldve Március14, 2008 Szerintem akkor megint elbeszélünk egymás mellett :D Szal fényerőkülönbség van egy minimális a féklámpa és a ködfény között. Azonban ez gyakorlatban alig látszik, főleg hogy köztük egy 5W-os lámpa eleve kisebb fényerőt ad. Én viszont arról beszéltem, hogy a két oldalon nincs különbség a ködfények fényereje között :D Link to comment Megosztás: More sharing options...
Recommended Posts